„Nestle“ pardavimų augimas pranoko lūkesčius

Publikuota: 2018-04-20
Markas Schneideris, „Nestle“ vykdomasis vadovas. Pierre Albouy („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Markas Schneideris, „Nestle“ vykdomasis vadovas. Pierre Albouy („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Šveicarijos maisto ir gėrimų milžinės „Nestle“ pardavimai pirmuosius tris šių metų mėnesius įsibėgėjo, prie to prisidėjo didesnė paklausa Azijoje.

Ketvirčio rezultatai leidžia lengviau atsikvėpti kompanijai, kuri, kaip ir kitos sektoriaus bendrovės, jaučia spaudimą prisitaikyti prie kintančių vartotojų poreikių. „Nestle“ lyginamieji (angl. like for like) pardavimai pirmus tris šių metų mėnesius augo 2,8%, iki 21,3 mlrd. Šveicarijos frankų. „Bloomberg“ apklausti analitikai tikėjosi 2,5% augimo. Pernai tą patį ketvirtį bendrovė buvo fiksavusi 2,3% augimą, o per visus 2017-uosius „Nestle“ pardavimų pajamos augo 2,4%.

Markas Schneideris, „Nestle“ vykdomasis direktorius, džiaugėsi stipria metų pradžia.

„Mūsų pardavimų apimtis reikšmingai išaugo, o kainodara išliko lanksti“, – komentavo p. Schneideris. Jis kompanijai pradėjo vadovauti prieš metus.

Kaip ir kitos didžiosios supakuoto maisto gamintojos, „Nestle“ pastebi, kad vartotojai nuo tradicinių gatavų produktų gręžiasi į sveikesnę mitybą ir šviežius gaminius. Tai verčia bendroves keisti produktų portfelį, diegti inovacijas ir karpyti išlaidas.

Ponas Schneideris perstumdo prioritetus bendrovėje ir dau­giau dėmesio skiria gyvūnų maisto, kavos ir į butelius iš­pilstyto vandens verslams. Kad tokie dideli pakeitimai pra­dėtų duoti rezultatų, reikia lai­ko, agentūrai „Bloomberg“ ko­mentavo Jeanas-Philippe‘as Ber­­tschy, „Vontobel“ analitikas.

„Po kelių nuviliančių ketvirčių „Nestle“ sugebėjo pakeisti tendenciją ir pasiekti rinkos lūkesčius viršijančių rezultatų. Metų pradžia kompanijai atrodo gera“, – sakė p. Bertschy.

Labiausiai „Nestle“ pardavimai augo Azijoje – pirmąjį ketvirtį užfiksuota 4,7% pažanga. Prie to prisidėjo ir Naujųjų metų šventė Kinijoje, teigia bendrovė.

Pardavimų augimas Euro­poje sulėtėjo ir siekė 2,2%, tai susiję su mažesnėmis kainomis, teigia „Nestle“.

Pardavė padalinį

Jungtinėse Valstijose pakilo „Nestle“ gyvūnų maisto pardavimai, ten praėjusiais metais bendrovė gavo trečdalį visų savo pardavimo pajamų.

„Nestle“ šiemet pardavė sa­vo konditerijos verslą JAV ir pa­pildė produktų portfelį sveikesniais gaminiais. Tačiau už JAV ribų bendrovė lieka aktyvi saldumynų versle. Ji neketina atsisakyti savo flagmano „KitKat“ šokoladinio batonėlio, tačiau suka galvą, kaip personalizuoti saldumynų rinkodarą, ir išbando naujus skonius, ypač Azijoje.

Šveicarijos gamintoja prognozuoja, kad 2018-aisiais pardavimų augimas bus apibūdinamas skaičiumi iš intervalo nuo 2 iki 4%.

Tarp „Nestle“ prekės ženklų – šokoladiniai batonėliai „Kit­Kat“, sriubos „Maggi“, kakava „Nesquiki“, kava „Nescafe“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Alytus: ką pamatyti ir kodėl tarpukariu jį taip mėgo Kauno ponios 2

Pasiūlius į savaitgalio turistinį maršrutą įtraukti Alytų, ne vienas gūžtelėtų pečiais – ką ten veikti.

Seime siūlo neleisti prekiauti vaistais, kur prekiauja alkoholiu

Seime skinantis kelią iniciatyvai leisti kai kuriais nereceptiniais vaistais prekiauti parduotuvėse ir...

Verslo aplinka
2018.05.27
Daugiausia rūbų suomiai nusiperka „Prisma“ prekybos centruose 6

Suomijos gyventojai daugiausia drabužių ir avalynės pernai nupirko prekybos tinklo „Prisma“ parduotuvėse, o...

Įsteigė lietuvių mokyklą Tenerifėje – nebetelpa visi norintys Premium 6

Lietuvių mokyklą Kanarų salose, Tenerifėje, atidariusi verslininkė iš Lietuvos sako šį žingsnį žengusi ne...

Kova dėl konferencijų: Vilniaus reitingas kyla Premium

Tarptautinės konferencijų ir kongresų asociacijos ICCA sudarytame daugiausia stambių tarptautinių asociacijų...

Pelningai dirbanti „Gintarinė vaistinė“ dividendams skyrė 3,3 mln. Eur

Lenkijos farmacijos grupei „Pelion“ priklausantis vienas didžiausių šalyje vaistinių tinklų „Gintarinė...

„MV Group“ pernai gavo dukart mažiau pelno  2

Koncerno „MG Baltic“ valdomas alkoholio gamybos ir prekybos holdingas „MV Group“ (buvęs „MG Baltic Trade“)...

Ekspertas: pateikite „Uniqlo“ gerą siūlymą, bet ne prekybos centre

Guido Wolfas, „Žabolis Partners“ grupei priklausančios NT valdymo ir plėtros bendrovės „Baltic RED“ vadovas,...

Trumpas toliau nusiteikęs griauti prekybą ir santykius su sąjungininkais  Premium 8

Iš pradžių muitai plienui ir aliuminiui, dabar atėjo automobilių eilė. JAV prekybos departamentas ėmėsi...

Verslo aplinka
2018.05.25
Vilniaus turistų TOP trejetuke – baltarusiai, rusai ir latviai

Per pirmuosius tris šių metų mėnesius Vilnius sulaukė 7,5% daugiau turistų nei pernai šiuo laikotarpiu.

Gamintojai kratosi vieni mokėti už atliekų iš „varpelių“ sutvarkymą Premium 4

Gamintojų organizacijos mano, kad dalį pinigų, reikalingų sutvarkyti į rūšiavimo konteinerius – varpelius –...

Turizmo sektoriaus ketvirtis: 7,7% daugiau užsieniečių ir grįžtantys rusai 3

2018 m. pirmąjį ketvirtį Lietuvos apgyvendimo įstaigose bent vieną naktį nakvojo 267.900 užsieniečių – 7,7%...

Vaistų ir papildų reklamos nedraus, bet reglamentuos kitaip

Vaistinių ir nereceptinių vaistų bei papildų reklama nebus uždrausta, tačiau nuo kitų metų bus...

Verslo aplinka
2018.05.24
Trumpas nusitaikė į automobilių importą – tikėtini nauji tarifai 4

Vašingtonas pradėjo naują nacionalinio saugumo tyrimą dėl automobilių ir sunkvežimių importo. Tai gali...

Verslo aplinka
2018.05.24
Kaip BDAR rengiasi e. parduotuvės: „Pigu.lt“ patirtis Premium 7

Didžiausia e. parduotuvė Baltijos šalyse „Pigu.lt“, kurioje kas mėnesį apsiperka apie 100.000 pirkėjų,...

„Bennet distributors“ dividendams šiemet skyrė 4 mln. Eur 1

Tarptautiniam alkoholio gamybos ir prekybos koncernui „S.P.I. Group“ priklausanti Lietuvos alkoholinių gėrimų...

Investavusi 600.000 Eur „Barbora“ plečiasi pajūryje

Internetinė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ šią savaitę pradėjo aptarnauti klientus Palangoje...

Kinija kirto atliekų vežėjams, šie nori atsiimti iš gamintojų Premium 4

Bėdų dėl „Metrail“ išvargintiems gamintojams – naujas iššūkis. Atliekų vežėjai reikalauja, kad gamintojų ir...

„Marks & Spencer“ planuoja uždaryti 100 parduotuvių

Jungtinės Karalystės (JK) mažmeninės prekybos drabužiais tinklas „Marks & Spencer“ pranešė, kad iki 2022 m.

Verslo aplinka
2018.05.22
„Caffeine“ oficialiai patvirtino, kad ieško pirkėjo 21

Daugiau kaip 70% kavinių tinklo „Caffeine“ valdanti privataus ir rizikos kapitalo fondų valdymo...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau