„Nestle“ pardavimų augimas pranoko lūkesčius

Publikuota: 2018-04-20
Markas Schneideris, „Nestle“ vykdomasis vadovas. Pierre Albouy („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Markas Schneideris, „Nestle“ vykdomasis vadovas. Pierre Albouy („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Šveicarijos maisto ir gėrimų milžinės „Nestle“ pardavimai pirmuosius tris šių metų mėnesius įsibėgėjo, prie to prisidėjo didesnė paklausa Azijoje.

Ketvirčio rezultatai leidžia lengviau atsikvėpti kompanijai, kuri, kaip ir kitos sektoriaus bendrovės, jaučia spaudimą prisitaikyti prie kintančių vartotojų poreikių. „Nestle“ lyginamieji (angl. like for like) pardavimai pirmus tris šių metų mėnesius augo 2,8%, iki 21,3 mlrd. Šveicarijos frankų. „Bloomberg“ apklausti analitikai tikėjosi 2,5% augimo. Pernai tą patį ketvirtį bendrovė buvo fiksavusi 2,3% augimą, o per visus 2017-uosius „Nestle“ pardavimų pajamos augo 2,4%.

Markas Schneideris, „Nestle“ vykdomasis direktorius, džiaugėsi stipria metų pradžia.

„Mūsų pardavimų apimtis reikšmingai išaugo, o kainodara išliko lanksti“, – komentavo p. Schneideris. Jis kompanijai pradėjo vadovauti prieš metus.

Kaip ir kitos didžiosios supakuoto maisto gamintojos, „Nestle“ pastebi, kad vartotojai nuo tradicinių gatavų produktų gręžiasi į sveikesnę mitybą ir šviežius gaminius. Tai verčia bendroves keisti produktų portfelį, diegti inovacijas ir karpyti išlaidas.

Ponas Schneideris perstumdo prioritetus bendrovėje ir dau­giau dėmesio skiria gyvūnų maisto, kavos ir į butelius iš­pilstyto vandens verslams. Kad tokie dideli pakeitimai pra­dėtų duoti rezultatų, reikia lai­ko, agentūrai „Bloomberg“ ko­mentavo Jeanas-Philippe‘as Ber­­tschy, „Vontobel“ analitikas.

„Po kelių nuviliančių ketvirčių „Nestle“ sugebėjo pakeisti tendenciją ir pasiekti rinkos lūkesčius viršijančių rezultatų. Metų pradžia kompanijai atrodo gera“, – sakė p. Bertschy.

Labiausiai „Nestle“ pardavimai augo Azijoje – pirmąjį ketvirtį užfiksuota 4,7% pažanga. Prie to prisidėjo ir Naujųjų metų šventė Kinijoje, teigia bendrovė.

Pardavimų augimas Euro­poje sulėtėjo ir siekė 2,2%, tai susiję su mažesnėmis kainomis, teigia „Nestle“.

Pardavė padalinį

Jungtinėse Valstijose pakilo „Nestle“ gyvūnų maisto pardavimai, ten praėjusiais metais bendrovė gavo trečdalį visų savo pardavimo pajamų.

„Nestle“ šiemet pardavė sa­vo konditerijos verslą JAV ir pa­pildė produktų portfelį sveikesniais gaminiais. Tačiau už JAV ribų bendrovė lieka aktyvi saldumynų versle. Ji neketina atsisakyti savo flagmano „KitKat“ šokoladinio batonėlio, tačiau suka galvą, kaip personalizuoti saldumynų rinkodarą, ir išbando naujus skonius, ypač Azijoje.

Šveicarijos gamintoja prognozuoja, kad 2018-aisiais pardavimų augimas bus apibūdinamas skaičiumi iš intervalo nuo 2 iki 4%.

Tarp „Nestle“ prekės ženklų – šokoladiniai batonėliai „Kit­Kat“, sriubos „Maggi“, kakava „Nesquiki“, kava „Nescafe“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Paskelbti pigiausi šio žiemos sezono slidinėjimo kurortai

Pigiausiųjų šio sezono slidinėjimo kurortų sąrašo viršūnėje – vienas pagrindinių Bulgarijos kalnų kurortų –...

TOP30 didžiausių pagal 2017 m. pajamas privačių mokyklų 3

VŽ sudarė trisdešimties didžiausių pagal 2017 m. pajamas nevalstybinių mokyklų sąrašą. Iš jo matyti, kad...

Per savaitę – 4 skundai dėl adatų maisto produktuose 4

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) įspėja vartotojus būti budrius – šalies parduotuvėse...

Agroverslas
2018.10.19
Ieško vadovo Lietuvos įvaizdį formuosiančiai „Keliauk Lietuvoje“

Ūkio ministerija paskelbė konkursą į vietoje Valstybinio turizmo departamento kuriamos viešosios įstaigos...

„Pacuose“ patalpas įsigiję verslininkai netrukus atidarys parduotuves Premium

Vilniaus senamiestyje atidaryto viešbučio „Pacai“ prekybinėse patalpose pirmame aukšte įrengiamos...

„Metrail“ istorijoje – nauja bylų lavina ir krizės nuojautos Premium 6

Milijonus taršos mokesčio dėl „Metrail“ istorijos turintys sumokėti gamintojai ir importuotojai vėl...

Pramonė
2018.10.19
G. Balnis: naujausias prekybos centras, į kurį noriu patekti, yra oro uostas Premium 7

Tradiciniams prekybos centrams vis sunkiau pritraukti lankytojų, kurie daugiau laisvalaikio skiria kitokioms...

Seimas uždraudė sporto renginiuose stiprų alkoholį 3

Seimas uždraudė visuose sporto renginiuose ne tik prekiauti stipriu alkoholiu, bet ir jį vartoti. Tačiau...

„Pupa“ pasirašė sutartį su „Pepco“

Gruodį sostinės Pilaitės mikrorajone esančiame 6.300 kv. m prekybos centre „Pupa“ atidarys „Pepco“...

„Lidl“ plečiasi dar dviejuose miestuose 3

Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ ketvirtadienį atidarė pirmą parduotuvę Palangoje, o kitą...

Švelninamos prekybos pirotechnika taisyklės

Verslininkams ėmus piktintis, kad galingesniais fejerverkais prekiauti Lietuvoje pastaruoju metu galėjo tik...

Perveneckas: H&M atidarys COS parduotuvę Vilniuje 9

Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės vadovas, dalyvaudamas „Newsec“ NT tendencijų pristatymui skirtoje...

Estijoje iškelta byla keliones į Krymą pardavinėjusioms turizmo agentūroms 6

Estijos turizmo agentūros, ignoruodamos Europos teisę ir keldamos riziką savo klientams, metai iš metų...

Vilniaus „Akropolis“ imasi pokyčių: vizualizacijos – ant stalo Premium 11

Po ilgų svarstymų ir sprendimų paieškų „Akropolis Group“ patvirtino projektą „Akropolis persirengia“, kurio...

„Rimi“ atidarė naują parduotuvę Kaune

Kaune, Vilijampolėje, atidaryta nauja „Rimi” parduotuvė. Tai 57-a „Rimi” prekybos tinklo parduotuvė Lietuvoje...

2019 m. biudžetas: augsiančios pensijos, vaiko pinigai, algos pasieks prekybininkus 2

2019 m. augsiančios biudžeto socialinės ir kitos išlaidos – senatvės pensijos, vaiko pinigai, medikų ir...

„Barbora“ plečiasi Estijoje

Didžiausia Baltijos šalyse elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ pradeda veiklą...

„Urmas“ investavo į automobilių stovėjimo aikštelės išplėtimą

UAB „Prekybos miestelis Urmas“ išplėtė savo automobilių stovėjimo aikštelę Kaune. Ji padidėjo iki 3.600...

„Decathlon“ rezultatai Vilniuje lems plėtrą kitose Baltijos šalyse Premium 14

Prancūzijos sporto ir laisvalaikio prekių gamybos ir prekybos milžinė „Decathlon“ netrukus atidarys pirmą...

Kižienė: Švedija skatina verslą, o Lietuvoje pagrindinis leitmotyvas yra nauji draudimai 17

Jeigu Švedijoje keičiama verslo aplinka – tai daroma atsakingai, tariamasi ir diskutuojama su verslu, duodama...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau