„Nestle“ pardavimų augimas pranoko lūkesčius

Publikuota: 2018-04-20
Markas Schneideris, „Nestle“ vykdomasis vadovas. Pierre Albouy („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Markas Schneideris, „Nestle“ vykdomasis vadovas. Pierre Albouy („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Šveicarijos maisto ir gėrimų milžinės „Nestle“ pardavimai pirmuosius tris šių metų mėnesius įsibėgėjo, prie to prisidėjo didesnė paklausa Azijoje.

Ketvirčio rezultatai leidžia lengviau atsikvėpti kompanijai, kuri, kaip ir kitos sektoriaus bendrovės, jaučia spaudimą prisitaikyti prie kintančių vartotojų poreikių. „Nestle“ lyginamieji (angl. like for like) pardavimai pirmus tris šių metų mėnesius augo 2,8%, iki 21,3 mlrd. Šveicarijos frankų. „Bloomberg“ apklausti analitikai tikėjosi 2,5% augimo. Pernai tą patį ketvirtį bendrovė buvo fiksavusi 2,3% augimą, o per visus 2017-uosius „Nestle“ pardavimų pajamos augo 2,4%.

Markas Schneideris, „Nestle“ vykdomasis direktorius, džiaugėsi stipria metų pradžia.

„Mūsų pardavimų apimtis reikšmingai išaugo, o kainodara išliko lanksti“, – komentavo p. Schneideris. Jis kompanijai pradėjo vadovauti prieš metus.

Kaip ir kitos didžiosios supakuoto maisto gamintojos, „Nestle“ pastebi, kad vartotojai nuo tradicinių gatavų produktų gręžiasi į sveikesnę mitybą ir šviežius gaminius. Tai verčia bendroves keisti produktų portfelį, diegti inovacijas ir karpyti išlaidas.

Ponas Schneideris perstumdo prioritetus bendrovėje ir dau­giau dėmesio skiria gyvūnų maisto, kavos ir į butelius iš­pilstyto vandens verslams. Kad tokie dideli pakeitimai pra­dėtų duoti rezultatų, reikia lai­ko, agentūrai „Bloomberg“ ko­mentavo Jeanas-Philippe‘as Ber­­tschy, „Vontobel“ analitikas.

„Po kelių nuviliančių ketvirčių „Nestle“ sugebėjo pakeisti tendenciją ir pasiekti rinkos lūkesčius viršijančių rezultatų. Metų pradžia kompanijai atrodo gera“, – sakė p. Bertschy.

Labiausiai „Nestle“ pardavimai augo Azijoje – pirmąjį ketvirtį užfiksuota 4,7% pažanga. Prie to prisidėjo ir Naujųjų metų šventė Kinijoje, teigia bendrovė.

Pardavimų augimas Euro­poje sulėtėjo ir siekė 2,2%, tai susiję su mažesnėmis kainomis, teigia „Nestle“.

Pardavė padalinį

Jungtinėse Valstijose pakilo „Nestle“ gyvūnų maisto pardavimai, ten praėjusiais metais bendrovė gavo trečdalį visų savo pardavimo pajamų.

„Nestle“ šiemet pardavė sa­vo konditerijos verslą JAV ir pa­pildė produktų portfelį sveikesniais gaminiais. Tačiau už JAV ribų bendrovė lieka aktyvi saldumynų versle. Ji neketina atsisakyti savo flagmano „KitKat“ šokoladinio batonėlio, tačiau suka galvą, kaip personalizuoti saldumynų rinkodarą, ir išbando naujus skonius, ypač Azijoje.

Šveicarijos gamintoja prognozuoja, kad 2018-aisiais pardavimų augimas bus apibūdinamas skaičiumi iš intervalo nuo 2 iki 4%.

Tarp „Nestle“ prekės ženklų – šokoladiniai batonėliai „Kit­Kat“, sriubos „Maggi“, kakava „Nesquiki“, kava „Nescafe“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Egipto viešbučiams gresia prarasti žvaigždutes 2

Egipte nuspręsta šalyje veikiančius viešbučius iš naujo klasifikuoti pagal tarptautinius Pasaulinės turizmo...

Vilniaus „Akropolis“ pasipildė dviem naujais prekių ženklais 6

Šį mėnesį Vilniaus „Akropolyje“ atidarytos JAV drabužių prekių ženklų – „Tommy Hilfiger“ ir „Calvin Klein...

„Douglas“ keičia logotipą 1

Nuo 2018 m. pradžios visoje Europoje „Douglas“ tinklas atnaujina savo logotipą. Investicijos į atnaujinimą...

Kauno „Serfas“ šiemet tikisi 1,8 mln. Eur pelno 1

Lietuvos kapitalo statybinių medžiagų gamybos ir prekybos įmonė „Serfas“ šiemet planuoja gauti apie 55 mln.

Pramonė
2018.08.17
Perveneckas: artėjant politiniam sezonui, prekybininkai pradedami kaltinti dėl kainų 45

Neaišku, kodėl iš dvidešimties tyrime lygintų drabužių keturiolikos prekių ženklai pasirinkti tie, kuriems...

Pareigūnai: Lietuvoje ne viskas brangiau, bet turime žinoti, kurios kainos pas mus didesnės 21

Teisingumo ministerija ir Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) pristatė tyrimą apie drabužių,...

20 didžiausių vaikų darželių pagal 2017 m. pajamas Premium 1

Dvidešimt didžiausių privačių Lietuvos vaikų darželių pernai gavo 14,1 mln. Eur pajamų, tai 12% daugiau nei...

Siūlo prekybininkams kainas žymėti didesniu šriftu 3

Prekybos tinklų „Maxima“, „Palink“, „Rimi“, „Norfa“ ir „Lidl“ vadovai gavo politikų siūlymą kainas žymėti...

„Rimi Lietuvos“ pajamos šiemet išaugo 2,8% iki 155,2 mln. Eur

Vieną didžiausių mažmeninės prekybos tinklų šalyje valdančios bendrovės „Rimi Lietuva“ apyvarta pirmąjį šių...

Nauja IKEA Rygoje: asortimentas Vilniuje liks didesnis

Rugpjūčio 30 d. duris atvers Švedijos baldų mažmeninės prekybos įmonės parduotuvė IKEA Rygoje. Didžiausios...

Dėl salmoneliozės užkrato „Forto dvare“ Panevėžyje sunegalavo penki žmonės

Specialistai tiria galimą salmoneliozės užkrato atvejį Panevėžyje, prekybos ir pramogų centre „Babilonas“...

Tikrina, ar prekybininkai tinkamai tvarko pirkėjų asmens duomenis 4

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija (VDAI) pradeda didžiųjų maisto, namų apyvokos prekių parduotuvių bei...

Į priekį juda VCUP planas išsiplėsti ir rinkai pasiūlyti biurų 8

Šeštus metus Vilniaus centrinės universalinės parduotuvės (VCUP) rengiamas planas pasistatyti biurų priestatą...

Statyba ir NT
2018.08.16
„Crocs“ gamyklą uždaro, bet niekur nedingsta

Diskusijas sukėlusi naujiena apie „Crocs“ gamyklos uždarymą Italijoje yra tik dėmesio atkreipimas į vieną iš...

Vizija: išgelbės spynos ant prekybos centrų 16

Eiliniai tautos „gelbėtojai“ imasi reguliuoti maisto kainas – ar bent jau mano tai padarysiantys. Vienas iš...

Verslo aplinka
2018.08.16
„Maxima“ pristato išparduotuvių formatą, „Norfa“ eina kitu keliu Premium 2

Pasiteisinus Vilniuje, „Maxima bazėje“, veikiančiam išparduotuvių formatui, ketvirtadienį „Maxima“ atidaro...

Neliko specializuotų „Adidas“ parduotuvių Premium 3

Vokietijos sportinių drabužių, avalynės, inventoriaus gamintojo „Adidas“ specializuotos parduotuvės Lietuvoje...

Profsajungos pritaria prekybos centrų darbo sekmadieniais draudimui 20

Šalies profesinių sąjungų atstovai teigiamai vertina valdžios užmojį riboti prekybos centrų darbą...

Verslo aplinka
2018.08.15
Pigios liros efektas: turistai šturmuoja parduotuves 16

Turkijos liros kurso smukimas išprovokavo tikrą pardavimų bumą prabangos segmente besispecializuojančiuose...

Kas ketvirtoje kavinėje prie magistralės Vilnius–Kaunas–Klaipėda – pažeidimai 3

Kauno valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (Kauno VMVT) rugpjūčio 4–9 d. patikrinusi 24 viešojo...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau