„Zaros“ vitrinose diegia papildytąją realybę

Publikuota: 2018-04-10
Alberto Gea („Reuters“) nuotr.
Alberto Gea („Reuters“) nuotr.

Ispanijos tarptautinės mažmeninės prekybos bendrovei „Inditex“ priklausančių „Zaros“ parduotuvių vitrinose rengiamasi įdiegti papildytosios realybės technologiją, kuri klientams suteikia naujų patirčių.

Didžiausia pasaulyje drabužių mažmenininkė tokiu būdu siekia pritraukti jaunesnės auditorijos dėmesį, rašo „Retail Detail“.

Naujosios vitrinos 120 parduotuvių įvairiuose pasaulio miestuose atsiras balandžio 18 d.

Klientai, pridėję savo išmaniuosius telefonus prie jutiklių, galės pamatyti, kaip atrodo modeliai, vilkintys tam tikrus drabužius.

Specialios programėlės išmaniuosiuose telefonuose naudotojai, peržiūrėdami vaizdą, jeigu norės, galės spustelėti ant jo ir įsigyti prekę.

Papildyta realybė yra technologija, kai realus vaizdas suliejamas su dirbtiniu, į realybę įterpiant papildomos informacijos.

Pavyzdžiui, užsidėjus specialius akinius, prie parduotuvių būtų galima matyti, kurioms prekėms taikomos nuolaidos, kokie yra specialūs pasiūlymai, darbo laikas.

Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės vadovas, sako, kad Lietuvoje naujovė prieinama perkantiems internetu, besilankantiems „Zaros“ elektroninėje parduotuvėje.

„Kol kas nepatenkame tarp tų fizinių parduotuvių, kuriose diegiama papildomos realybės technologija“, – sako p. Perveneckas.

VŽ rašė, kad didžiausios pasaulyje mažmeninės prekybos apranga bendrovės „Inditex“ bendroji marža pasiekė žemiausią lygį per pastarąjį dešimtmetį. Metiniai grupės rezultatai rodo, kad „Zaros“ savininkė neturi imuniteto problemoms, kurios kankina ir jos pagrindinę varžovę – Švedijos milžinę „Hennes & Mauritz“.

2017 finansiniais metais (2017 m. vasario 1 d. - 2018 m. sausio 31 d.) Ispanijoje įsikūrusios „Inditex“ grynieji pardavimai išaugo 9% ir pasiekė 25,34 mlrd. Eur. Prie augimo prisidėjo visos rinkos, kuriose grupė dirba. Vietos valiutomis pardavimų augimas siekė 10%, teigiama bendrovės metiniame pranešime. Grynasis pelnas siekė 3,37 mlrd. Eur ir buvo 7% didesnis nei pernai. Tačiau bendroji marža sumažėjo 56,3%, tam daugiausia įtakos turėjo nepalankūs valiutų kursai, atkreipia dėmesį „Bloomberg“. Pardavimai identiškose parduotuvėse (angl. like-for-like sales) didėjo 5%, tačiau per pastaruosius trejus metus tai yra lėčiausias augimas.

Ryškėja elektroninės komercijos verslo proveržio tendencija. Pardavimai internetu pernai išaugo 41% ir sudarė dešimtadalį visų pardavimo pajamų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Daugiausiai Lietuvoje išleidžia airių turistai, taupiausi – latviai ir estai

2017 m. į Lietuvą su viena ar daugiau nakvynių atvykę užsieniečiai išleido 871,5 mln. Eur – 8,1% daugiau nei...

Šiukštu, tik nespauskite eurais! 1

Praleidęs smagias atostogas užsienyje retas susimąsto, kad grynindamas pinigus ar atsiskaitydamas mokėjimo...

Finansai
2018.06.23
Lietuviai apsipirkimui užsienyje išleidžia daugiausia iš Baltijos šalių 2

Lietuviai apsipirkimui užsienyje išleidžia daugiausia pinigų iš visų Baltijos šalių. Daugiausia lietuviai ir...

Čekių loterija atnešė beveik 2 mln. Eur papildomų mokesčių į biudžetą 8

Praėjusių metų pabaigoje prasidėjusi čekių loterija į valstybės biudžetą papildomai atnešė 1,85 mln. Eur...

Finansai
2018.06.23
Lietuvos eksportas per metus paaugo 16,8% 10

2017 m. prekių eksportuota už 26,41 mlrd. Eur, importuota už 28,52 mlrd. Eur, tad Lietuvos užsienio prekybos...

„Maximai LT“ nepavyko apskųsti 15.000 Eur baudos

Mažmeninės prekybos tinklą „Maxima“ valdančiai bendrovei „Maxima LT“ nepavyko apskųsti Valstybinės vartotojų...

Smulkieji išlaukia progos: parduotuvę Vilniaus senamiestyje įkūrė už 2.000 Eur Premium

Nedideli gamintojai, jau pažįstami savo pirkėjui, atsisako brangiai nuomojamų prekybos vietų ir pasikliauna...

Įsigaliojo ES muitai amerikietiškai produkcijai

Penktadienį įsigaliojo ES muitai, kuriuos Europa įvedė kaip atsaką į JAV prezidento Donaldo Trumpo agresyvią...

Verslo aplinka
2018.06.22
Iš darbdavio įsigijęs nuostolingą verslo dalį, per metus pastatė įmonę ant kojų Premium

Turėti tik vieną pirkėją yra rizikinga, tačiau būti priklausomam nuo vienintelio tiekėjo – rizika ne ką...

Verslo pusryčių tema – draudimų ir reguliavimo pasekmės verslui Rėmėjo turinys 2

Praėjusį trečiadienį asociacija „American Chamber of Commerce in Lithuania“ pakvietė verslininkus į...

Verslo aplinka
2018.06.22
„Kesko Senukai“ perka e. prekybos grupę „1A“ 11

Prekybos tinklas „Kesko Senukai“ taps didžiausiu Baltijos šalyse veikiančios e. prekybos grupės „1A“...

„Kesko Senukai“ Vilniuje atidarys statybų profesionalams skirtą prekybos erdvę-sandėlį 5

Kitą savaitę „Kesko Senukai“ Vilniuje atidarys statybų 1,5 mln. Eur kainavusį, specialistams bei statantiems...

Išpasakojo didžiausio istorijoje lietuvių pirkinio užsienyje detales Premium 10

Sunkiai pasiekiami sandorio įgyvendinimo terminai, gyvenimas lėktuvuose ir automobiliuose, kreivokas švedų...

Rinkos
2018.06.20
„Neste Lietuva“ šiemet planuoja plėsti degalinių tinklą 4

Suomijos kapitalo automatinių degalinių tinklą valdanti bendrovė „Neste Lietuva“ šiemet planuoja atidaryti...

EVD: Konkurencijos taryba tiria vaistinių kainas bei susijusius įkainius 2

Kovo pabaigoje tyrimą dėl šalyje veikiančių vaistinių tinklų galimo kartelinio susitarimo pradėjusi...

Po muitų Kinijai atvėso JAV verslo palankumas Trumpui Premium

Donaldui Trumpui, JAV prezidentui, praėjusią savaitę paskelbus apie muitų kiniškoms prekėms paketą, o,...

Verslo aplinka
2018.06.19
Kai kurios „Lidl“, „Maxima“, „Rimi“ parduotuvės vasarą dirba ilgiau

Atsižvelgdami į pirkėjų srautus vasarą, prekybos tinklai ilgina darbo laiką kai kuriose parduotuvėse...

VVTAT nubaudė „Norfą“

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) skyrė sankciją UAB „Norfos mažmena“ už nesąžiningą...

Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Barboros“ ir „Assorti“ prekių išvežiojimo sprendimų palyginimas Premium

Elektroninės prekybos maisto produktais versle reikšmingą kaštų dalį sudaro prekių pristatymas. Šio verslo...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau