Kas tai? Prekės ženklas

Magiškosios O' istorija

Publikuota: 2018-04-04

Kai prieš penkis dešimtmečius Švedijoje gimė naujas rūbų verslas, jo kūrėjai ilgokai suko galvą ieškodami taiklaus ir nebanalaus pavadinimo.  Ir surado tokį, kuris net praėjus pusei amžiaus sėkmingai atspindi kompanijos dvasią ir jos kuriamus drabužius.  

1967 m. vasarą du švedai ir Švedijoje gyvenantis amerikietis pasiryžo steigti savo verslą – drabužių bendrovę, bet kitokią, nei tuo metu vyravusios rinkoje. Visam pasauliui išgyvenant sintetinių audinių bumą, trys draugai išsikėlė tikslą drabužius siūti tik iš natūralių medžiagų, importuojamų iš Rytų.

Rolfą Lindą,  Göte Hussą ir Jerrį O. Sheetsą vienijo verslininko gyslelė ir nuotykių ieškotojo dvasia. Visi trys buvo aistringi keliauninkai, išmaišę pusę pasaulio, ir puikūs audinių žinovai. Jie norėjo pasiūlyti jaunimui paprastų, bet neprastų drabužių, atspindinčių jauno žmogaus gyvenseną.

Nenuostabu, kad pradėję galvoti, kaip pavadinti savo verslą, įkvėpimo draugai sėmėsi iš istorinių keliautojų. Legendinis pasaulio tyrinėtojas Marco Polo buvo kaip tik ta asmenybė, kurios vardas idealiai tiko naujajai kompanijai. Venecijos pirklys, vienas pirmųjų europiečių, kuris nukeliavo Šilko keliu iki Kinijos ir sugrįžęs atgal vaizdingai aprašė savo patyrimus, geriausiai atitiko kompanijos filosofiją.

Vis dėlto verslo kūrėjai svajojo, kad prekių ženklo vardas atspindėtų ne tik kelionių dvasią, bet ir būtų nestandartiškas, savyje slėptų kad ir mažą, bet taiklią užuominą, įžiebiančią kibirkštėles akyse. Kas tai galėtų būti? Idėja gimė iš vieno kūrėjų kasdienės patirties – žmonės dažnai suklysdavo rašydami Jerrio pavardę su O', kaip paprastai rašomos airių pavardės. Kodėl gi nepridūrus O su apostrofa prie juos įkvėpusio keliautojo pavardės?

Taip gimė „Marc O'Polo“ – viena iš šių dienų pirmaujančių kokybiškų drabužių kompanijų. Šio prekės ženklo tapatumo branduolys buvo ir visada liks „medžiagos iš gamtos“: jos steigėjai tikėjo, kad tik iš medvilnės, lino, šilko, vilnos pasiūti drabužiai atrodo taip, kaip turi atrodyti geras rūbas, dėvimas kasdien. Iki šių dienų „Marc O'Polo“ sintetines medžiagas pasitelkia tik tuomet, kai tai neišvengiama. Ir renkasi tik itin kokybiškus pluoštus: viskozę, modalį, liocelį. 

Šelmiška O' įsiliejo į pačią prekės ženklo šerdį nuo pat pirmųjų kompanijos žingsnių – kaip individualumo, originalumo ir laisvės būti savimi simbolis. Praėjo daugiau nei penkiasdešimt metų, o trijų verslo įkūrėjų puoselėtas dėmesys audiniams, iš kurių siuvami drabužiai, tebegyvuoja. Kaip ir magiška dvasia, užkoduota pavadinime. „Marc O'Polo“ nesiekia pakeisti pasaulio – užtenka menkos detalės, paverčiančios dalykus geresniais ir įžiebiančios džiaugsmo ir nuostabos kibirkštėlę akyse.

FOTOGALERIJA Marc O'Polo (4 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Parduotuvę atidarę kelioms savaitėms ir parduoda, ir patyrinėja

Laikinosios (angl. Pop up) parduotuvės – vienas iš būdų e. prekybą papildyti fizine, taip pat tiesiogiai...

Vaistai atsiras ir parduotuvėse bei degalinėse 15

Kai kurie nereceptiniai vaistai nedidelėmis pakuotėmis nuo kitų metų galės atsirasti Lietuvos maisto prekių...

Verslo aplinka
2018.06.30
GPAIS rakštis – spręs, ar pratęsti pereinamąjį laikotarpį Premium 4

Birželio 30 d. baigiasi Vieningos gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinės sistemos (GPAIS), kuria...

Derybos su atliekų vežėjais dėl kainų didinimo – finišo tiesiojoje Premium

Atliekų vežėjams po nelengvų ir užsitęsusių derybų pavyko pasiekti, kad gamintojų organizacijos padidintų...

Restoranų ir kavinių apyvarta smagiai kyla jau šeštą mėnesį iš eilės 17

Maitinimo ir gėrimų teikimo veiklos įmonių apyvarta gegužę, atmetus kainų kilimo įtaką, buvo 7,2% didesnė nei...

Vartojame daugiau: mažmenininkų apyvarta gegužę augo 5,9% 7

Lietuvių apetitas vartojimui toliau didėja. Statistikos duomenimis, gegužę, palyginti su tuo pačiu pernai...

Prekybos karai: aidui atstumas nesvarbus

Lietuvos ūkio plėtros tempai spartūs, tačiau metų pabaigoje augimas gali pradėti lėtėti, gali kiek smukti ir...

Verslo aplinka
2018.06.27
Ligoninė apsisprendė: gydytojų algas kelia iki 3.000 Eur, slaugytojoms mokės 1.000 23

Respublikinė Vilniaus psichiatrijos ligoninė praneša kelianti algas. Pasak ligoninės vadovo, gydytojo...

„Kesko Senukai“ sostinėje atidarė statybų profesionalams skirtą prekybos erdvę-sandėlį 5

Vilniuje, Savanorių prospekte, atidaryta naujos koncepcijos statybų didmeninės prekybos erdvė-sandėlis...

„Lidl Lietuva“ taikiai susitarė su prokurorais dėl sklypo sostinėje 1

Vokietijos kapitalo mažmeninės prekybos bendrovė „Lidl Lietuva“ patvirtino taikiai susitarusi su prokurorais...

Statyba ir NT
2018.06.26
„Viada LT“ Lietuvoje ir Latvijoje pernai gavo 541,2 mln. Eur pajamų 1

Buvusio „Lukoil Baltijos“ vadovo Ivano Paleičiko šeimos kontroliuojama bendrovė „Viada LT“, perėmusi Rusijos...

„Ermitažo“ ir „Bauhof“ sandoris: dabar žiūri į Latviją 1

Prisijungusi Estijos apdailos, sodo prekių ir statybinių medžiagų parduotuvių tinklą „Bauhof“, UAB „Vilniaus...

Pirmąkart paskelbė „Chanel“ ataskaitą: apyvarta beveik 10 mlrd. USD

Per savo 108 metų istoriją mados namai „Chanel“ pirmąkart paskelbė metinę ataskaitą: per 2017 m. mados namų...

Pramonė
2018.06.26
Antalijoje – rekordiniai turistų srautai 4

Turkijos Antalijos kurorto valdžia, suskaičiavusi poilsiautojų srautus ir jų augimo tempą, tikslina 2018-ųjų...

Kaip pasiekti, kad pirkėjas sugrįžtų

Kuo smulkesnis verslas, tuo jis turi užmegzti artimesnį ryšį su pirkėju. Ir nesvarbu, ar prekiaujama...

Apsisprendė, kuri institucija koordinuos Lietuvos pristatymą pasauliui 2

Nacionaliniu šalies pristatymo užsienyje koordinatoriumi patvirtintas Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos...

„Ermitažas“ plečiasi Baltijos šalyse: perka Estijos „Bauhof“ Premium 2

Lietuvos statybos, apdailos ir buities prekių parduotuvių tinklas „Ermitažas“ perka tame pačiame sektoriuje...

Daugiausiai Lietuvoje išleidžia airių turistai, taupiausi – latviai ir estai

2017 m. į Lietuvą su viena ar daugiau nakvynių atvykę užsieniečiai išleido 871,5 mln. Eur – 8,1% daugiau nei...

Šiukštu, tik nespauskite eurais! 3

Praleidęs smagias atostogas užsienyje retas susimąsto, kad grynindamas pinigus ar atsiskaitydamas mokėjimo...

Finansai
2018.06.23
Lietuviai apsipirkimui užsienyje išleidžia daugiausia iš Baltijos šalių 2

Lietuviai apsipirkimui užsienyje išleidžia daugiausia pinigų iš visų Baltijos šalių. Daugiausia lietuviai ir...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau