Kas tai? Prekės ženklas

Magiškosios O' istorija

Publikuota: 2018-04-04

Kai prieš penkis dešimtmečius Švedijoje gimė naujas rūbų verslas, jo kūrėjai ilgokai suko galvą ieškodami taiklaus ir nebanalaus pavadinimo.  Ir surado tokį, kuris net praėjus pusei amžiaus sėkmingai atspindi kompanijos dvasią ir jos kuriamus drabužius.  

1967 m. vasarą du švedai ir Švedijoje gyvenantis amerikietis pasiryžo steigti savo verslą – drabužių bendrovę, bet kitokią, nei tuo metu vyravusios rinkoje. Visam pasauliui išgyvenant sintetinių audinių bumą, trys draugai išsikėlė tikslą drabužius siūti tik iš natūralių medžiagų, importuojamų iš Rytų.

Rolfą Lindą,  Göte Hussą ir Jerrį O. Sheetsą vienijo verslininko gyslelė ir nuotykių ieškotojo dvasia. Visi trys buvo aistringi keliauninkai, išmaišę pusę pasaulio, ir puikūs audinių žinovai. Jie norėjo pasiūlyti jaunimui paprastų, bet neprastų drabužių, atspindinčių jauno žmogaus gyvenseną.

Nenuostabu, kad pradėję galvoti, kaip pavadinti savo verslą, įkvėpimo draugai sėmėsi iš istorinių keliautojų. Legendinis pasaulio tyrinėtojas Marco Polo buvo kaip tik ta asmenybė, kurios vardas idealiai tiko naujajai kompanijai. Venecijos pirklys, vienas pirmųjų europiečių, kuris nukeliavo Šilko keliu iki Kinijos ir sugrįžęs atgal vaizdingai aprašė savo patyrimus, geriausiai atitiko kompanijos filosofiją.

Vis dėlto verslo kūrėjai svajojo, kad prekių ženklo vardas atspindėtų ne tik kelionių dvasią, bet ir būtų nestandartiškas, savyje slėptų kad ir mažą, bet taiklią užuominą, įžiebiančią kibirkštėles akyse. Kas tai galėtų būti? Idėja gimė iš vieno kūrėjų kasdienės patirties – žmonės dažnai suklysdavo rašydami Jerrio pavardę su O', kaip paprastai rašomos airių pavardės. Kodėl gi nepridūrus O su apostrofa prie juos įkvėpusio keliautojo pavardės?

Taip gimė „Marc O'Polo“ – viena iš šių dienų pirmaujančių kokybiškų drabužių kompanijų. Šio prekės ženklo tapatumo branduolys buvo ir visada liks „medžiagos iš gamtos“: jos steigėjai tikėjo, kad tik iš medvilnės, lino, šilko, vilnos pasiūti drabužiai atrodo taip, kaip turi atrodyti geras rūbas, dėvimas kasdien. Iki šių dienų „Marc O'Polo“ sintetines medžiagas pasitelkia tik tuomet, kai tai neišvengiama. Ir renkasi tik itin kokybiškus pluoštus: viskozę, modalį, liocelį. 

Šelmiška O' įsiliejo į pačią prekės ženklo šerdį nuo pat pirmųjų kompanijos žingsnių – kaip individualumo, originalumo ir laisvės būti savimi simbolis. Praėjo daugiau nei penkiasdešimt metų, o trijų verslo įkūrėjų puoselėtas dėmesys audiniams, iš kurių siuvami drabužiai, tebegyvuoja. Kaip ir magiška dvasia, užkoduota pavadinime. „Marc O'Polo“ nesiekia pakeisti pasaulio – užtenka menkos detalės, paverčiančios dalykus geresniais ir įžiebiančios džiaugsmo ir nuostabos kibirkštėlę akyse.

FOTOGALERIJA Marc O'Polo (4 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Labdarai ir paramai galima atiduoti daugiau maisto produktų

Siekdama mažinti maisto švaistymą, Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) atnaujino „Labdarai ir...

Staškevičius: norėjome išpirkti Kauno „Akropolį“ Premium

Ignas Staškevičius, vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupės „Vilniaus prekyba“ akcininkas, savo...

„Sushi Express“ tęsia plėtrą: šiemet atidarys dar du restoranus Rygoje Premium

Greitojo maisto japonų restoranų tinklas „Sushi Express“ šiemet plečiasi ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje –...

Smulkusis prekybininkas: prekybos tinklų konkurenciją atlaikyti išmokome Premium

Kuo mažesnis miestas, tuo lengviau pažinti savo pirkėją ir jam įtikti – būtent tai nedidelės parduotuvės ir...

Sudarė pavojingiausių pasaulio miestų reitingą 4

Renkantis kelionės kryptį turistams vis svarbesnis tampa saugumo aspektas. Statistinius duomenis apie...

„Carrefour“ bando parduotuves be žinomų prekių ženklų prekių 3

Prancūzijos mažmeninės prekybos tinklas „Carrefour“ keturiose savo parduotuvėse išrikiavo tik privačios...

Kelionių organizatorių TUI Lietuvoje pasitinka įtariai   Premium 6

Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI produktų pardavimus...

Jei prekybos karai intensyvės, pasekmes pajusime jau po keleto metų 1

Pasaulinė ekonomika praėjus dešimtmečiui po 2008 m. finansų krizės tebesidoroja su jos pasekmėmis, o prekybos...

Verslo aplinka
2018.09.28
„Balionų šalies“ vadovas stoja į kovą dėl prekybos galingais fejerverkais 6

Švenčių atributika prekiaujantys verslininkai skundžiasi, kad Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo...

H&M pardavimai internetu pašoko trečdaliu 1

Antros didžiausios pasaulyje drabužių gamintojos H&M pardavimus vasaros mėnesiais į priekį stūmė sparčiai...

„Kesko Senukai“ toliau plečia parduotuvių profesionalams tinklą Rėmėjo turinys 1

„Kesko Senukai“ toliau plečia „Proficentrų“ – specialių prekybos erdvių įmonėms, profesionaliems meistrams ir...

Statyba ir NT
2018.09.27
Mažmenininkų apyvartos per metus išaugo 7,4%

2018 m. rugpjūtį, palyginti su 2017 m. rugpjūčiu, pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, mažmeninės prekybos...

Kokio tikslo iš tikrųjų siekia valdantieji? 11

Didelis politikų paskleistas debesis, iš kurio patikliems vartotojams netrukus turėjo pradėti byrėti valdžios...

Didžiųjų tinklų plėtra – nuosekli, smulkios parduotuvės nyksta Premium 9

Maisto prekėmis, alkoholiniais gėrimais ir tabako gaminiais prekiaujančių parduotuvių, nepriklausančių...

„Michael Kors“ už mados namus „Versace“ sumokės 1,83 mlrd. Eur

JAV dizaino grupė „Michael Kors“ įsigijo Italijos mados namus „Versace“. Pranešama, kad sandorio vertė – 1,83...

Laisvalaikis
2018.09.26
Premjeras atsargus dėl galimybės PVM lengvatą taikyti maistui 4

Pasak premjero, pridėtinės vertės mokesčio (PVM) lengvata maisto produktams būtų galima tik esant tvirtoms...

Ekspertai: Vyriausybės siūlymai didins biurokratinę naštą, o tuo pačiu ir kaštus 3

Trečiadienį uždarame Vyriausybės posėdyje pristatytas priemonių planas kainoms mažinti sudaro dvejopą įspūdį:...

Vyriausybė apsisprendė dėl priemonių paketo prekybos srityje 12

Vyriausybė bandys didinti prekybos tinklų konkurenciją, be kita ko, peržiūrėdama jų koncentraciją atskirose...

Daugiausiai alkoholio užsienyje perka estai, lietuviai – antri 2

Nyderlandų tyrimų instituto „Regioplan“ ir profesinių paslaugų bendrovės „EY“ atliktas Baltijos šalių...

Laisvalaikis
2018.09.26
Prekyboje nebeliks į puodelius išpilstyto alkoholio 3

Vyriausybė pritaria Seime gimusiam pasiūlymui, kad prekyboje neliktų į nedidelius vienkartinius plastiko...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau