Kas tai? Prekės ženklas

Magiškosios O' istorija

Publikuota: 2018-04-04

Kai prieš penkis dešimtmečius Švedijoje gimė naujas rūbų verslas, jo kūrėjai ilgokai suko galvą ieškodami taiklaus ir nebanalaus pavadinimo.  Ir surado tokį, kuris net praėjus pusei amžiaus sėkmingai atspindi kompanijos dvasią ir jos kuriamus drabužius.  

1967 m. vasarą du švedai ir Švedijoje gyvenantis amerikietis pasiryžo steigti savo verslą – drabužių bendrovę, bet kitokią, nei tuo metu vyravusios rinkoje. Visam pasauliui išgyvenant sintetinių audinių bumą, trys draugai išsikėlė tikslą drabužius siūti tik iš natūralių medžiagų, importuojamų iš Rytų.

Rolfą Lindą,  Göte Hussą ir Jerrį O. Sheetsą vienijo verslininko gyslelė ir nuotykių ieškotojo dvasia. Visi trys buvo aistringi keliauninkai, išmaišę pusę pasaulio, ir puikūs audinių žinovai. Jie norėjo pasiūlyti jaunimui paprastų, bet neprastų drabužių, atspindinčių jauno žmogaus gyvenseną.

Nenuostabu, kad pradėję galvoti, kaip pavadinti savo verslą, įkvėpimo draugai sėmėsi iš istorinių keliautojų. Legendinis pasaulio tyrinėtojas Marco Polo buvo kaip tik ta asmenybė, kurios vardas idealiai tiko naujajai kompanijai. Venecijos pirklys, vienas pirmųjų europiečių, kuris nukeliavo Šilko keliu iki Kinijos ir sugrįžęs atgal vaizdingai aprašė savo patyrimus, geriausiai atitiko kompanijos filosofiją.

Vis dėlto verslo kūrėjai svajojo, kad prekių ženklo vardas atspindėtų ne tik kelionių dvasią, bet ir būtų nestandartiškas, savyje slėptų kad ir mažą, bet taiklią užuominą, įžiebiančią kibirkštėles akyse. Kas tai galėtų būti? Idėja gimė iš vieno kūrėjų kasdienės patirties – žmonės dažnai suklysdavo rašydami Jerrio pavardę su O', kaip paprastai rašomos airių pavardės. Kodėl gi nepridūrus O su apostrofa prie juos įkvėpusio keliautojo pavardės?

Taip gimė „Marc O'Polo“ – viena iš šių dienų pirmaujančių kokybiškų drabužių kompanijų. Šio prekės ženklo tapatumo branduolys buvo ir visada liks „medžiagos iš gamtos“: jos steigėjai tikėjo, kad tik iš medvilnės, lino, šilko, vilnos pasiūti drabužiai atrodo taip, kaip turi atrodyti geras rūbas, dėvimas kasdien. Iki šių dienų „Marc O'Polo“ sintetines medžiagas pasitelkia tik tuomet, kai tai neišvengiama. Ir renkasi tik itin kokybiškus pluoštus: viskozę, modalį, liocelį. 

Šelmiška O' įsiliejo į pačią prekės ženklo šerdį nuo pat pirmųjų kompanijos žingsnių – kaip individualumo, originalumo ir laisvės būti savimi simbolis. Praėjo daugiau nei penkiasdešimt metų, o trijų verslo įkūrėjų puoselėtas dėmesys audiniams, iš kurių siuvami drabužiai, tebegyvuoja. Kaip ir magiška dvasia, užkoduota pavadinime. „Marc O'Polo“ nesiekia pakeisti pasaulio – užtenka menkos detalės, paverčiančios dalykus geresniais ir įžiebiančios džiaugsmo ir nuostabos kibirkštėlę akyse.

FOTOGALERIJA Marc O'Polo (4 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Japonijos IKEA lankytojai bus maitinami lietuviška sriuba 1

Bendrovė „Auga Group“ sutarė dėl bendradarbiavimo su prekybos tinklu IKEA – Japonijoje esančių parduotuvių...

Agroverslas
06:58
Gaiviųjų gėrimų gamintojai persidalija rinką Premium 5

Nealkoholinių gėrimų rinkoje – apstu pokyčių: gamintojams konkurenciją didina „Lidl“, kitų tinklų privačių...

Jauno verslo patirtis – nuo žaliavų prekybos iki kompiuterių nuomos Premium 1

Jaunos įmonės neretai pridaro lemtingų klaidų. Svarbu nepasiduoti, stotis ir eiti toliau arba sukti kitu...

Kitoks verslas: siekia, kad kiekviena gimdyvė Lietuvoje gautų tai, kas suomėms įprasta Premium

Užsienyje pamatytą idėją UAB „Prosapia“ pritaikė Lietuvoje – sukūrė „Kūdikio lizdą“, kurį įsigiję jauni tėvai...

„Apranga“ suskaičiavo, kiek skirs dividendams

Drabužių prekybininkės „Aprangos“ valdyba siūlo už praėjusius metus išmokėti 0,16 Eur akcijai dividendus,...

Užuot kalbėję telefonu, pradėjo lankyti tiekėjus: kas pasikeitė Premium

Technologijos lengvina bendravimą su partneriais svetur, tad kai kurie nė nėra susitikę – ryšiams užmegzti ir...

„Maxima Grupė“ galės įsigyti „Emperia Holding S.A.“ akcijas 9

„Maxima Grupė“ gavo Lenkijos Konkurencijos Tarybos leidimą „Emperia Holding S.A.“, valdančios Lenkijos...

JAV ir Kinijos pabūklai užtaisyti muitais Premium 2

Vienas iš rimčiausių per daugelį metų prekybinių ginčų, įsiplieskęs tarp JAV ir Kinijos, stiprinamas toliau:...

Verslo aplinka
2018.04.04
Kinija ir JAV išsitraukė prekybos karo ginklus: paskelbė, kam įveda muitus 2

Kinija trečiadienį paskelbė įvedanti 25% muito tarifus 106 JAV prekėms, įskaitant sojų pupeles, automobilius,...

Verslo aplinka
2018.04.04
„Baltic Master“: technologijos sudėtingėja, bet vartotojui  – paprastėja Rėmėjo turinys

UAB „Baltic Master“ prieš 25 metus į rinką žengė galėdama pasiūlyti vos kelis produktus. Šiandien tai ne tik...

Magiškosios O' istorija Rėmėjo turinys 1

Kai prieš penkis dešimtmečius Švedijoje gimė naujas rūbų verslas, jo kūrėjai ilgokai suko galvą ieškodami...

„Filipopolis“ jungiasi prie Vokietijos „Henkell & Co.-Gruppe“ 4

Tarptautinė įmonių grupė „Henkell & Co.-Gruppe“ įsigijo specializuoto alkoholinių gėrimų distributoriaus...

Agroverslas
2018.04.03
„Apple“ įsteigė bendrovę Lietuvoje 12

JAV milžinė „Apple“ įsteigė antrinę įmonę Lietuvoje, rodo „Creditinfo“ pateikiami Registrų centro duomenys.

Technologijos
2018.04.03
„Aprangos“ rezultatai: augimą Estijoje nustelbė kritimas Lietuvoje 5

Nepaisant augusio parduotuvių ploto ir kilusios apyvartos Estijoje, šių metų pirmąjį ketvirtį, palyginti su...

PC „Panorama“: bendrai skaičiuoja augimą, mados pardavimus tenka skatinti Premium

Sostinės Žvėryno mikrorajone esančio PC „Panorama“ nuomininkų apyvarta pasiekė 126 mln. Eur ir buvo 5,5%...

„Topo centras“ diegiasi savitarnos kasas 5

Buities technikos ir elektronikos mažmeninės prekybos tinklas „Topo centras“ Vilniuje, Ukmergės g. 240...

„Iki“ parduotuvių valdytoja po sandorio mato naujų galimybių Premium 1

Prekybinės paskirties nekilnojamojo turto (NT) valdytojai UAB „Baltisches Haus“ istoriškai su mažmeninės...

Statyba ir NT
2018.04.03
„Eglės“ sanatorijų rodiklius pakoregavo kylančios algos Premium 1

Reabilitacijos paslaugas Druskininkuose ir Birštone teikiančios „Eglės“ sanatorijos kainas šiemet kilstelėjo...

Asortimentas: kaip jį atsirenka smulkieji verslininkai

Smulkieji prekybininkai jau suprato, kad su didžiaisiais prekybos tinklais kaina nepakonkuruosi. Todėl jie...

Rinkodara
2018.04.02
Kinijos atsakymas prekybos kare – didesni muitai JAV maisto produktams 1

Pekinas 15% padidino muitų tarifus 120 JAV produktų, tarp jų vynui ir kai kuriems vaisiams bei riešutams.

Verslo aplinka
2018.04.02

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau