Kas tai? Prekės ženklas

Magiškosios O' istorija

Publikuota: 2018-04-04

Kai prieš penkis dešimtmečius Švedijoje gimė naujas rūbų verslas, jo kūrėjai ilgokai suko galvą ieškodami taiklaus ir nebanalaus pavadinimo.  Ir surado tokį, kuris net praėjus pusei amžiaus sėkmingai atspindi kompanijos dvasią ir jos kuriamus drabužius.  

1967 m. vasarą du švedai ir Švedijoje gyvenantis amerikietis pasiryžo steigti savo verslą – drabužių bendrovę, bet kitokią, nei tuo metu vyravusios rinkoje. Visam pasauliui išgyvenant sintetinių audinių bumą, trys draugai išsikėlė tikslą drabužius siūti tik iš natūralių medžiagų, importuojamų iš Rytų.

Rolfą Lindą,  Göte Hussą ir Jerrį O. Sheetsą vienijo verslininko gyslelė ir nuotykių ieškotojo dvasia. Visi trys buvo aistringi keliauninkai, išmaišę pusę pasaulio, ir puikūs audinių žinovai. Jie norėjo pasiūlyti jaunimui paprastų, bet neprastų drabužių, atspindinčių jauno žmogaus gyvenseną.

Nenuostabu, kad pradėję galvoti, kaip pavadinti savo verslą, įkvėpimo draugai sėmėsi iš istorinių keliautojų. Legendinis pasaulio tyrinėtojas Marco Polo buvo kaip tik ta asmenybė, kurios vardas idealiai tiko naujajai kompanijai. Venecijos pirklys, vienas pirmųjų europiečių, kuris nukeliavo Šilko keliu iki Kinijos ir sugrįžęs atgal vaizdingai aprašė savo patyrimus, geriausiai atitiko kompanijos filosofiją.

Vis dėlto verslo kūrėjai svajojo, kad prekių ženklo vardas atspindėtų ne tik kelionių dvasią, bet ir būtų nestandartiškas, savyje slėptų kad ir mažą, bet taiklią užuominą, įžiebiančią kibirkštėles akyse. Kas tai galėtų būti? Idėja gimė iš vieno kūrėjų kasdienės patirties – žmonės dažnai suklysdavo rašydami Jerrio pavardę su O', kaip paprastai rašomos airių pavardės. Kodėl gi nepridūrus O su apostrofa prie juos įkvėpusio keliautojo pavardės?

Taip gimė „Marc O'Polo“ – viena iš šių dienų pirmaujančių kokybiškų drabužių kompanijų. Šio prekės ženklo tapatumo branduolys buvo ir visada liks „medžiagos iš gamtos“: jos steigėjai tikėjo, kad tik iš medvilnės, lino, šilko, vilnos pasiūti drabužiai atrodo taip, kaip turi atrodyti geras rūbas, dėvimas kasdien. Iki šių dienų „Marc O'Polo“ sintetines medžiagas pasitelkia tik tuomet, kai tai neišvengiama. Ir renkasi tik itin kokybiškus pluoštus: viskozę, modalį, liocelį. 

Šelmiška O' įsiliejo į pačią prekės ženklo šerdį nuo pat pirmųjų kompanijos žingsnių – kaip individualumo, originalumo ir laisvės būti savimi simbolis. Praėjo daugiau nei penkiasdešimt metų, o trijų verslo įkūrėjų puoselėtas dėmesys audiniams, iš kurių siuvami drabužiai, tebegyvuoja. Kaip ir magiška dvasia, užkoduota pavadinime. „Marc O'Polo“ nesiekia pakeisti pasaulio – užtenka menkos detalės, paverčiančios dalykus geresniais ir įžiebiančios džiaugsmo ir nuostabos kibirkštėlę akyse.

FOTOGALERIJA Marc O'Polo (4 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Naujų automobilių rinka 2018 m.: stiprus augimas ir naujas rekordas

Oficialiai naują prekybos rekordą pasiekusi Lietuvos naujų lengvųjų automobilių rinka augo 24%, o atmetus...

Transportas
16:19
„Aprangos“ apyvarta augo 1,7%  1

Neaudituotais duomenimis, 2018 m. „Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) pasiekė 226,6...

Prekybos centruose labiausiai skiriasi sūrio, grietinės ir sviesto kainos 9

Viešai pradėjus skelbti penkių didžiausių prekybos tinklų „Maxima“, „Iki“, „Norfa“, „Rimi“ ir „Lidl“ 20-ies...

Agroverslas
14:06
Pradėta skelbti oficialią informaciją apie maisto kainas prekybos tinkluose 11

Nuo šių metų pradžios specialiame tinklalapyje pradėta viešai skelbti oficiali informacija apie svarbiausių...

Agroverslas
12:18
E. prekyba: trečdalis prekių grąžinama, bet yra sprendimų Premium

Modeliai, besimatuojantys žinomų prekės ženklų, tokių kaip „Adidas“, „Benetton“, „Gap“, batus ir drabužius,...

Mokestiniai ginčai dėl „Metrail“ virsta Damoklo kardu įmonėms Premium

Nenorėdamos mokėti dėl „Metrail“ istorijos priskaičiuotų baudų, vis daugiau įmonių kreipiasi į teismus...

Kaip Lietuvai pasiekti turizmo proveržio  – ekspertų receptai 2

Prabėgę 2018-ieji Lietuvos turizmo sektoriui buvo puikūs – vien per devynis mėnesius į šalį atvyko 1,37 mln.

Sparčiausiai besiplėtę prekybininkai 2018 m.

Lietuvoje 2018 m. daugiausiai į plėtrą investavo rinkoje įsitvirtinti siekiantys nauji žaidėjai: Vokietijos...

Turizmas 2018 m.: stagnuojanti Ispanija ir atostogų kelionių renesansas 3

Turkija atsigauna, Ispanija ima stagnuoti, o europiečiai vėl atsigręžia į atostogų keliones – tokias...

Maitinimo įmonių apyvarta per metus išaugo beveik dešimtadaliu

Šiemet lapkritį, palyginti su pernai lapkričiu, pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, maitinimo ir gėrimų...

Pirkėjai skundžiasi „Lidl“ pirktoje ledų pakuotėje radę skutimosi peiliuką 8

Prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvėje Panevėžyje pirktoje vanilinių ledų pakuotėje rastas skutimosi peiliukas,...

„Hondos“ atstovybė Vilniuje tapo „Autoerdvės“ nuosavybe 7

Estijos įmonės „Nippon Auto“ Lietuvoje įkurta „Hondos“ atstovybė galutinai perėjo į Lietuvos verslininkų...

Transportas
2018.12.28
Mažmenininkų apyvarta per metus išaugo 7%

2018 m. lapkritį, palyginti su 2017 m. lapkričiu, pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, mažmeninės prekybos...

ES direktyvoje – baigtinis įrodymų sąrašas taikant 0% PVM Premium

Europos Sąjungos Taryba patvirtino „greitus“ PVM direktyvos pataisymus, kurie palengvins verslui 0% PVM...

Finansai
2018.12.28
2019 m. laukia 30 mokesčių pakeitimų, amnestija ir gėdos stulpas 15

Kitais metais laukia mažesnė mokesčių našta darbo užmokesčiui, kitokių pajamų mokesčių lengvatų. Taip pat bus...

Finansai
2018.12.28
Licencijas prekiauti degalais išduos Kainų komisija 1

Vyriausybė siūlo, kad licencijas prekiauti nefasuotais naftos produktais išdavinėtų ne savivaldybės, bet...

Teismas: Konkurencijos taryba neprivalo vaistinėms grąžinti paimtų dokumentų 1

Konkurencijos taryba neprivalo grąžinti tyrimo metu paimtos informacijos vienus didžiausių vaistinių tinklų...

„Panoramai“ dešimt metų – penkios išmoktos pamokos Rėmėjo turinys 4

Dešimt metų prekybos versle – daug. Per tokį laikotarpį gali pasikeisti klientų poreikiai, prekybos kanalai,...

„Lidl“ investicijos šiemet stelbė kitus rinkos dalyvius 5

Vokietijos kapitalo mažmeninės prekybos bendrovė „Lidl Lietuva“ į plėtrą šiemet investavo 47 mln. eurų –...

Svarbiausi prekybos sektoriaus sandoriai 2018 m. Premium

2018 m. mažmeninės prekybos rinkoje netrūko įsigijimų. Tiesa, kai kurie planuoti sandoriai neįvyko, dalis...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau