„Next“: gaila, nepradėjome investuoti į e. komerciją prieš trejus metus

Publikuota: 2018-03-27
Andrew Winning („Reuters“) nuotr.
Andrew Winning („Reuters“) nuotr.

Didžiausias pagal pardavimus Jungtinės Karalystės drabužių, avalynės ir aksesuarų gamintojas „Next“ ieško sprendimų, kurie padėtų efektyviau pasiekti klientus internete. Kryptingos investicijos turėtų padėti pasiūlyti vartotojams asmeniškai aktualių produktų ir paslaugų, teigia įmonės vadovai.

Simonas Wolfsonas, „Next“ generalinis direktorius, pripažįsta, kad iki šiol „Next“ nepakankamai įvertino interneto rinkodaros teikiamas galimybes ir nesuteikė savo klientams reikalingos skaitmeninės patirties, tačiau „dabar „Next“ iš savo konkurentų yra išmokusi daugybę pamokų ir investuos į skaitmeninius sprendimus kur kas daugiau.

„Gaila, nepradėjome investuoti į elektroninę komerciją prieš trejus metus“, – „Marketing Week“ teigė p. Wolfsonas.

Jo teigimu, vėliau nei jos varžovai pradėjusi investuoti į elektroninius sprendimus, bendrovė pasikliauja kitų mažmenininkų patirtimi ir diegiasi tuos sprendimus, kurie veikia geriausiai.

„Jeigu tai veikia jiems, veiks ir mums“, – teigia p. Wolfsonas.

„Next“ pardavimai ir pelnas mažėja, todėl nuspręsta kur kas daugiau investuoti į elektroninį verslą. Vien šiais metais internetiniams sprendimams  bus skirta 25% daugiau lėšų nei pernai, iš viso daugiau nei 50 mln. GBP.

2017 finansiniais metais, kurie baigėsi sausį, „Next“ pardavimai smuko 7,9%, iki 2,1 mlrd. GBP, grynasis pelnas sumažėjo 24%, iki 268,7 mln. GBP.

Palyginimui, pardavimai internetu išaugo 9,2%, iki 1,9 mlrd. GBP, o pelnas iš pardavimų internetu didėjo 7,4%, iki 461,2 mln. GBP.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Futbolo įtaka: daugiau uždirbo lažybų punktai, prekybininkai ir kavinės 1

Sekmadienį pasibaigiantis pasaulio futbolo čempionatas į šalies lažybų punktus pritraukė rekordinį skaičių...

„Maxima“ nesibylinės dėl vaikams skirtos akcijos

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ nusprendė nebesibylinėti su Valstybine vartotojų teisių apsaugos tarnyba...

Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Burberry“ pardavimai augo, pasiteisino nauja strategija

Didžiausio britų prabangos prekių ženklo „Burberry“ pardavimo pajamos pastarąjį ketvirtį išaugo 3% ir pasiekė...

„McDonald's“ Lietuvoje pernai pasiekė beveik 22,6 mln. Eur apyvartą

Užkandinių „McDonald's“ tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Premier Restaurants“ praėjusiais metais uždirbo...

PSDF lėšomis bus kompensuojama iki 100% priemokos už vaistus

Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) lėšomis bus kompensuojama didesnė nei iki šiol dalis pacientų...

„Alibaba“ svarsto galimybę investuoti Belgijoje

Jackas Ma, Kinijos elektroninės prekybos milžinės „Alibaba“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, ir Charles...

Teismas: Gariūnai su Ūkio ministerija galės bendrauti „laisva forma“ 6

Ūkio ministerijai nepavyko išsireikalauti iš Gariūnų įmonių nei atsakymų į 19 klausimų, nei po 1.000 Eur...

Pramonė
2018.07.13
Po britų „Brexit“ plano – Trumpo abejonės dėl prekybos susitarimo su JAV 4

Jungtinėje Karalystėje (JK) besisvečiuojantis Donaldas Trumpas, JAV prezidentas, teigia, kad laisvos prekybos...

Ryšių su klientais valdymas: „Excel“ Lietuvoje – vis dar karalius Premium 5

Lietuvos verslas naudoja daug skirtingų ryšių su klientais valdymo (CRM) sistemų. Stiprių lyderių pagal...

Technologijos
2018.07.12
„Lidl“ Amerikoje dar nepakartojo sėkmės istorijos 5

Triukšmingai į Jungtines Amerikos Valstijas 2017 m. birželį žengęs Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas...

„ACC Distribution“ ketvirtadaliu padidino pajamas, pelną – 10 kartų

Elektronikos bei buitinės technikos prekių platinimo UAB „ACC Distribution“ praėjusiais metais gavo 224,28...

Technologijos
2018.07.12
Nubaudė įmonę, klaidinusią „Ryanair“ ir „Wizz Air“ klientus

Keli interneto tinklalapiai, tokie kaip „ryanairbilietai.com“, „wizzairbilietai.lt“, „norvegianas.lt“,...

Praėjo metai, atėjo laikas vėl keisti VPĮ 1

Tenka susidurti su perkančiųjų organizacijų sprendimais, kurie remiasi neoficialiais institucijų...

Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
Eksportas padidėjo 2,7%, importas – 8,6% 6

Šių metų gegužę prekių eksportuota už 2,32 mlrd. Eur, importuota – už 2,68 mlrd. Eur. Lyginant su pernai metų...

„Amic Lietuva“ akcininkams išmokės 6,5 mln. Eur 1

Vieną didžiausių degalinių tinklų Lietuvoje valdanti bendrovė „Amic Lietuva“ (buvusi „Lukoil Baltija“)...

„Kesko Senukai“ Baltarusijoje pajamos augo, o pelnas smuko

Statybos ir apdailos medžiagų prekybos grupės „Kesko Senukai Lithuania“ bendrovė „Romos holdingas“,...

Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Pokyčiai mažmeninėje prekyboje „Freor LT“ pajamas augino 47% Premium 1

Viena iš pirmųjų pasaulyje pasiūliusi šaldymo įrangą su propano mišiniu vietoje freono Vilniaus UAB „Freor...

Pramonė
2018.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau