H&M pelnas smuko į 16 metų žemumas

Publikuota: 2018-03-27
Arndo Wiegmanno („Reuters“) nuotr.
Arndo Wiegmanno („Reuters“) nuotr.

Švedijos drabužių prekybos milžinės „Hennes & Mauritz“ (H&M) pirmojo ketvirčio, kuris baigėsi vasarį, pelnas krito 62%, iki 150 mln. USD. Analitikai prognozavo geresnius rezultatus.

 
Per pastaruosius šešiolika metų tai yra prasčiausias bendrovės pelno rodiklis, pastebi „Bloomberg“. Naujienoms nekilo abejingi ir investuotojai. H&M akcijų vertė antradienį jau buvo pasiekusi žemiausią tašką per pastaruosius dešimt metų. Bendrovei paskelbus, kad pelnas nepasiekė prognozės, jos akcijų vertė dar sumažėjo 4,5%, rašo FT.
Antras didžiausias pasaulyje mažmeninės prekybos žaidėjas H&M 2018 m. pirmąjį ketvirtį, kuris prasidėjo 2017 m. gruodį ir baigėsi šį vasarį, gavo beveik tiek pat pajamų kaip ir pernai tuo pačiu metu, skaičiuojant vietos valiutomis. „Reuters“ analitikai prognozavo, kad H&M pardavimai šį ketvirtį bus 1,2% didesni nei pernai tuo pačiu metu.

Pardavimai, neskaitant PVM, šiemet pirmąjį ketvirtį sudarė 46,2 mlrd. SEK (5,65 mlrd. USD), pernai tuo pačiu apyvarta sudarė 47,3 mlrd. SEK, o analitikai dabar tikėjosi 47,3 mlrd. SEK.

Vasario 28 d. H&M tinklą sudarė 4.743 parduotuvės, pernai tuo pačiu metų parduotuvių skaičius siekė 4.393.

VŽ rašė, kad H&M artimiausiu metu įgyvendins per pastarąjį dešimtmetį didžiausios apimties parduotuvių uždarymo programą ir pristatys naują pigių drabužių prekės ženklą.

Stokholmo akcijų biržoje „Hennes & Mauritz“ (H&M) bendrovės akcijų vertė pasiekė žemiausią tašką per pastaruosius devynerius metus. Šis faktas privertė bendrovės vadovus ieškoti išeities ir pristatyti parduotuvių uždarymus bei naujo pigaus prekės ženklo pristatymą apimantį planą.

Jau aišku, kad švedų bendrovė 2018 m. atsisakys 170 parduotuvių, nepaisant to, kad pridedamas naujas formatas „Afound“. Taip pat patvirtintas didesnis investicijų biudžetas į elektroninę prekybą bei naujų parduotuvių atidarymus augančiose rinkose

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
TOP 1000: pirmuoju smuiku grojo prekyba ir pramonė Premium

„Verslo žinių“ kasmet sudaromo didžiausio Lietuvos bendrovių TOP 1000 viršūnėje – didmeninės ir mažmeninės...

„Ebay“ pamėgtas mados aukcionierius – Ukmergėje Premium

Daikto vertė ir kaina nebūtinai atitinka viena kitą, o pagal tam tikrus požymius vertingas daiktas savo...

„Norfai“ – bauda už pavojingas kūno priežiūros priemones 5

Prekybos tinklą „Norfa“ valdančio verslininko Dainiaus Dundulio valdomai didmeninės prekybos bendrovei...

„Norfa“ atidarė ketvirtą iš dešimties naujų parduotuvių 4

Šiemet planuojantis atidaryti dešimt naujų parduotuvių, į kurias investicijos sieks apie 15 mln. Eur,...

VCUP restoranų apyvartos per pusmetį išaugo trečdaliu

Šių metų pirmą pusmetį prekybos centre VCUP esančiose kavinėse ir restoranuose apsilankė 16,95% daugiau...

ES ir Japonija pasirašė laisvos prekybos sutartį 4

ES ir Japonijos lyderiai antradienį pasirašė susitarimą dėl laisvos prekybos. Taip sukuriama didžiausia...

„Maxima Grupei“ „Standard & Poor's“ suteikė BB+ kredito reitingą 6

Obligacijų platinimą planuojančiai mažmeninės prekybos „Maxima Grupei“ reitingų agentūra „Standard & Poor's“...

Rinkos
2018.07.17
Streikuoja „Amazon“ darbuotojai Europoje 3

Ši savaitė interneto prekybos bendrovei „Amazon“ prasidėjo nekaip. Pirmadienį sutriko „Amazon Web Services“...

Technologijos
2018.07.17
„Euroapothecos“ kapitalas didinamas dar 66 mln. Eur

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojamos vaistinių tinklo valdytojos „Euroapotheca“...

Elektroniniai arbatpinigiai: palikus eurą, padavėjui tenka 49 ct Premium 8

Vieša paslaptis, kad dažniausiai gautų arbatpinigių padavėjai ir kiti paslaugų teikėjai nedeklaruoja ir...

„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Dėl planuojamų JAV tarifų Kinija pateikė skundą PPO 1

Kinijos komercijos ministerija pirmadienį pranešė, kad valstybė pateikė skundą Pasaulio prekybos...

H&M apyvarta Lietuvoje per metus pasiekė 18,5 mln. Eur

Švedijos mažmeninės drabužių prekybos tinklas „Hennes & Mauritz“ (H&M) Lietuvoje pirmąjį finansinių metų...

Lietuvos eksportas per metus paaugo 6% 6

Lietuvoje eksportas šiemet sausį–gegužę, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, padidėjo 6%,...

„Jozitos“ pardavimai augo penktadaliu 14

Šilalėje registruota bendrovė „Jozita“, kurios kainodara užtikrina vienas mažiausių degalų kainų, 2017 m.

Kai plėtra užtrunka: patalpų laukia dvejus metus, kliento palauks dar trejus Premium

Suplanuota ir galima plėtra kartais užtrunka – Šalčininkų kanceliarinių prekių UAB „Eripo“ patalpų trečiai...

Farmacijos įmonė sėkmę užsitikrino sparčiai reaguodama į sektoriaus pokyčius Rėmėjo turinys 4

25 metų gimtadienį švenčianti UAB „Tamro“ buvo pirmoji nelietuviško kapitalo didmeninė vaistų platinimo įmonė...

Futbolo įtaka: daugiau uždirbo lažybų punktai, prekybininkai ir kavinės 2

Sekmadienį pasibaigiantis pasaulio futbolo čempionatas į šalies lažybų punktus pritraukė rekordinį skaičių...

„Maxima“ nesibylinės dėl vaikams skirtos akcijos

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ nusprendė nebesibylinėti su Valstybine vartotojų teisių apsaugos tarnyba...

Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau