Prieš Velykas kiaušinių pardavimai šokteli kartais
FOTOGALERIJA Maximos Velykinė spaudos konferencija (22 nuotr.)
Velykiniu laikotarpiu kiaušinių paklausa šokteli kartais, sako prekybininkai. Vien Maximos parduotuvėse nuperkama per milijoną dėžučių kiaušinių, iš jų apie 200.000 dėžučių kiaušinių baltu lukštu. Lidl parduotuvėse kiaušinių pardavimai prieš šventes auga dešimt kartų.
Įprastai, ne švenčių metu, nuperkama apie 500.000-600.000 dėžučių kiaušinių, skaičiuoja Maximos atstovai.
Maximos duomenimis, paskutinius ketverius metus šalies pirkėjai yra linkę Velykų stalui išleisti vis daugiau, nes renkasi gurmaniškus, egzotiškus maisto produktus ar patiekalus. Didesnių Maximų asortimente Australijos ir Afrikos stručių kiaušiniai, jau paruošti rūkyti virti vištų ir putpelių kiaušiniai.
Marija Liugienė, Vilniaus etninės kultūros centro vyriausioji koordinatorė, pirmadienį dalyvavusi Maximos velykinėje spaudos konferencijoje, teigė, kad prieš šimtmetį šventiniam stalui buvo ruošiamasi bent gerą pusmetį: gyvuliai skerdžiami dažniausiai rudenį, jų mėsa sūdoma ar rūkoma, džiovinami sūriai, raugiamos daržovės, malami šventiniai, balti miltai, kad per Velykas būtų iš ko iškepti šventinį pyragą ir paruošti kitų tradicinių patiekalų. Dabar vertinamas šviežias maistas, dėl to dauguma apsiperka likus porai dienų iki Velykų ir dalį patiekalų šventiniam stalui perka jau pagamintus.
Maximos apklausa parodė, kad Velykų stalui vidutinė šeima išleidžia 50-100 Eur, Velykų mėnesį išlaidos paprastai didėja apie 20%, palyginti su kitais mėnesiais. Prognozuojama, kad šiemet išlaidos šventiniam stalui didės 7,6%.
Tokių lūkesčių turime, nes matome susidomėjimą egzotiškais, įdomesniais produktais, sako Vilma Drulienė, Maximos komercijos vadovė.
Prekybos tinklo Lidl parduotuvėse kiaušinių paklausa prieš Velykas šokteli apie 10 kartų.
Šiemet šiuo laikotarpiu mūsų asortimentą papildė putpelių kiaušiniai, pasiūlėmė vištų kiaušinių įprastomis bei didelėmis (po 30 vnt.) pakuotėmis, sako Valerija Lebedeva, Lidl Lietuvos atstovė spaudai.
Berta Čaikauskaitė, Iki viešųjų ryšių vadovė, sako, kad likus savaitei iki Velykų kiaušinių pardavimai didėja daugiau nei dukart, o iškart po šventes šių produktų pardavimai smunka 30%.
Lyginant balto ir rudo lukšto kiaušinių pardavimus, pastaruoju metu jie yra panašūs. Tačiau per paskutinius kelerius metus stebime rudo lukšto kiaušinių pardavimų augimą velykiniu laikotarpiu. Praėjusiais metais jų parduota net daugiau nei balto lukšto kiaušinių, sako p. Čaikauskaitė.
Rašyti komentarą
Rašyti komentarą