Prieš Velykas kiaušinių pardavimai šokteli kartais

Publikuota: 2018-03-26
Atnaujinta 2018-03-26 13:39

Velykiniu laikotarpiu kiaušinių paklausa šokteli kartais, sako prekybininkai. Vien „Maximos“ parduotuvėse nuperkama per milijoną dėžučių kiaušinių, iš jų apie 200.000 dėžučių kiaušinių baltu lukštu. „Lidl“ parduotuvėse kiaušinių pardavimai prieš šventes auga dešimt kartų.

Įprastai, ne švenčių metu, nuperkama apie 500.000-600.000 dėžučių kiaušinių, skaičiuoja „Maximos“ atstovai.

„Maximos“ duomenimis, paskutinius ketverius metus šalies pirkėjai yra linkę Velykų stalui išleisti vis daugiau, nes renkasi gurmaniškus, egzotiškus maisto produktus ar patiekalus. Didesnių „Maximų“ asortimente – Australijos ir Afrikos stručių kiaušiniai, jau paruošti rūkyti virti vištų ir putpelių kiaušiniai.

Marija Liugienė, Vilniaus etninės kultūros centro vyriausioji koordinatorė, pirmadienį dalyvavusi „Maximos“ velykinėje spaudos konferencijoje, teigė, kad prieš šimtmetį  šventiniam stalui buvo ruošiamasi bent gerą pusmetį: gyvuliai skerdžiami dažniausiai rudenį, jų mėsa sūdoma ar rūkoma, džiovinami sūriai, raugiamos daržovės, malami „šventiniai“, „balti“ miltai, kad per Velykas būtų iš ko iškepti šventinį pyragą ir paruošti kitų tradicinių patiekalų. Dabar vertinamas šviežias maistas, dėl to dauguma apsiperka likus porai dienų iki Velykų ir dalį patiekalų šventiniam stalui perka jau pagamintus.

„Maximos“ apklausa parodė, kad Velykų stalui vidutinė šeima išleidžia 50-100 Eur, Velykų mėnesį išlaidos paprastai didėja apie 20%, palyginti su kitais mėnesiais. Prognozuojama, kad šiemet išlaidos šventiniam stalui didės 7,6%.

„Tokių lūkesčių turime, nes matome susidomėjimą egzotiškais, įdomesniais produktais“, – sako Vilma Drulienė, „Maximos“ komercijos vadovė.

Prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvėse kiaušinių paklausa prieš Velykas šokteli apie 10 kartų.

„Šiemet šiuo laikotarpiu mūsų asortimentą papildė putpelių kiaušiniai, pasiūlėmė vištų kiaušinių įprastomis bei didelėmis (po 30 vnt.) pakuotėmis“, – sako Valerija Lebedeva, „Lidl Lietuvos“ atstovė spaudai.

Berta Čaikauskaitė, „Iki“ viešųjų ryšių vadovė, sako, kad likus savaitei iki Velykų kiaušinių pardavimai didėja daugiau nei dukart, o iškart po šventes šių produktų pardavimai smunka 30%.

„Lyginant balto ir rudo lukšto kiaušinių pardavimus, pastaruoju metu jie yra panašūs. Tačiau per paskutinius kelerius metus stebime rudo lukšto kiaušinių pardavimų augimą velykiniu laikotarpiu. Praėjusiais metais jų parduota net daugiau nei balto lukšto kiaušinių“, – sako p. Čaikauskaitė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Prezidentė siūlo didinti baudas už konkurencingumo pažeidimus 2

Prezidentė Dalia Grybauskaitė siūlo Seimui priimti įstatymų pataisas, kurios, jos nuomone, padidins...

IKEA mažo formato parduotuvės nepasiteisino: Lietuvos verslininkų nuomonė Premium 2

Švedijos baldų mažmeninės prekybos įmonės IKEA parduotuvės miestų centruose Norvegijoje nepasiteisino, todėl...

Ekspertai: pasaulyje – vėžio gydymo proveržis, o Lietuva atsilieka 10

Nepaisant pasaulinių laimėjimų, Lietuvoje išgyvenamumas sergant onkologiniais susirgimais išlieka vienas...

Laisvalaikis
2018.09.23
Maljorkoje atidarys viešbutį tik moterims 2

Maljorkoje planuojama atidaryti viešbutį, skirtą tik moterims. Verslininkai tikisi, kad tokia koncepcija...

Drabužių pardavėjų pajamas kilsteli ir nauja parduotuvės vieta, ir atnaujinta e. parduotuvė

Smulkūs drabužių mažmenininkai pastaraisiais metais stebi besitraukiantį pirkimą ir intensyvią konkurenciją.

Daugiausiai uždirbęs Lietuvos advokatas pernai gavo 2,2 mln. Eur pajamų 10

2,214 mln. Eur – tokios buvo didžiausios vieno Lietuvos advokato 2017 m. apmokestinamosios pajamos, rodo...

„Tesco“ pristato naują žemų kainų parduotuvių formatą 1

Pagrindinis Didžiosios Britanijos mažmeninės prekybos tinklas „Tesco“ žengia koja kojon su sparčiai...

Religinis turizmas – vien popiežiaus vizito gali nepakakti

Rengiantis popiežiaus Pranciškaus vizitui, susigriebta, kad religinio ir piligriminio turizmo niša mūsų...

Pasirašyta sutartis dėl „Lidl“ logistikos centro Rygoje statybos 5

Dvi Latvijos įmonės – statybų bendrovė SIA „Merks“, AS „Merko Ehitus group“ antrinė įmonė, ir SIA „Lidl...

Transportas
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Kur daugiausia užsienyje keliavo Lietuvos gyventojai II ketv. 1

Į užsienį 2018 m. antrąjį ketvirtį keliavo 507.400 šalies gyventojų, arba 9,4% daugiau nei per tą patį 2017...

Po Lietuvą gyventojai šiemet keliavo daugiau, vienai kelionei išleido vidutiniškai 56 Eur

Šalies gyventojų kelionių su viena ir daugiau nakvynių skaičius 2018 m. pirmąjį pusmetį, palyginti su tuo...

Keserauskas: kai kurie ribojimai gali atšaldyti norą imtis verslo Premium 6

Lietuvoje, kaip įprasta rinkos ekonomikos šalyse, natūralus verslo, įskaitant ir prekybos tinklus, augimas...

Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Mituzas: kainos gali kristi tik joms kylant miesto centre 11

Konkurencija kainas tik didina, nes kainos priklauso nuo kvadratinio metro efektyvumo. Jeigu stovėdamas...

Verslas ragina dar kartą pratęsti GPAIS pereinamąjį laikotarpį 6

Spalio 1 d. baigiasi Vieningos gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinės sistemos (GPAIS),...

Daugėja „Kesko Senukų“ „Proficentrų“

Šią vasarą didžiausią prekybos erdvę „Proficentras1000“ Vilniuje, Savanorių prospekte, atidarę...

„Gazelės” konferencija Vilniuje: šiemet ji kitokia

„Gazelės“ konferencija, kurią „Verslo žinios“ rengia jau 15 metų, šiemet iš esmės atsinaujino: ne tik...

Mano verslas
2018.09.20
„Lidl Lietuvos“ fenomenas: ką rodo finansų ataskaitos Premium 39

Atitraukus žvilgsnį nuo nuosavo kapitalo pelningumo rodiklio, kuris greičiausiai dar gerokai keisis į gerąją...

Verslas išaugo iš pilnų lagaminų lauktuvių Premium 3

2.000 Eur – tiek siekė Vilniaus Halės turgavietėje įkurtos graikiškų produktų parduotuvės pirmosios savaitės...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau