„PwC“ tyrimas: augantys vartotojų lūkesčiai lems investicijas

Publikuota: 2018-03-23
Fredo Greaveso („Reuters“) nuotr.
Fredo Greaveso („Reuters“) nuotr.

Apsipirkimas per mobiliuosius įrenginius, nauja patirtis fizinėse parduotuvėse, dirbtinio intelekto elementai, socialinių tinklų reikšmės didėjimas yra svarbiausios 2018 m. tendencijos, teigiama audito ir mokesčių konsultacijų milžinės „PwC“ pasaulinėje vartojimo įpročių apžvalgoje. 

„PwC“ parengtoje „Global Consumer Insights Survey“ analizuojama, kurie vartojimo įpročiai vystosi ir keičiasi labiausiai, ir kaip bendrovės gali pertvarkyti savo verslo modelį bei perskirstyti investicijas, kad turėtų daugiausiai naudos iš tų pasikeitimų.
Nuo 2010 m., kai „PwC“ pradėjo tyrinėti vartojimo įpročius, atrodė, kad kiekvienais metais apsiperkančių fizinėse parduotuvėse mažėja. 2014 m. tik 36% respondentų teigė, kad fizinėse parduotuvėse jie apsiperka bent kartą per savaitę. Tačiau situacija ėmė keistis, bent kartą per savaitę fizinėse parduotuvėse apsiperkančiųjų skaičius išaugo nuo 40% 2015 m. iki 44% 2018 m. Iš tiesų, lankymasis parduotuvėse yra populiari veikla. „PwC“ analitikai pastebi, kad vis dažniau iškeliamas ne praktinis apsipirkimo aspektas, bet socialinė, naujų potyrių suteikianti patirtis.

Šiuolaikiniai vartotojai nori žinoti, kokia yra jų pažįstamų nuomonė: ieškodami idėjų pirkiniams, respondentai pirmiausia (37% apklaustųjų) eina į socialinius tinklus. 34% respondentų pirmiausia peržiūri pardavėjų elektronines parduotuves. Labiausiai netikėta tai, kad prekių ženklų ar prekybininkų siunčiamus elektroninius laiškus galimais įkvėpimo šaltiniais laiko tik 14% apklaustųjų. Tai rodo, kad šis informavimo būdas neaktualus klientams, siekiantiems unikalumo.

Visą apžvalgą skaitykite ČIA.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Lidl Lietuvos“ fenomenas: ką rodo finansų ataskaitos Premium 21

Atitraukus žvilgsnį nuo nuosavo kapitalo pelningumo rodiklio, kuris greičiausiai dar gerokai keisis į gerąją...

Verslas išaugo iš pilnų lagaminų lauktuvių Premium 3

2.000 Eur – tiek siekė Vilniaus Halės turgavietėje įkurtos graikiškų produktų parduotuvės pirmosios savaitės...

Prie greitkelio Kaune atidaro sandėlių ir biurų kompleksą A1 Premium 3

Kauno UAB „EPRO Group“ atidaro sandėlių ir biurų kompleksą A1, įsikūrusį šalia Vilniaus-Klaipėdos greitkelio.

Statyba ir NT
2018.09.19
„Kaufland“: plėtros planų Lietuvoje neturime 27

Vokietijos prekybos centrų grupei „Schwarz“ priklausantis prekybos tinklas „Kaufland“ VŽ teigia, kad šiame...

Valdžia žada visą puokštę priemonių dėl prekybos tinklų darbo 34

Didinti prekybos tinklų konkurenciją, kviesti užsienio investuotojus, stiprinti smulkųjį ir vidutinį verslą,...

Restoranų pajamas augina ne tik kylančios kainos Premium

Restoranams ir kavinėms 2018-ieji žada būti dar vieni geri metai. Statistikos duomenimis, šiemet sausį–liepą...

TOP 20 restoranų pagal 2017–ųjų pelną ir pajamas Premium 6

2017-ieji kavinėms ir restoranams taip pat buvo geri. Pajamas didino 17-a iš 20-ies į VŽ sudarytą didžiausių...

„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
„NDX energija“ keičia pavadinimą 3

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Teismas iš naujo spręs dėl „Rimi“ Vilniuje savininkės ir rangovės ginčo 2

Pirmosios instancijos teismas turės iš naujo nagrinėti bendrovės „BM būstas“, „Rimi“ tinklui nuomojančios...

Statyba ir NT
2018.09.18
Po Lietuvos kritikos „Walmart“ išima iš prekybos sovietinius marškinėlius

Amerikiečių prekybos tinklas „Walmart“ pažadėjo pašalinti iš prekybos drabužius su sovietų simboliais,...

Naujovės logistikoje augina H&M pardavimus: akcijų kaina kyla 1

Švedijos mažmeninės drabužių prekybos tinklo „Hennes & Mauritz“ (H&M) pardavimai trečiąjį  ketvirtį...

„Novaturo“ apyvarta šiemet išaugo 35%

Didžiausios Baltijos šalyse kelionių organizatorės AB „Novaturas“ apyvarta 2018 m. sausio - rugpjūčio...

„Maxima grupė“ Zimnicką perkelia iš Ispanijos į Lenkiją 2

Arūnas Zimnickas, buvęs „Maxima LT“ direktorius, pastaruosius ketverius metus vadovavęs tiems patiems...

Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

„Inditex“ pasiekė rekordines aukštumas

Ispanijos mados milžinės „Inditex“ 2018 m. pirmojo pusmečio pardavimo pajamos viršijo 12 mlrd. Eur, pelnas...

Sanatorija „Gradiali“ baigė 7,5 mln. Eur kainavusią rekonstrukciją Premium 2

Palangoje esanti sanatorija „Gradiali“ skelbia baigusi pirmąjį rekonstrukcijos etapą. Jo metu į sanatorijos...

Įkūrė butiką tiems, kurie kanceliarinių reikmenų perka daugiau nei naudoja Premium 1

Vokiški „Kaweco“ rašikliai, japoniški degtukus primenantys „Hibi“ smilkalai, itališkos „Moleskine“ užrašinės...

Egipto subsidijos už turistų atskraidinimą pakibo ore: Lietuvos organizatoriai ramūs

Egiptas vis dar nepajėgia atsiskaityti su užsienio kelionių operatoriais už užsakomuosius skrydžius. Užsienio...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau