Riziką neparduoti sumažina fizinė prekybos vieta

Publikuota: 2018-03-17

Tradiciniai maisto produktų pardavėjai kalba apie poreikį papildyti prekybą ir internetine, kai kurie – ir žengia į e. prekybą, derindami ją su fizine. Tačiau tiems, kurie produkciją realizuotų tik internetu, – gerokai sudėtingiau.

Apie e. prekybos maisto produktais specifiką, kaip ir apie daugybę, nenumatytų priežasčių, kodėl tokie verslai žlunga, pasakojantis „Shopify.com“ norintiems pradėti tokį verslą pataria pirmiausia imtis paprastai pakuojamų, ilgo galiojimo produktų – saldainių, kavos prieskonių, sėklų, kad būtų mažesnė rizikos veiksnių – nuo oro sąlygų iki bakterijų, galinčių paveikti produkto saugumą vartoti, – įtaka.

Kita vertus, jei per numatytą laiką nepavyks parduoti turimos produkcijos, nieko bloga nenutiks, nes, didelė tikimybė, pagal galiojimo laiką ji nepasens.

Tačiau tiems, kurie parduoda palyginti trumpai vartoti tinkamus produktus, tuos, kuriuos pirkėjai pageidauja gauti šviežius, reikia kruopščiai apskaičiuoti kiekius, kiek ir kada bus užsakoma, priešingu atveju verslas susiduria su brangiai kainuojančiu švaistymu.

„Viską skaičiuojame, pavyzdžiui, anądien į Benedikto turgų atvažiavo žmonių, norinčių nusipirkti žuvies maltinukų, o jų buvo tik popiet, tačiau jau žinome, kad kitą savaitę gaminsime 10% daugiau. Žuvis juk ne mediena“, – pasakoja Vladislovas Vickunas, „Akviponos“ direktorius.

Jis sako, kad neparduotos žuvies nelieka, priešingai – reikia pavargti, norint įgyvendinti visus užsakymus ir išsaugoti kokybę .Tad „Žuvies pašto“ „gavėjai“ išlošia – ryte gauna žuvų, kurios buvo išdorotos naktį.

Tačiau ir „Akvaponos“, ir kitų prekybininkų atveju riziką, kad nepavyks parduoti visko, sumažina fizinė prekybos vieta: nesusidarius pakankamai užsakymų, produkciją iškart galima krauti ant prekystalio.

Iš atvirkščiai – likutį parduoti internetu. Juk prekystalis turguje ar parduotuvėje būti pustuštis negali, pirkėjas niekada nepuola rinktis „iš to, kas liko“, tad kartais, kai ūkininkai pamato, kad neturi tiek gėrybių, kiek reikėtų pusdienio prekybai, į turgų nevažiuoja – sėda prie kompiuterio.

„Smulkūs ir vidutiniai ūkiai naudojasi internetine prekyba kaip papildoma niša. Turgeliuose prekiaujantis ūkininkas nuolat turi būti apsirūpinęs produkcija, o internetu galima parduoti perteklinę, likutinę produkciją“, – VŽ yra sakęs Antanas Vailionis, Jaunųjų ūkininkų ir jaunimo sąjungos pirmininkas.

Taigi du kanalus puikiai galima sujungti tarpusavyje, tačiau maistininkai, kurie pradeda nuo e. prekybos, negali paminti pamatinės taisyklės – įtikinti klientą kokybe.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
TOP30 didžiausių pagal 2017 m. pajamas privačių mokyklų 3

VŽ sudarė trisdešimties didžiausių pagal 2017 m. pajamas nevalstybinių mokyklų sąrašą. Iš jo matyti, kad...

Per savaitę – 4 skundai dėl adatų maisto produktuose 4

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) įspėja vartotojus būti budrius – šalies parduotuvėse...

Agroverslas
2018.10.19
Ieško vadovo Lietuvos įvaizdį formuosiančiai „Keliauk Lietuvoje“

Ūkio ministerija paskelbė konkursą į vietoje Valstybinio turizmo departamento kuriamos viešosios įstaigos...

„Pacuose“ patalpas įsigiję verslininkai netrukus atidarys parduotuves Premium

Vilniaus senamiestyje atidaryto viešbučio „Pacai“ prekybinėse patalpose pirmame aukšte įrengiamos...

„Metrail“ istorijoje – nauja bylų lavina ir krizės nuojautos Premium 6

Milijonus taršos mokesčio dėl „Metrail“ istorijos turintys sumokėti gamintojai ir importuotojai vėl...

Pramonė
2018.10.19
G. Balnis: naujausias prekybos centras, į kurį noriu patekti, yra oro uostas Premium 7

Tradiciniams prekybos centrams vis sunkiau pritraukti lankytojų, kurie daugiau laisvalaikio skiria kitokioms...

Seimas uždraudė sporto renginiuose stiprų alkoholį 3

Seimas uždraudė visuose sporto renginiuose ne tik prekiauti stipriu alkoholiu, bet ir jį vartoti. Tačiau...

„Pupa“ pasirašė sutartį su „Pepco“

Gruodį sostinės Pilaitės mikrorajone esančiame 6.300 kv. m prekybos centre „Pupa“ atidarys „Pepco“...

„Lidl“ plečiasi dar dviejuose miestuose 3

Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ ketvirtadienį atidarė pirmą parduotuvę Palangoje, o kitą...

Švelninamos prekybos pirotechnika taisyklės

Verslininkams ėmus piktintis, kad galingesniais fejerverkais prekiauti Lietuvoje pastaruoju metu galėjo tik...

Perveneckas: H&M atidarys COS parduotuvę Vilniuje 9

Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės vadovas, dalyvaudamas „Newsec“ NT tendencijų pristatymui skirtoje...

Estijoje iškelta byla keliones į Krymą pardavinėjusioms turizmo agentūroms 6

Estijos turizmo agentūros, ignoruodamos Europos teisę ir keldamos riziką savo klientams, metai iš metų...

Vilniaus „Akropolis“ imasi pokyčių: vizualizacijos – ant stalo Premium 11

Po ilgų svarstymų ir sprendimų paieškų „Akropolis Group“ patvirtino projektą „Akropolis persirengia“, kurio...

„Rimi“ atidarė naują parduotuvę Kaune

Kaune, Vilijampolėje, atidaryta nauja „Rimi” parduotuvė. Tai 57-a „Rimi” prekybos tinklo parduotuvė Lietuvoje...

2019 m. biudžetas: augsiančios pensijos, vaiko pinigai, algos pasieks prekybininkus 2

2019 m. augsiančios biudžeto socialinės ir kitos išlaidos – senatvės pensijos, vaiko pinigai, medikų ir...

„Barbora“ plečiasi Estijoje

Didžiausia Baltijos šalyse elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ pradeda veiklą...

„Urmas“ investavo į automobilių stovėjimo aikštelės išplėtimą

UAB „Prekybos miestelis Urmas“ išplėtė savo automobilių stovėjimo aikštelę Kaune. Ji padidėjo iki 3.600...

„Decathlon“ rezultatai Vilniuje lems plėtrą kitose Baltijos šalyse Premium 14

Prancūzijos sporto ir laisvalaikio prekių gamybos ir prekybos milžinė „Decathlon“ netrukus atidarys pirmą...

Kižienė: Švedija skatina verslą, o Lietuvoje pagrindinis leitmotyvas yra nauji draudimai 17

Jeigu Švedijoje keičiama verslo aplinka – tai daroma atsakingai, tariamasi ir diskutuojama su verslu, duodama...

„Mobilieji mokėjimai“ su MoQ žengia į „Caffeine“ tinklą 3

Prie mobiliųjų mokėjimų platformos „MoQ“ prisijungė 30-ies kavinių tinklas „Caffeine“. Tai antras didžiausias...

Technologijos
2018.10.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau