Riziką neparduoti sumažina fizinė prekybos vieta

Publikuota: 2018-03-17

Tradiciniai maisto produktų pardavėjai kalba apie poreikį papildyti prekybą ir internetine, kai kurie – ir žengia į e. prekybą, derindami ją su fizine. Tačiau tiems, kurie produkciją realizuotų tik internetu, – gerokai sudėtingiau.

Apie e. prekybos maisto produktais specifiką, kaip ir apie daugybę, nenumatytų priežasčių, kodėl tokie verslai žlunga, pasakojantis „Shopify.com“ norintiems pradėti tokį verslą pataria pirmiausia imtis paprastai pakuojamų, ilgo galiojimo produktų – saldainių, kavos prieskonių, sėklų, kad būtų mažesnė rizikos veiksnių – nuo oro sąlygų iki bakterijų, galinčių paveikti produkto saugumą vartoti, – įtaka.

Kita vertus, jei per numatytą laiką nepavyks parduoti turimos produkcijos, nieko bloga nenutiks, nes, didelė tikimybė, pagal galiojimo laiką ji nepasens.

Tačiau tiems, kurie parduoda palyginti trumpai vartoti tinkamus produktus, tuos, kuriuos pirkėjai pageidauja gauti šviežius, reikia kruopščiai apskaičiuoti kiekius, kiek ir kada bus užsakoma, priešingu atveju verslas susiduria su brangiai kainuojančiu švaistymu.

„Viską skaičiuojame, pavyzdžiui, anądien į Benedikto turgų atvažiavo žmonių, norinčių nusipirkti žuvies maltinukų, o jų buvo tik popiet, tačiau jau žinome, kad kitą savaitę gaminsime 10% daugiau. Žuvis juk ne mediena“, – pasakoja Vladislovas Vickunas, „Akviponos“ direktorius.

Jis sako, kad neparduotos žuvies nelieka, priešingai – reikia pavargti, norint įgyvendinti visus užsakymus ir išsaugoti kokybę .Tad „Žuvies pašto“ „gavėjai“ išlošia – ryte gauna žuvų, kurios buvo išdorotos naktį.

Tačiau ir „Akvaponos“, ir kitų prekybininkų atveju riziką, kad nepavyks parduoti visko, sumažina fizinė prekybos vieta: nesusidarius pakankamai užsakymų, produkciją iškart galima krauti ant prekystalio.

Iš atvirkščiai – likutį parduoti internetu. Juk prekystalis turguje ar parduotuvėje būti pustuštis negali, pirkėjas niekada nepuola rinktis „iš to, kas liko“, tad kartais, kai ūkininkai pamato, kad neturi tiek gėrybių, kiek reikėtų pusdienio prekybai, į turgų nevažiuoja – sėda prie kompiuterio.

„Smulkūs ir vidutiniai ūkiai naudojasi internetine prekyba kaip papildoma niša. Turgeliuose prekiaujantis ūkininkas nuolat turi būti apsirūpinęs produkcija, o internetu galima parduoti perteklinę, likutinę produkciją“, – VŽ yra sakęs Antanas Vailionis, Jaunųjų ūkininkų ir jaunimo sąjungos pirmininkas.

Taigi du kanalus puikiai galima sujungti tarpusavyje, tačiau maistininkai, kurie pradeda nuo e. prekybos, negali paminti pamatinės taisyklės – įtikinti klientą kokybe.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
A. Veryga žada valstybines vaistines ligoninėse dar šiemet 2

Sveikatos reikalų ministras Aurelijus Veryga žada sudaryti galimybę ligoninių vadovams įsteigti valstybines...

LB: prekybininkai negali imti mokesčio už atsiskaitymus kortelėmis  13

Prekių ir paslaugų teikėjai neturi teisės imti mokesčio iš pirkėjų, atsiskaitančių mokėjimo kortelėmis,...

EP siūlo PVM lengvatas prekėms, kurias dažniau perka moterys 12

Europos Parlamentas rezoliucijoje dėl lyčių lygybės ir mokesčių pasiūlė taikyti PVM lengvatas moterų...

Finansai
2019.01.17
Tiekimo grandinė: technologijos, į kurias investuoja milžinai Premium

Duomenų analitika daro vis didesnę įtaką tiekimo grandinės procesams ir jau neša naudą kai kuriems jos...

„Švaros broliai“ į naują tunelinę plovyklą Vilniuje investuoja 2,5 mln. Eur 6

UAB „Švaros broliai“ pradeda naujos tunelinės automobilių plovyklos statybas Vilniuje, Gariūnuose. Tai bus...

Paštas kaimo laiškininkus persodins į automobilius, skelbia konkursus 2

Lietuvos paštas iki 2019 m. I pusmečio planuoja paskelbti kelis viešųjų pirkimų konkursus 640 automobilių...

Transportas
2019.01.16
Vyriausybė pritarė naujam reikalavimui prekybininkams 3

Siekiant sumažinti šešėlinės ekonomikos mastą prekybos sektoriuje, Ekonomikos ir inovacijų ministerija siūlo,...

E. Budvilaitis paliko „StrongPoint“ 6

Prekybos technologijų ekspertas Evaldas Budvilaitis, technologijų bendrovės „StrongPoint“ vienas vadovų, po...

„Maxima“ investuoja į saulės jėgaines 2

Prekybos tinklas „Maxima“, siekdamas mažinti veiklos sąnaudas bei poveikį aplinkai, didina investicijų į...

Energetika
2019.01.16
Advokatų kontoros „Cobalt“ partnerių gretas papildė ilgamečiai darbuotojai

Nuo sausio 1 d. advokatų kontoros „Cobalt“ partnerių gretas papildė du nauji partneriai. Jais tapo ilgamečiai...

Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Latvijos žiniasklaida: „Čili pica“ tinklo mokestinė skola siekia 327.700 Eur

Picerijų tinklą „Čili pica“ kaimyninėje Latvijoje valdančios bendrovės „Čilija pizza“ mokestinė skola sausio...

„Maxima“ diegia elektronines etiketes, jas turintis „Topo centras“ vardija trūkumus  Premium 10

Neseniai pranešęs apie investicijas į prekių skenavimo įrenginius mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“...

Prie neseniai startavusios advokatų kontoros WINT prisijungė naujas partneris 3

Praėjusių metų pabaigoje susikūrusios advokatų profesinės bendrijos WINT partneriu tapo Pranas Švedas,...

Vilniaus „Akropolio“ atnaujinimo užsakymą gavo „Mitnija“

Pusės Vilniaus prekybos ir pramogų centro „Akropolio“ ploto atnaujinimą atliks koncernui „,MG Baltic“...

Statyba ir NT
2019.01.15
„Novaturo“ apyvarta pernai išaugo 29% 1

Didžiausio Baltijos šalyse kelionių organizatoriaus AB „Novaturas“ neaudituota 2018 m. apyvarta Lietuvoje,...

„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
„Mikrovisata“ pakeitė pavadinimą į „Droneda“ 3

Didmeninės prekybos išmaniąja technika UAB „Mikrovisata“, valdanti ir nuosavus buitinės elektronikos prekės...

Technologijos
2019.01.15
Kino teatrus valdanti estų „Apollo“ sudarė sandorį su „Akropolis group“ 

Estijos įmonių grupei „Apollo group“ priklausanti bendrovė „APL Restaurants“ perka 100% „Akropolis group“...

„Franmax“ per devynis mėnesius uždirbo 29,2 mln. Eur pelno 3

Didžiausios Baltijos šalyse mažmeninės prekybos grupės „Maxima grupė“ įmonėms franšizės ir agentavimo...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau