Riziką neparduoti sumažina fizinė prekybos vieta

Publikuota: 2018-03-17

Tradiciniai maisto produktų pardavėjai kalba apie poreikį papildyti prekybą ir internetine, kai kurie – ir žengia į e. prekybą, derindami ją su fizine. Tačiau tiems, kurie produkciją realizuotų tik internetu, – gerokai sudėtingiau.

Apie e. prekybos maisto produktais specifiką, kaip ir apie daugybę, nenumatytų priežasčių, kodėl tokie verslai žlunga, pasakojantis „Shopify.com“ norintiems pradėti tokį verslą pataria pirmiausia imtis paprastai pakuojamų, ilgo galiojimo produktų – saldainių, kavos prieskonių, sėklų, kad būtų mažesnė rizikos veiksnių – nuo oro sąlygų iki bakterijų, galinčių paveikti produkto saugumą vartoti, – įtaka.

Kita vertus, jei per numatytą laiką nepavyks parduoti turimos produkcijos, nieko bloga nenutiks, nes, didelė tikimybė, pagal galiojimo laiką ji nepasens.

Tačiau tiems, kurie parduoda palyginti trumpai vartoti tinkamus produktus, tuos, kuriuos pirkėjai pageidauja gauti šviežius, reikia kruopščiai apskaičiuoti kiekius, kiek ir kada bus užsakoma, priešingu atveju verslas susiduria su brangiai kainuojančiu švaistymu.

„Viską skaičiuojame, pavyzdžiui, anądien į Benedikto turgų atvažiavo žmonių, norinčių nusipirkti žuvies maltinukų, o jų buvo tik popiet, tačiau jau žinome, kad kitą savaitę gaminsime 10% daugiau. Žuvis juk ne mediena“, – pasakoja Vladislovas Vickunas, „Akviponos“ direktorius.

Jis sako, kad neparduotos žuvies nelieka, priešingai – reikia pavargti, norint įgyvendinti visus užsakymus ir išsaugoti kokybę .Tad „Žuvies pašto“ „gavėjai“ išlošia – ryte gauna žuvų, kurios buvo išdorotos naktį.

Tačiau ir „Akvaponos“, ir kitų prekybininkų atveju riziką, kad nepavyks parduoti visko, sumažina fizinė prekybos vieta: nesusidarius pakankamai užsakymų, produkciją iškart galima krauti ant prekystalio.

Iš atvirkščiai – likutį parduoti internetu. Juk prekystalis turguje ar parduotuvėje būti pustuštis negali, pirkėjas niekada nepuola rinktis „iš to, kas liko“, tad kartais, kai ūkininkai pamato, kad neturi tiek gėrybių, kiek reikėtų pusdienio prekybai, į turgų nevažiuoja – sėda prie kompiuterio.

„Smulkūs ir vidutiniai ūkiai naudojasi internetine prekyba kaip papildoma niša. Turgeliuose prekiaujantis ūkininkas nuolat turi būti apsirūpinęs produkcija, o internetu galima parduoti perteklinę, likutinę produkciją“, – VŽ yra sakęs Antanas Vailionis, Jaunųjų ūkininkų ir jaunimo sąjungos pirmininkas.

Taigi du kanalus puikiai galima sujungti tarpusavyje, tačiau maistininkai, kurie pradeda nuo e. prekybos, negali paminti pamatinės taisyklės – įtikinti klientą kokybe.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Skelbiamas legendinės kavinės „Rotonda“ nuomos konkursas 1

Vilniaus Gedimino kalno papėdėje kadaise veikusios kavinės-ledainės „Rotonda“ patalpos išnuomojamos viešojo...

Po tyrimų Marijampolėje vėl galima gerti vandenį 1

Po Marijampolėje atliktų vandens tyrimų nustatyta, kad jis saugus vartoti, penktadienį paskelbė vietinė...

Biurų plėtra važiuoja toliau, o progos užsidirbti iš sandėlių dar neišnaudoja 

Palankios ekonomikos tendencijos, gyventojų lūkesčiai ir vartojimas šių metų pirmąjį pusmetį teigiamai veikė...

Statyba ir NT
2018.07.20
„Maxima“ Lenkijoje sujungia dvi įmones 4

„Maxima grupė“ į prekybos tinklą „Stokrotka“, kurį valdo nuo šių metų pavasario, integruos 2012 m. įsigytą...

Sekmadieniniai draudimai keičia Lenkijos prekybos paveikslą 2

Lenkijoje įsigaliojus įstatymui, ribojančiam prekybininkų darbą sekmadieniais, didieji prekybos centrai...

Su atgaivintu „Šilelio“ prekės ženklu pajamas dvigubina kasmet Premium 2

Vilniaus bendrovė „Sponge“, prieš porą metų atgaivinusi lietuvišką prekės ženklą „Šilelis“, pernai beveik...

Technologijos
2018.07.19
FNTT ir prokurorai perdavė teismui „Metrail“ bylą

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba (FNTT) kartu su Vilniaus apygardos prokuratūra baigė tyrimą ir teismui...

Verslo aplinka
2018.07.19
Neįvykusios „Rimi“ ir „Iki“ jungtuvės konfidencialumo migloje 10

Mažmeninės prekybos tinklų „Rimi“ ir „Iki“ sandoris, kuriam įvykus „Rimi“ už 213 mln. Eur būtų įsigijusi...

Į Lietuvą tiektos listerija užkrėstos šaldytos daržovės išimamos iš rinkos

Lenkijos įmonės „Greenyard Frozen Poland“ listerija užkrėstos šaldytos daržovės išimamos iš Lietuvos rinkos –...

„Bionorica Lithuania“ sukčiams pervedė beveik pusę milijono eurų 6

Vilniaus vaistų prekybos bendrovė „Bionorica Lithuania“ sukčiams į Honkongo banką pervedė beveik pusę...

TOP 1000 lyderiai ekspertų akimis: per mažai pramonės, o ypač – inovatyvios Premium 1

Lietuvos bendrovių TOP 1000 sąrašo viršūnėse – palyginti nedaug modernių pramonės įmonių, vos viena kita...

Pramonė
2018.07.18
Ukmergės „Grosso Moda Lithuania“ verslo modelis – aukštų kainų klientai

Didmenine prekyba drabužiais užsiimanti Ukmergės UAB „Grosso Moda Lithuania“ ieško stambių ir patikimų...

Pramonė
2018.07.18
„Walmart“ sudomino „Microsoft“ debesys

Jungtinių Amerikos Valstijų mažmeninės prekybos milžinė „Walmart“ ir programinės įrangos kompanija „Microsoft...

TOP 1000: pirmuoju smuiku grojo prekyba ir pramonė Premium 4

„Verslo žinių“ kasmet sudaromo didžiausio Lietuvos bendrovių TOP 1000 viršūnėje – didmeninės ir mažmeninės...

Pramonė
2018.07.18
„Ebay“ pamėgtas mados aukcionierius – Ukmergėje Premium 4

Daikto vertė ir kaina nebūtinai atitinka viena kitą, o pagal tam tikrus požymius vertingas daiktas savo...

„Norfai“ – bauda už pavojingas kūno priežiūros priemones 6

Prekybos tinklą „Norfa“ valdančio verslininko Dainiaus Dundulio valdomai didmeninės prekybos bendrovei...

„Norfa“ atidarė ketvirtą iš dešimties naujų parduotuvių 4

Šiemet planuojantis atidaryti dešimt naujų parduotuvių, į kurias investicijos sieks apie 15 mln. Eur,...

VCUP restoranų apyvartos per pusmetį išaugo trečdaliu

Šių metų pirmą pusmetį prekybos centre VCUP esančiose kavinėse ir restoranuose apsilankė 16,95% daugiau...

ES ir Japonija pasirašė laisvos prekybos sutartį 4

ES ir Japonijos lyderiai antradienį pasirašė susitarimą dėl laisvos prekybos. Taip sukuriama didžiausia...

„Maxima Grupei“ „Standard & Poor's“ suteikė BB+ kredito reitingą 10

Obligacijų platinimą planuojančiai mažmeninės prekybos „Maxima Grupei“ reitingų agentūra „Standard & Poor's“...

Rinkos
2018.07.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau