Riziką neparduoti sumažina fizinė prekybos vieta

Publikuota: 2018-03-17

Tradiciniai maisto produktų pardavėjai kalba apie poreikį papildyti prekybą ir internetine, kai kurie – ir žengia į e. prekybą, derindami ją su fizine. Tačiau tiems, kurie produkciją realizuotų tik internetu, – gerokai sudėtingiau.

Apie e. prekybos maisto produktais specifiką, kaip ir apie daugybę, nenumatytų priežasčių, kodėl tokie verslai žlunga, pasakojantis „Shopify.com“ norintiems pradėti tokį verslą pataria pirmiausia imtis paprastai pakuojamų, ilgo galiojimo produktų – saldainių, kavos prieskonių, sėklų, kad būtų mažesnė rizikos veiksnių – nuo oro sąlygų iki bakterijų, galinčių paveikti produkto saugumą vartoti, – įtaka.

Kita vertus, jei per numatytą laiką nepavyks parduoti turimos produkcijos, nieko bloga nenutiks, nes, didelė tikimybė, pagal galiojimo laiką ji nepasens.

Tačiau tiems, kurie parduoda palyginti trumpai vartoti tinkamus produktus, tuos, kuriuos pirkėjai pageidauja gauti šviežius, reikia kruopščiai apskaičiuoti kiekius, kiek ir kada bus užsakoma, priešingu atveju verslas susiduria su brangiai kainuojančiu švaistymu.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Viską skaičiuojame, pavyzdžiui, anądien į Benedikto turgų atvažiavo žmonių, norinčių nusipirkti žuvies maltinukų, o jų buvo tik popiet, tačiau jau žinome, kad kitą savaitę gaminsime 10% daugiau. Žuvis juk ne mediena“, – pasakoja Vladislovas Vickunas, „Akviponos“ direktorius.

Jis sako, kad neparduotos žuvies nelieka, priešingai – reikia pavargti, norint įgyvendinti visus užsakymus ir išsaugoti kokybę .Tad „Žuvies pašto“ „gavėjai“ išlošia – ryte gauna žuvų, kurios buvo išdorotos naktį.

Tačiau ir „Akvaponos“, ir kitų prekybininkų atveju riziką, kad nepavyks parduoti visko, sumažina fizinė prekybos vieta: nesusidarius pakankamai užsakymų, produkciją iškart galima krauti ant prekystalio.

Iš atvirkščiai – likutį parduoti internetu. Juk prekystalis turguje ar parduotuvėje būti pustuštis negali, pirkėjas niekada nepuola rinktis „iš to, kas liko“, tad kartais, kai ūkininkai pamato, kad neturi tiek gėrybių, kiek reikėtų pusdienio prekybai, į turgų nevažiuoja – sėda prie kompiuterio.

„Smulkūs ir vidutiniai ūkiai naudojasi internetine prekyba kaip papildoma niša. Turgeliuose prekiaujantis ūkininkas nuolat turi būti apsirūpinęs produkcija, o internetu galima parduoti perteklinę, likutinę produkciją“, – VŽ yra sakęs Antanas Vailionis, Jaunųjų ūkininkų ir jaunimo sąjungos pirmininkas.

Taigi du kanalus puikiai galima sujungti tarpusavyje, tačiau maistininkai, kurie pradeda nuo e. prekybos, negali paminti pamatinės taisyklės – įtikinti klientą kokybe.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Į eterį grįžta žurnalistas Edmundas Jakilaitis 3

Didžiausia TV3 sezono naujiena – laida „Dėmesio centre su Edmundu Jakilaičiu“, į žurnalistiką po dviejų metų...

Rinkodara
14:55
Eksportuotų prekių kainos birželį augo 16,8%, importuotų beveik trečdaliu

Eksportuotų prekių kainos birželį, palyginti su tuo pačiu metu pernai, padidėjo 16,8%, importuotų prekių –...

„Baltika“ rado investuotoją prekės ženklui „Ivo Nikkolo“ 1

Drabužių prekybos bendrovė „Baltika Lietuva“, kurios pardavimo pajamos 2021 m. sudarė 2,303 mln. Eur ir,...

Prekyba
10:28
Kaip sugalvoti idėją verslui: dažniausiai ji tūno pašonėje Premium

Verslas mėgsta tikslius apskaičiavimus, tačiau pradedantieji, nors ir dėliojasi būsimos veiklos planą, nėra...

Gazelė
2022.08.15
Pakeisti nepopuliarią technologiją: interneto slapukų galas Premium 1

Slapukai (angl. cookies) yra nedidelis teksto blokas, kurią svetainė siunčia į lankytojo naršyklę ir išsaugo...

Inovacijos
2022.08.15
Kinijoje – pirmieji krizės ženklai: smuko naudotų prabangių prekių kainos 1

Pastaraisiais mėnesiais Kinijoje sparčiai krito naudotų prabangos prekių kainos, nes net ir turtingieji...

Verslo aplinka
2022.08.14
Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose: kartais verta laužyti taisykles Premium

Vis daugiau įmonių socialiniuose tinkluose bando papasakoti apie savo paslaugą ar prekę, pasidalinti kūryba,...

Rinkodara
2022.08.13
Papildomai automobilių įrangai – prenumerata vietoj pardavimo Premium 15

Vartotojai visame pasaulyje jau priprato prie prenumeruojamos „Spotify“ muzikos, „Youtube“ turinio ar...

Automobiliai
2022.08.13
Kinijos kariniai žaidimai parodė jos pažeidžiamumą Premium

Kinijos laivyno manevrai Taivano sąsiauryje vertinami kaip nepageidautini ne tik savo nepriklausomybę...

Logistika
2022.08.12
LB: didėjęs importas, smukęs eksportas ir išmokėti dividendai blogino balansą 1

Sumažėjęs Lietuvos eksportas ir didėjęs importas birželį kiek pablogino užsienio prekybos balansą – Lietuvos...

Finansai
2022.08.12
„McDonald's“ vėl atidaro savo restoranus dalyje Ukrainos

Dėl Rusijos sukelto karo Ukrainoje prieš pusmetį uždariusi savo restoranus, „McDonald's“ sugrįžta ir atidaro...

Verslo aplinka
2022.08.12
„Stiprūs kartu“ kviečia padėti sunkumų Lietuvoje patiriančioms ukrainiečių šeimoms 1

Iniciatyva „Stiprūs kartu“ kviečia gyventojus remti sunkumų Lietuvoje patiriančias nuo karo pabėgusias...

Verslo aplinka
2022.08.12
Agentūra „New!“ laimėjo „Lidl“ kūrybos partnerio konkursą

Vasarą vykęs trečio didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ kūrybos ir komunikacijos partnerių...

Rinkodara
2022.08.12
Didmenininkė „Norameda“ viršijo augimo prognozę, bet pelnas sumažėjo Premium

Didžia dalimi lietuviško kapitalo farmacijos įmonė „Norameda“, daugiausia užsiimanti didmenine vaistų...

Prekyba
2022.08.12
Lėtėjanti ekonomika gali pratuštinti sandėlių lentynas Premium 6

Amerikoje besikemšant sandėliams, Lietuvoje ir visoje Europoje nuotaikos kiek kitokios. Pastebima, kad...

Logistika
2022.08.12
„About You“ ir „Zalando“ apyvartos Lietuvoje auga, bet „Aprangos“ neaplenkė Premium

Tarptautinių elektroninės prekybos įmonių „About You“, „Zalando“, „eavalyne.lt“ valdančios „Modivo“, drąsiai...

Prekyba
2022.08.11
D. Dundulis: skolintis pas mane niekas neikit, jei bėda atsitiks – duoti galiu (II dalis) Premium

Dainius Dundulis, „Norfos“ įmonių grupės pagrindinis akcininkas, antroje podkasto dalyje pasakoja apie...

Prekyba
2022.08.11
URM: eksportas į Indijos-Ramiojo vandenyno šalis atsveria smukusią prekybą su Kinija 1

Augantis eksportas į Indijos–Ramiojo vandenyno šalis atsveria sumažėjusį eksportą į Kiniją, remdamasi...

Verslo aplinka
2022.08.10
Verslui remiant kuriamas lietuviškas serialas apie karą Ukrainoje

Siekdamas padėti kolegoms ukrainiečiams, žinomas aktorius Andrius Paulavičius ryžosi prodiusuoti pirmąjį...

Rinkodara
2022.08.10
K. Gečas. Artėjant krizės audrai. Žmonių psichologija ir verslo komunikacija

Viešojoje erdvėje vis daugiau kalbama apie artėjančią krizę, nors kol kas tai pavadinama ne tokiu ryškiu...

Nuomonės
2022.08.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku