Riziką neparduoti sumažina fizinė prekybos vieta

Publikuota: 2018-03-17

Tradiciniai maisto produktų pardavėjai kalba apie poreikį papildyti prekybą ir internetine, kai kurie – ir žengia į e. prekybą, derindami ją su fizine. Tačiau tiems, kurie produkciją realizuotų tik internetu, – gerokai sudėtingiau.

Apie e. prekybos maisto produktais specifiką, kaip ir apie daugybę, nenumatytų priežasčių, kodėl tokie verslai žlunga, pasakojantis „Shopify.com“ norintiems pradėti tokį verslą pataria pirmiausia imtis paprastai pakuojamų, ilgo galiojimo produktų – saldainių, kavos prieskonių, sėklų, kad būtų mažesnė rizikos veiksnių – nuo oro sąlygų iki bakterijų, galinčių paveikti produkto saugumą vartoti, – įtaka.

Kita vertus, jei per numatytą laiką nepavyks parduoti turimos produkcijos, nieko bloga nenutiks, nes, didelė tikimybė, pagal galiojimo laiką ji nepasens.

Tačiau tiems, kurie parduoda palyginti trumpai vartoti tinkamus produktus, tuos, kuriuos pirkėjai pageidauja gauti šviežius, reikia kruopščiai apskaičiuoti kiekius, kiek ir kada bus užsakoma, priešingu atveju verslas susiduria su brangiai kainuojančiu švaistymu.

„Viską skaičiuojame, pavyzdžiui, anądien į Benedikto turgų atvažiavo žmonių, norinčių nusipirkti žuvies maltinukų, o jų buvo tik popiet, tačiau jau žinome, kad kitą savaitę gaminsime 10% daugiau. Žuvis juk ne mediena“, – pasakoja Vladislovas Vickunas, „Akviponos“ direktorius.

Jis sako, kad neparduotos žuvies nelieka, priešingai – reikia pavargti, norint įgyvendinti visus užsakymus ir išsaugoti kokybę .Tad „Žuvies pašto“ „gavėjai“ išlošia – ryte gauna žuvų, kurios buvo išdorotos naktį.

Tačiau ir „Akvaponos“, ir kitų prekybininkų atveju riziką, kad nepavyks parduoti visko, sumažina fizinė prekybos vieta: nesusidarius pakankamai užsakymų, produkciją iškart galima krauti ant prekystalio.

Iš atvirkščiai – likutį parduoti internetu. Juk prekystalis turguje ar parduotuvėje būti pustuštis negali, pirkėjas niekada nepuola rinktis „iš to, kas liko“, tad kartais, kai ūkininkai pamato, kad neturi tiek gėrybių, kiek reikėtų pusdienio prekybai, į turgų nevažiuoja – sėda prie kompiuterio.

„Smulkūs ir vidutiniai ūkiai naudojasi internetine prekyba kaip papildoma niša. Turgeliuose prekiaujantis ūkininkas nuolat turi būti apsirūpinęs produkcija, o internetu galima parduoti perteklinę, likutinę produkciją“, – VŽ yra sakęs Antanas Vailionis, Jaunųjų ūkininkų ir jaunimo sąjungos pirmininkas.

Taigi du kanalus puikiai galima sujungti tarpusavyje, tačiau maistininkai, kurie pradeda nuo e. prekybos, negali paminti pamatinės taisyklės – įtikinti klientą kokybe.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Naujovė: visi duomenys iš visų kasos aparatų plauks į VMI Premium 1

VMI kuria išmaniųjų kasos aparatų posistemę, kuri leis jai nenutrūkstamai ar su mažais intervalais gauti...

Finansai
06:00
Ortopedijos paslaugų tiekėjams - gera metų pradžia

Kauno UAB „Ortopedijos technika“ plečia mažmeninės prekybos tinklą. Po dviejų iš eilės stabilių metų pradžių...

3 perkamiausi ir geriausi vartotojų įvertinti produktai 2017 m. 2

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.22
Kaip Skuodo ar Lazdijų klientą paversti savo pirkėju

E. prekyba naikina geografines ribas, tačiau pirkėjų sulaukia ne kiekviena virtuali parduotuvė. Kaip...

BDAR: kokius namų darbus turi atlikti viešbučiai

Nuo 2018 m. gegužės 25 d. Lietuvoje ir kitose ES valstybėse įsigaliosiantis Europos Parlamento ir Tarybos...

Galimybė susigrąžinti dalį GPM už paslaugas vertinama skirtingai 1

Mokesčių reformą parengusios Vyriausybės siūlymas leisti gyventojams susigrąžinti dalį pajamų mokesčio (GPM)...

Įvardijo labiausiai nuo turizmo priklausomas valstybes

Pasaulio turizmo organizacija įvertino, kurių pasaulio šalių ekonomika yra labiausiai priklausoma nuo turizmo.

Atidarė parduotuvę specialiai kauniečiams, bet prasilenkė internete Premium

Kai vieno miesto gyventojai sudaro reikšmingą perkančiųjų e. parduotuvėje dalį, atrodo, tikslinga tame mieste...

„Maxima grupė“ platins 300-400 mln. Eur obligacijų emisiją Premium

Mažmeninės prekybos srityje Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Bulgarijoje veikianti „Maxima grupė“...

Ministerija: dėl „Metrail“ nesusitaria patys gamintojai, galutinio sutarties projekto nėra

Gamintojų viltis šiandien sulaukti Aplinkos ministerijos patvirtinimo, kad taikos sutartis dėl „Metrail“ bus...

Dėl verslo metė puikų darbą IT įmonėse – dabar lyg atostogose Premium 4

Atsisakyti puikaus samdomo darbo ir imtis verslo – ne tik rizikingas, bet ir sunkus sprendimas. Vis dėlto...

„Nestle“ pardavimų augimas pranoko lūkesčius

Šveicarijos maisto ir gėrimų milžinės „Nestle“ pardavimai pirmuosius tris šių metų mėnesius įsibėgėjo, prie...

Ministerijos verdikto dėl „Metrail“ laukia šiandien Premium

Gamintojai ir importuotojai Aplinkos ministerijai vakar pateikė naują taikos sutarties ginče dėl „Metrail“...

Sukčiavimo schemomis ateina atvirkštinis elektronikos PVM Premium

Lietuvoje planuojama nustatyti atvirkštinį PVM elektronikos prekėms. Tai gali gerokai apkarpyti nelegalių...

Finansai
2018.04.20
Pirmieji „Vytautas Mineral SPA“ metai: nuo plano atsilikta labai nedaug Premium

Birštono naujokas – sveikatingumo ir poilsio kompleksas „Vytautas Mineral SPA“ – 2017 m. pasiekė 60% metinį...

„Ermitažas“ ruošiasi žengti į kitas Baltijos šalis 5

Parduotuvių tinklą „Ermitažas“ valdanti „Vilniaus prekyba“ ruošiasi plėtrai Baltijos šalyse ir įsteigė...

Sugriežtinti reikalavimai vienus sužlugdė, kitiems atvėrė akis Premium

Nauja tvarka, kurią įveda institucijos, jei ir apsunkina kasdieninę veiklą, kartais priverčia į verslą...

Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

Naujas susitarimas dėl „Metrail“: steigs garantinį fondą

Gamintojai ir importuotojai skelbia Aplinkos ministerijai pateikę naują taikos sutarties ginče dėl „Metrail“...

BDAR: draudikai sutrikę, neaiškumų – miškas Premium 6

Gegužės 25-osios, kai įsigalios Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR), draudikai laukia su nerimu,...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau