Laivų aptarnavimas atvedė į elektroninės prekybos verslą

Publikuota: 2018-03-14

Lietuvos gyventojų, perkančių internete, daugėja - tokius duomenis pateikia Europos statistikos departamento „Eurostat“ kiekvienais metais atliekamas gyventojų naudojimosi elektroninės komercijos paslaugomis tyrimas. Statistikos departamento duomenimis 2017 m. nors vieną kartą internete yra apsipirkę 38 proc. Lietuvos gyventojų, besinaudojančių internetu. Lyginant su praėjusių metų duomenimis, šis skaičius išaugo 5 proc.

Tyrimo metu taip pat nustatyta, kad perkamiausios prekių kategorijos yra drabužiai ir sporto prekės (64 proc.) bei kelionės ir viešbučių rezervacijos (53 proc.). Kitos prekės sunkiau randa kelią pas pirkėjus, tačiau augančios tendencijos rodo, kad dar yra pakankamai erdvės vystytis elektroninėms parduotuvėms.

18 metų rinkoje dirbančios įmonės UAB „Komeksimas“, valdančios internetinę parduotuvę b-a.eu, atstovas Mantas Meliešius teigia, kad kelią pas pirkėją internetu surasti padeda ne populiariausios ir perkamiausios prekės, bet išskirtinumas ir didelis asortimentas. „Iš kitų Lietuvos rinkoje veikiančių internetinių parduotuvių b-a.eu išsiskiria prekių pasiūla. Pirkėjams galime pasiūlyti tiek statybinių medžiagų, metalo gaminių, sodo/daržo prekių, įrankių, elektronikos, buitinės technikos, tiek ir laisvalaikio ar sporto prekių, baldų, parfumerijos, papuošalų ir net žaislų. Siūlome daugiau nei 300 tūkst. tiek standartinių, tiek nestandartinių, ir kai kuriais atvejais specializuotų prekių. Suprantame, kad specifinio produkto pasirinkimas yra atsakingas procesas, todėl mūsų parduotuvėje dirba konsultantai, su kuriais pirkėjai gali bendrauti tiek telefonu, tiek atvykę į b-a.eu biurus Vilniuje ar Šiauliuose.“

Sėkmės formulė – kompetencija ir verslo ryšiai

Sunku įvertinti, kas nulemia, kodėl vienos interneto parduotuvės išpopuliarėja labai greitai, o kitoms reikia gana atkakliai skintis kelią į interneto vartotojų kompiuterius. Lemiamų faktorių gali būti ne vienas – prekių asortimentas, pavadinimas, vartotojo sąsajos patogumas, operatyvus ir greitas pristatymas bei daugelis kitų veiksnių. b-a.eu savo sėkmės formule įvardintų didelį prekių asortimentą, aukštą specialistų kvalifikaciją ir per ilgus metus užmegztus verslo ryšius su tiekėjais.

„UAB „Komeksimas“ savo veiklą vykdė keliais etapais. Kompanija įkurta 2000 m., siekiant aptarnauti į uostą atplaukiančius laivus. Turėjome pasiūlyti visų laivui reikalingų prekių – nuo maisto produktų iki atsarginių detalių bei įrengimų. Taip pavyko sukurti ir išvystyti gana didelį tiekėjų ir partnerių tinklą. Puikiai veikianti tiekimo grandinė paskatino imtis įmonės plėtros. Buvo pradėtas specifinių prekių ir įrengimų tiekimas stambioms pramonės įmonėms. Siūlomų produktų krepšelis dar labiau išsiplėtė ir pasipildė specifinėmis prekėmis, statybinėmis medžiagomis.“, - apie įmonės veiklos istoriją pasakojo M. Meliešius.

„Trečiasis UAB „Komeksimas“ plėtros etapas prasidėjo sukaupus pakankamai verslo ryšių ir kompetencijų. Siekiant patenkinti smulkių įmonių ir individualių pirkėjų poreikius buvo sukurta elektroninė parduotuvė b-a.eu, kurioje šalia statybinių, pramoninių ir specifinių prekių galima įsigyti plataus vartojimo prekių, tokių kaip baldai, kvepalai ar žaislai. Šiuo metu mūsų viena iš pagrindinių veiklų yra internetinė prekyba.“, - specializuotos elektroninės parduotuvės atsiradimą komentavo M. Meliešius. 

Svarbu bendrauti su pirkėjais

„Eurostat“ atlikto tyrimo duomenimis ES interneto vartotojų pasitikėjimas elektroninėmis parduotuvėmis yra gana didelis. Norint tokį pasitikėjimą išlaikyti, reikia nuolat palaikyti kontaktą su savo pirkėju. „Pirkėjui labai svarbus gyvas bendravimas su elektroninės parduotuvės atstovais“, - teigia M. Meliešius. Jo teigimu, pirkėjai nuolat domisi papildoma informacija apie prekes, tokia kaip techniniai parametrai, garantijos sąlygos ir trukmė. Dažnai kyla klausimų dėl pinigų ir prekių grąžinimo garantijos.

b-a.eu parduotuvėje siūloma daug specifinių ir techninių prekių, tokių kaip statybinė įranga ir įrankiai, elektros varikliai, sodo ir daržo technika, buitinė technika, medicinos prekės ir pan., todėl labai svarbi galimybė gauti tinkamą konsultaciją, kurią gali suteikti kompetentingi konsultantai. Operatyvus ir sklandus reagavimas į užklausas leidžia užtikrinti pirkėjo pasitenkinimą, todėl darbuotojų profesionalumas yra labai svarbus. „Didžiausia įmonės vertybė yra joje dirbantys specialistai, kurių profesionalumas, lankstumas ir patirtis leidžia įgyvendinti pirkėjų poreikius“, - sakė M. Meliešius.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Aprangos“ grupės apyvarta I pusm. didėjo 2% 1

„Aprangos“ grupės tinklo apyvarta trijose Baltijos šalyse šiemet sausio-birželio mėnesiais sudarė 101,2 mln.

Muižienė vadovaus „Iki“ prekybai, rinkodaros vadovo – ieškoma 6

„Iki“ prekybos tinklo valdymo direktorės pareigas pradeda eiti Lina Muižienė. Pastaruosius ketverius metus ji...

Rinkodara
2018.07.02
Parduotuvę atidarę kelioms savaitėms ir parduoda, ir patyrinėja

Laikinosios (angl. Pop up) parduotuvės – vienas iš būdų e. prekybą papildyti fizine, taip pat tiesiogiai...

Vaistai atsiras ir parduotuvėse bei degalinėse 15

Kai kurie nereceptiniai vaistai nedidelėmis pakuotėmis nuo kitų metų galės atsirasti Lietuvos maisto prekių...

Verslo aplinka
2018.06.30
GPAIS rakštis – spręs, ar pratęsti pereinamąjį laikotarpį Premium 6

Birželio 30 d. baigiasi Vieningos gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinės sistemos (GPAIS), kuria...

Derybos su atliekų vežėjais dėl kainų didinimo – finišo tiesiojoje Premium

Atliekų vežėjams po nelengvų ir užsitęsusių derybų pavyko pasiekti, kad gamintojų organizacijos padidintų...

Restoranų ir kavinių apyvarta smagiai kyla jau šeštą mėnesį iš eilės 17

Maitinimo ir gėrimų teikimo veiklos įmonių apyvarta gegužę, atmetus kainų kilimo įtaką, buvo 7,2% didesnė nei...

Vartojame daugiau: mažmenininkų apyvarta gegužę augo 5,9% 8

Lietuvių apetitas vartojimui toliau didėja. Statistikos duomenimis, gegužę, palyginti su tuo pačiu pernai...

Prekybos karai: aidui atstumas nesvarbus

Lietuvos ūkio plėtros tempai spartūs, tačiau metų pabaigoje augimas gali pradėti lėtėti, gali kiek smukti ir...

Verslo aplinka
2018.06.27
Ligoninė apsisprendė: gydytojų algas kelia iki 3.000 Eur, slaugytojoms mokės 1.000 23

Respublikinė Vilniaus psichiatrijos ligoninė praneša kelianti algas. Pasak ligoninės vadovo, gydytojo...

„Kesko Senukai“ sostinėje atidarė statybų profesionalams skirtą prekybos erdvę-sandėlį 5

Vilniuje, Savanorių prospekte, atidaryta naujos koncepcijos statybų didmeninės prekybos erdvė-sandėlis...

„Lidl Lietuva“ taikiai susitarė su prokurorais dėl sklypo sostinėje 1

Vokietijos kapitalo mažmeninės prekybos bendrovė „Lidl Lietuva“ patvirtino taikiai susitarusi su prokurorais...

Statyba ir NT
2018.06.26
„Viada LT“ Lietuvoje ir Latvijoje pernai gavo 541,2 mln. Eur pajamų 1

Buvusio „Lukoil Baltijos“ vadovo Ivano Paleičiko šeimos kontroliuojama bendrovė „Viada LT“, perėmusi Rusijos...

„Ermitažo“ ir „Bauhof“ sandoris: dabar žiūri į Latviją 1

Prisijungusi Estijos apdailos, sodo prekių ir statybinių medžiagų parduotuvių tinklą „Bauhof“, UAB „Vilniaus...

Pirmąkart paskelbė „Chanel“ ataskaitą: apyvarta beveik 10 mlrd. USD

Per savo 108 metų istoriją mados namai „Chanel“ pirmąkart paskelbė metinę ataskaitą: per 2017 m. mados namų...

Pramonė
2018.06.26
Antalijoje – rekordiniai turistų srautai 4

Turkijos Antalijos kurorto valdžia, suskaičiavusi poilsiautojų srautus ir jų augimo tempą, tikslina 2018-ųjų...

Kaip pasiekti, kad pirkėjas sugrįžtų

Kuo smulkesnis verslas, tuo jis turi užmegzti artimesnį ryšį su pirkėju. Ir nesvarbu, ar prekiaujama...

Apsisprendė, kuri institucija koordinuos Lietuvos pristatymą pasauliui 2

Nacionaliniu šalies pristatymo užsienyje koordinatoriumi patvirtintas Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos...

„Ermitažas“ plečiasi Baltijos šalyse: perka Estijos „Bauhof“ Premium 2

Lietuvos statybos, apdailos ir buities prekių parduotuvių tinklas „Ermitažas“ perka tame pačiame sektoriuje...

Daugiausiai Lietuvoje išleidžia airių turistai, taupiausi – latviai ir estai

2017 m. į Lietuvą su viena ar daugiau nakvynių atvykę užsieniečiai išleido 871,5 mln. Eur – 8,1% daugiau nei...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau