Laivų aptarnavimas atvedė į elektroninės prekybos verslą

Publikuota: 2018-03-14

Lietuvos gyventojų, perkančių internete, daugėja - tokius duomenis pateikia Europos statistikos departamento „Eurostat“ kiekvienais metais atliekamas gyventojų naudojimosi elektroninės komercijos paslaugomis tyrimas. Statistikos departamento duomenimis 2017 m. nors vieną kartą internete yra apsipirkę 38 proc. Lietuvos gyventojų, besinaudojančių internetu. Lyginant su praėjusių metų duomenimis, šis skaičius išaugo 5 proc.

Tyrimo metu taip pat nustatyta, kad perkamiausios prekių kategorijos yra drabužiai ir sporto prekės (64 proc.) bei kelionės ir viešbučių rezervacijos (53 proc.). Kitos prekės sunkiau randa kelią pas pirkėjus, tačiau augančios tendencijos rodo, kad dar yra pakankamai erdvės vystytis elektroninėms parduotuvėms.

18 metų rinkoje dirbančios įmonės UAB „Komeksimas“, valdančios internetinę parduotuvę b-a.eu, atstovas Mantas Meliešius teigia, kad kelią pas pirkėją internetu surasti padeda ne populiariausios ir perkamiausios prekės, bet išskirtinumas ir didelis asortimentas. „Iš kitų Lietuvos rinkoje veikiančių internetinių parduotuvių b-a.eu išsiskiria prekių pasiūla. Pirkėjams galime pasiūlyti tiek statybinių medžiagų, metalo gaminių, sodo/daržo prekių, įrankių, elektronikos, buitinės technikos, tiek ir laisvalaikio ar sporto prekių, baldų, parfumerijos, papuošalų ir net žaislų. Siūlome daugiau nei 300 tūkst. tiek standartinių, tiek nestandartinių, ir kai kuriais atvejais specializuotų prekių. Suprantame, kad specifinio produkto pasirinkimas yra atsakingas procesas, todėl mūsų parduotuvėje dirba konsultantai, su kuriais pirkėjai gali bendrauti tiek telefonu, tiek atvykę į b-a.eu biurus Vilniuje ar Šiauliuose.“

Sėkmės formulė – kompetencija ir verslo ryšiai

Sunku įvertinti, kas nulemia, kodėl vienos interneto parduotuvės išpopuliarėja labai greitai, o kitoms reikia gana atkakliai skintis kelią į interneto vartotojų kompiuterius. Lemiamų faktorių gali būti ne vienas – prekių asortimentas, pavadinimas, vartotojo sąsajos patogumas, operatyvus ir greitas pristatymas bei daugelis kitų veiksnių. b-a.eu savo sėkmės formule įvardintų didelį prekių asortimentą, aukštą specialistų kvalifikaciją ir per ilgus metus užmegztus verslo ryšius su tiekėjais.

„UAB „Komeksimas“ savo veiklą vykdė keliais etapais. Kompanija įkurta 2000 m., siekiant aptarnauti į uostą atplaukiančius laivus. Turėjome pasiūlyti visų laivui reikalingų prekių – nuo maisto produktų iki atsarginių detalių bei įrengimų. Taip pavyko sukurti ir išvystyti gana didelį tiekėjų ir partnerių tinklą. Puikiai veikianti tiekimo grandinė paskatino imtis įmonės plėtros. Buvo pradėtas specifinių prekių ir įrengimų tiekimas stambioms pramonės įmonėms. Siūlomų produktų krepšelis dar labiau išsiplėtė ir pasipildė specifinėmis prekėmis, statybinėmis medžiagomis.“, - apie įmonės veiklos istoriją pasakojo M. Meliešius.

„Trečiasis UAB „Komeksimas“ plėtros etapas prasidėjo sukaupus pakankamai verslo ryšių ir kompetencijų. Siekiant patenkinti smulkių įmonių ir individualių pirkėjų poreikius buvo sukurta elektroninė parduotuvė b-a.eu, kurioje šalia statybinių, pramoninių ir specifinių prekių galima įsigyti plataus vartojimo prekių, tokių kaip baldai, kvepalai ar žaislai. Šiuo metu mūsų viena iš pagrindinių veiklų yra internetinė prekyba.“, - specializuotos elektroninės parduotuvės atsiradimą komentavo M. Meliešius. 

Svarbu bendrauti su pirkėjais

„Eurostat“ atlikto tyrimo duomenimis ES interneto vartotojų pasitikėjimas elektroninėmis parduotuvėmis yra gana didelis. Norint tokį pasitikėjimą išlaikyti, reikia nuolat palaikyti kontaktą su savo pirkėju. „Pirkėjui labai svarbus gyvas bendravimas su elektroninės parduotuvės atstovais“, - teigia M. Meliešius. Jo teigimu, pirkėjai nuolat domisi papildoma informacija apie prekes, tokia kaip techniniai parametrai, garantijos sąlygos ir trukmė. Dažnai kyla klausimų dėl pinigų ir prekių grąžinimo garantijos.

b-a.eu parduotuvėje siūloma daug specifinių ir techninių prekių, tokių kaip statybinė įranga ir įrankiai, elektros varikliai, sodo ir daržo technika, buitinė technika, medicinos prekės ir pan., todėl labai svarbi galimybė gauti tinkamą konsultaciją, kurią gali suteikti kompetentingi konsultantai. Operatyvus ir sklandus reagavimas į užklausas leidžia užtikrinti pirkėjo pasitenkinimą, todėl darbuotojų profesionalumas yra labai svarbus. „Didžiausia įmonės vertybė yra joje dirbantys specialistai, kurių profesionalumas, lankstumas ir patirtis leidžia įgyvendinti pirkėjų poreikius“, - sakė M. Meliešius.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Didžiausios algos odontologijos klinikose vasarį 7

VŽ surikiavo privačias odontologijos klinikas pagal šiemet vasario mėnesį mokėtą vidutinį mėnesio atlyginimą.

Pavasario mugės: kada, kur ir už kiek

Pavasarį smulkiųjų laukia bent kelios didelės prekybinės mugės, kuriose prekybos vietos kaina siekia nuo...

„West Express“ vadovas: keliauti ima ir tie, kurie anksčiau sėdėjo namie Premium

Viena didžiausių turizmo rinkos dalyvių – „West Express“ grupė – 2017 m. skelbia pasiekusi geresnių...

Nesėkmės skolas „atidirbo“ – antras medienos verslas auga sėkmingai Premium

Kelią į verslą galima pradėti nuo nesėkmės ir skolų, kurias reikia atidirbti juodu darbu svetur. Tačiau, be...

Mobiliosios programėlės ir duomenų apsauga: kaip išvengti baudų Premium

Mobiliosios programėlės gali rinkti labai daug informacijos apie asmenį: jo sveikatą, buvimo vietą, finansus...

BDAR: kaip ruošiasi mobiliųjų programėlių valdytojai  Premium

Įmonės, prekėms ar paslaugoms parduoti naudojančios mobiliąsias programėles, sako, kad prisitaikyti prie...

Antkainių ribojimai ir rinkos ekonomika nedera Premium 2

Savo prekių tiekimo ir lentynos kainas lyginantys gamintojai teigia, kad kai kurie prekybininkai turi kur kas...

Trumpas vėl užsipuolė „Amazon“: „Nemoka mokesčių, žlugdo prekybininkus“ 6

JAV prezidentas Donaldas Trumpas ketvirtadienį užsipuolė interneto prekybos milžinę „Amazon“, kaltindamas...

Kriterijai, pagal kuriuos vertina 17-os „Rimi“ parduotuvių pirkėją Premium

Konkurencijos taryba, šiuo metu atliekanti bendrovės „Rimi Lietuva“ pateiktų potencialių pirkėjų kandidatūrų...

„Pinterest“ įsileis daugiau reklamos

Socialinis tinklas „Pinterest“, pastaruoju metu su didžiaisiais prekybininkais bandęs savo „Shopping Ads“...

PPO į vatą nevynioja: jei kils prekybos karas, pasaulio ekonomika sustos Premium

Pasaulio prekybos organizacija (PPO), po užsitęsusios tylos prabilusi apie pasaulyje kunkuliuojančią prekybos...

Verslo aplinka
2018.03.29
Pasaulinį pripažinimą pelniusiame viešbutyje galima patenkinti visus penkis pojūčius  Rėmėjo turinys 3

Dėl aukščiausio lygio aptarnavimo, unikalaus „Medical SPA&Wellnes“ centro ir išskirtinės vietos Lietuvoje...

Laisvalaikis
2018.03.29
„Gucci“ savininkė įtariama vengusi mokesčių

Prancūzijos prabangos prekių grupei „Kering“, kuriai priklauso ir „Gucci“ prekės ženklas, teks atsakyti į...

Vasarį, kaip įprasta, mažmenininkų apyvartos smuktelėjo

Mažmeninės prekybos įmonių apyvarta (be PVM) 2018 m. vasarį sudarė 761,2 mln. Eur to meto kainomis ir,...

„Ermitažas“ įsilieja į e. prekybos lenktynes 5

Statybinių ir apdailos medžiagų bei namų apyvokos prekių tinklas „Ermitažas“, vos prieš du mėnesius atidaręs...

„Varėnos pienelio“ istorija: kaip provincijos pieninė tapo konkurencinga eksportuotoja Rėmėjo turinys 5

Prieš septynerius metus, kai dabartinė „Varėnos pienelio“ vadovė Jolanta Kuzminienė atėjo dirbti į įmonę, ši...

„Amazon“ rado nišą sausakimšoje Prancūzijos rinkoje

JAV interneto prekybos milžinė „Amazon“ žengė tvirtą žingsnį į Europos prekybos maisto prekėmis rinką –...

Reklamos rinką augina didžiųjų konkurencija Premium

2017 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 3,8% augimą ir siekė 111,2 mln. Eur. Pridėjus verslo investicijas į...

Rinkodara
2018.03.28
Prekybos centrų žvaigždės pagal pardavimų rodiklį Premium

Didžiausią apyvartą vienam kvadratiniam metrui skaičiuoja vos kelis kvadratinius metrus besinuomojantys...

Rinkodara
2018.03.27
„Next“: gaila, nepradėjome investuoti į e. komerciją prieš trejus metus

Didžiausias pagal pardavimus Jungtinės Karalystės drabužių, avalynės ir aksesuarų gamintojas „Next“ ieško...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau