Laivų aptarnavimas atvedė į elektroninės prekybos verslą

Publikuota: 2018-03-14

Lietuvos gyventojų, perkančių internete, daugėja - tokius duomenis pateikia Europos statistikos departamento „Eurostat“ kiekvienais metais atliekamas gyventojų naudojimosi elektroninės komercijos paslaugomis tyrimas. Statistikos departamento duomenimis 2017 m. nors vieną kartą internete yra apsipirkę 38 proc. Lietuvos gyventojų, besinaudojančių internetu. Lyginant su praėjusių metų duomenimis, šis skaičius išaugo 5 proc.

Tyrimo metu taip pat nustatyta, kad perkamiausios prekių kategorijos yra drabužiai ir sporto prekės (64 proc.) bei kelionės ir viešbučių rezervacijos (53 proc.). Kitos prekės sunkiau randa kelią pas pirkėjus, tačiau augančios tendencijos rodo, kad dar yra pakankamai erdvės vystytis elektroninėms parduotuvėms.

18 metų rinkoje dirbančios įmonės UAB „Komeksimas“, valdančios internetinę parduotuvę b-a.eu, atstovas Mantas Meliešius teigia, kad kelią pas pirkėją internetu surasti padeda ne populiariausios ir perkamiausios prekės, bet išskirtinumas ir didelis asortimentas. „Iš kitų Lietuvos rinkoje veikiančių internetinių parduotuvių b-a.eu išsiskiria prekių pasiūla. Pirkėjams galime pasiūlyti tiek statybinių medžiagų, metalo gaminių, sodo/daržo prekių, įrankių, elektronikos, buitinės technikos, tiek ir laisvalaikio ar sporto prekių, baldų, parfumerijos, papuošalų ir net žaislų. Siūlome daugiau nei 300 tūkst. tiek standartinių, tiek nestandartinių, ir kai kuriais atvejais specializuotų prekių. Suprantame, kad specifinio produkto pasirinkimas yra atsakingas procesas, todėl mūsų parduotuvėje dirba konsultantai, su kuriais pirkėjai gali bendrauti tiek telefonu, tiek atvykę į b-a.eu biurus Vilniuje ar Šiauliuose.“

Sėkmės formulė – kompetencija ir verslo ryšiai

Sunku įvertinti, kas nulemia, kodėl vienos interneto parduotuvės išpopuliarėja labai greitai, o kitoms reikia gana atkakliai skintis kelią į interneto vartotojų kompiuterius. Lemiamų faktorių gali būti ne vienas – prekių asortimentas, pavadinimas, vartotojo sąsajos patogumas, operatyvus ir greitas pristatymas bei daugelis kitų veiksnių. b-a.eu savo sėkmės formule įvardintų didelį prekių asortimentą, aukštą specialistų kvalifikaciją ir per ilgus metus užmegztus verslo ryšius su tiekėjais.

„UAB „Komeksimas“ savo veiklą vykdė keliais etapais. Kompanija įkurta 2000 m., siekiant aptarnauti į uostą atplaukiančius laivus. Turėjome pasiūlyti visų laivui reikalingų prekių – nuo maisto produktų iki atsarginių detalių bei įrengimų. Taip pavyko sukurti ir išvystyti gana didelį tiekėjų ir partnerių tinklą. Puikiai veikianti tiekimo grandinė paskatino imtis įmonės plėtros. Buvo pradėtas specifinių prekių ir įrengimų tiekimas stambioms pramonės įmonėms. Siūlomų produktų krepšelis dar labiau išsiplėtė ir pasipildė specifinėmis prekėmis, statybinėmis medžiagomis.“, - apie įmonės veiklos istoriją pasakojo M. Meliešius.

„Trečiasis UAB „Komeksimas“ plėtros etapas prasidėjo sukaupus pakankamai verslo ryšių ir kompetencijų. Siekiant patenkinti smulkių įmonių ir individualių pirkėjų poreikius buvo sukurta elektroninė parduotuvė b-a.eu, kurioje šalia statybinių, pramoninių ir specifinių prekių galima įsigyti plataus vartojimo prekių, tokių kaip baldai, kvepalai ar žaislai. Šiuo metu mūsų viena iš pagrindinių veiklų yra internetinė prekyba.“, - specializuotos elektroninės parduotuvės atsiradimą komentavo M. Meliešius. 

Svarbu bendrauti su pirkėjais

„Eurostat“ atlikto tyrimo duomenimis ES interneto vartotojų pasitikėjimas elektroninėmis parduotuvėmis yra gana didelis. Norint tokį pasitikėjimą išlaikyti, reikia nuolat palaikyti kontaktą su savo pirkėju. „Pirkėjui labai svarbus gyvas bendravimas su elektroninės parduotuvės atstovais“, - teigia M. Meliešius. Jo teigimu, pirkėjai nuolat domisi papildoma informacija apie prekes, tokia kaip techniniai parametrai, garantijos sąlygos ir trukmė. Dažnai kyla klausimų dėl pinigų ir prekių grąžinimo garantijos.

b-a.eu parduotuvėje siūloma daug specifinių ir techninių prekių, tokių kaip statybinė įranga ir įrankiai, elektros varikliai, sodo ir daržo technika, buitinė technika, medicinos prekės ir pan., todėl labai svarbi galimybė gauti tinkamą konsultaciją, kurią gali suteikti kompetentingi konsultantai. Operatyvus ir sklandus reagavimas į užklausas leidžia užtikrinti pirkėjo pasitenkinimą, todėl darbuotojų profesionalumas yra labai svarbus. „Didžiausia įmonės vertybė yra joje dirbantys specialistai, kurių profesionalumas, lankstumas ir patirtis leidžia įgyvendinti pirkėjų poreikius“, - sakė M. Meliešius.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kaip Lietuvai pasiekti turizmo proveržio  – ekspertų receptai 1

Prabėgę 2018-ieji Lietuvos turizmo sektoriui buvo puikūs – vien per devynis mėnesius į šalį atvyko 1,37 mln.

Sparčiausiai besiplėtę prekybininkai 2018 m.

Lietuvoje 2018 m. daugiausiai į plėtrą investavo rinkoje įsitvirtinti siekiantys nauji žaidėjai: Vokietijos...

Turizmas 2018 m.: stagnuojanti Ispanija ir atostogų kelionių renesansas 3

Turkija atsigauna, Ispanija ima stagnuoti, o europiečiai vėl atsigręžia į atostogų keliones – tokias...

Maitinimo įmonių apyvarta per metus išaugo beveik dešimtadaliu

Šiemet lapkritį, palyginti su pernai lapkričiu, pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, maitinimo ir gėrimų...

Pirkėjai skundžiasi „Lidl“ pirktoje ledų pakuotėje radę skutimosi peiliuką 7

Prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvėje Panevėžyje pirktoje vanilinių ledų pakuotėje rastas skutimosi peiliukas,...

„Hondos“ atstovybė Vilniuje tapo „Autoerdvės“ nuosavybe 7

Estijos įmonės „Nippon Auto“ Lietuvoje įkurta „Hondos“ atstovybė galutinai perėjo į Lietuvos verslininkų...

Transportas
2018.12.28
Mažmenininkų apyvarta per metus išaugo 7%

2018 m. lapkritį, palyginti su 2017 m. lapkričiu, pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, mažmeninės prekybos...

ES direktyvoje – baigtinis įrodymų sąrašas taikant 0% PVM Premium

Europos Sąjungos Taryba patvirtino „greitus“ PVM direktyvos pataisymus, kurie palengvins verslui 0% PVM...

Finansai
2018.12.28
2019 m. laukia 30 mokesčių pakeitimų, amnestija ir gėdos stulpas 15

Kitais metais laukia mažesnė mokesčių našta darbo užmokesčiui, kitokių pajamų mokesčių lengvatų. Taip pat bus...

Finansai
2018.12.28
Licencijas prekiauti degalais išduos Kainų komisija 1

Vyriausybė siūlo, kad licencijas prekiauti nefasuotais naftos produktais išdavinėtų ne savivaldybės, bet...

Teismas: Konkurencijos taryba neprivalo vaistinėms grąžinti paimtų dokumentų 1

Konkurencijos taryba neprivalo grąžinti tyrimo metu paimtos informacijos vienus didžiausių vaistinių tinklų...

„Panoramai“ dešimt metų – penkios išmoktos pamokos Rėmėjo turinys 4

Dešimt metų prekybos versle – daug. Per tokį laikotarpį gali pasikeisti klientų poreikiai, prekybos kanalai,...

„Lidl“ investicijos šiemet stelbė kitus rinkos dalyvius 5

Vokietijos kapitalo mažmeninės prekybos bendrovė „Lidl Lietuva“ į plėtrą šiemet investavo 47 mln. eurų –...

Svarbiausi prekybos sektoriaus sandoriai 2018 m. Premium

2018 m. mažmeninės prekybos rinkoje netrūko įsigijimų. Tiesa, kai kurie planuoti sandoriai neįvyko, dalis...

Svarbiausi mokesčių pokyčiai: prekybos sektoriui 2019 m. bus sunkūs Premium 1

Ateinančiais metais prekybos sektoriuje bus labai daug pasikeitimų, verslui tai bus sunkus laikas. Vien jau...

Prekybos sektoriaus teisinis reguliavimas: svarbiausi pokyčiai Premium

2019 m. Vyriausybės programoje numatyta imtis priemonių, siekiant užtikrinti grįžtamąjį ryšį tarp priežiūros...

Kova su šešėliu: centralizuos degalų prekybos leidimų išdavimą 7

Vyriausybė užsimojo centralizuoti ir sugriežtinti prekybos nefasuotais naftos produktais licencijavimą.

Verslo aplinka
2018.12.25
Nepamiršta idėjos riboti prekybos centrų darbą 9

Valdantieji tikisi, kad kitąmet bus priimti įstatymai, apribojantys didelių prekybos centrų darbą...

Verslo aplinka
2018.12.25
Turizmo sektoriuje sukurta pridėtinė vertė per 2017 metus padidėjo 12%

2017 m., palyginti su 2016 m., turizmo sektoriuje sukurta pridėtinė vertė padidėjo 11,9% ir sudarė 1,2 mlrd.

Kūrė žvakes, kurios atrodytų „nelietuviškai“ 1

Prekybinės mugės didina ne tik smulkiųjų pardavimus, bet ir padeda susipažinti su klientais, sužinoti, ko jie...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau