Didžiųjų tinklų darbo laikas per Velykas

Publikuota: 2018-03-13
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Didieji prekybos tinklai jau pasitvirtino darbo grafikus Velykų savaitgaliui. Vieni planuoja visiškai uždaryti savo parduotuves, kiti dirbs trumpiau. Tačiau bus ir tokių maisto prekių parduotuvių, kurių darbo laikas per Velykas liks kaip įprastą darbo dieną.

Didžiausias mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ patvirtino skirtingus darbo laiko grafikus savo parduotuvėmis: vienos bus atidarytos vėliau, kitas planuojama anksčiau uždaryti, kai kurios visai nedirbs.

Irtautė Ščerbavičienė, „Maximos“ operacijų vadovė, sako, kad įvairios lojalių klientų apklausos bei apsipirkimo tendencijos rodo, jog pirkėjai nori, jog jų lankomos parduotuvės dirbtų ir šventinėmis dienomis.

„Mūsų klientams svarbu turėti galimybę apsipirkti netoliese jų namų esančiose mūsų parduotuvėse jiems tinkamu laiku, ypač po darbo bei laisvadieniais,“ - teigia p. Ščerbavičienė.

Pasak jos, atsižvelgiama ir į darbuotojų pageidavimus. Didelė dalis darbuotojų valstybinių švenčių dienomis dirbti nori, nes darbas parduotuvėse apmokamas dvigubu tarifu.

Anot jos, sudarant parduotuvių, veikiančių regionuose, darbo grafikus, buvo atsižvelgiama į srautų pasiskirstymą šventės dieną. Pirmąją Velykų dieną, balandžio 1-ąją, parduotuvės, įsikūrusios arčiau miestų ar kaimelių centrų, taip pat bažnyčių, darbą pradės kiek anksčiau – 9 val. Kitos parduotuvės – 10 val. Tądien visos parduotuvės duris užvers – 19 val.

Mažmeninės prekybos tinklo „Iki“ darbo laikas per šventes nesikeis. Dalia Kybartaitė, „Rimi“ Rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovė, sako, kad tinklo parduotuvės Velykų savaitgalį dirbs įprastai.

„Tokį sprendimą priėmėme atsižvelgdami į pirkėjų lūkesčius. Kasmet analizuojame parduotuvių lankomumo statistiką šiuo laikotarpiu ir matome, kad įprastas parduotuvių darbo laikas pirkėjams patogiausias“.

Tęsinys po grafiku

[infogram id="_/rqGKJtFeH9foZzoUUjlq" prefix="Dmn" format="interactive" title="Parduotuvių darbo laikas per Velykas"]

„Parduotuvių darbo laiką nustatome atsižvelgdami į mūsų pirkėjų apsipirkimo poreikius. Matome, kad mūsų pirkėjams svarbu turėti galimybę apsipirkti švenčių dienomis“, – sako Berta Čaikauskaitė, „Iki“ viešųjų ryšių vadovė.

Mažmeninės prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvės balandžio 1 d. nedirbs, o balandžio 2 d. visos „Lidl“ parduotuvės dirbs įprastu grafiku.

„Apie tai, kad Velykų sekmadienį parduotuvės nedirbs ir visi 1.700 darbuotojų galės skirti laiko sau ir artimiesiems, pranešėme iš anksto, kad visiems būtų patogiau susiplanuoti švenčių laiką“, – teigiama „Lidl“ pranešime spaudai. Balandžio 2-ąją, pirmadienį, visos „Lidl“ parduotuvės dirbs įprastu grafiku.

Per praėjusias žiemos šventes bendrovė „Lidl Lietuva“ reikšmingai sutrumpino savo parduotuvių darbo valandas. Pirmąją Kalėdų, taip pat ir Naujųjų metų dieną visos „Lidl“ parduotuvės nedirbo. Kitomis šventinėmis dienomis pirkėjai buvo aptarnaujami trumpiau nei įprastai.

Kaip ir praeitais metais, „Norfos“ parduotuvės Velykų sekmadienį nedirbs. Kovo 31-ąją, šeštadienį, dirbs 2 valandom trumpiau. Balandžio 2-ąją, pirmadienį, visos „Norfos“ dirbs įprastu grafiku.

Dainiaus Dundulio, „Norfos mažmenos“ valdybos pirmininko, teigimu, yra datų, kurios turėtų būti „neprekybinės”. Pernai ne tik per Velykas, bet ir pirmąją šv. Kalėdų, taip pat Naujųjų metų dieną „Norfa“ parduotuvės nedirbo.

Įsikišo profsąjungos

VŽ rašė, kad Samdomų darbuotojų profesinė sąjunga ragina parduotuvių savininkus bent kelias dienas per metus sumokėti visiems savo darbuotojams įprastą darbo dienos algą, tačiau suteikti jiems laisvadienį.

Iniciatyvą „Laisvadienis Laisvės dieną“, kuria siekiama apginti laisvę nedirbti per šventes daugiau nei 30.000 Lietuvos prekybos tinklų darbuotojų, organizuoja kairiaisiais visuomenininkais prisistatanti organizacija.

Akciją globoja Samdomų darbuotojų profesinė sąjunga. Iki kovo 11 d. lankantis parduotuvėse darbuotojams bus įteikiamos skrajutės su raginimu „švęsti Lietuvos laisvę kartu“.

Įstatymu dirbti švenčių dienomis didiesiems prekybos centrams bandyta uždrausti 2015 m., tačiau Seimas šį draudimą atšaukė. Profesinės sąjungos ne kartą yra išsakiusios pageidavimą, jog didžiosios parduotuvės būtų uždarytos švenčių dienomis ir sekmadieniais. VŽ rašė, kad valdančiuosiuose sluoksniuose pasigirsta kalbų apie poreikį riboti parduotuvių darbą sekmadieniais.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Naujos „Lidl“ reklamos veidai – parduotuvių darbuotojai

Naujojo „Lidl Lietuva“ įvaizdinio vaizdo klipo epicentre – kone nuo prekybos tinklo atsidarymo Lietuvoje...

Rinkodara
2019.03.25
G. Bandzevičius: nuo 2021 m. atidarysime po „Rimi“ parduotuvę kas mėnesį Premium 11

Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuvos“ vadovas, interviu VŽ sako, kad iki 2023 m. pabaigos prekybos tinklas...

Prekyba
2019.03.25
Centrinėje Briuselio stotyje „Lidl“ atidarė „pop-up“ sodą

Žemų kainų tinklas „Lidl“ Belgijos sostinėje esančioje centrinėje stotyje įrengė laikiną sodą. Ši koncepcija...

Prekyba
2019.03.25
„Lietuvos energija“ skelbia 1,5 mln. Eur vertės konkursą

Energetikos įmonių grupė Baltijos šalyse „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030...

Rinkodara
2019.03.25
„Baltic Petroleum“ priklausančiai įmonei teks sumokėti 668.000 Eur PVM nepriemoką Premium 1

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) pagrįstai nurodė sumokėti apie 668.000 Eur PVM su UAB „Baltic Petroleum“...

Finansai
2019.03.25
„Microsoft“: didės dirbtinio intelekto reikšmė prekyboje  3

57% apklaustų bendrovių vadovų tikisi, jog dirbtinis intelektas jiems padės pagerinti klientų aptarnavimo ir...

Prekyba
2019.03.25
Vilniaus prekybos centro CUP nuomininkų apyvarta augo 7%  3

Sostinės prekybos centro CUP nuomininkų apyvarta 2018 m. siekė 28,44 mln. Eur be PVM ir buvo 7% didesnė nei...

Prekyba
2019.03.25
Sėkmingiausias naujas produktas – „Švyturio-Utenos alaus“ kokteilis 2

Lietuvos aludariai susigrąžino sėkmingiausio naujo produkto titulą. 2018 m. jis atiteko „Švyturio-Utenos...

Rinkodara
2019.03.25
Įmonėms netikėtai vėl brangsta pakuočių tvarkymas Premium 2

Daliai gamintojų ir importuotojų šiais metais už prekių pakuočių atliekų sutvarkymą teks mokėti brangiau, nei...

Paslaugos
2019.03.25
Kas vyksta su „Facebook“: „Snapchat‘izacija“ ar naujas verslo modelis 8

Neseniai Markas Zukerbergas, „Facebook“ įkūrėjas savo profilyje publikavo ilgą laišką apie tai, kokia...

Rinkodara
2019.03.24
Naujos koncepcijos „Monton“ parduotuvių sprendimai  3

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.23
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums 4

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.23
Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje 1

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį...

Rinkodara
2019.03.23
Teismas: „MV Group“ gali naudoti ženklą „The Nines“ 2

Koncernui „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno „MV Group Production“,...

Rinkodara
2019.03.23
Buvusio „Yahoo“ viceprezidento įmonė sukirto rankomis su I. Laursu  Premium 13

Kasų ir prekybos valdymo sistemas smulkioms bei vidutinio dydžio įmonėms kurianti JAV kompanija „Talech“...

Paslaugos
2019.03.22
Korupciniai žaidimai, kurie vyksta už akcininkų nugaros Premium 8

Apie korupciją privačiame versle viešai retai kalbama, bet jos mastas gali būti ne mažesnis nei viešajame...

Verslo aplinka
2019.03.22
FM prognozuoja mažesnę infliacija ir 5% pigesnius degalus Premium 2

Finansų ministerija prognozuoja, kad vidutinė metinė infliacija Lietuvoje bus dar maženės nei pernai – 2,2%.

Finansai
2019.03.22
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Priekabiavimo skandalas „Ted Baker“ metinį pelną nurėžė ketvirtadaliu  

JK drabužių gamintojo „Ted Baker“ ikimokestinis pelnas praėjusiais finansiniais metais, kurie baigėsi sausio...

Prekyba
2019.03.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau