„Gucci“ savininkės pelnas šovė į aukštumas

Publikuota: 2018-02-23
Charles Platiau („Reuters“) nuotr.
Charles Platiau („Reuters“) nuotr.

Prancūzijos prabangos prekių grupei „Kering“ 2017 m. buvo labai sėkmingi: pardavimo pajamos augo 25%, o grynasis pelnas, palyginti su ankstesniais metais, išaugo daugiau nei dukart.

Prabangos prekių grupės „Kering“ 2017 m. pardavimo pajamos pasiekė 15,48 mlrd. Eur ir buvo 25 didesnės didesnės negu 2016 m. Ypatingai geri buvo prabangos prekių ženklų rezultatai, pajamos iš jų siekė 10,8 mlrd. Eur: „Gucci“ pardavimai didėjo 42%, iki 6,2 mlrd. Eur, „Yves Saint Laurent“ augo 23%, iki 1,5 mlrd. Eur, rašo retaildetail.eu.

„Kering“ pranešime teigiama, kad „Gucci“ metai buvo „stulbinamai geri, pirmą kartą per ženklo gyvavimą apyvarta perkopė 6 mlrd. Eur. Vakarų Europoje nuosavų parduotuvių tinklo pardavimai didėjo 57,5%, o apyvartos šuolis Šiaurės Amerikoje prie rezultato pridėjo 43,9%.

„Yves Saint Laurent“ grupėje liko antras stipriausias prekės ženklas , kurio apyvarta lyginamuoju laikotarpiu išaugo 23%.

Sporto ir laisvalaikio prekių grupė, kurioje beveik visas pajamas generuoja „Puma“, augo 12,8%, iki 4,4 mlrd. Eur. Vien „Pumos“ apyvarta didėjo 14% (iki 4,2 mlrd. Eur.).

Išaugusios pajamos akivaizdžiai padidino „Kering“ pelno rezultatus: EBIT išaugo 56,3%, iki 2,95 mlrd. Eur, o grynasis pelnas didėjo daugiau nei dvigubai: nuo 813,5 mln. Eur iki 1,79 mlrd. Eur.

Francois Henri Pinault, „Kering“ direktorius, sako, kad „globali verslo aplinka išlieka nenuspėjama, todėl įmonė nepraras savo budrumo“.

„Tačiau esame įsitikinę, kad šiais metais mūsų prekių ženklai augs labiau nei rinka. Turime savų privalumų: mūsų klientai labai įvairūs, tinklas apima plačią geografiją, mados namų siūlomas prekių asortimentas yra didelis, o prabangos prekių ženklai integruoti taip, kad sustiprintų visą grupę“, – komentuoja p. Pinault.  

Vadovas didžiuojasi, kad per vienerius metus apyvartą pavyko padidinti daugiau kaip 3 mlrd. Eur., o EBIT išaugo daugiau kaip milijardu.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Lietuvos energija“ virs „Ignitis“ 20

Valstybės valdoma energetikos įmonių grupė UAB „Lietuvos energija“ pateikė paraišką registruoti prekės ženklą...

Pramonė
2019.04.24
Antros kartos farmacininko kryptis – dirbti ten, kur neįdomu didiesiems Premium 1

Kad išsitektų šalia didelių vaistinių tinklų, nepriklausomoms vaistinėms svarbu turėti bent kokį pranašumą,...

Gazelė
2019.04.24
Telekomunikacijų segmentas: keičiasi ir ieško nišų augti Premium 1

Telekomunikacijų bendrovės, vienos didžiausių reklamos užsakovių Lietuvoje, aštriai ir toliau žvangina...

Rinkodara
2019.04.24
Vyriausybė svarstys elektronikos PVM pokyčius 1

Elektronikos prekėms – standiesiems diskams, mobiliesiems telefonams, planšetėms ir nešiojamiesiems...

Prekyba
2019.04.24
Nepriklausomų vaistinių Lietuvoje dar yra – kaip jos apsisaugo nuo tinklų „viruso“ Premium 2

Papildomos paslaugos, kitoks aptarnavimas, bendradarbiavimas su kolegomis – veiksniai, leidžiantys...

Gazelė
2019.04.24
„Samsung“ dėl defektų atideda „Galaxy Fold“ prekybos pradžią 2

Pietų Korėjos kompanija „Samsung Electronics“ nusprendė atidėti savo naujojo sulankstomo telefono „Galaxy...

Paslaugos
2019.04.23
Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
Mylimiausi prekių ženklai JAV 1

Mėgiamiausių prekių ženklų tyrimo, kurio metu buvo apklausta 400.000 amerikiečių, duomenimis, reikšmingiausia...

Prekyba
2019.04.23
„Amazon Go“: ateities parduotuvė ar tik gražus fasadas Premium

JAV elektroninės komercijos milžinės parduotuvės be kasų „Amazon Go“ turi nemažai trūkumų ir sakydami, kad ši...

Prekyba
2019.04.23
Nusivylę augalais, kurie neprigyja, pirkėjai kokybės ieško medelynuose

Nors prekybos centruose ar turguose galima rasti augalų, kokių tik širdis geidžia, tačiau ne vienas pirkėjas...

Gazelė
2019.04.22
„Walmart“ pertvarkys 500 parduotuvių 1

Didžiausias JAV mažmeninės prekybos tinklas „Walmart“ paskelbė planus pagal naują koncepciją pertvarkyti 500...

Prekyba
2019.04.22
Prezidento rinkimai: trys lyderiai ir ketvirtas, šokantis į traukinį

Analizuojant kandidatų į prezidentus komunikaciją žiniasklaidoje, matyti rokiruočių: 2018 m. paskutinį...

Rinkodara
2019.04.22
Daliai parduotuvių dirbant per Velykas, Seime vėl inicijuojamas draudimas 13

Kai kuriems prekybos tinklams ketinant dirbti pirmąją Velykų dieną, Seimo nariai žada grįžti prie įstatymo...

Paslaugos
2019.04.20
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Iki“ plečia šviežių produktų zonas, mažėja ne maisto prekių 4

Prekybos tinklas „Iki“ keliose parduotuvėse išplėtė šviežio maisto skyrius ir sumažino ne maisto prekėms...

Prekyba
2019.04.20
Eksportuotų ir importuotų prekių kainų pokyčiai 

Per metus (2019 m. vasarį, palyginti su 2018 m. vasariu) eksportuotų prekių kainos padidėjo 3%, importuotų...

Prekyba
2019.04.19
„Amazon“ uždarys savo internetinę parduotuvę Kinijoje

JAV prekybos milžinė „Amazon“ planuoja uždaryti savo internetinę parduotuvę Kinijoje, o tai reiškia, kad...

Prekyba
2019.04.19
Didžiųjų prekybos tinklų ir centrų darbo laikas per Velykas

Daugelis prekybininkų sekmadienį nedirbs, o pirmadienį grįš prie įprastinio grafiko.

Prekyba
2019.04.19
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Naujos patirtys parduotuvėse JAV nepadeda pritraukti pirkėjų Premium

Dar tik balandis, o jau paskelbta apie planus uždaryti beveik 6.000 parduotuvių JAV, daugiau nei per visus...

Prekyba
2019.04.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau