Prekybininkai apskaičiavo: negalvojo, kad švęsime būtent taip

Publikuota: 2018-02-16
Algimanto Kalvaičio nuotr.
Algimanto Kalvaičio nuotr.

Vasario vidury parduotuvės kasmet ima dabintis tiek Valentino dienai skirtais blizgučiais ir širdelėmis, tiek ir Vasario 16-osios atributika – daugiausia vėliavomis. Tik šiemet pastarųjų vietoje lentynos dažnai būna tuščios, nes vėliavas pirkėjai šluote šluoja. Juk šimtmečio šventė – kaip gi kitaip!

Prekybininkai trimituodami giriasi, kad tokio pirkimo ažiotažo dar nebuvo.

„Artėjant šimtosioms Vasario 16-osios metinėms, trispalvių vėliavų pardavimai dar labiau šoktelėjo – per pora vasario savaičių mūsų internetinėje parduotuvėje jų nupirkta beveik tiek pat, kiek per visą sausį, o palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai, pardavimai šoktelėjo 8 kartus“, – sako Giedrė Vilkė, „Pigu.lt“ rinkodaros vadovė, ir priduria, kad iš tiekėjų nuolat gauna papildomų vėliavų ir jų stiebų bei laikiklių, tačiau šie išperkami akimirksniu. Štai nauja 200 trispalvių siunta buvo išpirkta per kelias valandas.

Taigi yra gerai, tačiau galėjo būti dar geriau, nes paklausa didžiulė, o pasiūlos kaip ir neliko.

Prekybininkai apsiskaičiavo. Matyt, nesitikėjo, kad šalies gyventojai taip nuoširdžiai norės švęsti Lietuvos valstybę. Ne pasidžiaugti dar vienu išpuolusiu ilguoju savaitgaliu ir kažkur išvažiuoti, o švęsti čia, namie, iškėlus vėliavą. Arba nuvykti į tėviškę ir vėliavą nuvežti dovanų. Beje, kartu vėliavos kotą bei laikiklį, nes, anot p. Vilkės, išaugusi šių prekių paklausa rodo, kad didelė gyventojų dalis valstybės simbolį – trispalvę – kels pirmą kartą.

Ne tik vėliavos

Kai kurie prekybininkai, ypač dovanų, suvenyrų pardavėjai, prašovė pro šalį nusprendę pirmenybę atiduoti Valentino dienai skirtoms dovanėlėms, o ne valstybės šventės atributikai.

Jevgenijus Kižinas, UAB „Baltic Ambition“, valdančios parduotuves „Dovanų šalis“, direktorius ir bendraturtis, VŽ pasakojo, jog su kolega neseniai kalbėjęs, kad artėjanti Lietuvai svarbi šventė sureikšminama kaip proga verslui, tačiau tokios dovanos perkamos nebent užsieniečiams draugams: Lietuviai vieni kitiems jų nedovanoja, todėl nejaučia ir augančių pardavimų.

Tačiau kitų prekybininkų patirtis kiek kitokia. „Pigu.lt“ atstovė nurodo, jog vien silikoninių apyrankių per sausį ir kelias vasario dienas nupirkta beveik 10 kartų daugiau nei per visus 2017 m. – beveik 1.500.

Taigi, net jeigu atrodo, kad pirkėjų įpročiai yra aiškūs, vieną sykį jie ima ir pasikeičia. Todėl laimi tie prekybininkai, kurie nebijo rizikuoti ir pasiūlo tokių prekių, kurioms nėra jokių garantijų, kad jas nupirks.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Google Chrome“ blokuos trečiųjų šalių slapukus: reklamos verslo laukia pokyčiai Premium

Vienos populiariausių naršyklių „Chrome“ atstovas savo tinklaraštyje paskelbė, kad per dvejus metus visiškai...

Prekyba
09:00
Lietuvos paštas pasirašė naują reklamos paslaugų sutartį

Lietuvos paštas pasirinko naujus reklamos partnerius – 2 m. sutartis pasirašyta su kūrybine agentūra „Truth“.

Rinkodara
09:05
JAV ir ES galandasi nagus prekybos susitarimui Premium

JAV ir Europos Sąjunga (ES) ruošiasi dar kartą sėsti prie prekybos susitarimo derybų stalo. Tiesa, kol kas...

Strategijos, kurios padeda išgyventi žemės ūkio technikos pardavėjams Premium

Naujos žemės ūkio technikos rinkos atsigavimo laukiama jau ne vienus metus, bet pardavimai niekaip neįsisuka...

Pramonė
05:45
Atkalbinėta nuo verslo regione, galvoja nebent, ką dar nauja sukurti Premium

Smulkus prekybos ar paslaugų verslas regione gali būti augantis ir ne tik regioninis. Ypač jeigu viskas...

Gazelė
2020.01.22
„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę 

„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę – praėjusią savaitę šias pareigas pradėjo eiti Ieva Matulaitienė,...

Rinkodara
2020.01.22
„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą 1

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės...

Rinkodara
2020.01.22
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 2

Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir...

Rinkodara
2020.01.22
„Volkswagen“ atstovai: 2021 m. 40% pardavimų Lietuvoje sudarys elektromobiliai 2

„Audi“ ir „Volkswagen“ praneša apie prekybos rekordą Baltijos šalyse: Lietuva išlieka didžiausia rinka,...

Automobiliai
2020.01.22
Didmeninė prekyba sutelkta nepajudinamų milžinų rankose Premium

Maisto produktų, gėrimų ir tabako nespecializuotos didmeninės prekybos sektoriuje penkios įmonės, kurių...

Prekyba
2020.01.22
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 5

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Gėrimų gamintojai nuogąstauja dėl didėjančio šešėlio 

Mažas stipriųjų alkoholinių gėrimų realizacijos augimas ir padidėjusios pajamos rodo, jog Lietuvos gyventojai...

Prekyba
2020.01.21
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 3

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
2020.01.21
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Teismas mėnesiui nušalino Panevėžio merą R. Račkauską nuo pareigų

Panevėžio apylinkės teismas pirmadienį mėnesiui nuo pareigų nušalino Panevėžio miesto merą Rytį Račkauską,...

Rinkodara
2020.01.20
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
„Koops“ konsolidavo tinklo administravimą ir didmeninę veiklą  Premium

Nusprendus didmeninę, prekybinę ir logistinę veiklą sutelkti vienoje įmonėje nuo šių metų pradžios...

Prekyba
2020.01.20
Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga  Premium

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės...

Prekyba
2020.01.19
IKEA valdytoja dividendams skirs 7 mln. Eur

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdančios bendrovės „Felit“ pajamos praėjusiais finansiniais metais išaugo...

Prekyba
2020.01.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau