Prekybininkai apskaičiavo: negalvojo, kad švęsime būtent taip

Publikuota: 2018-02-16
Algimanto Kalvaičio nuotr.
Algimanto Kalvaičio nuotr.

Vasario vidury parduotuvės kasmet ima dabintis tiek Valentino dienai skirtais blizgučiais ir širdelėmis, tiek ir Vasario 16-osios atributika – daugiausia vėliavomis. Tik šiemet pastarųjų vietoje lentynos dažnai būna tuščios, nes vėliavas pirkėjai šluote šluoja. Juk šimtmečio šventė – kaip gi kitaip!

Prekybininkai trimituodami giriasi, kad tokio pirkimo ažiotažo dar nebuvo.

„Artėjant šimtosioms Vasario 16-osios metinėms, trispalvių vėliavų pardavimai dar labiau šoktelėjo – per pora vasario savaičių mūsų internetinėje parduotuvėje jų nupirkta beveik tiek pat, kiek per visą sausį, o palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai, pardavimai šoktelėjo 8 kartus“, – sako Giedrė Vilkė, „Pigu.lt“ rinkodaros vadovė, ir priduria, kad iš tiekėjų nuolat gauna papildomų vėliavų ir jų stiebų bei laikiklių, tačiau šie išperkami akimirksniu. Štai nauja 200 trispalvių siunta buvo išpirkta per kelias valandas.

Taigi yra gerai, tačiau galėjo būti dar geriau, nes paklausa didžiulė, o pasiūlos kaip ir neliko.

Prekybininkai apsiskaičiavo. Matyt, nesitikėjo, kad šalies gyventojai taip nuoširdžiai norės švęsti Lietuvos valstybę. Ne pasidžiaugti dar vienu išpuolusiu ilguoju savaitgaliu ir kažkur išvažiuoti, o švęsti čia, namie, iškėlus vėliavą. Arba nuvykti į tėviškę ir vėliavą nuvežti dovanų. Beje, kartu vėliavos kotą bei laikiklį, nes, anot p. Vilkės, išaugusi šių prekių paklausa rodo, kad didelė gyventojų dalis valstybės simbolį – trispalvę – kels pirmą kartą.

Ne tik vėliavos

Kai kurie prekybininkai, ypač dovanų, suvenyrų pardavėjai, prašovė pro šalį nusprendę pirmenybę atiduoti Valentino dienai skirtoms dovanėlėms, o ne valstybės šventės atributikai.

Jevgenijus Kižinas, UAB „Baltic Ambition“, valdančios parduotuves „Dovanų šalis“, direktorius ir bendraturtis, VŽ pasakojo, jog su kolega neseniai kalbėjęs, kad artėjanti Lietuvai svarbi šventė sureikšminama kaip proga verslui, tačiau tokios dovanos perkamos nebent užsieniečiams draugams: Lietuviai vieni kitiems jų nedovanoja, todėl nejaučia ir augančių pardavimų.

Tačiau kitų prekybininkų patirtis kiek kitokia. „Pigu.lt“ atstovė nurodo, jog vien silikoninių apyrankių per sausį ir kelias vasario dienas nupirkta beveik 10 kartų daugiau nei per visus 2017 m. – beveik 1.500.

Taigi, net jeigu atrodo, kad pirkėjų įpročiai yra aiškūs, vieną sykį jie ima ir pasikeičia. Todėl laimi tie prekybininkai, kurie nebijo rizikuoti ir pasiūlo tokių prekių, kurioms nėra jokių garantijų, kad jas nupirks.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Kanų liūtuose“ varžosi 11 reklamos darbų iš Lietuvos

Šiandien prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys...

Rinkodara
11:17
Kodėl parduotuvė parduotuvėje geriau už krautuvę senamiestyje Premium

Renkantis parduotuvei vietą būtina įvertinti ne tik praeivių srautus, bet ir atsižvelgti į jų apsipirkimo...

Gazelė
09:43
PST gavo kelių mln. Eur užsakymą iš „Lidl Lietuvos“

AB Panevėžio statybos trestas (PST) gavo užsakymą statyti „Lidl“ parduotuvę Panevėžyje.

A. Rusteikos „Delta Investment“ pajamos siekė beveik 117 mln. Eur 1

Verslininko Aurelijaus Rusteikos valdoma „Delta Investment“ praėjusiais metais gavo 116,957 mln. Eur...

Prekyba
08:21
Iš pelnų pinigai teka į darbuotojų sąskaitas, o iš ten – vartojimui Premium

Šių metų pirmąjį ketvirtį labiausiai pridėtinė vertė augo statybos sektoriuje – ypač aktyvi buvo sandėlių ir...

Finansai
05:45
„Lidl“ gerbėjų neprarado, bet „Maxima“ sugebėjo jų pritraukti daugiau Premium 1

Tarp Baltijos šalių tik estai mėgstamiausio prekės ženklo titulą skiria vietiniam „Kalev“, Latvijoje laurai...

Rinkodara
05:45
Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 7

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
2019.06.16
Prancūzų elektronikos prekių tinklas „Boulanger“ apsipirko

Prancūzijos elektronikos prekių tinklas „Boulanger“ įsigijo savo konkurentus Belgijoje „Krefel“ ir „Hifi...

Prekyba
2019.06.16
Ką apie pirkėjų norus žinanti „Amazon“ pataria smulkiesiems

„Amazon“ pranešė apie 10 fizinių parduotuvių JK tinklą, kurį kuria specialiai smulkiųjų produkcijai. Bendrovė...

Gazelė
2019.06.15
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Registruoja „Maxima Express“ prekės ženklą 1

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ Valstybiniam patentų biurui pateikė prašymą registruoti prekės ženklą...

Prekyba
2019.06.14
Buvo sutrikęs automatinis pavedimų įskaitymas į „Circle K“ korteles 1

Kai kurie degalinių tinklo „Circle K“ klientų pavedimai kelias dienas automatiškai nepatekdavo į įmonės...

Prekyba
2019.06.14
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 24

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Pigu“ ir „Kesko Senukai Digital“ – vadovybių pasikeitimai Premium 17

Dviejų konkuruojančių elektroninės komercijos bendrovių pagrindinių vadovų gretose pastaruoju metu vyksta...

Prekyba
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Zaros“ savininkei „Inditex“ plėtra garantavo rekordinius pardavimus

Didžiausia pasaulyje drabužių prekybininkė „Inditex“ skelbia rekordinius pirmojo ketvirčio rezultatus.

Prekyba
2019.06.13
„PwC“ pasaulinė vartotojų apklausa rodo, kaip keičiasi pirkimo įpročiai 1

Pirkėjai nori viską gauti greitai, patogiai ir nemokamai, rodo „PwC“ atlikta „Pasaulinė vartotojų apklausa“.

Prekyba
2019.06.13
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau