Prekybininkai apskaičiavo: negalvojo, kad švęsime būtent taip

Publikuota: 2018-02-16
Algimanto Kalvaičio nuotr.
Algimanto Kalvaičio nuotr.

Vasario vidury parduotuvės kasmet ima dabintis tiek Valentino dienai skirtais blizgučiais ir širdelėmis, tiek ir Vasario 16-osios atributika – daugiausia vėliavomis. Tik šiemet pastarųjų vietoje lentynos dažnai būna tuščios, nes vėliavas pirkėjai šluote šluoja. Juk šimtmečio šventė – kaip gi kitaip!

Prekybininkai trimituodami giriasi, kad tokio pirkimo ažiotažo dar nebuvo.

„Artėjant šimtosioms Vasario 16-osios metinėms, trispalvių vėliavų pardavimai dar labiau šoktelėjo – per pora vasario savaičių mūsų internetinėje parduotuvėje jų nupirkta beveik tiek pat, kiek per visą sausį, o palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai, pardavimai šoktelėjo 8 kartus“, – sako Giedrė Vilkė, „Pigu.lt“ rinkodaros vadovė, ir priduria, kad iš tiekėjų nuolat gauna papildomų vėliavų ir jų stiebų bei laikiklių, tačiau šie išperkami akimirksniu. Štai nauja 200 trispalvių siunta buvo išpirkta per kelias valandas.

Taigi yra gerai, tačiau galėjo būti dar geriau, nes paklausa didžiulė, o pasiūlos kaip ir neliko.

Prekybininkai apsiskaičiavo. Matyt, nesitikėjo, kad šalies gyventojai taip nuoširdžiai norės švęsti Lietuvos valstybę. Ne pasidžiaugti dar vienu išpuolusiu ilguoju savaitgaliu ir kažkur išvažiuoti, o švęsti čia, namie, iškėlus vėliavą. Arba nuvykti į tėviškę ir vėliavą nuvežti dovanų. Beje, kartu vėliavos kotą bei laikiklį, nes, anot p. Vilkės, išaugusi šių prekių paklausa rodo, kad didelė gyventojų dalis valstybės simbolį – trispalvę – kels pirmą kartą.

Ne tik vėliavos

Kai kurie prekybininkai, ypač dovanų, suvenyrų pardavėjai, prašovė pro šalį nusprendę pirmenybę atiduoti Valentino dienai skirtoms dovanėlėms, o ne valstybės šventės atributikai.

Jevgenijus Kižinas, UAB „Baltic Ambition“, valdančios parduotuves „Dovanų šalis“, direktorius ir bendraturtis, VŽ pasakojo, jog su kolega neseniai kalbėjęs, kad artėjanti Lietuvai svarbi šventė sureikšminama kaip proga verslui, tačiau tokios dovanos perkamos nebent užsieniečiams draugams: Lietuviai vieni kitiems jų nedovanoja, todėl nejaučia ir augančių pardavimų.

Tačiau kitų prekybininkų patirtis kiek kitokia. „Pigu.lt“ atstovė nurodo, jog vien silikoninių apyrankių per sausį ir kelias vasario dienas nupirkta beveik 10 kartų daugiau nei per visus 2017 m. – beveik 1.500.

Taigi, net jeigu atrodo, kad pirkėjų įpročiai yra aiškūs, vieną sykį jie ima ir pasikeičia. Todėl laimi tie prekybininkai, kurie nebijo rizikuoti ir pasiūlo tokių prekių, kurioms nėra jokių garantijų, kad jas nupirks.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
16:30
Kai ieškoma retų partnerių, reikia sėsti į lėktuvą ir paspausti ranką 1

Smulkiame versle asmeninis kontaktas gali būti lemiamas. Nesvarbu, su kuo tas ryšys yra: pirkėjais,...

Gazelė
13:12
Brangiausios pasaulyje prekybinės gatvės 

Privati nekilnojamo turto (NT) paslaugų įmonė „Cushman & Wakefield“ skelbia kasmetinį prekybinių gatvių...

Prekyba
10:25
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 2

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
10:00
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 5

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
Kinų žiniasklaida: kiniškas „Tesla Model 3“ – geresnis už amerikietiškąjį

JAV elektromobilių gamintoja „Tesla“ gavo Kinijos valdžios leidimą Šanchajaus „Gigafactory“ gamykloje pradėti...

Automobiliai
2019.11.16
„Nike“ nebeprekiauja „Amazon“ platformoje 

JAV sporto prekių gamintoja „Nike“, pastaruosius dvejus metus bendradarbiavusi su didžiausia pasaulyje...

Prekyba
2019.11.15
„Rituals“ atidaro daugiau ir erdvesnių parduotuvių

Kosmetikos prekybos tinklas „Rituals“ ateinančiais metais planuoja atidaryti šimtus naujų parduotuvių, o 2021...

Prekyba
2019.11.15
Eurostatas: metinė infliacija Lietuvoje spalį – didesnė, nei vidutiniškai ES

Suderinta metinė infliacija Lietuvoje spalį buvo didesnė nei vidutiniškai Europos Sąjungos (ES) šalyse,...

Prekyba
2019.11.15
Prekybos ateitis - skaitmenizavimas ir automatizavimas

Pastaraisiais metais labiausiai prekybos sektorių keitė savitarnos sprendimai, leidžiantys didinti prekybos...

Prekyba
2019.11.15
Įmonės vis giliau lenda į tiekėjų kišenę, atsiskaitymai ilgėja visuose sektoriuose Premium 1

Naujausi duomenys rodo, kad įmonių tarpusavio vėlavimai atsiskaityti per pastaruosius 12 mėnesių Lietuvoje...

Finansai
2019.11.15
Teismas: D. Nedzinsko įmonės ir „Trakų autobusų“ mainų sutartis turi būti panaikinta 2

Verslininko Dariaus Nedzinsko bendrovės „Trastas“ bei Trakų savivaldybės įmonės „Trakų autobusai“ 2016 metais...

Statyba ir NT
2019.11.14
Vartotojų teisių apsaugos sargams – daugiau teisių

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nuo kitų metų turės daugiau įgaliojimų ginant...

Prekyba
2019.11.14
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Prekybos mokestis – sprangus kąsnis, kurį greičiausiai teks nuryti Premium

Prekybos sektorius visuomet buvo vienas konkurencingiausių Lietuvoje, o pastaruoju metu iššūkių kreivės kils...

Prekyba
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
Savininkus pakeitęs „Autokurtas“ svarbiausiais klientais mato ne vežėjus Premium

Akcininkus pakeitusi vieną didžiausių šalyje sunkiojo transporto remonto tinklų valdanti bendrovė...

„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
J. Gylys: prekybos tinklai kol kas nepanaudoja daugiakanalės prekybos pranašumų

Jurgis Gylys, elektroninio verslo ir programavimo paslaugų NFQ įmonių grupės verslo skaitmenizavimo vadovas,...

Prekyba
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau