Prekybininkai apskaičiavo: negalvojo, kad švęsime būtent taip

Publikuota: 2018-02-16
Algimanto Kalvaičio nuotr.
Algimanto Kalvaičio nuotr.

Vasario vidury parduotuvės kasmet ima dabintis tiek Valentino dienai skirtais blizgučiais ir širdelėmis, tiek ir Vasario 16-osios atributika – daugiausia vėliavomis. Tik šiemet pastarųjų vietoje lentynos dažnai būna tuščios, nes vėliavas pirkėjai šluote šluoja. Juk šimtmečio šventė – kaip gi kitaip!

Prekybininkai trimituodami giriasi, kad tokio pirkimo ažiotažo dar nebuvo.

„Artėjant šimtosioms Vasario 16-osios metinėms, trispalvių vėliavų pardavimai dar labiau šoktelėjo – per pora vasario savaičių mūsų internetinėje parduotuvėje jų nupirkta beveik tiek pat, kiek per visą sausį, o palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai, pardavimai šoktelėjo 8 kartus“, – sako Giedrė Vilkė, „Pigu.lt“ rinkodaros vadovė, ir priduria, kad iš tiekėjų nuolat gauna papildomų vėliavų ir jų stiebų bei laikiklių, tačiau šie išperkami akimirksniu. Štai nauja 200 trispalvių siunta buvo išpirkta per kelias valandas.

Taigi yra gerai, tačiau galėjo būti dar geriau, nes paklausa didžiulė, o pasiūlos kaip ir neliko.

Prekybininkai apsiskaičiavo. Matyt, nesitikėjo, kad šalies gyventojai taip nuoširdžiai norės švęsti Lietuvos valstybę. Ne pasidžiaugti dar vienu išpuolusiu ilguoju savaitgaliu ir kažkur išvažiuoti, o švęsti čia, namie, iškėlus vėliavą. Arba nuvykti į tėviškę ir vėliavą nuvežti dovanų. Beje, kartu vėliavos kotą bei laikiklį, nes, anot p. Vilkės, išaugusi šių prekių paklausa rodo, kad didelė gyventojų dalis valstybės simbolį – trispalvę – kels pirmą kartą.

Ne tik vėliavos

Kai kurie prekybininkai, ypač dovanų, suvenyrų pardavėjai, prašovė pro šalį nusprendę pirmenybę atiduoti Valentino dienai skirtoms dovanėlėms, o ne valstybės šventės atributikai.

Jevgenijus Kižinas, UAB „Baltic Ambition“, valdančios parduotuves „Dovanų šalis“, direktorius ir bendraturtis, VŽ pasakojo, jog su kolega neseniai kalbėjęs, kad artėjanti Lietuvai svarbi šventė sureikšminama kaip proga verslui, tačiau tokios dovanos perkamos nebent užsieniečiams draugams: Lietuviai vieni kitiems jų nedovanoja, todėl nejaučia ir augančių pardavimų.

Tačiau kitų prekybininkų patirtis kiek kitokia. „Pigu.lt“ atstovė nurodo, jog vien silikoninių apyrankių per sausį ir kelias vasario dienas nupirkta beveik 10 kartų daugiau nei per visus 2017 m. – beveik 1.500.

Taigi, net jeigu atrodo, kad pirkėjų įpročiai yra aiškūs, vieną sykį jie ima ir pasikeičia. Todėl laimi tie prekybininkai, kurie nebijo rizikuoti ir pasiūlo tokių prekių, kurioms nėra jokių garantijų, kad jas nupirks.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Ortopedijos paslaugų tiekėjams - gera metų pradžia

Kauno UAB „Ortopedijos technika“ plečia mažmeninės prekybos tinklą. Po dviejų iš eilės stabilių metų pradžių...

3 perkamiausi ir geriausi vartotojų įvertinti produktai 2017 m.

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
10:10
Kaip Skuodo ar Lazdijų klientą paversti savo pirkėju

E. prekyba naikina geografines ribas, tačiau pirkėjų sulaukia ne kiekviena virtuali parduotuvė. Kaip...

BDAR: kokius namų darbus turi atlikti viešbučiai

Nuo 2018 m. gegužės 25 d. Lietuvoje ir kitose ES valstybėse įsigaliosiantis Europos Parlamento ir Tarybos...

Galimybė susigrąžinti dalį GPM už paslaugas vertinama skirtingai 1

Mokesčių reformą parengusios Vyriausybės siūlymas leisti gyventojams susigrąžinti dalį pajamų mokesčio (GPM)...

Įvardijo labiausiai nuo turizmo priklausomas valstybes

Pasaulio turizmo organizacija įvertino, kurių pasaulio šalių ekonomika yra labiausiai priklausoma nuo turizmo.

Atidarė parduotuvę specialiai kauniečiams, bet prasilenkė internete Premium

Kai vieno miesto gyventojai sudaro reikšmingą perkančiųjų e. parduotuvėje dalį, atrodo, tikslinga tame mieste...

„Maxima grupė“ platins 300-400 mln. Eur obligacijų emisiją Premium

Mažmeninės prekybos srityje Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Bulgarijoje veikianti „Maxima grupė“...

Ministerija: dėl „Metrail“ nesusitaria patys gamintojai, galutinio sutarties projekto nėra

Gamintojų viltis šiandien sulaukti Aplinkos ministerijos patvirtinimo, kad taikos sutartis dėl „Metrail“ bus...

Dėl verslo metė puikų darbą IT įmonėse – dabar lyg atostogose Premium 4

Atsisakyti puikaus samdomo darbo ir imtis verslo – ne tik rizikingas, bet ir sunkus sprendimas. Vis dėlto...

„Nestle“ pardavimų augimas pranoko lūkesčius

Šveicarijos maisto ir gėrimų milžinės „Nestle“ pardavimai pirmuosius tris šių metų mėnesius įsibėgėjo, prie...

Ministerijos verdikto dėl „Metrail“ laukia šiandien Premium

Gamintojai ir importuotojai Aplinkos ministerijai vakar pateikė naują taikos sutarties ginče dėl „Metrail“...

Sukčiavimo schemomis ateina atvirkštinis elektronikos PVM Premium

Lietuvoje planuojama nustatyti atvirkštinį PVM elektronikos prekėms. Tai gali gerokai apkarpyti nelegalių...

Finansai
2018.04.20
Pirmieji „Vytautas Mineral SPA“ metai: nuo plano atsilikta labai nedaug Premium

Birštono naujokas – sveikatingumo ir poilsio kompleksas „Vytautas Mineral SPA“ – 2017 m. pasiekė 60% metinį...

„Ermitažas“ ruošiasi žengti į kitas Baltijos šalis 5

Parduotuvių tinklą „Ermitažas“ valdanti „Vilniaus prekyba“ ruošiasi plėtrai Baltijos šalyse ir įsteigė...

Sugriežtinti reikalavimai vienus sužlugdė, kitiems atvėrė akis Premium

Nauja tvarka, kurią įveda institucijos, jei ir apsunkina kasdieninę veiklą, kartais priverčia į verslą...

Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

Naujas susitarimas dėl „Metrail“: steigs garantinį fondą

Gamintojai ir importuotojai skelbia Aplinkos ministerijai pateikę naują taikos sutarties ginče dėl „Metrail“...

BDAR: draudikai sutrikę, neaiškumų – miškas Premium 6

Gegužės 25-osios, kai įsigalios Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR), draudikai laukia su nerimu,...

Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 2

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau