Internetinė prekyba augino „Geros dovanos“ pardavimus ir pelną

Publikuota: 2018-02-14
Ernestas Vasiliauskas, UAB „Gera dovana“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Ernestas Vasiliauskas, UAB „Gera dovana“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Dovanų platinimo bendrovė „Gera dovana“ pernai fiksavo rekordinius veiklos rezultatus. Pelnas, planuojama, per metus šoktelėjo 9 kartus.

Bendrovės atstovai VŽ informavo, kad nors deklaracijos už 2017 m. dar neatiduotos, tačiau preliminariais skaičiavimais bendrovė pernai uždirbo virš 220.000 Eur grynojo pelno. Anksčiau „Gera dovana“ džiaugėsi 2016 m. pasiekusi 22.698 Eur grynąjį pelną, kai tuo tarpu 2015 m. patyrė 88.311 Eur nuostolį. 

„Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje veikiančios įmonių grupės pardavimai pernai augo daugiau kaip 20% ir pirmą kartą peržengė 8 mln. Eur ribą“,  – rašoma bendrovės pranešime. „Creditinfo“ pateikiami Registrų centro duomenys rodo, kad 2016 m. bendrovei Lietuvoje pavyko gauti beveik 2,2 mln. Eur pardavimo pajamų. Nuo 2007 m. Vilniuje registruotoje bendrovėje šiuo metu dirba 58 darbuotojai, vidutinis darbo užmokestis siekia 1.449 Eur.

Internetinė prekyba labiausiai augo Lenkijoje

„Gera dovana“ savo rodiklių kilimą aiškina pasiteisinusia marketingo strategija bei sėkminga internetinės prekybos plėtra. 

Pateikiami tokie skaičiai – 2017 m. iš viso parduota daugiau nei 330.000 dovanų. Palyginimui, užpernai šis skaičius siekė 250.000. Vis didesnę dalį „Geros dovanos“ pardavimų sudaro internetinė prekyba. Lietuvoje pardavimai internetu sudarė 45%, Latvijoje - 35%, o Lenkijoje – net 65% visų pardavimų. Jeigu Lietuvoje tiesioginiai ir internetiniai pardavimai augo panašiu tempu, tai Latvijoje ir Lenkijoje pastarieji kilo daug sparčiau. Latvijoje pernai jų fiksuota 55% daugiau nei 2016 m., o Lenkijoje net 65%. Visgi joje šiemet tikimasi ir spartaus tradicinių pardavimų augimo. VŽ rašė, kad „Gera dovana“ pernai pasirašė bendradarbiavimo sutartį su vienu didžiausių šalies prekybos tinklų „Carrefour“, todėl 2018 m. numatoma didelė plėtra jam priklausančiose parduotuvėse.

Įmonė Lietuvoje bendradarbiauja su daugiau kaip 500, o visose trijose šalyse – su 1.200 paslaugų tiekėjų. Iš viso Lietuvoje „Gera dovana“ siūlo daugiau kaip 1.800 skirtingų dovanų, kurias galima įsigyti el. parduotuvėje, įmonės prekybos taškuose visoje šalyje, bei specialiose parduotuvėse didžiuosiuose prekybos centruose.

Lietuvoje populiariausios oro pramogos 

Kaip vienas svarbiausių augimo priežasčių bendrovės direktorius Ernestas Vasiliauskas išskiria sėkmingai atliktą rinkų analizę bei sukauptą patirtį, padėjusią suformuoti itin paklausų dovanų asortimentą.

„Savo asortimento plėtimui ir tobulinimui skiriame labai daug dėmesio. Kiekvienai rinkai siekiame pasiūlyti tai, kas jai aktualiausia. Lietuvoje, kurioje veikiame ilgiausiai, pernai atnaujinome maždaug ketvirtadalį pasiūlymų. Visiškai atnaujinome SPA ir viešbučių kategorijas. Tą patį padarėme ir Latvijoje. Tuo tarpu Lenkijoje, kurioje augame sparčiausiai, žymiai išplėtėme su automobiliais susijusių paslaugų asortimentą“, – pranešime spaudai sako jis.  

Didžiausio šalies dovanų platintojo duomenys rodo, kad Lietuvoje pernai populiariausios buvo oro pramogos, viešbučių paslaugos bei apsilankymai vandens parkuose. Latviai dažniausiai rinkosi SPA bei su automobiliais susijusias paslaugas, o taip pat aktyvias žemės pramogas. Pastarąsias mėgsta ir lenkai, o jų populiariausių dovanų trejetuke taip pat galima rasti ir pasivažinėjimus superautomobiliais bei degustacijas restoranuose.

„Nors praėjusi vasara ir buvo lietinga, lietuviai labai dažnai pirko oro paslaugas, kurios populiariausiųjų sąraše išlieka jau kelis metus iš eilės. Pasiteisino ir naujai pristatytos paslaugos. Didžiulio susidomėjimo sulaukė vadinamasis Monster Truck'as. Smagu tai, kad ekstremalų pasivažinėjimą dažniausiai rinkosi savo jėgas išbandyti panorusios moterys“, – apie lietuvių įpročius pasakoja p. Vasiliauskas.

Šiemet ir ateityje bendrovė žada diegti naujoves, pavyzdžiui, šiemet ketina tirti Dirbtinio intelekto pritaikymo galimybes. Bendrovė pasitvirtino savo 3-5 metų viziją.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Vilniaus prekyba“ ketina įsigyti mokėjimų įmonę „Sollo“

Verslininko Nerijaus Numavičiaus valdoma viena didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ už...

Lietuvos įmonių 2018 m. devynių mėnesių pelno kraitis – 4,6 mlrd. Eur 3

2018 m. trečiąjį ketvirtį šalies nefinansinių įmonių pajamos už parduotas prekes ir suteiktas paslaugas...

Kiek „Brexit“ gali kainuoti Lietuvai?

Migla dėl Jungtinės Karalystės (JK) ateities santykių su Europos Sąjunga kol kas nesisklaido. Panašu, kad...

Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
05:45
„Ellex Valiunas“ atnaujino vadovų komandą 20

Penkių partnerių ir dalies teisininkų komandos pasitraukimą išgyvenanti viena didžiausių Lietuvos advokatų...

Lapkritį – 0,1% mėnesio defliacija 2

Lietuvoje lapkričio mėnesį buvo 0,1 proc. mėnesio defliacija. Vartojimo prekių ir paslaugų kainos šalyje...

Verslo aplinka
2018.12.10
Mažėja biurokratijos pavojingų atliekų tvarkytojams

Praėjusios savaitės pabaigoje aplinkos ministras patvirtino naujos redakcijos Pavojingųjų atliekų tvarkymo...

Įsigaliojo GPAIS planas B: vartotojai gali teikti dokumentus popieriuje

Praėjusią savaitę įsigaliojo taip vadinamas GPAIS planas B – tvarka, aprašanti, kaip atliekų tvarkytojams...

Svarbiausi 2018 m. Lietuvos e. prekybos sandoriai, investicijos ir tendencijos 1

Lietuvoje fiksuojamas iki 30% siekiantis metinis elektroninės prekybos augimas, tačiau bendroji Baltijos...

Vartotojų apklausos: 37% lietuvių ir latvių dovanas perka be plano

Kalėdinių įpročių tyrimas, kurį užsakė Švedijos baldų prekybos milžinė IKEA, parodė, kad Lietuvoje ir...

Turkijoje šiemet atostogavo 190.000 Lietuvos gyventojų 7

Turkijos kultūros ir turizmo ministerijos paskelbta naujausia turizmo statistika rodo, kad Lietuvos turistų...

Algos didžiausiose odontologijos įmonėse – skirtumai matuojami kartais 12

“Sodros“ duomenys leidžia palyginti, kuriose iš dvidešimties didžiausių pagal 2017 m. pajamas Lietuvos...

„Tele2“ už 0,25 mln. Eur atnaujino saloną „Akropolyje“ 8

Šeštadienį mobiliojo ryšio operatorė „Tele2“ atidarė atnaujintą 120 kv. m ploto prekybos saloną Vilniaus...

„Amazon“ plėtros strategijoje – oro uostai 7

JAV elektroninės komercijos milžinė „Amazon“ savo ateities parduotuvių koncepciją gali pritaikyti...

Rygos teisme – prašymas „K Senukai“ tinklo operatorę pripažinti nemokia 8

Rygos miesto Pardaugavos rajono teismui pareikštas ieškinys, kuriame prašoma statybos, remonto ir buities...

Eglučių augintojai keliasi į internetą: čia pirkėjai per dieną užsisako jų šimtais Premium

Mažesnė kaina ar patogumas: vis daugiau eglučių pirkėjų renkasi pastarąjį variantą ir eglutę užsisako...

Agroverslas
2018.12.07
„Wurth“ atidarė naują klientų aptarnavimo centrą, nebepriims grynųjų 12

Vilniuje atidarytas aštuntas vokiečių koncerno „Wurth Group“ klientų aptarnavimo centras. Jame galima...

Ne visi braukia ašarą – imasi alternatyvių pakuočių gamybos Premium

Griežtėjanti ES pozicija dėl plastiko naudojimo džiugina pakuočių iš popieriaus ir kitų medžiagų, kurios gali...

Pramonė
2018.12.07
„Stateta“ investuoja į naujas degalines, plečia partnerių tinklą Premium 2

Alytaus UAB „Stateta“ stato degalinę Kaune, prie Vilniaus–Klaipėdos greitkelio, dar vieną planuoja statyti...

Birštonas rengia naują strategiją – kvies verslo įmones atvykti „darbostogų“ Premium 3

Itin spartų turistų srautų augimą fiksuojantis Birštonas rengia naują kurorto koncepciją, kurios tikslas –...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau