Internetinė prekyba augino „Geros dovanos“ pardavimus ir pelną

Publikuota: 2018-02-14
Ernestas Vasiliauskas, UAB „Gera dovana“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Ernestas Vasiliauskas, UAB „Gera dovana“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Dovanų platinimo bendrovė „Gera dovana“ pernai fiksavo rekordinius veiklos rezultatus. Pelnas, planuojama, per metus šoktelėjo 9 kartus.

Bendrovės atstovai VŽ informavo, kad nors deklaracijos už 2017 m. dar neatiduotos, tačiau preliminariais skaičiavimais bendrovė pernai uždirbo virš 220.000 Eur grynojo pelno. Anksčiau „Gera dovana“ džiaugėsi 2016 m. pasiekusi 22.698 Eur grynąjį pelną, kai tuo tarpu 2015 m. patyrė 88.311 Eur nuostolį. 

„Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje veikiančios įmonių grupės pardavimai pernai augo daugiau kaip 20% ir pirmą kartą peržengė 8 mln. Eur ribą“,  – rašoma bendrovės pranešime. „Creditinfo“ pateikiami Registrų centro duomenys rodo, kad 2016 m. bendrovei Lietuvoje pavyko gauti beveik 2,2 mln. Eur pardavimo pajamų. Nuo 2007 m. Vilniuje registruotoje bendrovėje šiuo metu dirba 58 darbuotojai, vidutinis darbo užmokestis siekia 1.449 Eur.

Internetinė prekyba labiausiai augo Lenkijoje

„Gera dovana“ savo rodiklių kilimą aiškina pasiteisinusia marketingo strategija bei sėkminga internetinės prekybos plėtra. 

Pateikiami tokie skaičiai – 2017 m. iš viso parduota daugiau nei 330.000 dovanų. Palyginimui, užpernai šis skaičius siekė 250.000. Vis didesnę dalį „Geros dovanos“ pardavimų sudaro internetinė prekyba. Lietuvoje pardavimai internetu sudarė 45%, Latvijoje - 35%, o Lenkijoje – net 65% visų pardavimų. Jeigu Lietuvoje tiesioginiai ir internetiniai pardavimai augo panašiu tempu, tai Latvijoje ir Lenkijoje pastarieji kilo daug sparčiau. Latvijoje pernai jų fiksuota 55% daugiau nei 2016 m., o Lenkijoje net 65%. Visgi joje šiemet tikimasi ir spartaus tradicinių pardavimų augimo. VŽ rašė, kad „Gera dovana“ pernai pasirašė bendradarbiavimo sutartį su vienu didžiausių šalies prekybos tinklų „Carrefour“, todėl 2018 m. numatoma didelė plėtra jam priklausančiose parduotuvėse.

Įmonė Lietuvoje bendradarbiauja su daugiau kaip 500, o visose trijose šalyse – su 1.200 paslaugų tiekėjų. Iš viso Lietuvoje „Gera dovana“ siūlo daugiau kaip 1.800 skirtingų dovanų, kurias galima įsigyti el. parduotuvėje, įmonės prekybos taškuose visoje šalyje, bei specialiose parduotuvėse didžiuosiuose prekybos centruose.

Lietuvoje populiariausios oro pramogos 

Kaip vienas svarbiausių augimo priežasčių bendrovės direktorius Ernestas Vasiliauskas išskiria sėkmingai atliktą rinkų analizę bei sukauptą patirtį, padėjusią suformuoti itin paklausų dovanų asortimentą.

„Savo asortimento plėtimui ir tobulinimui skiriame labai daug dėmesio. Kiekvienai rinkai siekiame pasiūlyti tai, kas jai aktualiausia. Lietuvoje, kurioje veikiame ilgiausiai, pernai atnaujinome maždaug ketvirtadalį pasiūlymų. Visiškai atnaujinome SPA ir viešbučių kategorijas. Tą patį padarėme ir Latvijoje. Tuo tarpu Lenkijoje, kurioje augame sparčiausiai, žymiai išplėtėme su automobiliais susijusių paslaugų asortimentą“, – pranešime spaudai sako jis.  

Didžiausio šalies dovanų platintojo duomenys rodo, kad Lietuvoje pernai populiariausios buvo oro pramogos, viešbučių paslaugos bei apsilankymai vandens parkuose. Latviai dažniausiai rinkosi SPA bei su automobiliais susijusias paslaugas, o taip pat aktyvias žemės pramogas. Pastarąsias mėgsta ir lenkai, o jų populiariausių dovanų trejetuke taip pat galima rasti ir pasivažinėjimus superautomobiliais bei degustacijas restoranuose.

„Nors praėjusi vasara ir buvo lietinga, lietuviai labai dažnai pirko oro paslaugas, kurios populiariausiųjų sąraše išlieka jau kelis metus iš eilės. Pasiteisino ir naujai pristatytos paslaugos. Didžiulio susidomėjimo sulaukė vadinamasis Monster Truck'as. Smagu tai, kad ekstremalų pasivažinėjimą dažniausiai rinkosi savo jėgas išbandyti panorusios moterys“, – apie lietuvių įpročius pasakoja p. Vasiliauskas.

Šiemet ir ateityje bendrovė žada diegti naujoves, pavyzdžiui, šiemet ketina tirti Dirbtinio intelekto pritaikymo galimybes. Bendrovė pasitvirtino savo 3-5 metų viziją.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Daliai parduotuvių dirbant per Velykas, Seime vėl inicijuojamas draudimas 6

Kai kuriems prekybos tinklams ketinant dirbti pirmąją Velykų dieną, Seimo nariai žada grįžti prie įstatymo...

Paslaugos
2019.04.20
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Iki“ plečia šviežių produktų zonas, mažėja ne maisto prekių 3

Prekybos tinklas „Iki“ keliose parduotuvėse išplėtė šviežio maisto skyrius ir sumažino ne maisto prekėms...

Prekyba
2019.04.20
Eksportuotų ir importuotų prekių kainų pokyčiai 

Per metus (2019 m. vasarį, palyginti su 2018 m. vasariu) eksportuotų prekių kainos padidėjo 3%, importuotų...

Prekyba
2019.04.19
„Amazon“ uždarys savo internetinę parduotuvę Kinijoje

JAV prekybos milžinė „Amazon“ planuoja uždaryti savo internetinę parduotuvę Kinijoje, o tai reiškia, kad...

Prekyba
2019.04.19
Didžiųjų prekybos tinklų ir centrų darbo laikas per Velykas

Daugelis prekybininkų sekmadienį nedirbs, o pirmadienį grįš prie įprastinio grafiko.

Prekyba
2019.04.19
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Naujos patirtys parduotuvėse JAV nepadeda pritraukti pirkėjų Premium

Dar tik balandis, o jau paskelbta apie planus uždaryti beveik 6.000 parduotuvių JAV, daugiau nei per visus...

Prekyba
2019.04.18
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
„Ermitažas“ plečiasi regionuose: atidarė parduotuvę Utenoje

Apdailos, statybinių medžiagų ir sodo prekių prekybos tinklų „Ermitažas“ atidarė 4.200 kv. metrų parduotuvę...

Prekyba
2019.04.18
„Iki“ pakeitė požiūrį į elektroninę prekybą

Uždirbti iš elektroninės prekybos maisto produktais vis dar sudėtinga daugelyje šalių, tačiau „Rewe“ yra...

Prekyba
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Amazon Go“ priims ir grynuosius 1

JAV prekybos milžinės „Amazon“ fizinėse parduotuvėse, kuriose iki šiol buvo galima atsiskaityti tik sąskaitas...

Prekyba
2019.04.18
Didžiausias Šiaurės Europos dviračių gamintojas pardavinėti mokosi iš smulkiųjų Premium 1

Gamintojų kooperacija ar skatinimas tą daryti – įprastas reiškinys, tačiau bendradarbiavimas neįpareigoja...

Gazelė
2019.04.18
Prekybos įmonių asociacija stoja į tarptautinę organizaciją

Prekybos įmonių asociacija taps asociacijos „EuroCommerce“, atstovaujančios didmeninės ir mažmeninės prekybos...

Prekyba
2019.04.17
Griežtėja elektroninės prekybos taisyklės 

Europos Parlamentas (EP) trečiadienį pritarė taisyklėms, skirtoms apsaugoti vartotojus nuo klaidinimo...

Prekyba
2019.04.17
„Alibaba“ įkūrėjas: dirbti 12 val. per parą, 6 dienas per savaitę – palaima Premium 15

Kai vis aktyviau diskutuojama apie darbo savaitės trumpinimą bei tokio pokyčio naudą darbuotojams, Jacko Ma,...

Vadyba
2019.04.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau