Internetinė prekyba augino „Geros dovanos“ pardavimus ir pelną

Publikuota: 2018-02-14
Ernestas Vasiliauskas, UAB „Gera dovana“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Ernestas Vasiliauskas, UAB „Gera dovana“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Dovanų platinimo bendrovė „Gera dovana“ pernai fiksavo rekordinius veiklos rezultatus. Pelnas, planuojama, per metus šoktelėjo 9 kartus.

Bendrovės atstovai VŽ informavo, kad nors deklaracijos už 2017 m. dar neatiduotos, tačiau preliminariais skaičiavimais bendrovė pernai uždirbo virš 220.000 Eur grynojo pelno. Anksčiau „Gera dovana“ džiaugėsi 2016 m. pasiekusi 22.698 Eur grynąjį pelną, kai tuo tarpu 2015 m. patyrė 88.311 Eur nuostolį. 

„Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje veikiančios įmonių grupės pardavimai pernai augo daugiau kaip 20% ir pirmą kartą peržengė 8 mln. Eur ribą“,  – rašoma bendrovės pranešime. „Creditinfo“ pateikiami Registrų centro duomenys rodo, kad 2016 m. bendrovei Lietuvoje pavyko gauti beveik 2,2 mln. Eur pardavimo pajamų. Nuo 2007 m. Vilniuje registruotoje bendrovėje šiuo metu dirba 58 darbuotojai, vidutinis darbo užmokestis siekia 1.449 Eur.

Internetinė prekyba labiausiai augo Lenkijoje

„Gera dovana“ savo rodiklių kilimą aiškina pasiteisinusia marketingo strategija bei sėkminga internetinės prekybos plėtra. 

Pateikiami tokie skaičiai – 2017 m. iš viso parduota daugiau nei 330.000 dovanų. Palyginimui, užpernai šis skaičius siekė 250.000. Vis didesnę dalį „Geros dovanos“ pardavimų sudaro internetinė prekyba. Lietuvoje pardavimai internetu sudarė 45%, Latvijoje - 35%, o Lenkijoje – net 65% visų pardavimų. Jeigu Lietuvoje tiesioginiai ir internetiniai pardavimai augo panašiu tempu, tai Latvijoje ir Lenkijoje pastarieji kilo daug sparčiau. Latvijoje pernai jų fiksuota 55% daugiau nei 2016 m., o Lenkijoje net 65%. Visgi joje šiemet tikimasi ir spartaus tradicinių pardavimų augimo. VŽ rašė, kad „Gera dovana“ pernai pasirašė bendradarbiavimo sutartį su vienu didžiausių šalies prekybos tinklų „Carrefour“, todėl 2018 m. numatoma didelė plėtra jam priklausančiose parduotuvėse.

Įmonė Lietuvoje bendradarbiauja su daugiau kaip 500, o visose trijose šalyse – su 1.200 paslaugų tiekėjų. Iš viso Lietuvoje „Gera dovana“ siūlo daugiau kaip 1.800 skirtingų dovanų, kurias galima įsigyti el. parduotuvėje, įmonės prekybos taškuose visoje šalyje, bei specialiose parduotuvėse didžiuosiuose prekybos centruose.

Lietuvoje populiariausios oro pramogos 

Kaip vienas svarbiausių augimo priežasčių bendrovės direktorius Ernestas Vasiliauskas išskiria sėkmingai atliktą rinkų analizę bei sukauptą patirtį, padėjusią suformuoti itin paklausų dovanų asortimentą.

„Savo asortimento plėtimui ir tobulinimui skiriame labai daug dėmesio. Kiekvienai rinkai siekiame pasiūlyti tai, kas jai aktualiausia. Lietuvoje, kurioje veikiame ilgiausiai, pernai atnaujinome maždaug ketvirtadalį pasiūlymų. Visiškai atnaujinome SPA ir viešbučių kategorijas. Tą patį padarėme ir Latvijoje. Tuo tarpu Lenkijoje, kurioje augame sparčiausiai, žymiai išplėtėme su automobiliais susijusių paslaugų asortimentą“, – pranešime spaudai sako jis.  

Didžiausio šalies dovanų platintojo duomenys rodo, kad Lietuvoje pernai populiariausios buvo oro pramogos, viešbučių paslaugos bei apsilankymai vandens parkuose. Latviai dažniausiai rinkosi SPA bei su automobiliais susijusias paslaugas, o taip pat aktyvias žemės pramogas. Pastarąsias mėgsta ir lenkai, o jų populiariausių dovanų trejetuke taip pat galima rasti ir pasivažinėjimus superautomobiliais bei degustacijas restoranuose.

„Nors praėjusi vasara ir buvo lietinga, lietuviai labai dažnai pirko oro paslaugas, kurios populiariausiųjų sąraše išlieka jau kelis metus iš eilės. Pasiteisino ir naujai pristatytos paslaugos. Didžiulio susidomėjimo sulaukė vadinamasis Monster Truck'as. Smagu tai, kad ekstremalų pasivažinėjimą dažniausiai rinkosi savo jėgas išbandyti panorusios moterys“, – apie lietuvių įpročius pasakoja p. Vasiliauskas.

Šiemet ir ateityje bendrovė žada diegti naujoves, pavyzdžiui, šiemet ketina tirti Dirbtinio intelekto pritaikymo galimybes. Bendrovė pasitvirtino savo 3-5 metų viziją.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kai plėtra užtrunka: patalpų laukia dvejus metus, kliento palauks dar trejus Premium

Suplanuota ir galima plėtra kartais užtrunka – Šalčininkų kanceliarinių prekių UAB „Eripo“ patalpų trečiai...

Farmacijos įmonė sėkmę užsitikrino sparčiai reaguodama į sektoriaus pokyčius Rėmėjo turinys

25 metų gimtadienį švenčianti UAB „Tamro“ buvo pirmoji nelietuviško kapitalo didmeninė vaistų platinimo įmonė...

Futbolo įtaka: daugiau uždirbo lažybų punktai, prekybininkai ir kavinės 2

Sekmadienį pasibaigiantis pasaulio futbolo čempionatas į šalies lažybų punktus pritraukė rekordinį skaičių...

„Maxima“ nesibylinės dėl vaikams skirtos akcijos

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ nusprendė nebesibylinėti su Valstybine vartotojų teisių apsaugos tarnyba...

Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 1

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Burberry“ pardavimai augo, pasiteisino nauja strategija

Didžiausio britų prabangos prekių ženklo „Burberry“ pardavimo pajamos pastarąjį ketvirtį išaugo 3% ir pasiekė...

„McDonald's“ Lietuvoje pernai pasiekė beveik 22,6 mln. Eur apyvartą

Užkandinių „McDonald's“ tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Premier Restaurants“ praėjusiais metais uždirbo...

PSDF lėšomis bus kompensuojama iki 100% priemokos už vaistus

Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) lėšomis bus kompensuojama didesnė nei iki šiol dalis pacientų...

„Alibaba“ svarsto galimybę investuoti Belgijoje

Jackas Ma, Kinijos elektroninės prekybos milžinės „Alibaba“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, ir Charles...

Teismas: Gariūnai su Ūkio ministerija galės bendrauti „laisva forma“ 5

Ūkio ministerijai nepavyko išsireikalauti iš Gariūnų įmonių nei atsakymų į 19 klausimų, nei po 1.000 Eur...

Pramonė
2018.07.13
Po britų „Brexit“ plano – Trumpo abejonės dėl prekybos susitarimo su JAV 4

Jungtinėje Karalystėje (JK) besisvečiuojantis Donaldas Trumpas, JAV prezidentas, teigia, kad laisvos prekybos...

Ryšių su klientais valdymas: „Excel“ Lietuvoje – vis dar karalius Premium 4

Lietuvos verslas naudoja daug skirtingų ryšių su klientais valdymo (CRM) sistemų. Stiprių lyderių pagal...

Technologijos
2018.07.12
„Lidl“ Amerikoje dar nepakartojo sėkmės istorijos 4

Triukšmingai į Jungtines Amerikos Valstijas 2017 m. birželį žengęs Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas...

„ACC Distribution“ ketvirtadaliu padidino pajamas, pelną – 10 kartų

Elektronikos bei buitinės technikos prekių platinimo UAB „ACC Distribution“ praėjusiais metais gavo 224,28...

Technologijos
2018.07.12
Nubaudė įmonę, klaidinusią „Ryanair“ ir „Wizz Air“ klientus

Keli interneto tinklalapiai, tokie kaip „ryanairbilietai.com“, „wizzairbilietai.lt“, „norvegianas.lt“,...

Praėjo metai, atėjo laikas vėl keisti VPĮ 1

Tenka susidurti su perkančiųjų organizacijų sprendimais, kurie remiasi neoficialiais institucijų...

Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
Eksportas padidėjo 2,7%, importas – 8,6% 6

Šių metų gegužę prekių eksportuota už 2,32 mlrd. Eur, importuota – už 2,68 mlrd. Eur. Lyginant su pernai metų...

„Amic Lietuva“ akcininkams išmokės 6,5 mln. Eur 1

Vieną didžiausių degalinių tinklų Lietuvoje valdanti bendrovė „Amic Lietuva“ (buvusi „Lukoil Baltija“)...

„Kesko Senukai“ Baltarusijoje pajamos augo, o pelnas smuko

Statybos ir apdailos medžiagų prekybos grupės „Kesko Senukai Lithuania“ bendrovė „Romos holdingas“,...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau