„Tesco“ ruošia atsaką „Lidl“ ir „Aldi“

Publikuota: 2018-02-13
Atnaujinta 2018-02-13 08:27
Toby Melville‘io („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Toby Melville‘io („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Didžiausia Jungtinės Karalystės (JK) mažmenininkė „Tesco“ planuoja steigti atskirą žemų kainų parduotuvių tinklą ir taip atremti konkurenčių „Aldi“ ir „Lidl“ spaudimą.

Apie tokius „Tesco“ planus paskelbė „Sunday Times“. Leidinio žiniomis, „Tesco“ plėtoja atskirą prekės ženklą, kuris taptų tiesioginiu konkurentu Vokietijos žemų kainų parduotuvių tinklams. Kaip ir pastaruosiuose, naujajame „Tesco“ tinkle būtų siūlomas ribotas prekių pasirinkimas, teigia „Sunday Times“.

„Tesco“ kol kas nekomentavo šių nutekintų žinių, rašo „Reuters“.

Dar nepatvirtintą naujieną kai kurie rinkos analitikai įvertino skeptiškai. Nickas Bubbas, mažmeninės rinkos ekspertas, cituojamas „The Telegraph“, svarstė, kad „Tesco“ apie žemų kainų prekybos centrų tinklo plėtrą susimąstė „labai pavėluotai“.

„Akivaizdus palyginimas būtų nesena „Sainsbury‘s“ nesėkmė, kuriant bendrą įmonę su „Netto“. Pagrindinis klausimas – kaip greitai išplėtoti tokį verslą, pasiekti kritinę vartotojų masę per rinkodarą ir fizinį jų pritraukimą“, – komentavo ekspertas.

„Sainsbury‘s“ 2016-aisiais buvo priversta pripažinti savo partnerystės su Danijos žemų kainų prekybos tinklu „Netto“ nesėkmę. „Netto“ parduotuvės buvo uždarytos, o žlugusios partnerystės išlaidos atsidūrė „Sainsbury‘s“ nuostolių eilutėje.

Clive’as Blackas, „Shore Capital“ analitikas, pridūrė, kad naujai kuriamas „Tesco“ žemų kainų tinklas turėtų papildyti jau egzistuojantį.

„Tai turėtų papildyti pagrindinį verslą, kad žmonėms nekiltų klausimų: „tai visiškai toks pat produktas, kodėl jis negalėtų kainuoti pigiau nei „Tesco“, – svarstė p. Blackas.

Kaunasi dėl rinkos dalies

Rinkos tyrimų grupės „Kantar Worldpanel“ praėjusią savaitę skelbti duomenys rodo, kad per pastarąsias 12 savaičių „Tesco“ pardavimai, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu ankstesniais metais, augo 2,6%. Tačiau šiuo laikotarpiu „Tesco“ ir kitų didžiausių prekybos tinklų – „Asdos“, „Morrisons“ ir „Sainsbury‘s“ – rinkos dalis mažėjo, o „Aldi“ ir „Lidl“ didėjo.

„Tesco“ tenka 28% britų maisto prekių rinkos dalies.

„Aldi“ pardavimai analizuojamu laikotarpiu augo 16,2%, „Lidl“ – 16,3%, šių mažmenininkių užimamos rinkos dalys išaugo atitinkamai iki 6,9% ir 5%.

Dave’as Lewisas, „Tesco“ vykdomasis vadovas, siekia atkurti bendrovės pozicijas rinkoje po apskaitos skandalo, sudrebinusio prekybos grupę 2014-aisiais. Pono Lewiso strategijos atrama – maisto produktų prekybos apimties didinimas.

Britų mažmenininkų konkurencinę kovą su „Aldi“ ir „Lidl“ apsunkina artėjančio „Brexit“ poveikis – vartotojai pradėjo griežčiau kontroliuoti savo išlaidas.

Kompanijos „Visa“ duomenys rodo, kad šiemet sausį vartojimo apimtis JK mažėjo. Mokėjimo kortelių bendrovės duomenimis, JK išlaidų indeksas sausį, palyginti su praėjusių metų sausiu, mažėjo 1,2%. Gruodį buvo užfiksuotas 1% vartojimo mažėjimas, skelbia „Financial Times“.

Metinis „Visos“ išlaidų indeksas mažėja aštuonis iš devynių pastarųjų mėnesių.

Pasak Annabel Fiddes, „IHS Markit“ ekonomistės, silpnos 2017-ųjų išlaidų tendencijos persikėlė į 2018 m., nes „namų ūkiai susiduria su didėjančiomis pragyvenimo išlaidomis ir vangiu atlyginimų augimu“.

„IHS Markit“ apibendrina „Visos“ sudaromo išlaidų indekso duomenis. Šis indeksas skaičiuojamas, įvertinant visų mokėjimų „Visos“ kortelėmis duomenis, tačiau atmetant tokius veiksnius kaip mokesčiai ar sezoniniai svyravimai.

Ponas Lewisas, „Tesco“ vadovas, anksčiau komentavo, kad JK vartotojai „aiškiai atsargiai“ vertina artėjančius metus.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Viršuliškių „Prismos“ pastatą pardavė už 6,3 mln. Eur 5

Suomijos mažmeninės prekybos korporacija SOK, kuriai priklauso iš Lietuvos rinkos šiemet pasitraukęs prekybos...

Pilaitėje atidaryta naujos koncepcijos „Lidl“ parduotuvė 11

Ketvirtadienį Vilniaus Pilaitės mikrorajone prekybos tinklas „Lidl“ atidarė parduotuvę ne nuosavose, bet...

Misiūnas: su „Maxima“ užaugę tiekėjai gaus realią galimybę plėstis Lenkijoje Premium 2

Trečią mėnesį mažmeninės prekybos lyderei „Maximos grupei“ vadovaujantis Dalius Misiūnas, pažįstamas kaip...

Gamintojai ministerijai perdavė vieningą taikos sutartį dėl „Metrail“

VšĮ „Žaliasis taškas“ bei VšĮ „Pakuočių tvarkymo organizacija“ skelbia suderinusios ir Aplinkos ministerijai...

Atskyrė verslą nuo namų – iš karto pajuto skirtumą Premium

Kai pirmąjį verslo pusmetį naujoko pajamos auga tiek, kad stebina patyrusius vietos verslininkus, tempą...

Įvardijo geriausias 2018 m. Lietuvos advokatų kontoras Premium 5

Dviejų autoritetingų tarptautinių teisės žinynų sudarytuose 2018 m. Lietuvos advokatų kontorų reitinguose...

H&M pirmąkart istorijoje gresia karpyti dividendus

Švedijos drabužių mažmenininkė „Hennes & Mauritz“ (H&M), prognozuojama, šiemet pirmą kartą nuo 1974-ųjų, kai...

„Royal SPA Residence“ dilema: užimtumas toks, kad dar augti darosi sunku Premium 4

Gausesniu būriu į Birštoną plūstelėję turistai smagiai kilstelėjo ir nuošalioje kurorto vietoje įsikūrusio...

IKEA prekiavo nesaugiomis kaitlentėmis

Belgijos rinkos priežiūros institucijoms pranešus, kad dujinės kaitlentės „Eldslaga“ yra nesaugios, nes...

Ieškodami alternatyvų brangiai nuomai, smulkieji rado traukos vietą Kaune Premium 6

Daugiau kaip 20 smulkiųjų savo gaminius – daugiausia maisto produktus – rikiuoja Kauno UAB „Mokslo kavinė“...

Vilniaus „Akropolį“ atnaujins už 14 mln. Eur Premium 2

Nuo 2019 m. sausio iki rugsėjo Vilniaus „Akropolyje“ bus atnaujinta daugiau nei 40.000 kv. m prekybai,...

Naujovė: visi duomenys iš visų kasos aparatų plauks į VMI Premium 3

VMI kuria išmaniųjų kasos aparatų posistemę, kuri leis jai nenutrūkstamai ar su mažais intervalais gauti...

Finansai
2018.04.23
Ortopedijos paslaugų tiekėjams - gera metų pradžia

Kauno AB „Ortopedijos technika“ plečia mažmeninės prekybos tinklą. Po dviejų iš eilės stabilių metų pradžių...

3 perkamiausi ir geriausi vartotojų įvertinti produktai 2017 m. 4

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.22
Kaip Skuodo ar Lazdijų klientą paversti savo pirkėju

E. prekyba naikina geografines ribas, tačiau pirkėjų sulaukia ne kiekviena virtuali parduotuvė. Kaip...

BDAR: kokius namų darbus turi atlikti viešbučiai 2

Nuo 2018 m. gegužės 25 d. Lietuvoje ir kitose ES valstybėse įsigaliosiantis Europos Parlamento ir Tarybos...

Galimybė susigrąžinti dalį GPM už paslaugas vertinama skirtingai 1

Mokesčių reformą parengusios Vyriausybės siūlymas leisti gyventojams susigrąžinti dalį pajamų mokesčio (GPM)...

Įvardijo labiausiai nuo turizmo priklausomas valstybes

Pasaulio turizmo organizacija įvertino, kurių pasaulio šalių ekonomika yra labiausiai priklausoma nuo turizmo.

Atidarė parduotuvę specialiai kauniečiams, bet prasilenkė internete Premium

Kai vieno miesto gyventojai sudaro reikšmingą perkančiųjų e. parduotuvėje dalį, atrodo, tikslinga tame mieste...

„Maxima grupė“ platins 300-400 mln. Eur obligacijų emisiją Premium 1

Mažmeninės prekybos srityje Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Bulgarijoje veikianti „Maxima grupė“...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau