„Tesco“ ruošia atsaką „Lidl“ ir „Aldi“

Publikuota: 2018-02-13
Atnaujinta 2018-02-13 08:27
Toby Melville‘io („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Toby Melville‘io („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Didžiausia Jungtinės Karalystės (JK) mažmenininkė „Tesco“ planuoja steigti atskirą žemų kainų parduotuvių tinklą ir taip atremti konkurenčių „Aldi“ ir „Lidl“ spaudimą.

Apie tokius „Tesco“ planus paskelbė „Sunday Times“. Leidinio žiniomis, „Tesco“ plėtoja atskirą prekės ženklą, kuris taptų tiesioginiu konkurentu Vokietijos žemų kainų parduotuvių tinklams. Kaip ir pastaruosiuose, naujajame „Tesco“ tinkle būtų siūlomas ribotas prekių pasirinkimas, teigia „Sunday Times“.

„Tesco“ kol kas nekomentavo šių nutekintų žinių, rašo „Reuters“.

Dar nepatvirtintą naujieną kai kurie rinkos analitikai įvertino skeptiškai. Nickas Bubbas, mažmeninės rinkos ekspertas, cituojamas „The Telegraph“, svarstė, kad „Tesco“ apie žemų kainų prekybos centrų tinklo plėtrą susimąstė „labai pavėluotai“.

„Akivaizdus palyginimas būtų nesena „Sainsbury‘s“ nesėkmė, kuriant bendrą įmonę su „Netto“. Pagrindinis klausimas – kaip greitai išplėtoti tokį verslą, pasiekti kritinę vartotojų masę per rinkodarą ir fizinį jų pritraukimą“, – komentavo ekspertas.

„Sainsbury‘s“ 2016-aisiais buvo priversta pripažinti savo partnerystės su Danijos žemų kainų prekybos tinklu „Netto“ nesėkmę. „Netto“ parduotuvės buvo uždarytos, o žlugusios partnerystės išlaidos atsidūrė „Sainsbury‘s“ nuostolių eilutėje.

Clive’as Blackas, „Shore Capital“ analitikas, pridūrė, kad naujai kuriamas „Tesco“ žemų kainų tinklas turėtų papildyti jau egzistuojantį.

„Tai turėtų papildyti pagrindinį verslą, kad žmonėms nekiltų klausimų: „tai visiškai toks pat produktas, kodėl jis negalėtų kainuoti pigiau nei „Tesco“, – svarstė p. Blackas.

Kaunasi dėl rinkos dalies

Rinkos tyrimų grupės „Kantar Worldpanel“ praėjusią savaitę skelbti duomenys rodo, kad per pastarąsias 12 savaičių „Tesco“ pardavimai, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu ankstesniais metais, augo 2,6%. Tačiau šiuo laikotarpiu „Tesco“ ir kitų didžiausių prekybos tinklų – „Asdos“, „Morrisons“ ir „Sainsbury‘s“ – rinkos dalis mažėjo, o „Aldi“ ir „Lidl“ didėjo.

„Tesco“ tenka 28% britų maisto prekių rinkos dalies.

„Aldi“ pardavimai analizuojamu laikotarpiu augo 16,2%, „Lidl“ – 16,3%, šių mažmenininkių užimamos rinkos dalys išaugo atitinkamai iki 6,9% ir 5%.

Dave’as Lewisas, „Tesco“ vykdomasis vadovas, siekia atkurti bendrovės pozicijas rinkoje po apskaitos skandalo, sudrebinusio prekybos grupę 2014-aisiais. Pono Lewiso strategijos atrama – maisto produktų prekybos apimties didinimas.

Britų mažmenininkų konkurencinę kovą su „Aldi“ ir „Lidl“ apsunkina artėjančio „Brexit“ poveikis – vartotojai pradėjo griežčiau kontroliuoti savo išlaidas.

Kompanijos „Visa“ duomenys rodo, kad šiemet sausį vartojimo apimtis JK mažėjo. Mokėjimo kortelių bendrovės duomenimis, JK išlaidų indeksas sausį, palyginti su praėjusių metų sausiu, mažėjo 1,2%. Gruodį buvo užfiksuotas 1% vartojimo mažėjimas, skelbia „Financial Times“.

Metinis „Visos“ išlaidų indeksas mažėja aštuonis iš devynių pastarųjų mėnesių.

Pasak Annabel Fiddes, „IHS Markit“ ekonomistės, silpnos 2017-ųjų išlaidų tendencijos persikėlė į 2018 m., nes „namų ūkiai susiduria su didėjančiomis pragyvenimo išlaidomis ir vangiu atlyginimų augimu“.

„IHS Markit“ apibendrina „Visos“ sudaromo išlaidų indekso duomenis. Šis indeksas skaičiuojamas, įvertinant visų mokėjimų „Visos“ kortelėmis duomenis, tačiau atmetant tokius veiksnius kaip mokesčiai ar sezoniniai svyravimai.

Ponas Lewisas, „Tesco“ vadovas, anksčiau komentavo, kad JK vartotojai „aiškiai atsargiai“ vertina artėjančius metus.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
PC „Selfridges“ atrakcija klientams – bokso salė

Prekybos centrų ikona laikomas Londono Oksfordo gatvėje įsikūręs „Selfridges“ bendrosiose erdvėse įrengė...

„Gucci“ savininkės pelnas šovė į aukštumas

Prancūzijos prabangos prekių grupei „Kering“ 2017 m. buvo labai sėkmingi: pardavimo pajamos augo 25%, o...

Vėl sukrutėjo vaistinių tinklų pardavimas Premium 1

Pernai taip ir neįvykęs „Eurovaistinių“ pardavimas gali nesukliudyti savininkus pakeisti kitiems dviem...

Rinkos
2018.02.23
Ilgiausiai Lietuvoje užsibūna turistai iš Izraelio

Lietuvoje pernai apsilankė ir bent vieną naktį praleido 1,55 mln. turistų iš užsienio – 4,3% daugiau nei 2016...

Aplinkosaugininkų verdiktas: ir „Žaliojo taško“ nariams teks susimokėti milijonus Premium 6

Bėdos dėl „Metrail“ nesibaigia. Šiandien Vilniaus aplinkosaugininkai priėmė sprendimą, kad taršos mokestį už...

H&M ir „Zaros“ varžovas „Uniqlo“ artėja prie Lietuvos Premium 10

Pagal pardavimus trečias pasaulyje japonų drabužių prekės ženklas „Uniqlo“ iki 2020 m. ketina pasivyti...

Makalius: 2018 m. plėsimės į užsienį, akys krypsta į Aziją Premium 2

Rimvydo Širvinsko-Makaliaus vadovaujamai kelionių agentūrai UAB „Traveldeals LT“ su kaupu pasiteisino...

Kaziuko mugė: dalyvio mokestis atsiperka pirmąją dieną 3

Pirmąjį kovo savaitgalį 2–4 d. Vilniaus senamiestyje vyks 415-oji Kaziuko mugė, tuo pat metu ji rengiama ir...

„Roshen“ neslepia prekiaujanti Padniestrėje, moldavai piktinasi 2

Viačeslavas Moskalevskis, „Roshen“ vadovas, patvirtina, kad korporacija prekiauja su separatistinės...

Pramonė
2018.02.22
„Lidl“ formuoja parduotuvės Pilaitėje komandą 15

Prekybinėse patalpose Vilniuje, Pilaitės mikrorajone, kuriose trejus metus veikė, bet pakankamos grąžos...

Sąskaitų finansuotoja save finansuoja per obligacijas – pritraukė dar 2 mln. Eur

Didžiausia Lietuvoje smulkaus ir vidutinio verslo nebankinio finansavimo įmonė „SME Finance“, kuriai iš esmės...

Rinkos
2018.02.22
„EBay“ perviliojo „Twitter“ viceprezidentą, pažers naujų funkcijų Premium 2

Elektroninės prekybos bendrovė „eBay“ 2018 m. rengiasi pasiūlyti dvi naujoves: dirbtinio intelekto...

H&M planas įtikino investuotojus: akcijų vertė kyla

Praėjus savaitei nuo Švedijos drabužių mažmeninės prekybos grupės „Hennes & Mauritz“ (H&M) investuotojams...

VPH Karoliniškėse pastatė A+ energinės klasės parduotuvę 4

Į Vilniaus Karoliniškių mikrorajone esančią parduotuvę nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė VPH...

Statyba ir NT
2018.02.21
„Maximai“ lenkų „Stokrotkos“ įsigijimas užtruks ilgiau 1

Mažmeninės prekybos įmones Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Bulgarijoje valdanti bendrovė „Maxima...

Rinkos
2018.02.21
Plėtra išaugino „Gulbelės“ apyvartą

Mažmeninės prekybos tinklo „Gulbelė“ pardavimo pajamos 2017 m. augo 5% ir pasiekė 30,1 mln. Eur. Daugiausia...

Didmenininkų apyvarta perkopė 20 mlrd. Eur, lyderiai išlieka tie patys Premium

Visų didmenininkų, neskaitant prekiaujančių automobiliais ir motociklais, apyvarta 2017 m. pasiekė 20,45...

„Itakos“ įsiveržimas: ne tik aštresnė konkurencija, bet ir galimybės Premium

Lietuvos turizmo rinkoje veiklą oficialiai pradeda nauja žaidėja – daugiau nei 28 metų patirtį turizmo...

KFC uždarė daugumą savo restoranų JK dėl logistikos fiasko 2

Greitojo maisto restoranų tinklas KFC buvo priverstas uždaryti apie du trečdalius savo maitinimo vietų...

Sukūrė kavą lietuvių skoniui Rėmėjo turinys 5

Klientų nesiliaujanti stebinti kavos ir arbatų bei jų ruošimui reikalingos įrangos tiekėja „InoCup“...

Verslo aplinka
2018.02.20

Verslo žinių pasiūlymai

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau