„Tesco“ ruošia atsaką „Lidl“ ir „Aldi“

Publikuota: 2018-02-13
Atnaujinta 2018-02-13 08:27
Toby Melville‘io („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Toby Melville‘io („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Didžiausia Jungtinės Karalystės (JK) mažmenininkė „Tesco“ planuoja steigti atskirą žemų kainų parduotuvių tinklą ir taip atremti konkurenčių „Aldi“ ir „Lidl“ spaudimą.

Apie tokius „Tesco“ planus paskelbė „Sunday Times“. Leidinio žiniomis, „Tesco“ plėtoja atskirą prekės ženklą, kuris taptų tiesioginiu konkurentu Vokietijos žemų kainų parduotuvių tinklams. Kaip ir pastaruosiuose, naujajame „Tesco“ tinkle būtų siūlomas ribotas prekių pasirinkimas, teigia „Sunday Times“.

„Tesco“ kol kas nekomentavo šių nutekintų žinių, rašo „Reuters“.

Dar nepatvirtintą naujieną kai kurie rinkos analitikai įvertino skeptiškai. Nickas Bubbas, mažmeninės rinkos ekspertas, cituojamas „The Telegraph“, svarstė, kad „Tesco“ apie žemų kainų prekybos centrų tinklo plėtrą susimąstė „labai pavėluotai“.

„Akivaizdus palyginimas būtų nesena „Sainsbury‘s“ nesėkmė, kuriant bendrą įmonę su „Netto“. Pagrindinis klausimas – kaip greitai išplėtoti tokį verslą, pasiekti kritinę vartotojų masę per rinkodarą ir fizinį jų pritraukimą“, – komentavo ekspertas.

„Sainsbury‘s“ 2016-aisiais buvo priversta pripažinti savo partnerystės su Danijos žemų kainų prekybos tinklu „Netto“ nesėkmę. „Netto“ parduotuvės buvo uždarytos, o žlugusios partnerystės išlaidos atsidūrė „Sainsbury‘s“ nuostolių eilutėje.

Clive’as Blackas, „Shore Capital“ analitikas, pridūrė, kad naujai kuriamas „Tesco“ žemų kainų tinklas turėtų papildyti jau egzistuojantį.

„Tai turėtų papildyti pagrindinį verslą, kad žmonėms nekiltų klausimų: „tai visiškai toks pat produktas, kodėl jis negalėtų kainuoti pigiau nei „Tesco“, – svarstė p. Blackas.

Kaunasi dėl rinkos dalies

Rinkos tyrimų grupės „Kantar Worldpanel“ praėjusią savaitę skelbti duomenys rodo, kad per pastarąsias 12 savaičių „Tesco“ pardavimai, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu ankstesniais metais, augo 2,6%. Tačiau šiuo laikotarpiu „Tesco“ ir kitų didžiausių prekybos tinklų – „Asdos“, „Morrisons“ ir „Sainsbury‘s“ – rinkos dalis mažėjo, o „Aldi“ ir „Lidl“ didėjo.

„Tesco“ tenka 28% britų maisto prekių rinkos dalies.

„Aldi“ pardavimai analizuojamu laikotarpiu augo 16,2%, „Lidl“ – 16,3%, šių mažmenininkių užimamos rinkos dalys išaugo atitinkamai iki 6,9% ir 5%.

Dave’as Lewisas, „Tesco“ vykdomasis vadovas, siekia atkurti bendrovės pozicijas rinkoje po apskaitos skandalo, sudrebinusio prekybos grupę 2014-aisiais. Pono Lewiso strategijos atrama – maisto produktų prekybos apimties didinimas.

Britų mažmenininkų konkurencinę kovą su „Aldi“ ir „Lidl“ apsunkina artėjančio „Brexit“ poveikis – vartotojai pradėjo griežčiau kontroliuoti savo išlaidas.

Kompanijos „Visa“ duomenys rodo, kad šiemet sausį vartojimo apimtis JK mažėjo. Mokėjimo kortelių bendrovės duomenimis, JK išlaidų indeksas sausį, palyginti su praėjusių metų sausiu, mažėjo 1,2%. Gruodį buvo užfiksuotas 1% vartojimo mažėjimas, skelbia „Financial Times“.

Metinis „Visos“ išlaidų indeksas mažėja aštuonis iš devynių pastarųjų mėnesių.

Pasak Annabel Fiddes, „IHS Markit“ ekonomistės, silpnos 2017-ųjų išlaidų tendencijos persikėlė į 2018 m., nes „namų ūkiai susiduria su didėjančiomis pragyvenimo išlaidomis ir vangiu atlyginimų augimu“.

„IHS Markit“ apibendrina „Visos“ sudaromo išlaidų indekso duomenis. Šis indeksas skaičiuojamas, įvertinant visų mokėjimų „Visos“ kortelėmis duomenis, tačiau atmetant tokius veiksnius kaip mokesčiai ar sezoniniai svyravimai.

Ponas Lewisas, „Tesco“ vadovas, anksčiau komentavo, kad JK vartotojai „aiškiai atsargiai“ vertina artėjančius metus.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Po tyrimų Marijampolėje vėl galima gerti vandenį 1

Po Marijampolėje atliktų vandens tyrimų nustatyta, kad jis saugus vartoti, penktadienį paskelbė vietinė...

Biurų plėtra važiuoja toliau, o progos užsidirbti iš sandėlių dar neišnaudoja 

Palankios ekonomikos tendencijos, gyventojų lūkesčiai ir vartojimas šių metų pirmąjį pusmetį teigiamai veikė...

„Maxima“ Lenkijoje sujungia dvi įmones 3

„Maxima grupė“ į prekybos tinklą „Stokrotka“, kurį valdo nuo šių metų pavasario, integruos 2012 m. įsigytą...

Sekmadieniniai draudimai keičia Lenkijos prekybos paveikslą 2

Lenkijoje įsigaliojus įstatymui, ribojančiam prekybininkų darbą sekmadieniais, didieji prekybos centrai...

Su atgaivintu „Šilelio“ prekės ženklu pajamas dvigubina kasmet Premium 1

Vilniaus bendrovė „Sponge“, prieš porą metų atgaivinusi lietuvišką prekės ženklą „Šilelis“, pernai beveik...

Technologijos
2018.07.19
FNTT ir prokurorai perdavė teismui „Metrail“ bylą

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba (FNTT) kartu su Vilniaus apygardos prokuratūra baigė tyrimą ir teismui...

Verslo aplinka
2018.07.19
Neįvykusios „Rimi“ ir „Iki“ jungtuvės konfidencialumo migloje 9

Mažmeninės prekybos tinklų „Rimi“ ir „Iki“ sandoris, kuriam įvykus „Rimi“ už 213 mln. Eur būtų įsigijusi...

Į Lietuvą tiektos listerija užkrėstos šaldytos daržovės išimamos iš rinkos

Lenkijos įmonės „Greenyard Frozen Poland“ listerija užkrėstos šaldytos daržovės išimamos iš Lietuvos rinkos –...

„Bionorica Lithuania“ sukčiams pervedė beveik pusę milijono eurų 6

Vilniaus vaistų prekybos bendrovė „Bionorica Lithuania“ sukčiams į Honkongo banką pervedė beveik pusę...

TOP 1000 lyderiai ekspertų akimis: per mažai pramonės, o ypač – inovatyvios Premium 1

Lietuvos bendrovių TOP 1000 sąrašo viršūnėse – palyginti nedaug modernių pramonės įmonių, vos viena kita...

Pramonė
2018.07.18
Ukmergės „Grosso Moda Lithuania“ verslo modelis – aukštų kainų klientai

Didmenine prekyba drabužiais užsiimanti Ukmergės UAB „Grosso Moda Lithuania“ ieško stambių ir patikimų...

Pramonė
2018.07.18
„Walmart“ sudomino „Microsoft“ debesys

Jungtinių Amerikos Valstijų mažmeninės prekybos milžinė „Walmart“ ir programinės įrangos kompanija „Microsoft...

TOP 1000: pirmuoju smuiku grojo prekyba ir pramonė Premium 4

„Verslo žinių“ kasmet sudaromo didžiausio Lietuvos bendrovių TOP 1000 viršūnėje – didmeninės ir mažmeninės...

Pramonė
2018.07.18
„Ebay“ pamėgtas mados aukcionierius – Ukmergėje Premium 4

Daikto vertė ir kaina nebūtinai atitinka viena kitą, o pagal tam tikrus požymius vertingas daiktas savo...

„Norfai“ – bauda už pavojingas kūno priežiūros priemones 6

Prekybos tinklą „Norfa“ valdančio verslininko Dainiaus Dundulio valdomai didmeninės prekybos bendrovei...

„Norfa“ atidarė ketvirtą iš dešimties naujų parduotuvių 4

Šiemet planuojantis atidaryti dešimt naujų parduotuvių, į kurias investicijos sieks apie 15 mln. Eur,...

VCUP restoranų apyvartos per pusmetį išaugo trečdaliu

Šių metų pirmą pusmetį prekybos centre VCUP esančiose kavinėse ir restoranuose apsilankė 16,95% daugiau...

ES ir Japonija pasirašė laisvos prekybos sutartį 4

ES ir Japonijos lyderiai antradienį pasirašė susitarimą dėl laisvos prekybos. Taip sukuriama didžiausia...

„Maxima Grupei“ „Standard & Poor's“ suteikė BB+ kredito reitingą 10

Obligacijų platinimą planuojančiai mažmeninės prekybos „Maxima Grupei“ reitingų agentūra „Standard & Poor's“...

Rinkos
2018.07.17
Streikuoja „Amazon“ darbuotojai Europoje 3

Ši savaitė interneto prekybos bendrovei „Amazon“ prasidėjo nekaip. Pirmadienį sutriko „Amazon Web Services“...

Technologijos
2018.07.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau