„Tesco“ ruošia atsaką „Lidl“ ir „Aldi“

Publikuota: 2018-02-13
Atnaujinta 2018-02-13 08:27
Toby Melville‘io („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Toby Melville‘io („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Didžiausia Jungtinės Karalystės (JK) mažmenininkė „Tesco“ planuoja steigti atskirą žemų kainų parduotuvių tinklą ir taip atremti konkurenčių „Aldi“ ir „Lidl“ spaudimą.

Apie tokius „Tesco“ planus paskelbė „Sunday Times“. Leidinio žiniomis, „Tesco“ plėtoja atskirą prekės ženklą, kuris taptų tiesioginiu konkurentu Vokietijos žemų kainų parduotuvių tinklams. Kaip ir pastaruosiuose, naujajame „Tesco“ tinkle būtų siūlomas ribotas prekių pasirinkimas, teigia „Sunday Times“.

„Tesco“ kol kas nekomentavo šių nutekintų žinių, rašo „Reuters“.

Dar nepatvirtintą naujieną kai kurie rinkos analitikai įvertino skeptiškai. Nickas Bubbas, mažmeninės rinkos ekspertas, cituojamas „The Telegraph“, svarstė, kad „Tesco“ apie žemų kainų prekybos centrų tinklo plėtrą susimąstė „labai pavėluotai“.

„Akivaizdus palyginimas būtų nesena „Sainsbury‘s“ nesėkmė, kuriant bendrą įmonę su „Netto“. Pagrindinis klausimas – kaip greitai išplėtoti tokį verslą, pasiekti kritinę vartotojų masę per rinkodarą ir fizinį jų pritraukimą“, – komentavo ekspertas.

„Sainsbury‘s“ 2016-aisiais buvo priversta pripažinti savo partnerystės su Danijos žemų kainų prekybos tinklu „Netto“ nesėkmę. „Netto“ parduotuvės buvo uždarytos, o žlugusios partnerystės išlaidos atsidūrė „Sainsbury‘s“ nuostolių eilutėje.

Clive’as Blackas, „Shore Capital“ analitikas, pridūrė, kad naujai kuriamas „Tesco“ žemų kainų tinklas turėtų papildyti jau egzistuojantį.

„Tai turėtų papildyti pagrindinį verslą, kad žmonėms nekiltų klausimų: „tai visiškai toks pat produktas, kodėl jis negalėtų kainuoti pigiau nei „Tesco“, – svarstė p. Blackas.

Kaunasi dėl rinkos dalies

Rinkos tyrimų grupės „Kantar Worldpanel“ praėjusią savaitę skelbti duomenys rodo, kad per pastarąsias 12 savaičių „Tesco“ pardavimai, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu ankstesniais metais, augo 2,6%. Tačiau šiuo laikotarpiu „Tesco“ ir kitų didžiausių prekybos tinklų – „Asdos“, „Morrisons“ ir „Sainsbury‘s“ – rinkos dalis mažėjo, o „Aldi“ ir „Lidl“ didėjo.

„Tesco“ tenka 28% britų maisto prekių rinkos dalies.

„Aldi“ pardavimai analizuojamu laikotarpiu augo 16,2%, „Lidl“ – 16,3%, šių mažmenininkių užimamos rinkos dalys išaugo atitinkamai iki 6,9% ir 5%.

Dave’as Lewisas, „Tesco“ vykdomasis vadovas, siekia atkurti bendrovės pozicijas rinkoje po apskaitos skandalo, sudrebinusio prekybos grupę 2014-aisiais. Pono Lewiso strategijos atrama – maisto produktų prekybos apimties didinimas.

Britų mažmenininkų konkurencinę kovą su „Aldi“ ir „Lidl“ apsunkina artėjančio „Brexit“ poveikis – vartotojai pradėjo griežčiau kontroliuoti savo išlaidas.

Kompanijos „Visa“ duomenys rodo, kad šiemet sausį vartojimo apimtis JK mažėjo. Mokėjimo kortelių bendrovės duomenimis, JK išlaidų indeksas sausį, palyginti su praėjusių metų sausiu, mažėjo 1,2%. Gruodį buvo užfiksuotas 1% vartojimo mažėjimas, skelbia „Financial Times“.

Metinis „Visos“ išlaidų indeksas mažėja aštuonis iš devynių pastarųjų mėnesių.

Pasak Annabel Fiddes, „IHS Markit“ ekonomistės, silpnos 2017-ųjų išlaidų tendencijos persikėlė į 2018 m., nes „namų ūkiai susiduria su didėjančiomis pragyvenimo išlaidomis ir vangiu atlyginimų augimu“.

„IHS Markit“ apibendrina „Visos“ sudaromo išlaidų indekso duomenis. Šis indeksas skaičiuojamas, įvertinant visų mokėjimų „Visos“ kortelėmis duomenis, tačiau atmetant tokius veiksnius kaip mokesčiai ar sezoniniai svyravimai.

Ponas Lewisas, „Tesco“ vadovas, anksčiau komentavo, kad JK vartotojai „aiškiai atsargiai“ vertina artėjančius metus.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vilniaus centre atidaryta naujos kartos „SportsDirect.com“ parduotuvė

Vilniaus Gedmino pr. duris atvėrė naujos koncepcijos „SportsDirect.com“ parduotuvė. Lietuva tapo pirmąja...

Inovacijos iš esmės transformuos mūsų kasdienį apsipirkimą 3

Prekybos sektoriuje vis didesnį vaidmenį vaidina ne parduodamas produktas, o pirkėjo patirtis įsigyjant jį.

Alytaus rajono savivaldybė gyventojams išdalins 750 dūmų detektorių

Alytaus rajono savivaldybė su ugniagesiais vykdo prevencinę akciją, kurios metu gyventojams ruošiasi...

TOP20 didžiausių odontologijos įmonių pagal 2017 m. pajamas 2

VŽ sudarė daugiausia pajamų pernai gavusių odontologijos paslaugų įmonių dvidešimtuką. Sąrašo viršūnėje – UAB...

Lietuva vėl tikisi sėkmingos šalies reklamos Kinijoje

Lietuvą kaip patrauklią turizmui šalį kinams reklamuos Kinijos kelionių agentūra „Shanghai Ctrip Commerce...

Rinkodara
2018.12.15
6 įtartinų e. parduotuvių požymiai

Nacionalinis kibernetinio saugumo centras (NKSC) įspėja, kad prieš šventes ir šventiniu laikotarpiu,...

Technologijos
2018.12.15
Prekyba: apyvartų augimas 2019 m. šiek tiek sulėtės, bet liks solidus Premium

Didelis iššūkis prekybos tinklams ir toliau bus jiems metami kaltinimai dėl kylančių kainų, nes 2019 m.

Verslo klasė
2018.12.15
„Dalinuosi.lt“ keliasi į „Topo centro“ parduotuves 1

„Dalinuosi.lt" daiktų nuomos platforma pasipildė ir kai kuriomis „Topo centro“ prekėmis. Nuo šios savaitės...

Šiauliečiai, nutarę kosmetika prekiauti „rimčiau“, įsiprašė pasimokyti į „Amazon“ Premium 1

E. komercijoje yra aibė tiek pirkėjui, tiek pardavėjui procesus palengvinančių sprendimų, kuriuos būtų galima...

„Pigu“ naujus terminalus įrengė „Rimi“ parduotuvėse

Sparčiai besiplečianti elektroninė parduotuvė „Pigu“ pasiūlė naują prekių atsiėmimo būdą – „Pigu“ terminalus.

Lietuvių kuriamas sprendimas sutrumpins PVM susigrąžinimą iki kelių minučių Premium

Iš JAV ar Azijos į ES valstybes atvykę turistai čia išleidžia vis daugiau pinigų, tačiau kad galėtų...

„Maximai“ skirta bauda už vartotojų klaidinimą 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 17.000 Eur baudą mažmeninės prekybos UAB „Maxima LT“.

Rinkodara
2018.12.14
Pašto sektoriaus pajamos III ketv. padidėjo 1,5%

Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, bendrosios pašto sektoriaus pajamos 2018 m. III ketvirtį sudarė...

Baltijos šalių vartojimas artėja prie ES vidurkio 7

Trijų Baltijos šalių vartojimas artėja prie Europos Sąjungos (ES) vidurkio, o daugiausiai regione išleidžia...

Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
Netikėta BDAR pasekmė – kokybiškesnė tiesioginė rinkodara Premium

Verslas baiminosi, kad, įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), tiesioginės rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.14
„Pigu“ grupės nuostoliai praėjusiais metais išaugo 5 kartus 20

Baltijos šalių elektroninės prekybos bendrovė „Pigu“, lapkritį paskelbusi apie susijungimą su  Lenkijos e.

Buvęs „VP grupės“ narys G. Marcinkevičius žada plėsti verslą 5

Buvęs „VP grupės“ akcininkas verslininkas Gintaras Marcinkevičius ketina plėsti verslą, tačiau detalių kol...

Verslo aplinka
2018.12.13
Po Seimo pirmininko reklamos planuoja kartoti „Gyvulių ūkio“ leidimą 5

George'o Orwello „Gyvulių ūkis“ – žymiausias XX a. politinės satyros kūrinys, kasmet patenkantis į...

„Deeper“ pataria: nori išvengti kopijų – pasirūpink prekių ženklo apsauga Rėmėjo turinys 2

Daugeliui pasaulio žvejų pažįstama UAB „Deeper“ pirmąjį produktą – išmanųjį sonarą – pristatė vos 2012 m., o...

Vadyba
2018.12.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau