„Amazon“ keičia mokesčius pardavėjams

Didžiausia pasaulyje JAV internetinė mažmenininkė Amazon netrukus padidins mokesčius kai kuriems prekybininkams, besinaudojantiems jos milžiniškos reikšmės elektronine platforma.
Netrukus Amazon padidins mokesčius trečiosios šalies pardavėjams, prekiaujantiems drabužiais, aksesuarais, rankinėmis ir akiniais nuo saulės, o sumažins mokesčius tiems, kurie prekiauja juvelyriniais dirbiniais. Šią informaciją skelbia skaitmeninės rinkodaros agentūra CPC, kelios žiniasklaidos priemonės, tačiau pati Amazon informacijos nei patvirtina, nei komentuoja.
Skelbiama, kad nauji įkainiai įsigalios balandžio 15 d. Jeigu prekių vertė yra 75 USD ir didesnė, drabužių ir aksesuarų kategorijos pardavėjams tenkantys mokesčiai didės nuo 15% iki 17%. Rankinių ir akinių nuo saulės kategorijoje augimas sieks nuo 15% iki 18%. Pardavėjams tenkantys mokesčiai liks nepakitę, sudarys 15%, jeigu prekių vertė neviršija 75 USD, CPC agentūros įžvalgą cituoja retaildive.com. Ten pat teigiama, kad nuo vasario 22 dienos vienerių metų laikotarpiui įsigalioja nauji mažesni mokesčiai pardavėjams, parduodantiems juvelyrinius dirbinius. Įsigaliojus naujai kainodarai aprangos pardavėjams teks didžiausi mokesčiai.
Tai rodo, kad Amazon supranta, kokia įtakinga tapo drabužių prekybos kategorijoje. Daugiau nei pusė (52%) visų per pastaruosius šešis mėnesius įsigijusių drabužius internete amerikiečių rinkosi Amazon elektroninę parduotuvę, rodo tyrimų kompanijos CPC, apklaususios 1.500 respondentų, duomenys.
nuotrauka::1nocrop
VŽ rašė, kad pasitelkusi šimtus lubose įmontuotų kamerų ir elektroninių jutiklių elektroninės komercijos milžinė Amazon Sietle, Vašingtono valstijoje, atidarė parduotuvę be kasininkų ir be savitarnos kasų.
Amazon sukūrė milžiniškos reikšmės elektroninę platformą, pasikliaudama trimis kertiniais elementais, kurie įvardyti bendrovės strategijoje: pasiryžimu kurį laiką dirbti nuostolingai, agresyviai investuoti uždirbtą pelną ir integruotis įvairiose verslo srityse.
Rašyti komentarą