Sostinėje atidaromas Benedikto turgus dirbs iki vėlaus vakaro

Publikuota: 2018-02-02

Į modernią turgavietę, kuri yra 1.500 kv. m ploto, investuota 3,7 mln. Eur. Čia jau įsikūrė 50 smulkiųjų prekybininkų, kurių produkcija buvo atsirinkta tiek pagal kokybę, tiek pagal išskirtinumą.

Vietas prekiauti naujame turguje prekybininkai užsisakė jau tada, kai šis dar tik buvo statomas: laisvų vietų čia jau nebeliko.

Jolita Krickė, UAB „Benedikto turgus“ direktorė, teigia, kad jų turgus bus kitoks, nei veikiantys lig šiol: tokios koncepcijos vakarietiškos turgavietės Lietuvoje dar nėra.

„Pirkėjų lūkestis maistą įsigyti estetiškoje, tvarkingoje aplinkoje, su galimybe sužinoti tikrąją produktų kilmę, sąžiningai pasvertą ir kokybišką, yra suprantamas ir teisėtas. Toks turgus kaip mūsų tikrai užtikrins tokių lūkesčių įgyvendinimą“, – sako p. Krickė.

Turgus dar turi 12-15 sezoninių laikinų prekybos vietų, dėl kurių su prekybininkais bus tariamasi artėjant konkrečiam sezonui.

Tai bus maisto produktų turgus, kuriame bus lietuviškų ūkių produkcijos, ekologiškų ir gurmaniškų prekių iš įvairių šalių. Čia įsikurs mėsos gaminių, šviežios mėsos, daržovių ir vaisių, pieno produkcijos, šviežios ir rūkytos žuvies, konditerijos, bakalėjos prekių, gurmaniškos produkcijos ir kulinarijos bei paruošto maisto prekyvietės.

„Trumpas kelias nuo gamintojo iki pirkėjo yra mūsų privalumas, skaidrumas ir sąžiningumas yra dar viena mūsų ypatybė, atsiskaityti bus galima kortelėmis, kainos ir kilmės šalis bus nurodytos aiškiai“, – pasakoja p. Krickė.

Dirbs iki vakaro

Benedikto turgus atidarytas Ukmergės gatvėje, kur prieš porą metų buvusią ūkininkų centrinę turgavietę nusiaubė gaisras.

„Dabar čia bus viskas kitaip. Anksčiau čia buvo tik stoginė, o dabar kyla B klasės pastatas. Kitoks bus ir darbo laikas – turgus veiks iki vakaro, čia bus ne tik prekiaujama produktais, bet ir veiks gatvės maisto kavinukės, užeigos. Siekiame, kad žmonės čia ateitų ne tik apsipirkti, bet ir smagiai praleisti laiko“, –  jau anksčiau VŽ yra sakiusi p. Krickė.

Ji nurodo ir kitą turgaus išskirtinumą – visi prekiautojai privalo nurodyti ir aiškias kainas bei produktų kilmę.

„Taip ir privalo būti. Nes klientas turi žinoti, ką jis perka, iš ko jis perka ir už ką jis moka. Mums dėl to nekyla jokių problemų“, – sako Rolandas Vestarnas, daržovių pardavėjas. Jis prekiauja tiek uošvio ūkyje užaugintomis, tiek iš kitų ūkių supirktomis daržovėmis.

Ponia Krickė neslepia, kad ūkininkus prikalbinti dirbti iki vakaro nebuvo lengva, tačiau kai kurie jų kooperavosi, tad produkciją pardavinės paeiliui – kol kiti dirbs, vienas parduos ir savo, ir kolegų produktus

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Lidl“ formuoja parduotuvės Pilaitėje komandą 4

Prekybinėse patalpose Vilniuje, Pilaitės mikrorajone, kuriose trejus metus veikė, bet pakankamos grąžos...

Sąskaitų finansuotoja save finansuoja per obligacijas – pritraukė dar 2 mln. Eur

Didžiausia Lietuvoje smulkaus ir vidutinio verslo nebankinio finansavimo įmonė „SME Finance“, kuriai iš esmės...

Rinkos
10:46
„EBay“ perviliojo „Twitter“ viceprezidentą, pažers naujų funkcijų Premium 1

Elektroninės prekybos bendrovė „eBay“ 2018 m. rengiasi pasiūlyti dvi naujoves: dirbtinio intelekto...

H&M planas įtikino investuotojus: akcijų vertė kyla

Praėjus savaitei nuo Švedijos drabužių mažmeninės prekybos grupės „Hennes & Mauritz“ (H&M) investuotojams...

VPH Karoliniškėse pastatė A+ energinės klasės parduotuvę 4

Į Vilniaus Karoliniškių mikrorajone esančią parduotuvę nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė VPH...

Statyba ir NT
2018.02.21
„Maximai“ lenkų „Stokrotkos“ įsigijimas užtruks ilgiau 1

Mažmeninės prekybos įmones Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Bulgarijoje valdanti bendrovė „Maxima...

Rinkos
2018.02.21
Plėtra išaugino „Gulbelės“ apyvartą

Mažmeninės prekybos tinklo „Gulbelė“ pardavimo pajamos 2017 m. augo 5% ir pasiekė 30,1 mln. Eur. Daugiausia...

Didmenininkų apyvarta perkopė 20 mlrd. Eur, lyderiai išlieka tie patys Premium

Visų didmenininkų, neskaitant prekiaujančių automobiliais ir motociklais, apyvarta 2017 m. pasiekė 20,45...

„Itakos“ įsiveržimas: ne tik aštresnė konkurencija, bet ir galimybės Premium

Lietuvos turizmo rinkoje veiklą oficialiai pradeda nauja žaidėja – daugiau nei 28 metų patirtį turizmo...

KFC uždarė daugumą savo restoranų JK dėl logistikos fiasko 2

Greitojo maisto restoranų tinklas KFC buvo priverstas uždaryti apie du trečdalius savo maitinimo vietų...

Sukūrė kavą lietuvių skoniui Rėmėjo turinys 4

Klientų nesiliaujanti stebinti kavos ir arbatų bei jų ruošimui reikalingos įrangos tiekėja „InoCup“...

Verslo aplinka
2018.02.20
Dalis nereceptinių vaistų atsiras parduotuvėse ir degalinėse 5

Kai kurie nereceptiniai vaistai nedidelėmis pakuotėmis jau nuo šių metų vėlyvo rudens gali atsirasti Lietuvos...

Verslo aplinka
2018.02.19
„Lidl“ tinkle – jau 35 parduotuvės 3

Vasario 22 d., ketvirtadienį, mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ atidarys dvi naujas parduotuves – Vilniaus...

„Rimi“ savininkės spurtas rizikingame segmente

Elektroninė prekyba maisto produktais kol kas iš ja užsiimančių verslininkų reikalauja daugiau investicijų...

„Metrail“ skandalo kilpoje: bausti ar nuolaidžiauti 7

Skandalas dėl „Metrail“ kaista, jo sukelta krizė gilėja. Gamintojai ir importuotojai vis garsiau kalba, kad...

IKEA pradeda nuomoti baldus

Vartojimas keičiasi ir žmonės nenori apsikrauti daiktais, todėl IKEA pradeda bandyti naujus verslo modelius:...

Pramonė
2018.02.18
Drabužių maža kaina neišgelbės 6

Pasaulinės tendencijos siuvėjams nėra palankios. Teigiama, kad drabužiai praranda patrauklumą, nes kam gi...

Pramonė
2018.02.18
Vokiečių meilė gryniesiems pinigams blėsta 17

Pernai 48% pinigų, išleistų Vokietijoje, sudarė grynieji, skelbiama „Bundesbank“ tyrime. Tai pirmas kartas,...

Vadyba
2018.02.18
H&M viltis sieja su e. prekyba, siekia įtikinti investuotojus 1

Švedijos drabužių mažmeninės prekybos grupė „Hennes & Mauritz“ (H&M) savo susitikimui su akcininkais...

Pradėjo kepti tai, ko reikia ne tik klaipėdiečiams: po pusmečio jau planuoja plėtrą Premium

Verslininkai sako, kad sveiko maisto mados banga jau praėjo, bet valgytojų, ieškančių kuo natūralesnių...

Verslo žinių pasiūlymai

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau