Urbonavičius: „Lidl“ atėjo kaip ožys į rūtų darželį

Publikuota: 2018-01-30
Atnaujinta 2018-01-30 12:01
Artūras Urbonavičius, „RetailZoom Baltics“ Baltijos šalių generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Artūras Urbonavičius, „RetailZoom Baltics“ Baltijos šalių generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Mažmeninės prekybos tinklų koncentracija Lietuvoje pasiekė piką, o visa mažmeninė prekyba daugiausia auga tik dėl to, kad didėja kainos. Visam sektoriui pastaruoju metu didžiulę įtaką daro sparčiai besiplečiantis Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ Lietuvoje, sako ekspertai.

Artūras Urbonavičius, „RetailZoom Baltics“ Baltijos šalių generalinis direktorius, konferencijoje „Mažmeninės prekybos inovacijos 2018“ sako, kad naujasis rinkos dalyvis „Lidl“ padarė milžinišką įtaką ir privertė senbuvius reaguoti bei keistis.

„Lidl“ atėjo kaip ožys į rūtų darželį ir sutrypė visą grožį. Šis tinklas pakeitė žaidimo taisykles ir senbuviai pradėjo taikytis“, – sako p. Urbonavičius.

Jis prognozuoja, kad konkurencija prekybos sektoriuje ir toliau didės, o tradicinės parduotuvės keisis. Didžiausias iššūkis prekybininkams yra mažėjantis vartojimas.

„Per pastaruosius 20 metų praradome trečdalį tautiečių. Žmonių lieka mažiau ir naivu tikėtis, kad jie per dvejus ar trejus metus sugrįš. Dauguma vartotojų yra nelojalūs, o prekybininkai desperatiškai mėgina suprasti rinką ir pirkėją“, – konstatuoja p. Urbonavičius.

[infogram id="635879d0-74da-4d99-b1a9-3bbf65a14e8e" prefix="lsr" format="interactive" title="Prekyba::parduotuvių skaičius"]

[infogram id="08f7a963-4ff2-4879-901e-2f6d96df6129" prefix="qfn" format="interactive" title="Prekyba:: Statistika palyginamosiomis kainomis"]

[infogram id="prekybos_pasitikejimo_rodiklis" prefix="Y4F" format="interactive" title="Prekyba: prekybos pasitikėjimo rodiklis"]

FOTOGALERIJA „Lidl“ parduotuvių pristatymas (101 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Ukmergės „Grosso Moda Lithuania“ verslo modelis – aukštų kainų klientai

Didmenine prekyba drabužiais užsiimanti Ukmergės UAB „Grosso Moda Lithuania“ ieško stambių ir patikimų...

Pramonė
07:30
„Walmart“ sudomino „Microsoft“ debesys

Jungtinių Amerikos Valstijų mažmeninės prekybos milžinė „Walmart“ ir programinės įrangos kompanija „Microsoft...

TOP 1000: pirmuoju smuiku grojo prekyba ir pramonė Premium 1

„Verslo žinių“ kasmet sudaromo didžiausio Lietuvos bendrovių TOP 1000 viršūnėje – didmeninės ir mažmeninės...

Pramonė
06:00
„Ebay“ pamėgtas mados aukcionierius – Ukmergėje Premium 3

Daikto vertė ir kaina nebūtinai atitinka viena kitą, o pagal tam tikrus požymius vertingas daiktas savo...

„Norfai“ – bauda už pavojingas kūno priežiūros priemones 5

Prekybos tinklą „Norfa“ valdančio verslininko Dainiaus Dundulio valdomai didmeninės prekybos bendrovei...

„Norfa“ atidarė ketvirtą iš dešimties naujų parduotuvių 4

Šiemet planuojantis atidaryti dešimt naujų parduotuvių, į kurias investicijos sieks apie 15 mln. Eur,...

VCUP restoranų apyvartos per pusmetį išaugo trečdaliu

Šių metų pirmą pusmetį prekybos centre VCUP esančiose kavinėse ir restoranuose apsilankė 16,95% daugiau...

ES ir Japonija pasirašė laisvos prekybos sutartį 4

ES ir Japonijos lyderiai antradienį pasirašė susitarimą dėl laisvos prekybos. Taip sukuriama didžiausia...

„Maxima Grupei“ „Standard & Poor's“ suteikė BB+ kredito reitingą 9

Obligacijų platinimą planuojančiai mažmeninės prekybos „Maxima Grupei“ reitingų agentūra „Standard & Poor's“...

Rinkos
2018.07.17
Streikuoja „Amazon“ darbuotojai Europoje 3

Ši savaitė interneto prekybos bendrovei „Amazon“ prasidėjo nekaip. Pirmadienį sutriko „Amazon Web Services“...

Technologijos
2018.07.17
„Euroapothecos“ kapitalas didinamas dar 66 mln. Eur

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojamos vaistinių tinklo valdytojos „Euroapotheca“...

Elektroniniai arbatpinigiai: palikus eurą, padavėjui tenka 49 ct Premium 9

Vieša paslaptis, kad dažniausiai gautų arbatpinigių padavėjai ir kiti paslaugų teikėjai nedeklaruoja ir...

„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Dėl planuojamų JAV tarifų Kinija pateikė skundą PPO 1

Kinijos komercijos ministerija pirmadienį pranešė, kad valstybė pateikė skundą Pasaulio prekybos...

H&M apyvarta Lietuvoje per metus pasiekė 18,5 mln. Eur

Švedijos mažmeninės drabužių prekybos tinklas „Hennes & Mauritz“ (H&M) Lietuvoje pirmąjį finansinių metų...

Lietuvos eksportas per metus paaugo 6% 6

Lietuvoje eksportas šiemet sausį–gegužę, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, padidėjo 6%,...

„Jozitos“ pardavimai augo penktadaliu 14

Šilalėje registruota bendrovė „Jozita“, kurios kainodara užtikrina vienas mažiausių degalų kainų, 2017 m.

Kai plėtra užtrunka: patalpų laukia dvejus metus, kliento palauks dar trejus Premium

Suplanuota ir galima plėtra kartais užtrunka – Šalčininkų kanceliarinių prekių UAB „Eripo“ patalpų trečiai...

Farmacijos įmonė sėkmę užsitikrino sparčiai reaguodama į sektoriaus pokyčius Rėmėjo turinys 4

25 metų gimtadienį švenčianti UAB „Tamro“ buvo pirmoji nelietuviško kapitalo didmeninė vaistų platinimo įmonė...

Futbolo įtaka: daugiau uždirbo lažybų punktai, prekybininkai ir kavinės 2

Sekmadienį pasibaigiantis pasaulio futbolo čempionatas į šalies lažybų punktus pritraukė rekordinį skaičių...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau