Prekybos sektoriaus įvykiai, suteikiantys naujų galimybių

Publikuota: 2018-01-21
VŽ koliažas
VŽ koliažas

Praėjusiais metais prekybos sektoriuje staigmenų netrūko, o bene daugiausiai jų pateikė elektroninės komercijos milžinė „Amazon“, aprėpusi beveik visas prekių kategorijas.

Netrūko ir bankrotų, sprendimų mažinti parduotuvių skaičių, įsigijimų. Turint omenyje sėkmingą 2017 m. pabaigą ir 4,9% išaugusius šventinės prekybos rezultatus, galima tikėtis, kad ir šie metai JAV prekybininkams bus geri, prognozuoja „Forbes“ analitikai. Mažmeninės prekybos persitvarkymas tęsis, nes vartotojai ir toliau ieškos patogumo, individualumo ir greičio. Tai ir toliau suteiks iššūkių prekybininkams, bet tuo pačiu - ir naujų galimybių bendradarbiauti, daugiau rizikuoti ir pasitelkti inovacijas.

„Forbes“ pateikia reikšmingiausių praėjusių metų prekybos sektoriaus įvykių sąrašą ir įvardija, kokių galimybių jie suteikia šiemet.

Beprecedentiškai daug uždarytų parduotuvių

Praėjusiais metais JAV bankrutavo daugiau kaip 15 prekybininkų, uždaryta 6.985 parduotuvių. Iš jų 596 buvo universalinės parduotuvės, kurių daugelis atliko prekybos centrų inkarinių nuomininkų vaidmenis. Prekybos centrų valdytojams prekybininkų sprendimai uždaryti parduotuves yra signalas, į kurį privaloma reaguoti ir peržiūrėti savo strategijas. Besitraukiant vieniems prekybininkams atsiranda vietos naujiems prekių ženklams, o patalpų valdytojai gali priimti netradicinius sprendimus. Norėdami geriau suprasti ir lengviau bendrauti su savo klientais prekybos centrų vadovai turi galvoti apie patirtį, kurią suteikia PC lankytojams, patobulinti klientų aptarnavimą, dirbti su nuomonės formuotojais ir pasitelkti dirbtinį intelektą.

Įsigijimų ir susiliejimų gausa

2017-ieji buvo aktyvūs metai susiliejimų ir įsigijimų srityje. „Amazon“ už 13,7 mlrd. USD įsigijo fizinių maisto prekių parduotuvių tinklą valdančią „Whole Foods Market, o „Walmart“ nusipirko keletą elektroninės komercijos prekių ženklų, tokių kaip „Bonobos“, „Hayneedle“ ir „Moosejaw“. „Target“, nepatvirtintais duomenimis, investavo 75 mln. USD į tiesioginės prekybos čiužiniais prekės ženklą „Casper“ ir pradėjo prekiauti „Casper“ produktais savo parduotuvėse.

Akivaizdu, kad prekybininkai pastebi startuolius, kuriančius inovatyvius sprendimus ir supranta, kad jie gali padėti išauginti pardavimus, pritraukti daugiau klientų. Tikėtina, kad įsigijimų ir susijungimų netrūks ir šiais metais.

„Walmart“ posūkis į mados verslą

„Walmart“ įsigijo kelis elktroninės komercijos mados prekių ženklus ir prekybininkus. Prekybos milžinas sausį įsigijo „ShoeBuy“, vasarį nusipirko „Moosejaw“, kovą investavo į „ModCloth“, o birželį savo portfelį papildė „Bonobos“. „Walmart“ ir toliau išliks rinkos lyderiu, sukuriančiu iššūkius ir skatinančiu priimti rizikingus sprendimus kitus žaidėjus.

„Walmart“ spurtas elektroninės komercijos srityje

„Walmart“ pajamos iš elektroninės komercijos pradėjo sparčiai augti, kai kompanija 2016 m. rugsėjį įsigijo Jet.com. 2017 m. pirmąjį, antrąjį ir trečiąjį ketvirčius elektroninės komercijos apimtys didėjo atitinkamai 63%, 60% ir 50%. „Walmart“ teigimu, bendrovė sudaro nemenką konkurenciją e. komercijos lyderiui „Amazon“. Greičiausiai „Walmart“ ir toliau plėtos savo elektroninės komercijos strategiją, ypač Jet.com verslą. Kompanijos agresyvus veiklos modelis, orientuotas į inovacijas, turėtų užtikrinti augimą ir 2018 m.

„Alibaba“ pajamos augo beveik 50%

Kinijos elektroninės prekybos gigantė „Alibaba“ 2017 finansiniais metais, palyginti su ankstesniais, augo 56%, o 2016 m. finansiniais metais pajamų augimas siekė 33%. „Alibaba“ bendradarbiauja su JAV prekybininkais ir jau paskelbė planuojanti investuoti 15 mlrd. USD į globalius tyrimų ir plėtros projektus. Akivaizdu, kad „Alibaba“, siekdama plėsti savo platformą, toliau bendradarbiaus su JAV prekybininkais. Daugelis jos specialių išpardavimų akcijų skatins JAV prekybininkus prisijungti ir bendradarbiauti. Ši bendrovė išliks puikaus bendradarbiavimo tarp Rytų ir Vakarų pavyzdžiu.

E. parduotuvės žengė į tradicinę prekybą

Praėjusiais metais itin daug prekybininkų, kurių veiklos modelis buvo grįstas e. komercija, išnaudojo daugiakanalės prekybos galimybes ir žengė į tradicinę prekybą. dažniausiai fizinės parduotuvės palaiko internetinį verslą ir tarnauja kaip rinkodaros priemonė. Štai keli pavyzdžiai svarbių e. prekybininkų, kurie pernai atidarė fizines parduotuves: „Amazon“, „Birchbox“, „Bonobos“, „Everlane“, „Rent the Runway“ ir „Warby Parker“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Temos:
„Jozitos“ pardavimai augo penktadaliu 3

Šilalėje registruota bendrovė „Jozita“, kurios kainodara užtikrina vienas mažiausių degalų kainų, 2017 m.

Kai plėtra užtrunka: patalpų laukia dvejus metus, kliento palauks dar trejus Premium

Suplanuota ir galima plėtra kartais užtrunka – Šalčininkų kanceliarinių prekių UAB „Eripo“ patalpų trečiai...

Farmacijos įmonė sėkmę užsitikrino sparčiai reaguodama į sektoriaus pokyčius Rėmėjo turinys

25 metų gimtadienį švenčianti UAB „Tamro“ buvo pirmoji nelietuviško kapitalo didmeninė vaistų platinimo įmonė...

Futbolo įtaka: daugiau uždirbo lažybų punktai, prekybininkai ir kavinės 2

Sekmadienį pasibaigiantis pasaulio futbolo čempionatas į šalies lažybų punktus pritraukė rekordinį skaičių...

„Maxima“ nesibylinės dėl vaikams skirtos akcijos

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ nusprendė nebesibylinėti su Valstybine vartotojų teisių apsaugos tarnyba...

Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Burberry“ pardavimai augo, pasiteisino nauja strategija

Didžiausio britų prabangos prekių ženklo „Burberry“ pardavimo pajamos pastarąjį ketvirtį išaugo 3% ir pasiekė...

„McDonald's“ Lietuvoje pernai pasiekė beveik 22,6 mln. Eur apyvartą

Užkandinių „McDonald's“ tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Premier Restaurants“ praėjusiais metais uždirbo...

PSDF lėšomis bus kompensuojama iki 100% priemokos už vaistus

Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) lėšomis bus kompensuojama didesnė nei iki šiol dalis pacientų...

„Alibaba“ svarsto galimybę investuoti Belgijoje

Jackas Ma, Kinijos elektroninės prekybos milžinės „Alibaba“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, ir Charles...

Teismas: Gariūnai su Ūkio ministerija galės bendrauti „laisva forma“ 5

Ūkio ministerijai nepavyko išsireikalauti iš Gariūnų įmonių nei atsakymų į 19 klausimų, nei po 1.000 Eur...

Pramonė
2018.07.13
Po britų „Brexit“ plano – Trumpo abejonės dėl prekybos susitarimo su JAV 4

Jungtinėje Karalystėje (JK) besisvečiuojantis Donaldas Trumpas, JAV prezidentas, teigia, kad laisvos prekybos...

Ryšių su klientais valdymas: „Excel“ Lietuvoje – vis dar karalius Premium 4

Lietuvos verslas naudoja daug skirtingų ryšių su klientais valdymo (CRM) sistemų. Stiprių lyderių pagal...

Technologijos
2018.07.12
„Lidl“ Amerikoje dar nepakartojo sėkmės istorijos 4

Triukšmingai į Jungtines Amerikos Valstijas 2017 m. birželį žengęs Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas...

„ACC Distribution“ ketvirtadaliu padidino pajamas, pelną – 10 kartų

Elektronikos bei buitinės technikos prekių platinimo UAB „ACC Distribution“ praėjusiais metais gavo 224,28...

Technologijos
2018.07.12
Nubaudė įmonę, klaidinusią „Ryanair“ ir „Wizz Air“ klientus

Keli interneto tinklalapiai, tokie kaip „ryanairbilietai.com“, „wizzairbilietai.lt“, „norvegianas.lt“,...

Praėjo metai, atėjo laikas vėl keisti VPĮ 1

Tenka susidurti su perkančiųjų organizacijų sprendimais, kurie remiasi neoficialiais institucijų...

Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
Eksportas padidėjo 2,7%, importas – 8,6% 6

Šių metų gegužę prekių eksportuota už 2,32 mlrd. Eur, importuota – už 2,68 mlrd. Eur. Lyginant su pernai metų...

„Amic Lietuva“ akcininkams išmokės 6,5 mln. Eur 1

Vieną didžiausių degalinių tinklų Lietuvoje valdanti bendrovė „Amic Lietuva“ (buvusi „Lukoil Baltija“)...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau