Krito H&M metiniai pardavimai

Švedijos drabužių milžinės H&M pasauliniai pardavimai per pastaruosius finansinius metus smuko.
Lapkričio 30 d. pasibaigę H&M finansiniai metai nebuvo geri. Grupės pardavimai, įskaitant PVM, krito 4%, iki 231,74 mlrd. SEK (23,2 mlrd. Eur), rodo išankstiniai duomenys.
Skaičiuojant vietinėmis valiutomis H&M pardavimai smuko 3%.
Neigiamą metų rezultatą esą lėmė prastesnė nei tikėtasi finansinių metų pabaiga. Ketvirtąjį ketvirtį (rugsėjo-lapkričio mėn.) grupės pardavimai siekė 58,45 mln. SEK (5,87 mlrd. Eur) 4% mažiau nei pernai tuo pačiu metu.
H&M prekės ženklo pardavimai internetu bei kitų grupės prekės ženklų pardavimai ir toliau vystėsi gerai, teigia bendrovė. Tačiau mažėja žmonių, besilankančių fizinėse parduotuvėse, skaičius.
Reaguodama į pokyčius grupė žada, kad ateityje bus daugiau uždaroma esamų fizinių parduotuvių, o naujų atidaroma vis mažiau.
Išsamius metinius rezultatus bendrovė skelbs kitų metų sausio gale.
Lietuvos H&M pardavimai Lietuvoje per pirmus devynius šių finansinių metų mėnesius augo 29%, nuo 230 mln. iki 297 mln. SEK (nuo 23,1 mln. iki 29,85 mln. Eur).
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti