Ruošiasi rekonstruoti Vilniaus „Akropolio“ „Maximą“

Publikuota: 2017-12-07
„Maxima“ prekybos centre „Akropolis“. Mėsos skyrius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Maxima“ prekybos centre „Akropolis“. Mėsos skyrius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ svarsto, koks rekonstrukcijos variantas būtų priimtiniausias: uždaryti parduotuvę keturiems mėnesiams, rekonstruoti etapais ar vykstant atnaujinimo darbams atidaryti laikiną kitą „Maximą“ tame pačiame prekybos centre.

Ernesta Dapkienė, „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė, VŽ teigia, kad neseniai atliktoje apklausoje pirkėjų buvo teiraujamasi, kokie sprendimai jiems būtų patogiausi tuo atveju, jei kada nors būtų nuspręsta atnaujinti „Maximą“ PC „Akropolis“ Vilniuje.

„Pirkėjus ir visus besidominčius norėtume informuoti, jog šiuo metu nesame priėmę jokių konkrečių sprendimų. Apklausos rezultatus panaudosime ateityje, ruošdamiesi mūsų visų mylimos parduotuvės atsinaujinimui. Ir kai tik turėsime tikslios informacijos apie tokius planus, netruksime pasidalinti,“ – sako p. Dapkienė.

Pastaruoju metu kai kurie vilniečiai į savo e. pašto dėžutes gavo prašymus dalyvauti apklausoje apie Vilniaus „Akropolio“ „Maximos“ rekonstrukciją. Klausimas formuluojamas taip: „Planuojama rekonstruoti „Maxima“ parduotuvę, esančią PC „Akropolis“. Koks rekonstrukcijos scenarijus jums būtų patogiausias ir priimtiniausias“.

Respondentų prašoma pasirinkti vieną iš trijų atsakymo variantų:

  • „Akropolio“ „Maxima“ uždaroma 4 mėnesiams ir tada renkuosi kitas didelio formato „Maxima“ parduotuves, pavyzdžiui, „Maximos“ parduotuvėje PC „Ozas“.
  • „Akropolio“ „Maxima“ neuždaroma, o rekonstruojama etapais, vis uždarant po dalį parduotuvės ir prekes perkeliant kitur. Tuomet toliau lankyčiausi šioje parduotuvėje.
  • Uždaroma ši „Maxima“ parduotuvė ir vietoj jos rekonstrukcijos laikotarpiu „Akropolyje“ atidaroma didelė „Maxima XX“. Renkuosi lankytis šioje parduotuvėje.

Pasak p. Dapkienės, jau veikiančias parduotuves „Maxima“ nuolat atnaujina. Pastaraisiais metais per metus atnaujinama vidutiniškai 10-15 parduotuvių.

Prekybos tinklas neatskleidžia, kiek padidėja parduotuvės apyvarta po jos atnaujinimo.

„Maxima“ yra didžiausias Baltijos šalyse mažmeninės prekybos tinklas: Lietuvoje turi 238 parduotuves, 2016 m. pardavimo pajamos siekė 1,503 mlrd. Eur. Šis tinklas veikia nuo 1992 m. „Maxima LT“ priklauso „Maxima grupei“, kuri yra „Vilniaus prekybos“ dalis.

[infogram id="prekyba_maxima_lt_parduotuviu_skaicius_ir_apyvarta" prefix="hi7" format="interactive" title="Prekyba: „Maxima LT“ parduotuvių skaičius ir apyvarta"]

VŽ rašė, kad „Vilniaus prekyba“ turi planų atnaujinti visą Vilniaus „Akropolį“, tačiau konkrečios datos nepatvirtintos.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Kesko Senukai“ perka e. prekybos grupę „1A“ 3

Prekybos tinklas „Kesko Senukai“ taps didžiausiu Baltijos šalyse veikiančios e. prekybos grupės „1A“...

„Kesko Senukai“ Vilniuje atidarys statybų profesionalams skirtą prekybos erdvę-sandėlį 5

Kitą savaitę „Kesko Senukai“ Vilniuje atidarys statybų 1,5 mln. Eur kainavusį, specialistams bei statantiems...

Išpasakojo didžiausio istorijoje lietuvių pirkinio užsienyje detales Premium 9

Sunkiai pasiekiami sandorio įgyvendinimo terminai, gyvenimas lėktuvuose ir automobiliuose, kreivokas švedų...

Rinkos
2018.06.20
„Neste Lietuva“ šiemet planuoja plėsti degalinių tinklą 4

Suomijos kapitalo automatinių degalinių tinklą valdanti bendrovė „Neste Lietuva“ šiemet planuoja atidaryti...

EVD: Konkurencijos taryba tiria vaistinių kainas bei susijusius įkainius 2

Kovo pabaigoje tyrimą dėl šalyje veikiančių vaistinių tinklų galimo kartelinio susitarimo pradėjusi...

Po muitų Kinijai atvėso JAV verslo palankumas Trumpui Premium

Donaldui Trumpui, JAV prezidentui, praėjusią savaitę paskelbus apie muitų kiniškoms prekėms paketą, o,...

Verslo aplinka
2018.06.19
Kai kurios „Lidl“, „Maxima“, „Rimi“ parduotuvės vasarą dirba ilgiau

Atsižvelgdami į pirkėjų srautus vasarą, prekybos tinklai ilgina darbo laiką kai kuriose parduotuvėse...

VVTAT nubaudė „Norfą“

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) skyrė sankciją UAB „Norfos mažmena“ už nesąžiningą...

Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Barboros“ ir „Assorti“ prekių išvežiojimo sprendimų palyginimas Premium

Elektroninės prekybos maisto produktais versle reikšmingą kaštų dalį sudaro prekių pristatymas. Šio verslo...

Statybų bendrovės „Alvora“ sėkmės priežastis – itin maža darbuotojų kaita Rėmėjo turinys 2

Viena iš sėkmingiausiai Lietuvoje ir užsienyje dirbančių šalies statybos bendrovių „Alvora“ įgyvendino...

Statyba ir NT
2018.06.18
„Google“ investuoja 550 mln. USD į Kinijos e. prekybos milžinę

JAV technologijų gigantė „Google“ investuoja į stambią Kinijos elektroninės prekybos kompaniją „JD.com“.

Technologijos
2018.06.18
Visi tiekėjai svarbūs, bet vienas gali būti svarbiausias 1

Suformuoti asortimentą ir nuolat jį keisti pagal pirkėjų pageidavimus, nelengva, bet prekybininkai pataria...

Būsimos Šiaurinės gatvės patrauklumą Vilniuje mažina elektros linija 3

Vilniuje suplanuota stambi transporto arterija – Šiaurinė gatvė – turėtų patraukti prekybininkų ir komercinio...

Statyba ir NT
2018.06.17
Kai kurie Slovėnijos prekybos centrai priims bitkoinus 3

Finansinių technologijų startuolis „Eligma“ keliuose Slovėnijos prekybos centruose, veikiančiuose...

„McDonald's“ Europoje plastikinius šiaudelius ima keisti popieriniais 3

Didžiausias pasaulyje maitinimo tinklas „McDonald's“ Europoje plastikinius šiaudelius ima keisti...

„Zzz.lt“ atsisveikino, bet įmonės nelikvidavo 2

Liepos pradžioje sukaks vieneri metai, kai elektroninės prekybos maisto produktais UAB „Zzz.lt“ nebeteikia...

„Barbora“ iki liepos išsirinks šaldymo įrangos tiekėjus

Tarptautinį konkursą dėl šaldymo įrangos tiekimo surengusi internetinė maisto produktų parduotuvė „Barbora“...

Prekybininkai pataikauja X ir Y kartų atstovams, bet jau galvoja ir apie Z kartą Premium

Vartojimo tendencijas stebintys ekspertai sako, kad didieji prekybos centrai turės persitvarkyti,...

„Microsoft“ kuria technologiją parduotuvėms be kasų

„Microsoft“ kuria technologiją, kurią pritaikiusios parduotuvės galėtų atsisakyti pardavėjų kasininkų ir...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau