Ruošiasi rekonstruoti Vilniaus „Akropolio“ „Maximą“

Publikuota: 2017-12-07
„Maxima“ prekybos centre „Akropolis“. Mėsos skyrius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Maxima“ prekybos centre „Akropolis“. Mėsos skyrius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ svarsto, koks rekonstrukcijos variantas būtų priimtiniausias: uždaryti parduotuvę keturiems mėnesiams, rekonstruoti etapais ar vykstant atnaujinimo darbams atidaryti laikiną kitą „Maximą“ tame pačiame prekybos centre.

Ernesta Dapkienė, „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė, VŽ teigia, kad neseniai atliktoje apklausoje pirkėjų buvo teiraujamasi, kokie sprendimai jiems būtų patogiausi tuo atveju, jei kada nors būtų nuspręsta atnaujinti „Maximą“ PC „Akropolis“ Vilniuje.

„Pirkėjus ir visus besidominčius norėtume informuoti, jog šiuo metu nesame priėmę jokių konkrečių sprendimų. Apklausos rezultatus panaudosime ateityje, ruošdamiesi mūsų visų mylimos parduotuvės atsinaujinimui. Ir kai tik turėsime tikslios informacijos apie tokius planus, netruksime pasidalinti,“ – sako p. Dapkienė.

Pastaruoju metu kai kurie vilniečiai į savo e. pašto dėžutes gavo prašymus dalyvauti apklausoje apie Vilniaus „Akropolio“ „Maximos“ rekonstrukciją. Klausimas formuluojamas taip: „Planuojama rekonstruoti „Maxima“ parduotuvę, esančią PC „Akropolis“. Koks rekonstrukcijos scenarijus jums būtų patogiausias ir priimtiniausias“.

Respondentų prašoma pasirinkti vieną iš trijų atsakymo variantų:

  • „Akropolio“ „Maxima“ uždaroma 4 mėnesiams ir tada renkuosi kitas didelio formato „Maxima“ parduotuves, pavyzdžiui, „Maximos“ parduotuvėje PC „Ozas“.
  • „Akropolio“ „Maxima“ neuždaroma, o rekonstruojama etapais, vis uždarant po dalį parduotuvės ir prekes perkeliant kitur. Tuomet toliau lankyčiausi šioje parduotuvėje.
  • Uždaroma ši „Maxima“ parduotuvė ir vietoj jos rekonstrukcijos laikotarpiu „Akropolyje“ atidaroma didelė „Maxima XX“. Renkuosi lankytis šioje parduotuvėje.

Pasak p. Dapkienės, jau veikiančias parduotuves „Maxima“ nuolat atnaujina. Pastaraisiais metais per metus atnaujinama vidutiniškai 10-15 parduotuvių.

Prekybos tinklas neatskleidžia, kiek padidėja parduotuvės apyvarta po jos atnaujinimo.

„Maxima“ yra didžiausias Baltijos šalyse mažmeninės prekybos tinklas: Lietuvoje turi 238 parduotuves, 2016 m. pardavimo pajamos siekė 1,503 mlrd. Eur. Šis tinklas veikia nuo 1992 m. „Maxima LT“ priklauso „Maxima grupei“, kuri yra „Vilniaus prekybos“ dalis.

[infogram id="prekyba_maxima_lt_parduotuviu_skaicius_ir_apyvarta" prefix="hi7" format="interactive" title="Prekyba: „Maxima LT“ parduotuvių skaičius ir apyvarta"]

VŽ rašė, kad „Vilniaus prekyba“ turi planų atnaujinti visą Vilniaus „Akropolį“, tačiau konkrečios datos nepatvirtintos.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Prancūzijos prekybos tinklui gresia baudos už erzelį sukėlusias nuolaidas  

Prancūzijos prekybos tinklui „Intermarche“ gresia baudos – rinkos prievaizdai nustatė, kad mažmenininkas...

Vilniuje gausėja turistų – padėjo ir Kalėdų eglutė

Nepaisant oro uosto rekonstrukcijos, turistų skaičius Vilniuje pernai didėjo. Sostinėje 2017-aisiais metais...

PC „Selfridges“ atrakcija klientams – bokso salė

Prekybos centrų ikona laikomas Londono Oksfordo gatvėje įsikūręs „Selfridges“ bendrosiose erdvėse įrengė...

„Gucci“ savininkės pelnas šovė į aukštumas

Prancūzijos prabangos prekių grupei „Kering“ 2017 m. buvo labai sėkmingi: pardavimo pajamos augo 25%, o...

Vėl sukrutėjo vaistinių tinklų pardavimas Premium 1

Pernai taip ir neįvykęs „Eurovaistinių“ pardavimas gali nesukliudyti savininkus pakeisti kitiems dviem...

Rinkos
2018.02.23
Ilgiausiai Lietuvoje užsibūna turistai iš Izraelio

Lietuvoje pernai apsilankė ir bent vieną naktį praleido 1,55 mln. turistų iš užsienio – 4,3% daugiau nei 2016...

Aplinkosaugininkų verdiktas: ir „Žaliojo taško“ nariams teks susimokėti milijonus Premium 8

Bėdos dėl „Metrail“ nesibaigia. Šiandien Vilniaus aplinkosaugininkai priėmė sprendimą, kad taršos mokestį už...

H&M ir „Zaros“ varžovas „Uniqlo“ artėja prie Lietuvos Premium 10

Pagal pardavimus trečias pasaulyje japonų drabužių prekės ženklas „Uniqlo“ iki 2020 m. ketina pasivyti...

Makalius: 2018 m. plėsimės į užsienį, akys krypsta į Aziją Premium 3

Rimvydo Širvinsko-Makaliaus vadovaujamai kelionių agentūrai UAB „Traveldeals LT“ su kaupu pasiteisino...

Kaziuko mugė: dalyvio mokestis atsiperka pirmąją dieną 4

Pirmąjį kovo savaitgalį 2–4 d. Vilniaus senamiestyje vyks 415-oji Kaziuko mugė, tuo pat metu ji rengiama ir...

„Roshen“ neslepia prekiaujanti Padniestrėje, moldavai piktinasi 2

Viačeslavas Moskalevskis, „Roshen“ vadovas, patvirtina, kad korporacija prekiauja su separatistinės...

Pramonė
2018.02.22
„Lidl“ formuoja parduotuvės Pilaitėje komandą 15

Prekybinėse patalpose Vilniuje, Pilaitės mikrorajone, kuriose trejus metus veikė, bet pakankamos grąžos...

Sąskaitų finansuotoja save finansuoja per obligacijas – pritraukė dar 2 mln. Eur 1

Didžiausia Lietuvoje smulkaus ir vidutinio verslo nebankinio finansavimo įmonė „SME Finance“, kuriai iš esmės...

Rinkos
2018.02.22
„EBay“ perviliojo „Twitter“ viceprezidentą, pažers naujų funkcijų Premium 2

Elektroninės prekybos bendrovė „eBay“ 2018 m. rengiasi pasiūlyti dvi naujoves: dirbtinio intelekto...

H&M planas įtikino investuotojus: akcijų vertė kyla

Praėjus savaitei nuo Švedijos drabužių mažmeninės prekybos grupės „Hennes & Mauritz“ (H&M) investuotojams...

VPH Karoliniškėse pastatė A+ energinės klasės parduotuvę 4

Į Vilniaus Karoliniškių mikrorajone esančią parduotuvę nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė VPH...

Statyba ir NT
2018.02.21
„Maximai“ lenkų „Stokrotkos“ įsigijimas užtruks ilgiau 1

Mažmeninės prekybos įmones Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Bulgarijoje valdanti bendrovė „Maxima...

Rinkos
2018.02.21
Plėtra išaugino „Gulbelės“ apyvartą

Mažmeninės prekybos tinklo „Gulbelė“ pardavimo pajamos 2017 m. augo 5% ir pasiekė 30,1 mln. Eur. Daugiausia...

Didmenininkų apyvarta perkopė 20 mlrd. Eur, lyderiai išlieka tie patys Premium

Visų didmenininkų, neskaitant prekiaujančių automobiliais ir motociklais, apyvarta 2017 m. pasiekė 20,45...

„Itakos“ įsiveržimas: ne tik aštresnė konkurencija, bet ir galimybės Premium

Lietuvos turizmo rinkoje veiklą oficialiai pradeda nauja žaidėja – daugiau nei 28 metų patirtį turizmo...

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau