Jei kalėdinei prekybai nesiruošiama, bent negėdinti prekės ženklo

Publikuota: 2017-12-05
Atnaujinta 2017-12-10 18:45
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Kalėdinė prekyba vienų smulkiųjų pajamas kilsteli keliskart, kitų – dešimtadaliu, o treti vis tiek skundžiasi, kad žmonės apskritai nieko neperka, skaičiuoja kiekvieną eurą, nepaisant to, kokiomis nuolaidomis ir akcijomis juos viliosi.

Pastarieji neretai yra tie, kurie Kalėdų pirkinių bumui nesirengia ir nemato reikalo gaišti laiko.

O rengtis yra dėl ko, todėl kiti namų darbus atlieka kone prieš pusmetį ar kelis mėnesius iki švenčių – formuoja įdomesnį asortimentą, derasi su tiekėjais, planuoja rinkodaros priemones, ieško pagalbininkų, ragina verslo klientus pateikti užsakymus iš anksto, vėliau priima privačių klientų užsakymus, bendradarbiauja su siuntų tarnybomis.

Tai vos keli žingsniai, kuriuos įvardija „Mano verslo“ kalbinti pašnekovai, jau atlaikę pirmąją šventinės prekybos bumo bangą ir besirengiantys paskutinės minutės pirkėjams, kurie pateiks užsakymus beveik švenčių išvakarėse.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Vis dėlto tie, kurie žingsnių dėl didesnių pajamų dar nepradėjo, susizgribti ir sugalvoti, kokios pridėtinės vertės pasiūlyti klientui, gali suspėti. O jei kai kam atrodo neverta specialiai stengtis – tokiu atveju verta dirbti taip, kad nebūtų gėda prekės ženklui. Juk šventiniu laikotarpiu pirkėjai budrumo nepraranda, priešingai – tiek aptarnavimą, tiek kainodarą, tiek produkciją vertina dar kritiškiau ir jautriau.

Pirmiausia, galima padidinti pardavimus ne tik siūlant nuolaidas, bet ir tokiomis priemonėmis kaip naujienlaiškis, e. parduotuvės reklama internete, greitas pristatymas. Entrepreneur.com teigimu, būtent metų pabaigoje pirkėjai, ieškantys dovanų, yra linkę pasidomėti, kur ir ko galėtų įsigyti. Patariama peržiūrėti praėjusio sezono tendencijas – kiek ir ko nupirkta, pasirūpinti tų prekių atsargomis, pasiderėti su tiekėjais dėl geresnių kai kurių produktų kainų, žinoma, įvertinti šiųmetes tendencijas.

Svarbu pasirūpinti ir vartotojais – reaguoti į visas jų pastabas ir atsiliepimus – ir ne tik tų klientų, kurie ką nors jau įsigijo, reikia atsakyti ir tiems, kuriuos siunčiami šventiniai pasiūlymai erzina, ar mano, kad nuolaidos nepagrįstos.

„Viskas būna vienu metu, todėl, kad ir kaip sudėtinga, reikia planuoti ir skaičiuoti iš anksto. Tai pat – bendradarbiaujame su kurjerių tarnyba, kad spėtume pristatyti visas dovanas klientams iki Kalėdų, – sako Dovilė Stonė, MB „Sviestas sviestuotas“ direktorė ir bendraturtė. – Dabar užsakymų šuolio etapas. Ir pernai buvo panašiai: atrodo, viskas ramu, įveikiama, ir supranti, kad tai – tyla prieš audrą, nes staiga viskas sprogsta: partneriai prašo produkcijos, ateina nauji klientai, į pabaigą eina verslo klientų užsakymo terminai.“

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Infliacijos įtaka: „Tesco“ klientai taupo, „Danone“ mažina asortimentą Premium

JK mažmeninės prekybos tinklo „Tesco“ prekybos duomenys rodo, kad kylanti infliacija keičia vartotojų...

Prekyba
20:50
„Homa“ Vilniuje pradėjo prekybinių sandėlių plėtrą

Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Homa Group“ pranešė sostinėje, greta Vilniaus Vakarinio aplinkkelio,...

„SCT Lubricants“ grynojo pelno marža viršijo 20% Premium 3

Klaipėdos automobilių alyvų ir skysčių gamybos UAB „SCT Lubricants“ pardavimo pajamos per 2021 metus išaugo...

Pramonė
12:44
„Reitan Convenience Lithuania“ vadovas: drąsinu išmėginti jėgas, jeigu kyla minčių Premium

Saulius Žilėnas, septintą mėnesį pareigas einantis „Reitan Convenience Lithuania“ direktorius, pakeitęs...

Prekyba
05:45
„Normalių rusų“ be prekių nenorėjusi palikti „Decathlon“ visgi užsidaro – stringa tiekimas Premium

Nepaisydama kritikos bangos, boikotų ir agresorei Rusijai taikomų sankcijų, Prancūzijos sporto prekių...

Prekyba
05:45
„Gartner“ prognozuoja pasaulinės kompiuterių ir telefonų rinkos susitraukimą

Tyrimų kompanijos „Gartner“ naujausiomis prognozėmis, tarptautinė asmeninių kompiuterių rinka 2022-aisiais...

Inovacijos
2022.07.04
Maskvos prekybos centrai ištuštėjo: užimtumas žemiausias nuo 2010 m. Premium

Neužimtų prekybinių plotų dalis Maskvos prekybos centruose (PC) per 2022 m. šešis mėnesius padidėjo 1,5 proc.

Prekyba
2022.07.04
„Maximai“ koją pakišo sudėtingos sąlygos regiono rinkoje Premium 3

„Maxima“ žingsnis į obligacijų rinką sudėtingoje situacijoje nepavyko visai taip, kaip tikėtasi. ECB svarsto,...

Rinkos
2022.07.04
„Maxima grupė“ 5 metams pasiskolino su 6,5% pajamingumu

Mažmeninės prekybos grupė 5 metams obligacijomis pasiskolino 240 mln. Eur su 6,25% kuponu ir 6,5% pajamingumu.

Rinkos
2022.07.04
D. Mertinas apie „Vingio Akropolio“ PC: svarbus balansas ir populiariausių prekės ženklų geriausios parduotuvės Premium

Baltijos šalyse prekybos centrus valdanti „Akropolis Group“ parengė daugiafunkcio komplekso „Akropolis...

Prekyba
2022.07.04
Lojalumo kortelė „Mylimiausia“ turės virtualų variantą 1

Viena didžiausių šalyje pirkėjų lojalumo programa „Mylimiausia“ ruošiasi įžengti į virtualią erdvę. Interneto...

Rinkodara
2022.07.03
Klastotės pandemijos metais: padirbti produktai toliau keroja Premium

Lietuvos muitinės duomenimis, 2021 m. sulaikyta daugiau nei 120.000 vienetų prekių, kurios galimai buvo...

Prekyba
2022.07.03
„Aprangos“ grupės apyvarta šiemet augo 57%

„MG grupės“ kontroliuojamos didžiausios Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos grupės „Apranga“ apyvarta...

Prekyba
2022.07.01
Pernai bendrovės „Bolt“ nuostolis išaugo iki 547,2 mln. Eur 2

„Bolt“ prekės ženklą naudojantis Estijos startuolis „Bolt Technology“ 2021-aisiais patyrė 547,2 mln. Eur...

Logistika
2022.07.01
„Omniva“ investuoja 40 mln. Eur – statys siuntų paskirstymo terminalą Kaune Premium 16

Siuntų UAB „Omniva LT“ Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) statys savo siuntų terminalą, kuris turėtų...

Logistika
2022.07.01
„Akropolis Vingis“: pristatytos naujo Vilniaus kvartalo detalės 11

Baltijos šalyse prekybos ir pramogų centrus valdanti „Akropolis Group“ penktadienį visuomenei pristato...

Prekyba
2022.07.01
VŽ klausomiausi podkastai birželį

Pateikiame daugiausia „Verslo žinių“ prenumeratorių dėmesio sulaukusių podkastų TOP 10.

Laisvalaikis
2022.07.01
Apeiti sankcijas: į gudrias schemas įpainiotos ir Baltijos šalys Premium

Išradingumui, siekiant apeiti Rusijai taikomas sankcijas, nėra ribų. Ir tai daro ne tik pačios Rusijos, bet...

Pramonė
2022.07.01
„Eurovaistinė internete“ darbo užkulisiai: griežtos kontrolės ir intuityvaus aptarnavimo balansas Verslo tribūna

Nors e. vaistinių sektoriaus specifika paremta griežtu reguliavimu ir kontrole, jai galioja bendri e.

Prekyba
2022.07.01
„Maxima grupei“ piešia daugiau kaip 6% skolinimosi kainą Premium 1

Kapitalo rinką 300 mln. Eur emisijai žvalganti ir milijardines skolinimosi obligacijomis ambicijas turinti...

Rinkos
2022.06.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku