Jei kalėdinei prekybai nesiruošiama, bent negėdinti prekės ženklo

Kalėdinė prekyba vienų smulkiųjų pajamas kilsteli keliskart, kitų dešimtadaliu, o treti vis tiek skundžiasi, kad žmonės apskritai nieko neperka, skaičiuoja kiekvieną eurą, nepaisant to, kokiomis nuolaidomis ir akcijomis juos viliosi.
Pastarieji neretai yra tie, kurie Kalėdų pirkinių bumui nesirengia ir nemato reikalo gaišti laiko.
O rengtis yra dėl ko, todėl kiti namų darbus atlieka kone prieš pusmetį ar kelis mėnesius iki švenčių formuoja įdomesnį asortimentą, derasi su tiekėjais, planuoja rinkodaros priemones, ieško pagalbininkų, ragina verslo klientus pateikti užsakymus iš anksto, vėliau priima privačių klientų užsakymus, bendradarbiauja su siuntų tarnybomis.
Tai vos keli žingsniai, kuriuos įvardija Mano verslo kalbinti pašnekovai, jau atlaikę pirmąją šventinės prekybos bumo bangą ir besirengiantys paskutinės minutės pirkėjams, kurie pateiks užsakymus beveik švenčių išvakarėse.
Vis dėlto tie, kurie žingsnių dėl didesnių pajamų dar nepradėjo, susizgribti ir sugalvoti, kokios pridėtinės vertės pasiūlyti klientui, gali suspėti. O jei kai kam atrodo neverta specialiai stengtis tokiu atveju verta dirbti taip, kad nebūtų gėda prekės ženklui. Juk šventiniu laikotarpiu pirkėjai budrumo nepraranda, priešingai tiek aptarnavimą, tiek kainodarą, tiek produkciją vertina dar kritiškiau ir jautriau.
Pirmiausia, galima padidinti pardavimus ne tik siūlant nuolaidas, bet ir tokiomis priemonėmis kaip naujienlaiškis, e. parduotuvės reklama internete, greitas pristatymas. Entrepreneur.com teigimu, būtent metų pabaigoje pirkėjai, ieškantys dovanų, yra linkę pasidomėti, kur ir ko galėtų įsigyti. Patariama peržiūrėti praėjusio sezono tendencijas kiek ir ko nupirkta, pasirūpinti tų prekių atsargomis, pasiderėti su tiekėjais dėl geresnių kai kurių produktų kainų, žinoma, įvertinti šiųmetes tendencijas.
Svarbu pasirūpinti ir vartotojais reaguoti į visas jų pastabas ir atsiliepimus ir ne tik tų klientų, kurie ką nors jau įsigijo, reikia atsakyti ir tiems, kuriuos siunčiami šventiniai pasiūlymai erzina, ar mano, kad nuolaidos nepagrįstos.
Viskas būna vienu metu, todėl, kad ir kaip sudėtinga, reikia planuoti ir skaičiuoti iš anksto. Tai pat bendradarbiaujame su kurjerių tarnyba, kad spėtume pristatyti visas dovanas klientams iki Kalėdų, sako Dovilė Stonė, MB Sviestas sviestuotas direktorė ir bendraturtė. Dabar užsakymų šuolio etapas. Ir pernai buvo panašiai: atrodo, viskas ramu, įveikiama, ir supranti, kad tai tyla prieš audrą, nes staiga viskas sprogsta: partneriai prašo produkcijos, ateina nauji klientai, į pabaigą eina verslo klientų užsakymo terminai.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti