Išpardavimų rezultatai leidžia tikėtis geros kalėdinės prekybos

Publikuota: 2017-11-28

Didžiųjų prekybos centrų ir elektroninių parduotuvių apyvartos praėjusią savaitę per išpardavimus pranoko lūkesčius. Tai leidžia tikėtis, kad ir kalėdinė prekyba bus sėkminga.

Per „Juodojo išpardavimo“ akciją, kuri truko visą praėjusią savaitę, elektroninę parduotuvę „Pigu.lt“ aplankė daugiau nei 557.000 unikalių vartotojų. Vien penktadienį internetinėje parduotuvėje apsilankė beveik 200.000, t. y. 80% daugiau žmonių, nei „Juodąjį penktadienį“ praėjusiais metais. Palyginti su pernykšte akcija, „Pigu. Lt“ apyvarta išaugo daugiau nei 2 kartus, teigia Giedrė Vilkė, „Pigu.lt“ rinkodaros direktorė. Pasak jos, penktadienį iki pietų buvo parduota tiek prekių, kiek pernai per visą akcijos dieną.

„Šiemet „Juodąjį penktadienį“ buvo pasiektas absoliutus vienos dienos rekordas tiek lankytojų, tiek ir pardavimų skaičiumi. Rekordas pasiektas ne tik Lietuvoje, bet ir visose Baltijos šalyse. Tai leidžia tikėtis, kad šių metų Kalėdų prekybos sezonas bus labai aktyvus, gyventojų nuotaikos pozityvios“, – prognozuoja p. Vilkė.

Gerais savaitgalio prekybos rezultatais džiaugiasi ir „Jamam“ akciją organizavusių Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių prekybos ir pramogų centrų „Akropolis“ vadovai.

„Jamam“ viršijo lūkesčius. Planavome, kad per dvi dienas „Akropoliuose“ apsilankys apie 400.000 pirkėjų, bet sulaukėme jų 10% daugiau. Tai rodo, kad žmonės vertina mūsų pasiūlytą galimybę sutaupyti apsiperkant rudens-žiemos sezonui ir ateinančioms didžiosioms metų šventėms“, - pranešime spaudai cituojama Saulė Zabulionytė, „Akropolis group“ valdybos pirmininkė.

„Jamam“ dienos „Akropoliuose“ nuo 2009 m. tradiciškai vyksta du kartus per metus – gegužę ir lapkritį. Lapkričio 24-25 d. vykusioje nuolaidų akcijoje „Jamam“ apsipirko 443.000 žmonių. Skaičiuojama, kad „Akropoliuose“ per dvi dienas apsilankė daugiau nei 15% Lietuvos gyventojų.

Keičiasi įpročiai

Beje, per išpardavimus išryškėjo besikeičiantys pirkėjų įpročiai. Per išpardavimų akciją, trukusią visą savaitę, elektroninė parduotuvė „Pigu.lt“ pastebėjo, kad, palyginti su praėjusiais metais, pasikeitė pirkėjų naršymo ir prekių paieškos įpročiai.

Giedrė Vilkė, „Pigu.lt“ rinkodaros direktorė, sako, kad praėjusiais metais apie 30% klientų prekių pasiūlymų ieškojo telefonu, likusieji - kompiuteriu. O šiemet jau beveik pusė (49%) klientų tai darė telefonu.

Pardavimų duomenys rodo, kad vis daugiau klientų perka sezonui netinkančias prekes, kurias planuoja naudoti po kelių mėnesių ar pusmečio.

„Kiek netikėta, bet per akciją klientai gausiai pirko ir vasaros prekių – paspirtukų, vaikiškų čiuožyklų, vaikų žaidimo namelių. Gali būti, kad dalis pirkėjų pasinaudojo proga įsigyti prekių pigiau ir pasirūpinti vasaros pirkiniais iš anksto, kiti, tikėtina, pirko dovanas vaikams, kurie iš Kalėdų senelio laukia vasaros metui tinkamų dovanų”, – komentuoja p. Vilkė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Tėvui ir sūnui Rakauskams leista atskirti verslus

Konkurencijos taryba leido Augustinui Rakauskui ir jo sūnui Artūrui Rakauskui įgyvendinti tarpusavio...

Prekyba
17:20
Būdas mažiau mokėti už patalpų nuomą: kada jis tikrai veikia 1

Vis daugiau smulkiųjų ryžtasi kooperuotis ir kartu nuomotis bendras patalpas parduotuvei. Tai leidžia...

Gazelė
14:32
„Kanų liūtų“ reklamų krepšelis: empatiška ir inovatyvi drąsa su žiupsneliu konkurencijos

Kur visu stiprumu gali pajusti šiuolaikinę frustracinę būseną FOMO (Fear Of Missing Out) – tai „Kanų Liūtų...

Rinkodara
13:00
„Lidl Lietuva“ patirtis: ir maži sprendimai išauga į reikšmingą energijos sutaupymą Verslo tribūna

„Lidl Lietuva“ – vienas gerųjų energijos tausojimo pavyzdžių tarp didžiųjų šalies įmonių. Bendrovė nuo savo...

Prekybos tinklų rinkos analizė: „Lidl“ įsitvirtino tarp lyderių Premium 24

TOP 19 mažmeninės prekybos maisto produktais tinklų 2018 m. finansiniai rezultatai rodo, kad trečdalis šalies...

Prekyba
2019.06.25
Kaip taikyti nuolaidas, bet nepripratinti prie akcijų

Nuolaidų kuponai, savaitiniai kodai, gaunami su naujienlaiškiu, ir kitos akcijos pirkėjus išmokė palaukti...

Gazelė
2019.06.25
Komunikacijos verslo pamokos Dubajuje: vien maksimalizmo neužtenka Premium 2

Verslo galimybės Jungtiniuose Arabų Emyratuose – didžiulės, tačiau žengiant čia, tenka prisitaikyti prie...

Rinkodara
2019.06.24
Su influenceriais dirba mainų principu: parduoda ne kiekvienas 1

Naujo prekės ženklo žinomumui didinti reikia ne tik investicijų, bet ir išmonės. Naujų prekių ženklų kūrėjai...

Gazelė
2019.06.24
Prekės ženklo kūrimas: nuo ko pradėti 2

Prekės ženklo kūrimo procesą sudaro keli etapai, tačiau verslo naujokai nelinkę jo sureikšminti, nes...

Gazelė
2019.06.22
„Sainsbury‘s“ įrengs daugkartinės taros papildymo vandeniu stovus

Jungtinės Karalystės mažmeninės prekybos tinklas „Sainsbury‘s“ 326 parduotuvėse įrengs vandens talpyklas, iš...

Prekyba
2019.06.22
Įmonių grupės „Sanitex“ grynasis pelnas išaugo 134% Premium 8

Įmonių grupės „Sanitex“ grynasis pelnas 2018 m. siekė 20,37 mln. Eur ir buvo 134% didesnis nei 2017 m., kai...

Prekyba
2019.06.21
Atidarė „Depo“ parduotuvę Kaune 17

Latvijos apdailos, statybinių medžiagų ir sodo prekių tinklas „Depo DIY“ penktadienį Kaune, prie Vakarinio...

Prekyba
2019.06.21
Užsienio prekybos deficitas pernai buvo 2,67 mlrd. Eur 7

Pernai Lietuvos eksportas sudarė 28,27 mlrd. Eur, importas – 30,94 mlrd. Eur. užsienio prekybos deficitas...

Verslo aplinka
2019.06.21
„Adidas“ bandymas apginti registruotą prekės ženklą baigėsi nesėkme Premium

Vokietijos sportinės aprangos gamintojai „Adidas“ nepavyko apginti savo įregistruoto trijų brūkšnelių prekės...

Rinkodara
2019.06.21
„Rimi“ pasiūlys savarankiško skenavimo paslaugą, „Maximoje“ pasiteisino Premium 9

Prekybos tinklui „Maxima“ dviejose populiariausiose parduotuvėse įdiegus savarankiško pirkinių skenavimo...

Prekyba
2019.06.21
„Iki“ šviežių skyrių sąnaudos išaugo, bet sugrąžino pirkėjus Premium 1

Vilniaus Antakalnio mikrorajone pertvarkęs 1.000 kv. m dydžio supermarketą prekybos tinklas „Iki“ sulaukė 6%...

Prekyba
2019.06.21
Maisto teisė: gamintojų laukiantys svarbiausi pokyčiai Premium

Netrukus visos Europos Sąjungos (ES) lygmeniu įsigalios šūsnis teisės aktų, reglamentuojančių maisto produktų...

Pramonė
2019.06.20
Susitarusios nekonkuruoti įmonės stengiasi nuslėpti kartelius 

Kartelinius susitarimus bendrovės įprastai sudaro siekdamos išvengti tarpusavio konkurencijos ir uždirbti...

Prekyba
2019.06.20
„Media bitės“ dalį pelno skirs dividendams Premium

UAB „Media bitės“, leidžiančios žurnalą „Žmonės“, pardavimo pajamos praėjusiais metais sudarė 5,45 mln. Eur.

Rinkodara
2019.06.20
Lietuviškas prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje pelnė įvertinimą

Prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje rengiamuose apdovanojimuose „Rinkos perlas“ pelnė sidabro medalį.

Rinkodara
2019.06.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau