Išpardavimų rezultatai leidžia tikėtis geros kalėdinės prekybos

Publikuota: 2017-11-28

Didžiųjų prekybos centrų ir elektroninių parduotuvių apyvartos praėjusią savaitę per išpardavimus pranoko lūkesčius. Tai leidžia tikėtis, kad ir kalėdinė prekyba bus sėkminga.

Per „Juodojo išpardavimo“ akciją, kuri truko visą praėjusią savaitę, elektroninę parduotuvę „Pigu.lt“ aplankė daugiau nei 557.000 unikalių vartotojų. Vien penktadienį internetinėje parduotuvėje apsilankė beveik 200.000, t. y. 80% daugiau žmonių, nei „Juodąjį penktadienį“ praėjusiais metais. Palyginti su pernykšte akcija, „Pigu. Lt“ apyvarta išaugo daugiau nei 2 kartus, teigia Giedrė Vilkė, „Pigu.lt“ rinkodaros direktorė. Pasak jos, penktadienį iki pietų buvo parduota tiek prekių, kiek pernai per visą akcijos dieną.

„Šiemet „Juodąjį penktadienį“ buvo pasiektas absoliutus vienos dienos rekordas tiek lankytojų, tiek ir pardavimų skaičiumi. Rekordas pasiektas ne tik Lietuvoje, bet ir visose Baltijos šalyse. Tai leidžia tikėtis, kad šių metų Kalėdų prekybos sezonas bus labai aktyvus, gyventojų nuotaikos pozityvios“, – prognozuoja p. Vilkė.

Gerais savaitgalio prekybos rezultatais džiaugiasi ir „Jamam“ akciją organizavusių Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių prekybos ir pramogų centrų „Akropolis“ vadovai.

„Jamam“ viršijo lūkesčius. Planavome, kad per dvi dienas „Akropoliuose“ apsilankys apie 400.000 pirkėjų, bet sulaukėme jų 10% daugiau. Tai rodo, kad žmonės vertina mūsų pasiūlytą galimybę sutaupyti apsiperkant rudens-žiemos sezonui ir ateinančioms didžiosioms metų šventėms“, - pranešime spaudai cituojama Saulė Zabulionytė, „Akropolis group“ valdybos pirmininkė.

„Jamam“ dienos „Akropoliuose“ nuo 2009 m. tradiciškai vyksta du kartus per metus – gegužę ir lapkritį. Lapkričio 24-25 d. vykusioje nuolaidų akcijoje „Jamam“ apsipirko 443.000 žmonių. Skaičiuojama, kad „Akropoliuose“ per dvi dienas apsilankė daugiau nei 15% Lietuvos gyventojų.

Keičiasi įpročiai

Beje, per išpardavimus išryškėjo besikeičiantys pirkėjų įpročiai. Per išpardavimų akciją, trukusią visą savaitę, elektroninė parduotuvė „Pigu.lt“ pastebėjo, kad, palyginti su praėjusiais metais, pasikeitė pirkėjų naršymo ir prekių paieškos įpročiai.

Giedrė Vilkė, „Pigu.lt“ rinkodaros direktorė, sako, kad praėjusiais metais apie 30% klientų prekių pasiūlymų ieškojo telefonu, likusieji - kompiuteriu. O šiemet jau beveik pusė (49%) klientų tai darė telefonu.

Pardavimų duomenys rodo, kad vis daugiau klientų perka sezonui netinkančias prekes, kurias planuoja naudoti po kelių mėnesių ar pusmečio.

„Kiek netikėta, bet per akciją klientai gausiai pirko ir vasaros prekių – paspirtukų, vaikiškų čiuožyklų, vaikų žaidimo namelių. Gali būti, kad dalis pirkėjų pasinaudojo proga įsigyti prekių pigiau ir pasirūpinti vasaros pirkiniais iš anksto, kiti, tikėtina, pirko dovanas vaikams, kurie iš Kalėdų senelio laukia vasaros metui tinkamų dovanų”, – komentuoja p. Vilkė.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Naujas bankas biržoje: verslo modelį sėkmingai įgyvendintų ir „Maxima“ Premium

Į Baltijos biržą susiruošęs estų kooperatyvų bankas „Coop Pank“ naudojasi skandinavų bankus sukrėtusių...

Rinkos
09:00
Darbuotojų skaičiaus pokyčiai: labiausiai mažėja „Maximoje“, o auga – besiplečiančiame „Lidl“  Premium 2

Nauji darbo organizavimo sprendimai, efektyvumas, savitarnos technologijos leidžia prekybininkams mažinti...

Prekyba
07:51
„Mercedes“ importuotoją nupirkusi „Veho“ parduoda „Citroen“ ir „Hondos“ atstovybę  Premium

Automobiliais prekiaujanti Suomijos kompanija „Veho“ parduoda savo įmonę, kuri atstovauja „Citroen“ ir...

Prekyba
05:45
Alyvuogių krizė: rekordinis derlius sutirpdė kainas Premium

Alyvuogių augintojai ir perdirbėjai kalba apie sektoriaus krizę – dėl rekordiškai didelio derliaus Europoje...

Pramonė
05:45
Didieji prekybininkai žvilgčioja į daug žadantį „Ocado“ Premium 1

Niekam pasaulyje dar nepavyko surasti sėkmingo e. prekybos maisto produktais veiklos modelio. Netgi trys...

Prekyba
2019.11.20
„Caffeine“ laimėjo konkursą ir įsikūrė Oslo ligoninėje Premium 2

Lietuviškas kavinių tinklas „Caffeine“, kurį šių metų pradžioje įsigijo Norvegijos bendrovė „Reitan...

Prekyba
2019.11.20
„Alibaba“ Honkongo biržoje gali pritraukti iki 12,9 mlrd. USD

Kinijos elektroninės prekybos milžinė „Alibaba“ per akcijų platinimą Honkongo vertybinių popierių biržoje...

Rinkos
2019.11.20
Perdirbėjai kreipėsi į Vyriausybę – prekybininkų marketingo strategijas vadina nekorektiškomis

Lietuvos mėsos, grūdų perdirbėjų bei paukštininkystės asociacijos kreipėsi į valdžios institucijas „dėl...

Pramonė
2019.11.20
Inovacijos Lietuvoje ir užsienyje: įsigali automatizavimas ir duomenų analitika  Premium

Darbuotojų trūkumas ir nauji efektyvumo tikslai skatina prekybininkus drąsiau kliautis savitarnos...

Prekyba
2019.11.20
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
Dirbtinio intelekto reikšmė e. prekyboje didėja  Premium

Didžiąją dalį visų e. parduotuvių vartotojų patirties galima automatizuoti naudojantis iš anksto paruoštais...

Prekyba
2019.11.20
Vilniuje – didžiausia istorijoje „Jutos“ įmonių investicija  Premium 1

Kauno įmonė UAB „Autojuta“ Vilniuje pristatė naują 8.000 kv. m automobilių prekybos ir paslaugų centrą.

A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Už plastiko maišelių dalinimą nemokamai siūlomos iki 5.000 Eur baudos

Už didesnių plastiko maišelių dalinimą nemokamai prekybininkus siūloma bausti tūkstantinėmis baudomis.

Prekyba
2019.11.19
„Colliers“: laisvalaikio ir pramogų segmente – apstu nišų 

Prekybos centrų plėtotojai žino, kad sėkminga objekto veikla vis labiau priklauso nuo to, kiek išplėtotas...

Prekyba
2019.11.19
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
„Spar“ plėtros strategija: veiksmai Lenkijoje 

Prieš kelerius metus įsitvirtinusi Airijoje, Pietų Afrikos bendrovė „Spar“ puoselėja tolesnius plėtros...

Prekyba
2019.11.19
Paštomatus diegianti „Itella Logistics“ išnaudos ryšius su prekybininkais Premium 1

Sparčiai augančioje siuntų terminalų rinkoje įsitvirtinti sieks ir valstybinės Suomijos įmonės „Posti Goup“...

Lietuvių tinklui „Supersol“ Ispanijoje ieško pirkėjo 1

Liuksemburgo bendrovė „Carson S.a.r.l.“, kurią netiesiogiai kontroliuoja verslininkas Nerijus Numavičius,...

Prekyba
2019.11.18
„Akropolis“ ruošiasi „Jamam“  1

Lapkričio 22-23 dienomis keturių didžiųjų miestų prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ vyks didžiųjų...

Prekyba
2019.11.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau