Įmonę, sunykusią iki vieno darbuotojo, naujieji savininkai pakeitė iš esmės

Kadaise Kauno kvapų gamybos UAB Aromika buvo gana galinga ir žymi, tačiau ilgainiui ėmė merdėti. Pasikeitę įmonės savininkai subūrė naują komandą ir jau atrado kitokį verslo kelią: kuria prekybos salelių tinklą, eksportuoja produkciją.
Aromikos tikslai yra ambicingi: lietuviškas prekės ženklas gali tapti toks kaip LOccitane ar Body Shop su tūkstančiais franšizės pagrindu veikiančių parduotuvių visame pasaulyje. Lygiuojamės į prekių ženklus lyderius. Suprantame, kad tiksl ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti