Verslo drabužių segmente išaugo konkurencija, klientų srautas mažėja

Verslo segmentui priskiriamų prekės ženklų pasiūla Lietuvoje auga, todėl kai kuriems prekybininkams darosi sunkiau pritraukti pirkėjų, jų apyvartos nebeauga arba pradeda mažėti.
Edgaras Sekmokas, UAB Stesa Clasic, valdančios Pierre Cardin parduotuves, vadovas, sako, kad koncernas visoje Europoje jaučia vartojimo lėtėjimą, taip pat Lietuvoje pradeda ryškėti tendencija, kad žmonėms darosi sunku įpirkti drabužius, nes jų at ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti