„Rimi“ pajamos Lietuvoje mažėjo dėl naujoko starto

Publikuota: 2017-11-14
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Švedijos koncerno „ICA gruppen“ valdomo mažmeninės prekybos tinklo „Rimi Lietuva“ pardavimo pajamos per 2017 m. devynis mėnesius sudarė 228,4 mln. Eur ir buvo 1,8% mažesnės nei pernai tuo pačiu metu.

Ola Fernvallas, „ICA Gruppen“ išorės komunikacijos vadovas, VŽ teigia, kad pagrindinė priežastis, dėl kurios Lietuvoje pardavimai mažėjo, yra „Lidl“ atėjimas į rinką.

Devynių metų rezultatui teigiamos įtakos turėjo trečiasis ketvirtis. „Rimi Lietuvos“ apyvarta pastarąjį ketvirtį didėjo 3,2%, iki 77,4 mln. Eur, teigiama „ICA gruppen“ 9 mėnesių ataskaitoje investuotojams. Latvijoje trečiąjį ketvirtį augimas siekė 5,7%, iki 185,3 mln. Eur, o Estijoje – 5,3%, iki 92,3 mln. Eur.

Per 9 mėnesius pardavimai Estijoje siekė 279,9 mln. Eur (1,2%), Latvijoje – 553,9 mln. Eur (+4,9%), o Lietuvoje mažėjo 1,8%, iki 228,4 mln. Eur.

2017 m. rugsėjį, palyginti su 2016 m. gruodžiu, Lietuvoje parduotuvių skaičius sumažėjo nuo 56 iki 57. Per šį laikotarpį buvo atidarytos 2 naujos ir uždarytos 3 parduotuvės. Labiausiai keitėsi parduotuvių skaičius Estijoje, čia uždarytos 8 parduotuvės ir bendras jų skaičius sumažėjo nuo 88 iki 81. Latvijoje Šiuo metu „Rimi“ turi 120 parduotuvių ir lyginamuoju laikotarpiu jų padaugėjo viena.

„ICA gruppen“ 9 mėnesių finansinėje ataskaitoje teigiama, kad bendras augimas Baltijos šalyse trečiąjį ketvirtį siekė 6,3%. Apimčių augimui daugiausia įtakos turėjo didėjusios prekių kainos.

„Rimi Baltic“ veiklos pelnas vietos valiutomis lyginamuoju laikotarpiu išaugo 19,1%.

VŽ rašė, kad „Rimi Lietuvos“ rezultatai 2016 m. buvo geresni nei 2015 m. Registrų centro duomenys rodo, kad įmonė pernai gavo 313 mln. Eur pardavimo pajamų be pridėtinės vertės mokesčio (PVM), 8,9% daugiau nei 2015 m., kai apyvarta sudarė 288,3 mln. Eur. „Rimi Lietuvos“ EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) 2016 m., palyginti su 2015 m., padidėjo apie 45%, o EBITDA pelningumas išaugo maždaug nuo 1,9 iki 2,6%.

„Rimi“ užsiima mažmenine prekyba nespecializuotose parduotuvėse, o parduotuvių asortimentą sudaro trys pagrindinės produktų grupės – maisto produktai, namų ūkio prekės ir ne maisto prekės. „Rimi Lietuva“, priklausanti „ICA Gruppen“, 2016 m. pabaigoje pasirašė susitarimą įsigyti UAB „Palink“, valdančią prekybos tinklą „Iki“. Sandorio vertė – 213 mln. Eur.

[infogram id="5ab2801f-4abd-44d9-aa60-5d3bddb3544d" prefix="Z1J" format="interactive" title="Prekyba:: Rimi"]

FOTOGALERIJA Atidaroma „Rimi“ parduotuvė Linkmenų g. (25 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Temos:
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
15:55
„Barboros“ ir „Assorti“ prekių išvežiojimo sprendimų palyginimas Premium

Elektroninės prekybos maisto produktais versle reikšmingą kaštų dalį sudaro prekių pristatymas. Šio verslo...

Statybų bendrovės „Alvora“ sėkmės priežastis – itin maža darbuotojų kaita Rėmėjo turinys

Viena iš sėkmingiausiai Lietuvoje ir užsienyje dirbančių šalies statybos bendrovių „Alvora“ įgyvendino...

„Google“ investuoja 550 mln. USD į Kinijos e. prekybos milžinę

JAV technologijų gigantė „Google“ investuoja į stambią Kinijos elektroninės prekybos kompaniją „JD.com“.

Visi tiekėjai svarbūs, bet vienas gali būti svarbiausias

Suformuoti asortimentą ir nuolat jį keisti pagal pirkėjų pageidavimus, nelengva, bet prekybininkai pataria...

Būsimos Šiaurinės gatvės patrauklumą Vilniuje mažina elektros linija 3

Vilniuje suplanuota stambi transporto arterija – Šiaurinė gatvė – turėtų patraukti prekybininkų ir komercinio...

Statyba ir NT
2018.06.17
Kai kurie Slovėnijos prekybos centrai priims bitkoinus 3

Finansinių technologijų startuolis „Eligma“ keliuose Slovėnijos prekybos centruose, veikiančiuose...

„McDonald's“ Europoje plastikinius šiaudelius ima keisti popieriniais 3

Didžiausias pasaulyje maitinimo tinklas „McDonald's“ Europoje plastikinius šiaudelius ima keisti...

„Zzz.lt“ atsisveikino, bet įmonės nelikvidavo 2

Liepos pradžioje sukaks vieneri metai, kai elektroninės prekybos maisto produktais UAB „Zzz.lt“ nebeteikia...

„Barbora“ iki liepos išsirinks šaldymo įrangos tiekėjus

Tarptautinį konkursą dėl šaldymo įrangos tiekimo surengusi internetinė maisto produktų parduotuvė „Barbora“...

Prekybininkai pataikauja X ir Y kartų atstovams, bet jau galvoja ir apie Z kartą Premium

Vartojimo tendencijas stebintys ekspertai sako, kad didieji prekybos centrai turės persitvarkyti,...

„Microsoft“ kuria technologiją parduotuvėms be kasų

„Microsoft“ kuria technologiją, kurią pritaikiusios parduotuvės galėtų atsisakyti pardavėjų kasininkų ir...

Pasiteisinę sprendimai: kaip ieškoti tiekėjų užsienyje Premium

Išskirtinis asortimentas pritraukia daugiau pirkėjų, tačiau rasti tiekėjų, kurie norėtų dirbti su smulkiu,...

Bandoma mažinti įsiskolinimus už žemės ūkio produkciją

Atsiskaitymai už pirktą žemės ūkio produkciją turėtų paspartėti, o rizika dėl vėluojančių atsiskaitymų turėtų...

Verslo aplinka
2018.06.14
„Rimi Lietuva“ patyrė 2,8 mln. Eur nuostolių 16

Vieną didžiausių šalyje mažmeninės prekybos tinklų „Rimi“ valdanti bendrovė „Rimi Lietuva“ praėjusiais metais...

„Lidl“ ir „Aldi“ aktyviau imasi NT plėtotojo vaidmens Vokietijoje Premium 2

Vokietijos mažmeninės prekybos tinklai „Lidl“ ir „Aldi“ didina žingsnius nekilnojamojo turto (NT) rinkoje.

Į Indijos rinką IKEA ateina su baldų surinkėjų komanda 1

Po daugelį metų užtrukusio pasiruošimo ir atidėliojimų didžiausia pasaulyje baldų gamintoja IKEA kitą mėnesį...

„Huracan Coffee“ atsisako grynųjų, konkurentai nesupranta Premium 23

Kavinių ir kavos parduotuvių tinklas „Huracan Coffee“ netrukus visiškai atsisakys grynųjų pinigų ir priims...

Smulkieji atranda kitų vietų: klientų srautus garantuoja ne tik prekybos centrai Premium

Modernėjantys didmiesčių turgūs tampa startu ne tik verslui, bet ir jo plėtrai. Vis dėlto ne kiekvienas...

„Kesko Senukai Lithuania“ išmokėjo 6,3 mln. Eur dividendų

Didmeninės ir mažmeninės prekybos statybos ir remonto darbams skirtomis medžiagomis, sodininkystės...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau