„Alibaba“ Vienišių dienos apyvarta viršijo 25 mlrd. USD

Publikuota: 2017-11-11
Atnaujinta 2017-11-14 16:19
Jackas Ma, „Alibaba“ įkūrėjas. Bobby Yipo (Reuters / Scanpix) nuotr.
Jackas Ma, „Alibaba“ įkūrėjas. Bobby Yipo (Reuters / Scanpix) nuotr.

Kinijos vartotojai per „Alibaba“ sumanytą išpardavimų dieną, kuri yra vadinama Vienišių diena, nupirko prekių už 25,4 mlrd. USD.

Kinijos gyventojai nupirko mobiliųjų telefonų, batų ar lūpdažių už daugiau nei 1 mlrd. USD kas valandą. Iš viso buvo išsiųsta daugiau nei 777 mln. siuntinių. Devyni iš dešimties pirkimų buvo atlikti per mobilųjų telefoną.

Tiesa, kai kurios prekės po kurio laiko yra grąžinamos. „Alibaba“ teigimu, jų dalis neviršija 10%.

Ši diena Vienišių vardą gavo dėl datos 11-11. Praeityje tai buvo kiniškas Valentino dienos atitikmuo, tačiau kompanija „Alibaba“ nutarė jos metu organizuoti rekordinius išpardavimus.

Pernai iš viso buvo parduota prekių už 17,8 mlrd. USD – tris kartus daugiau nei sudėjus tris didžiausias JAV išpardavimų dienas. Šiemet per pirmąsias 12 prekybos valandų ši suma jau buvo viršyta, skelbia „Financial Times“.

Šiemet išpardavimuose dalyvavo 140.000 prekių ženklų, per 50.000 daugiau nei pernai. Iš jų maždaug 60.000 prekės ženklų yra tarptautiniai.

Prekes klientams pristatys 3 mln. siuntų pristatymo bendrovių darbuotojų.

„Alibaba“ pagrindinė veikla – internetinės parduotuvės Kinijoje ir už jos ribų. Įmonė tik tarpininkauja ir dėl to ženkliai skiriasi nuo „Amazon“, kuri ir pati parduoda produktus. Kompanija valdo „Alibaba“, „Tmall“, „Aliexpress“, „Taobao“ ir kitas elektronines parduotuves. Taip pat „Alibaba“ perka ir investuoja į kitas įmones. Pavyzdžiui, didelis dėmesys yra skiriamas debesų kompiuterijai, kuri tiesiogiai konkuruoja su „Amazon WebServices“ bei „Microsoft Azure“.

Kinijos elektroninės prekybos milžinė „Alibaba“ praėjusį ketvirtį demonstravo didesnį augimą nei buvo tikėtasi rinkoje. Jos pajamos didėjo 56% ir siekė 7,4 mlrd. USD per ketvirtį, kuris baigėsi birželį.

Teigiama, kad spartesnį augimą labiausiai nulėmė Kinijos gyventojų aktyvesnis pigesnių ir geresnės kokybės prekių pirkimas. Prie augimo prisidėjo ir pakeistas reklamos rodymo algoritmas. Bendrovė teigia, kad jo pagalba prekės ženklams pavyksta efektyviau pasiekti jos turimus 466 mln. aktyvių vartotojų.

Didžiąją dalį augimo ir sudarė e. prekybos platforma, kurios pajamos didėjo 58% ir siekė 6,3 mlrd. USD. Spartų augimą pademonstravo ir debesų kompiuterijos verslas, kuris padvigubėjo ir surinko 359 mln. USD pajamų. Teigiama, kad už šias paslaugas mokančių vartotojų skaičius pirmą kartą perkopė milijoną.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
EVD: Konkurencijos taryba tiria vaistinių kainas bei susijusius įkainius

Kovo pabaigoje tyrimą dėl šalyje veikiančių vaistinių tinklų galimo kartelinio susitarimo pradėjusi...

Po muitų Kinijai atvėso JAV verslo palankumas Trumpui Premium

Donaldui Trumpui, JAV prezidentui, praėjusią savaitę paskelbus apie muitų kiniškoms prekėms paketą, o,...

Verslo aplinka
2018.06.19
Kai kurios „Lidl“, „Maxima“, „Rimi“ parduotuvės vasarą dirba ilgiau

Atsižvelgdami į pirkėjų srautus vasarą, prekybos tinklai ilgina darbo laiką kai kuriose parduotuvėse...

VVTAT nubaudė „Norfą“

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) skyrė sankciją UAB „Norfos mažmena“ už nesąžiningą...

Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Barboros“ ir „Assorti“ prekių išvežiojimo sprendimų palyginimas Premium

Elektroninės prekybos maisto produktais versle reikšmingą kaštų dalį sudaro prekių pristatymas. Šio verslo...

Statybų bendrovės „Alvora“ sėkmės priežastis – itin maža darbuotojų kaita Rėmėjo turinys 2

Viena iš sėkmingiausiai Lietuvoje ir užsienyje dirbančių šalies statybos bendrovių „Alvora“ įgyvendino...

Statyba ir NT
2018.06.18
„Google“ investuoja 550 mln. USD į Kinijos e. prekybos milžinę

JAV technologijų gigantė „Google“ investuoja į stambią Kinijos elektroninės prekybos kompaniją „JD.com“.

Technologijos
2018.06.18
Visi tiekėjai svarbūs, bet vienas gali būti svarbiausias 1

Suformuoti asortimentą ir nuolat jį keisti pagal pirkėjų pageidavimus, nelengva, bet prekybininkai pataria...

Būsimos Šiaurinės gatvės patrauklumą Vilniuje mažina elektros linija 3

Vilniuje suplanuota stambi transporto arterija – Šiaurinė gatvė – turėtų patraukti prekybininkų ir komercinio...

Statyba ir NT
2018.06.17
Kai kurie Slovėnijos prekybos centrai priims bitkoinus 3

Finansinių technologijų startuolis „Eligma“ keliuose Slovėnijos prekybos centruose, veikiančiuose...

„McDonald's“ Europoje plastikinius šiaudelius ima keisti popieriniais 3

Didžiausias pasaulyje maitinimo tinklas „McDonald's“ Europoje plastikinius šiaudelius ima keisti...

„Zzz.lt“ atsisveikino, bet įmonės nelikvidavo 2

Liepos pradžioje sukaks vieneri metai, kai elektroninės prekybos maisto produktais UAB „Zzz.lt“ nebeteikia...

„Barbora“ iki liepos išsirinks šaldymo įrangos tiekėjus

Tarptautinį konkursą dėl šaldymo įrangos tiekimo surengusi internetinė maisto produktų parduotuvė „Barbora“...

Prekybininkai pataikauja X ir Y kartų atstovams, bet jau galvoja ir apie Z kartą Premium

Vartojimo tendencijas stebintys ekspertai sako, kad didieji prekybos centrai turės persitvarkyti,...

„Microsoft“ kuria technologiją parduotuvėms be kasų

„Microsoft“ kuria technologiją, kurią pritaikiusios parduotuvės galėtų atsisakyti pardavėjų kasininkų ir...

Pasiteisinę sprendimai: kaip ieškoti tiekėjų užsienyje Premium

Išskirtinis asortimentas pritraukia daugiau pirkėjų, tačiau rasti tiekėjų, kurie norėtų dirbti su smulkiu,...

Bandoma mažinti įsiskolinimus už žemės ūkio produkciją

Atsiskaitymai už pirktą žemės ūkio produkciją turėtų paspartėti, o rizika dėl vėluojančių atsiskaitymų turėtų...

Verslo aplinka
2018.06.14
„Rimi Lietuva“ patyrė 2,8 mln. Eur nuostolių 16

Vieną didžiausių šalyje mažmeninės prekybos tinklų „Rimi“ valdanti bendrovė „Rimi Lietuva“ praėjusiais metais...

„Lidl“ ir „Aldi“ aktyviau imasi NT plėtotojo vaidmens Vokietijoje Premium 2

Vokietijos mažmeninės prekybos tinklai „Lidl“ ir „Aldi“ didina žingsnius nekilnojamojo turto (NT) rinkoje.

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau