„Alibaba“ Vienišių dienos apyvarta viršijo 25 mlrd. USD

Publikuota: 2017-11-11
Atnaujinta 2017-11-14 16:19
Jackas Ma, „Alibaba“ įkūrėjas. Bobby Yipo (Reuters / Scanpix) nuotr.
Jackas Ma, „Alibaba“ įkūrėjas. Bobby Yipo (Reuters / Scanpix) nuotr.

Kinijos vartotojai per „Alibaba“ sumanytą išpardavimų dieną, kuri yra vadinama Vienišių diena, nupirko prekių už 25,4 mlrd. USD.

Kinijos gyventojai nupirko mobiliųjų telefonų, batų ar lūpdažių už daugiau nei 1 mlrd. USD kas valandą. Iš viso buvo išsiųsta daugiau nei 777 mln. siuntinių. Devyni iš dešimties pirkimų buvo atlikti per mobilųjų telefoną.

Tiesa, kai kurios prekės po kurio laiko yra grąžinamos. „Alibaba“ teigimu, jų dalis neviršija 10%.

Ši diena Vienišių vardą gavo dėl datos 11-11. Praeityje tai buvo kiniškas Valentino dienos atitikmuo, tačiau kompanija „Alibaba“ nutarė jos metu organizuoti rekordinius išpardavimus.

Pernai iš viso buvo parduota prekių už 17,8 mlrd. USD – tris kartus daugiau nei sudėjus tris didžiausias JAV išpardavimų dienas. Šiemet per pirmąsias 12 prekybos valandų ši suma jau buvo viršyta, skelbia „Financial Times“.

Šiemet išpardavimuose dalyvavo 140.000 prekių ženklų, per 50.000 daugiau nei pernai. Iš jų maždaug 60.000 prekės ženklų yra tarptautiniai.

Prekes klientams pristatys 3 mln. siuntų pristatymo bendrovių darbuotojų.

„Alibaba“ pagrindinė veikla – internetinės parduotuvės Kinijoje ir už jos ribų. Įmonė tik tarpininkauja ir dėl to ženkliai skiriasi nuo „Amazon“, kuri ir pati parduoda produktus. Kompanija valdo „Alibaba“, „Tmall“, „Aliexpress“, „Taobao“ ir kitas elektronines parduotuves. Taip pat „Alibaba“ perka ir investuoja į kitas įmones. Pavyzdžiui, didelis dėmesys yra skiriamas debesų kompiuterijai, kuri tiesiogiai konkuruoja su „Amazon WebServices“ bei „Microsoft Azure“.

Kinijos elektroninės prekybos milžinė „Alibaba“ praėjusį ketvirtį demonstravo didesnį augimą nei buvo tikėtasi rinkoje. Jos pajamos didėjo 56% ir siekė 7,4 mlrd. USD per ketvirtį, kuris baigėsi birželį.

Teigiama, kad spartesnį augimą labiausiai nulėmė Kinijos gyventojų aktyvesnis pigesnių ir geresnės kokybės prekių pirkimas. Prie augimo prisidėjo ir pakeistas reklamos rodymo algoritmas. Bendrovė teigia, kad jo pagalba prekės ženklams pavyksta efektyviau pasiekti jos turimus 466 mln. aktyvių vartotojų.

Didžiąją dalį augimo ir sudarė e. prekybos platforma, kurios pajamos didėjo 58% ir siekė 6,3 mlrd. USD. Spartų augimą pademonstravo ir debesų kompiuterijos verslas, kuris padvigubėjo ir surinko 359 mln. USD pajamų. Teigiama, kad už šias paslaugas mokančių vartotojų skaičius pirmą kartą perkopė milijoną.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Verslas išaugo iš pilnų lagaminų lauktuvių Premium 1

2.000 Eur – tiek siekė Vilniaus Halės turgavietėje įkurtos graikiškų produktų parduotuvės pirmosios savaitės...

Prie greitkelio Kaune atidaro sandėlių ir biurų kompleksą A1 Premium 1

Kauno UAB „EPRO Group“ atidaro sandėlių ir biurų kompleksą A1, įsikūrusį šalia Vilniaus-Klaipėdos greitkelio.

Statyba ir NT
2018.09.19
„Kaufland“: plėtros planų Lietuvoje neturime 23

Vokietijos prekybos centrų grupei „Schwarz“ priklausantis prekybos tinklas „Kaufland“ VŽ teigia, kad šiame...

Valdžia žada visą puokštę priemonių dėl prekybos tinklų darbo 31

Didinti prekybos tinklų konkurenciją, kviesti užsienio investuotojus, stiprinti smulkųjį ir vidutinį verslą,...

Restoranų pajamas augina ne tik kylančios kainos Premium

Restoranams ir kavinėms 2018-ieji žada būti dar vieni geri metai. Statistikos duomenimis, šiemet sausį–liepą...

TOP 20 restoranų pagal 2017–ųjų pelną ir pajamas Premium 6

2017-ieji kavinėms ir restoranams taip pat buvo geri. Pajamas didino 17-a iš 20-ies į VŽ sudarytą didžiausių...

„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
„NDX energija“ keičia pavadinimą 3

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Teismas iš naujo spręs dėl „Rimi“ Vilniuje savininkės ir rangovės ginčo 2

Pirmosios instancijos teismas turės iš naujo nagrinėti bendrovės „BM būstas“, „Rimi“ tinklui nuomojančios...

Statyba ir NT
2018.09.18
Po Lietuvos kritikos „Walmart“ išima iš prekybos sovietinius marškinėlius

Amerikiečių prekybos tinklas „Walmart“ pažadėjo pašalinti iš prekybos drabužius su sovietų simboliais,...

Naujovės logistikoje augina H&M pardavimus: akcijų kaina kyla 1

Švedijos mažmeninės drabužių prekybos tinklo „Hennes & Mauritz“ (H&M) pardavimai trečiąjį  ketvirtį...

„Novaturo“ apyvarta šiemet išaugo 35%

Didžiausios Baltijos šalyse kelionių organizatorės AB „Novaturas“ apyvarta 2018 m. sausio - rugpjūčio...

„Maxima grupė“ Zimnicką perkelia iš Ispanijos į Lenkiją 2

Arūnas Zimnickas, buvęs „Maxima LT“ direktorius, pastaruosius ketverius metus vadovavęs tiems patiems...

Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

„Inditex“ pasiekė rekordines aukštumas

Ispanijos mados milžinės „Inditex“ 2018 m. pirmojo pusmečio pardavimo pajamos viršijo 12 mlrd. Eur, pelnas...

Sanatorija „Gradiali“ baigė 7,5 mln. Eur kainavusią rekonstrukciją Premium 2

Palangoje esanti sanatorija „Gradiali“ skelbia baigusi pirmąjį rekonstrukcijos etapą. Jo metu į sanatorijos...

Įkūrė butiką tiems, kurie kanceliarinių reikmenų perka daugiau nei naudoja Premium 1

Vokiški „Kaweco“ rašikliai, japoniški degtukus primenantys „Hibi“ smilkalai, itališkos „Moleskine“ užrašinės...

Egipto subsidijos už turistų atskraidinimą pakibo ore: Lietuvos organizatoriai ramūs

Egiptas vis dar nepajėgia atsiskaityti su užsienio kelionių operatoriais už užsakomuosius skrydžius. Užsienio...

„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau