„Alibaba“ Vienišių dienos apyvarta viršijo 25 mlrd. USD

Publikuota: 2017-11-11
Atnaujinta 2017-11-14 16:19
Jackas Ma, „Alibaba“ įkūrėjas. Bobby Yipo (Reuters / Scanpix) nuotr.
Jackas Ma, „Alibaba“ įkūrėjas. Bobby Yipo (Reuters / Scanpix) nuotr.

Kinijos vartotojai per „Alibaba“ sumanytą išpardavimų dieną, kuri yra vadinama Vienišių diena, nupirko prekių už 25,4 mlrd. USD.

Kinijos gyventojai nupirko mobiliųjų telefonų, batų ar lūpdažių už daugiau nei 1 mlrd. USD kas valandą. Iš viso buvo išsiųsta daugiau nei 777 mln. siuntinių. Devyni iš dešimties pirkimų buvo atlikti per mobilųjų telefoną.

Tiesa, kai kurios prekės po kurio laiko yra grąžinamos. „Alibaba“ teigimu, jų dalis neviršija 10%.

Ši diena Vienišių vardą gavo dėl datos 11-11. Praeityje tai buvo kiniškas Valentino dienos atitikmuo, tačiau kompanija „Alibaba“ nutarė jos metu organizuoti rekordinius išpardavimus.

Pernai iš viso buvo parduota prekių už 17,8 mlrd. USD – tris kartus daugiau nei sudėjus tris didžiausias JAV išpardavimų dienas. Šiemet per pirmąsias 12 prekybos valandų ši suma jau buvo viršyta, skelbia „Financial Times“.

Šiemet išpardavimuose dalyvavo 140.000 prekių ženklų, per 50.000 daugiau nei pernai. Iš jų maždaug 60.000 prekės ženklų yra tarptautiniai.

Prekes klientams pristatys 3 mln. siuntų pristatymo bendrovių darbuotojų.

„Alibaba“ pagrindinė veikla – internetinės parduotuvės Kinijoje ir už jos ribų. Įmonė tik tarpininkauja ir dėl to ženkliai skiriasi nuo „Amazon“, kuri ir pati parduoda produktus. Kompanija valdo „Alibaba“, „Tmall“, „Aliexpress“, „Taobao“ ir kitas elektronines parduotuves. Taip pat „Alibaba“ perka ir investuoja į kitas įmones. Pavyzdžiui, didelis dėmesys yra skiriamas debesų kompiuterijai, kuri tiesiogiai konkuruoja su „Amazon WebServices“ bei „Microsoft Azure“.

Kinijos elektroninės prekybos milžinė „Alibaba“ praėjusį ketvirtį demonstravo didesnį augimą nei buvo tikėtasi rinkoje. Jos pajamos didėjo 56% ir siekė 7,4 mlrd. USD per ketvirtį, kuris baigėsi birželį.

Teigiama, kad spartesnį augimą labiausiai nulėmė Kinijos gyventojų aktyvesnis pigesnių ir geresnės kokybės prekių pirkimas. Prie augimo prisidėjo ir pakeistas reklamos rodymo algoritmas. Bendrovė teigia, kad jo pagalba prekės ženklams pavyksta efektyviau pasiekti jos turimus 466 mln. aktyvių vartotojų.

Didžiąją dalį augimo ir sudarė e. prekybos platforma, kurios pajamos didėjo 58% ir siekė 6,3 mlrd. USD. Spartų augimą pademonstravo ir debesų kompiuterijos verslas, kuris padvigubėjo ir surinko 359 mln. USD pajamų. Teigiama, kad už šias paslaugas mokančių vartotojų skaičius pirmą kartą perkopė milijoną.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
PC „Selfridges“ atrakcija klientams – bokso salė

Prekybos centrų ikona laikomas Londono Oksfordo gatvėje įsikūręs „Selfridges“ bendrosiose erdvėse įrengė...

„Gucci“ savininkės pelnas šovė į aukštumas

Prancūzijos prabangos prekių grupei „Kering“ 2017 m. buvo labai sėkmingi: pardavimo pajamos augo 25%, o...

Vėl sukrutėjo vaistinių tinklų pardavimas Premium 1

Pernai taip ir neįvykęs „Eurovaistinių“ pardavimas gali nesukliudyti savininkus pakeisti kitiems dviem...

Rinkos
2018.02.23
Ilgiausiai Lietuvoje užsibūna turistai iš Izraelio

Lietuvoje pernai apsilankė ir bent vieną naktį praleido 1,55 mln. turistų iš užsienio – 4,3% daugiau nei 2016...

Aplinkosaugininkų verdiktas: ir „Žaliojo taško“ nariams teks susimokėti milijonus Premium 6

Bėdos dėl „Metrail“ nesibaigia. Šiandien Vilniaus aplinkosaugininkai priėmė sprendimą, kad taršos mokestį už...

H&M ir „Zaros“ varžovas „Uniqlo“ artėja prie Lietuvos Premium 10

Pagal pardavimus trečias pasaulyje japonų drabužių prekės ženklas „Uniqlo“ iki 2020 m. ketina pasivyti...

Makalius: 2018 m. plėsimės į užsienį, akys krypsta į Aziją Premium 2

Rimvydo Širvinsko-Makaliaus vadovaujamai kelionių agentūrai UAB „Traveldeals LT“ su kaupu pasiteisino...

Kaziuko mugė: dalyvio mokestis atsiperka pirmąją dieną 3

Pirmąjį kovo savaitgalį 2–4 d. Vilniaus senamiestyje vyks 415-oji Kaziuko mugė, tuo pat metu ji rengiama ir...

„Roshen“ neslepia prekiaujanti Padniestrėje, moldavai piktinasi 2

Viačeslavas Moskalevskis, „Roshen“ vadovas, patvirtina, kad korporacija prekiauja su separatistinės...

Pramonė
2018.02.22
„Lidl“ formuoja parduotuvės Pilaitėje komandą 15

Prekybinėse patalpose Vilniuje, Pilaitės mikrorajone, kuriose trejus metus veikė, bet pakankamos grąžos...

Sąskaitų finansuotoja save finansuoja per obligacijas – pritraukė dar 2 mln. Eur

Didžiausia Lietuvoje smulkaus ir vidutinio verslo nebankinio finansavimo įmonė „SME Finance“, kuriai iš esmės...

Rinkos
2018.02.22
„EBay“ perviliojo „Twitter“ viceprezidentą, pažers naujų funkcijų Premium 2

Elektroninės prekybos bendrovė „eBay“ 2018 m. rengiasi pasiūlyti dvi naujoves: dirbtinio intelekto...

H&M planas įtikino investuotojus: akcijų vertė kyla

Praėjus savaitei nuo Švedijos drabužių mažmeninės prekybos grupės „Hennes & Mauritz“ (H&M) investuotojams...

VPH Karoliniškėse pastatė A+ energinės klasės parduotuvę 4

Į Vilniaus Karoliniškių mikrorajone esančią parduotuvę nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė VPH...

Statyba ir NT
2018.02.21
„Maximai“ lenkų „Stokrotkos“ įsigijimas užtruks ilgiau 1

Mažmeninės prekybos įmones Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Bulgarijoje valdanti bendrovė „Maxima...

Rinkos
2018.02.21
Plėtra išaugino „Gulbelės“ apyvartą

Mažmeninės prekybos tinklo „Gulbelė“ pardavimo pajamos 2017 m. augo 5% ir pasiekė 30,1 mln. Eur. Daugiausia...

Didmenininkų apyvarta perkopė 20 mlrd. Eur, lyderiai išlieka tie patys Premium

Visų didmenininkų, neskaitant prekiaujančių automobiliais ir motociklais, apyvarta 2017 m. pasiekė 20,45...

„Itakos“ įsiveržimas: ne tik aštresnė konkurencija, bet ir galimybės Premium

Lietuvos turizmo rinkoje veiklą oficialiai pradeda nauja žaidėja – daugiau nei 28 metų patirtį turizmo...

KFC uždarė daugumą savo restoranų JK dėl logistikos fiasko 2

Greitojo maisto restoranų tinklas KFC buvo priverstas uždaryti apie du trečdalius savo maitinimo vietų...

Sukūrė kavą lietuvių skoniui Rėmėjo turinys 5

Klientų nesiliaujanti stebinti kavos ir arbatų bei jų ruošimui reikalingos įrangos tiekėja „InoCup“...

Verslo aplinka
2018.02.20

Verslo žinių pasiūlymai

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau