Paslaugų sektoriaus laukia iššūkis, kurį jau įveikė prekybininkai

Auginant ir plečiant paslaugų verslą svarbu apsvarstyti, kaip bus valdomas nuoseklus daugiakanalis klientų aptarnavimas. Praeityje apie tai daugiau galvodavo prekybininkai, bet paslaugų sferoje tai yra ne mažiau svarbi verslo sėkmės ir geros kliento patirties dalis.
Anksčiau buvo kuriamos mobiliosios puslapių versijos, kuriose būdavo rodoma tik dalis puslapio informacijos. Akivaizdu, kad dabar dalies nepakanka. Vartotojas atėjęs į mobiliąją versiją tikisi rasti visiškai tą patį turinį, kurį randa naršydamas dideliame kompiuterio ekrane. Kadangi lankytojai iš mobiliųjų sudaro jau pusę ar net daugiau viso srauto, verslas, kuriantis savo puslapį, turi skirti laiko ir, žinoma, lėšų savo puslapio vartotojų elgsenos analizei ir projektuoti puslapį remdamasis ne savo nuojautomis ir lūkesčiais, o skaičiais ir vartotojų elgsena skirtingos rezoliucijos įrenginiuose.
Pasaulinės kelionių tendencijos rodo, kad septyni iš dešimties žmonių keliones planuoja per išmanųjį telefoną. Ši tendencija jau atėjo ir į Lietuvą kelionių organizatoriai pastebi, kad šiais metais įvyko lūžis ir mobiliais įrenginiais besinaudojančių klientų srautas aplenkė besijungiančius iš kompiuterių.
Didelę įtaką tam turi lankytojų atvedimas iš socialinių tinklų, kuriuose lietuviai daugiausia naršo išmaniais įrenginiais. Tiesa, absoliuti dauguma lietuvių mobiliuosius telefonus naudoja tik kelionės planavimui, o pirkimus atlieka naudodami kompiuterius.
Mobiliųjų įrenginių svarba per pastaruosius keletą metų stipriai augo visuose sektoriuose. Vystydami HomeToGo ir Kayak projektus jau seniai pastebėjome, kad keliautojai yra aktyvūs išmaniųjų telefonų naudotojai, nes juos visuomet turi šalia. Tą parodo ir statistika mobilūs vartotojai kelionių sektoriuje yra labai svari dalis, nors dauguma užsakymus galutinai atlieka kompiuteriu, sako Paulius Insoda, NFQ vadovas. Bendrovės duomenys rodo, kad lietuviai telefonu perka iki 300 Eur vertės keliones.
Tyrimų bendrovės eMarketer duomenimis, 72% amerikiečių, planuojančių keliones šiais metais, tai darys per išmanų telefoną, tačiau pirkimus du trečdaliai jų vis tik atliks naudodami kompiuterius.
Ela Naujokienė, kelionių organizatoriaus Makalius vykdomoji direktorė, sako, kad reaguojant į vartojimo pokyčius buvo atnaujintas puslapio dizainas, pritaikytas mobiliesiems.
Nors lankytojų skaičius šiais metais iš mobiliųjų ir kompiuterių yra labai panašus, tačiau pardavimų internetu net iki 10 kartų turime daugiau kompiuteriu. Tokio didelio atotrūkio tarp mobilių ir kompiuteriu atliekamų pirkimų nematome, kai krepšelio vertė yra iki 300 Eur arba perkamas savaitgalio poilsis tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, sako p. Naujokienė.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti