2017-10-19 20:58

E. komercija: plėtrą svetur sudaro 5 žingsniai

Donatas Gudelis, UAB „MakesYouLocal“ direktorius ir bendraturtis: „Verslininkų, norinčių eiti į kitas rinkas, yra, bet juos varžo stereotipai.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Donatas Gudelis, UAB „MakesYouLocal“ direktorius ir bendraturtis: „Verslininkų, norinčių eiti į kitas rinkas, yra, bet juos varžo stereotipai.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Virtualiosios prekybos plėtrai į Baltijos ar Skandinavijos šalis svarbu viskas – nuo produkto iki e. parduotuvės spalvų, tačiau tie, kuriems pasiseka, apyvartą padvigubina jau pirmaisiais mėnesiais.

Daugiausia Lietuvos e. parduotuvių kraustytis į naujas rinkas pradeda nuo Latvijos, o į Lietuvą dažniausiai ateina e. verslų iš Estijos.

„Eksportas – viena galimybių plėstis Lietuvos verslui, veikiančiam ne guminėje rinkoje, kurioje yra stipri konkurencija, o jos dalyviai žaidžia kainomis, nors kitur tokių kainų varžybų nėra“, – sako Donatas Gudelis, e. komercijos paslaugų UAB „MakesYouLocal“ direktorius ir bendraturtis.

52795
130817
52791