„Wurth Lietuva“ plečiasi Vilniuje

Publikuota: 2017-10-05
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Vokiečių koncernas „Wurth Group“ Vilniuje atidarė 1.000 kv. m ploto pramonės, statybos ir auto reikmenų parduotuvę. Investicijos siekia 500.000 Eur.

Naujoji parduotuvė įsikūrė nuomojamose patalpose. Į sandėlį investuota apie 300.000 Eur, prekių atsargų vertė siekia 200.000 Eur, praneša bendrovė.

„Gariūnai – gera strateginė vieta, pramoninis rajonas, kuriame visuomet yra didelis pirkėjų srautas. Šiemet daugiau plėtros neplanuojame, tačiau mūsų vizija yra tokia: klientai iš bet kurio šalies taško parduotuvę turi pasiekti greičiau nei per 20 minučių“, – sako Mindaugas Jankus, „Wurth Lietuva“ Vilniaus regiono vadovas.

„Wurth“ parduodamos prekės skirstomos į keturias grupes: tvirtinimo elementus, chemikalus, įrankius ir darbo saugos prekes – viso jų yra daugiau nei 100.000.

Dalį biudžeto įmonė skiria tyrimams ir plėtrai. Šiuo metu investuoja į gamtai ir vartotojui saugesnių produktų paiešką bei kūrimą.

Lietuvoje „Wurth“ veikia nuo 1996 m., įmonėje dirba apie 150 žmonių. Registrų centro duomenimis, 2016 m. „Wurth Lietuva“ apyvarta sudarė 10,11 mln. Eur ir, palyginti su 2015 m., beveik nepasikeitė (10,12 mln. Eur). Grynasis pelnas lyginamuoju laikotarpiu sumažėjo nuo 795.662 Eur 2015 m. iki 704.629 Eur 2016 m.

„Wurth“ koncernui priklauso per 400 įmonių 86-iose pasaulio šalyse. 2016 m. „Wurth Group“ apyvarta siekė 11,8 mlrd. Eur.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Buvusi „Apple“ prekybos vadovė prisijungia prie „Airbnb“ 3

Apgyvendinimo paslaugų įsigijimo tarpininkavimo paslaugas teikiančios interneto platformos „Airbnb“...

Prekyba
08:26
Butelio forma – taip pat prekės ženklas 1

Gėrimų gamintoja „Bottega“ ES apgynė dar 2013 m. registruotus du erdvinius butelio formos prekių ženklus su...

Rinkodara
2019.05.25
Tyrimas: 67% prekybininkų daugiakanalė prekyba yra svarbiausias prioritetas

Prekybininkai investuoja į daugiakanalės prekybos strategijas dėl kelių priežasčių: siekdami įgyti daugiau...

Prekyba
2019.05.25
Konfliktas netyla – JAV dėl „Huawei“ spaudė ir Lietuvą Premium 19

„Huawei“ pastarosiomis dienomis sulaukia vis naujų smūgių. Bendradarbiavimą su ja pranešė stabdančios jau ir...

Technologijos
2019.05.24
„Maxima LT“ grynasis pelnas išaugo du kartus 14

Mažmeninės prekybos tinklo „Maxima“ grynasis pelnas 2018 m. siekė 106,46 mln. Eur ir buvo 96,7% didesnis nei...

Prekyba
2019.05.24
Prekybininkams siūloma nedirbti 4 dienas per metus  4

Didiesiems prekybos tinklams siūloma uždrausti dirbti ne tik per Kalėdas ir Velykas, bet dar dvi švenčių...

Prekyba
2019.05.24
Nuo liepos gali padažnėti prekybininkų patikrinimai, bet jie ramūs Premium

Nuo liepos įsigaliojus Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų veiksmų draudimo įstatymo pataisoms, tikėtina,...

Prekyba
2019.05.24
Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 22

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Ilgalaikis „Barboros“ vadovas atsisveikino su „Vilniaus prekyba“ Premium 13

19 metų „Vilniaus prekybos“ įmonėse dirbęs Tomas Kibildis, pastaruosius 4,5 metų vadovavęs elektroninei...

Prekyba
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
Tiesioginės prekybos rinka išlaiko augimą

Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos (LTPA) narių mažmeniniai pardavimai praėjusiais metais išaugo 5%...

Prekyba
2019.05.23
 „Aprangos“, „Senukų“ ir „Vero Cafe“ klientai jau gali atsiskaityti su „MoQ“, „Barboros“ – ruošiasi Verslo tribūna 3

Trijų Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių – „Bitė“, „Tele2“ ir „Telia“ – sukurta programėlė pirkiniams...

Prekyba
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 5

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Apranga“ pertvarko tinklą: geriau mažiau, bet didesnių parduotuvių Premium

Didžiausia Baltijos šalyse mažmeninės prekybos drabužiais „Aprangos“ grupė daugiausia veiklos efektyvumo...

Prekyba
2019.05.23
EK siūlo didinti kainų skaidrumą maisto produktų grandinėje

Europos Komisija (EK) pristato savo trečią nuo tada, kai uždraudė nesąžiningos prekybos praktiką ir pagerino...

Pramonė
2019.05.22
Ekologiškų produktų pardavėjai: draudimai pametėja idėjų Premium

Smulkieji kuria produktus „zero-waste“ – gyvenimo būdo su kuo mažiau atliekų – kultūrai stiprinti ir randa...

Gazelė
2019.05.22
„Sportland“ plėtoja e. komercijos projektą 16

Vladas Korsakovas, „Sportland LT“ valdybos pirmininkas, dalyvaudamas „Verslo žinių“ festivalyje RETAIL...

Prekyba
2019.05.22
„Topo centras“ neaplenkia mažesnių miestų 3

Praėjusią savaitę Kėdainiuose duris atvėrusi naujos kartos „Topo centro“ parduotuvė per pirmąjį savaitgalį...

Prekyba
2019.05.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau