Nauja mados verslo tendencija: orų spėjimai

Drabužių prekybos versle didelę įtaką pardavimams turi orai. Siekdami mažinti riziką, susijusią su netikėtais orų pokyčiais, mados pramonės atstovai vis dažniau pristato kolekcijas, kurių drabužius tinka vilkėti visais metų laikais. Kai kurie netgi bendradarbiauja su klimatologais, kurie bent preliminariai padeda nuspėti kito sezono orus.
Živilė Baltulionytė, avalynės tinklus valdančios Armitanos pardavimų ir rinkodaros vadovė Baltijos šalims, sako, kad ruošiantis užsakyti prekių kitam sezonui išanalizuojama daugybė duomenų, kurie gali padėti tiksliau nuspėti vartojimo tendencijas i ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti