Vasarą „Pigu“ pavyko pasiekti kalėdinį piką

Publikuota: 2017-09-05
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Masinę nuolaidų akciją, kurios metu tris dienas buvo galima įsigyti prekių su nuolaidomis, organizavusi e. parduotuvė pigu.lt skaičiuoja, kad svetainėje apsilankė apie 1 mln. lankytojų – tiek jų paprastai būna kalėdiniu laikotarpiu.

Palyginti su praėjusių metų atitinkamomis dienomis, pardavimų augimas siekė 60%. Per vieną akcijos valandą klientai nupirko vidutiniškai 1.577 prekes. Pirmiausia iš sandėlio lentynų buvo iššluota „Nescafe“ kava - nupirkta 58.640 kavos kapsulių. Vaikiškų ir mokyklinių prekių, tokių kaip „Lego“, „Pampers“, mokyklinių kuprinių, vaikiškų „Cool club“ drabužėlių ir avalynės, pardavimai padidėjo 4 kartus. Gerokai išaugo „Samsung“ mobiliųjų telefonų, „Asus“ ir HP kompiuterinės technikos, „Electrolux“ ir „Indesit“ skalbimo mašinų, „Beko“ šaldytuvų, „Viledos“ prekių, lauko ir vidaus baldų pardavimai.

Pasak Giedrės Vilkės, UAB „Pigu“ rinkodaros direktorės, tokio masto akciją internetinė parduotuvė organizavo pirmą kartą.

„Buvo įdomu pajusti, ar JAV ir Kinijoje masinę karštligę sukeliančios išpardavimų akcijos aktualios pas mus, ar tokių išpardavimų klientams reikia“, – sako p. Vilkė.

„Pigu.lt“ planuoja VIP dienas Baltijos šalyse organizuoti kasmet.

Pastaruosius kelerius metus bendrovė savo finansinius ciklus skaičiuoja po 15 mėn. Pavyzdžiui, 2016 m. finansinius savo metus įvardija besitęsusius nuo 2015 m. sausio 1-osios iki 2016 m. kovo 31-osios.

Tais metais bendrovė gavo 68,59 mln. Eur pardavimo pajamų. Grynasis nuostolis siekė 1,09 mln. Eur, rodo „Creditinfo“ pateikiami Registrų centro duomenys.

Bendrovė Registrų centrui vėlesnių finansinių ataskaitų nėra pateikusi. Tačiau Dainius Liulys, bendrovės direktorius, teigia, kad apyvarta finansiniais metais, kurie apima ir tris pirmus 2017-ųjų mėnesius, siekė 72 mln. Eur.

Finansiniais metais, kurie apima 2018 m. pirmus tris mėnesius, planuojama priartėti prie 100 mln. Eur apyvartos.

„Pigu grupė“, valdo internetines parduotuves „Pigu.lt“ Lietuvoje, „220.lv“ Latvijoje ir „Kaup24.ee“ Estijoje.

Kontrolinis „Pigu.lt“ akcijų paketas, t.y. daugiau nei 51% akcijų, priklauso Lenkijos grupei MCI priklausančios bendrovės „Private Equity Managers“ („PEManagers Group“) kontroliuojamam fondui „MCI.TechVentures 1.0“, rodo Juridinių asmenų dalyvių informacinės sistemos (JADIS) duomenys.

Nuo 2016 m. rudens akcininkų gretose atsirado du Latvijoje registruoti juridiniai asmenys „Bon invest“ (8%) ir „Gold fish fund“ (15%), kartu valdantys apie 23% įmonės akcijų. Beje, pastarojo partneriai yra Tadas Karosas, Jonas Karosas ir Tomas Martūnas. Apie 26% akcijų priklauso UAB „LTU Invest“, kurios vienintelis akcininkas yra Donatas Karosas.

FOTOGALERIJA „Pigu.lt“ sandėlis (41 nuotr.)

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Didžiausi reklamdaviai pasaulyje ir Lietuvoje: nuotaikos skirtingos Premium

Pasaulį užklupus koronaviruso krizei, daugelio prekių ženklų pirmoji reakcija buvo stabdyti rinkodaros...

Rinkodara
12:49
Naujas burtažodis keičia pakuočių gamybos taisykles Premium

Pakuočių gamintojai taikosi prie naujų tendencijų – madas diktuoja ne tik besiplečianti elektroninė prekyba,...

Pramonė
05:45
Prekių ženklas „Plombir“ atšaldė Europą Premium

Vokietijos įmonė „Dovgan GmbH“, kelių žodinių ir vaizdinių prekių ženklų, kuriuose naudojamas žymuo...

Rinkodara
05:45
COVID-19 pandemija gerokai pakeitė statistinį pirkėją 2

COVID-19 pandemija gerokai pakeitė statistinį pirkėją: krizės akivaizdoje pirkėjai atsigręžia į elektroninę...

Rinkodara
2020.08.09
„Kesko Senukai“ pradeda prekiauti knygomis 2

Statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“, atsižvelgdamas į pasikeitusius...

Prekyba
2020.08.08
Teismas: už Šiaulių „Akropolio“ iškabą miestas pinigų negaus 1

Šiaulių prekybos centro „Akropolis“ valdytoja per 10 metų savivaldybei neprivalės sumokėti 64.800 Eur už...

Rinkodara
2020.08.07
„Vinted“ metiniai rezultatai: kartais didėjo ir pardavimai, ir nuostoliai Premium 19

Pirmojo Lietuvoje vienaragio – internetinės naudotų drabužių mainų ir prekybos platformos „Vinted“ pardavimų...

Prekyba
2020.08.07
Estijos naujų automobilių rinka atsigauna po pandemijos 

Praėjusį mėnesį šalies naujų automobilių rinka, palyginti su 2019-ųjų liepa, mažėjo 17,2%, tačiau palyginti...

„Telia“ pasirinko dar vienus kūrybinius partnerius

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuvos“ skelbtą taktinės kūrybinės agentūros konkursą laimėjo agentūra...

Rinkodara
2020.08.07
Keičiasi „Panoramos“ rinkodaros vadovė 7

Prekybos centro „Panorama“ rinkodaros vadovės pareigas pradeda eiti Kristina Aleknienė. Ji keičia Vilmą...

Rinkodara
2020.08.07
Viešinimo konkursų laimėtojai: nuo „vip communications“, „Fabulos“ iki „Carat“ Premium

2011–2018 m. labiausiai viešuosiuose pirkimuose sekėsi komunikacijos paslaugų agentūrai „vip communications“...

Rinkodara
2020.08.06
Viešinimo paslaugų pirkimo lyderiai – Kaunas, oro uostai ir Lietuvos paštas 1

2011–2018 m. labiausiai viešuosiuose pirkimuose sekėsi komunikacijos paslaugų agentūrai „vip communications“...

Rinkodara
2020.08.06
Komercinio NT popandeminis paveikslas: kuo tiki investuotojai Premium 3

Akcijų ir obligacijų portfelius komerciniu nekilnojamuoju turtu (NT) diversifikavę investuotojai veik...

Statyba ir NT
2020.08.06
Prekių ženklų komunikacija: po chaoso – į nuosaikų atsigavimą Premium

Žiniasklaidos ir reklamos planavimo bendrovės po itin sėkmingo praėjusių metų visos rinkos augimo šiemetę...

Rinkodara
2020.08.06
Prekybos augimas Lietuvoje birželį – vienas didesnių ES

Tarp ES valstybių narių, mažmeninė prekyba šį birželį, palyginti su pernai tuo pačiu mėnesiu, labiausiai...

Prekyba
2020.08.05
Teismas: vaistinių veiklą tiriančios Konkurencijos tarybos veiksmai – teisėti 1

Prieš dvejus metus tyrimą dėl vaistinių tinklų galimo kartelinio susitarimo pradėjusios Konkurencijos tarybos...

Prekyba
2020.08.05
„Pixevia“ rankose – 1  mln. Eur investicijos

Pirmąją dirbtinio intelekto valdomą parduotuvę Europoje sukūrusi technologijų bendrovė pritraukė investicijų...

Rinkodara
2020.08.05
Maistininkai ruošiasi antrajai bangai: atsargas kaupia pusmečiui Premium 4

Po pavasarį išmoktų karantino pamokų maisto pramonės bendrovės rengiasi antrajai koronaviruso bangai: nors...

Pramonė
2020.08.05
M. Eglinskas: pritrauktos lėšos leis pradėti drąsią plėtrą Europoje  Premium 2

Mindaugas Eglinskas, Lietuvos technologijų bendrovės „Magma Solutions“, sukūrusios pirmą dirbtinio intelekto...

Prekyba
2020.08.05
Pandemija užkariavo ir reklamą: nuo „Telios“ iki D. Katkaus Premium 1

Labiausiai įsiminusi 2020 m. pirmojo pusmečio reklama – „Telios“ klipas, trumpais ironiškais siužetais...

Rinkodara
2020.08.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus