Lietuviškas šedevras iš ledo

Reklama publikuota: 2017-07-18
Skirtingiems vartotojų skoniams sukurtos įvairios vandens „Melt Water“ rūšys.
svg svg
Skirtingiems vartotojų skoniams sukurtos įvairios vandens „Melt Water“ rūšys.

Lietuvoje gaminamas vanduo „Melt Water“, išgautas iš artezinio gręžinio ir išgrynintas daugiapakopiu šaldymu bei tirpinimu, ypač vertinamas Jungtinių Arabų Emyratų (JAE) gyventojų, „atrandamas“ jis ir Lietuvoje. Vandens gavimo išskirtinė technologija atkartoja ledynų formavimąsi ir tirpsmą – taip sukuriamas šalčiu išgrynintas vanduo.

Sveikuoliai tirpsmo vandenį mažais kiekiais gaminasi namuose, o mokslinių tyrimų ir gamybos kompanija „Melt Water“, UAB, sukūrė ir ištobulino ledo tirpsmo technologiją, todėl „Premium“ klasės vandenį dabar gali vartoti daugiau žmonių ir Lietuvoje, ir užsienio šalyse.

Atlikta daug tirpsmo vandens mokslinių tyrimų, nes jau seniai pastebėta, kad vandeniui užšalus susidaro ypatinga ledo struktūra, pvz., bešąlant druskingam jūros vandeniui virš jo susiformuoja tyro ledo sluoksnis. Taip atsitinka, nes ledo kristalai turi savybę išstumti nešvarumus ir priemaišas išskyrus gėlą vandenį. Ledo savybė išstumti priemaišas – iš gamtos perimta „Melt Water“ technologija.

Tirpsmo vanduo – sukurta gamtos

„Melt Water“ vanduo išgryninamas naudojant daugiapakopę pirminio ir antrinio šaldymo technologiją.

Pirmiausia gręžinio vanduo šaldomas – susiformuoja plonojo ledo sluoksnis. Jame susikaupia nereikalingi organizmui „sunkiojo“ vandens elementai, kurie yra pašalinami. Toliau vanduo šaldomas bei formuojamas storasis ledas: šąlančios vandens molekulės išstumia likusias priemaišas į ledo masyvo centre esantį vandenį. Ledas lieka skaidrus, o ištirpęs tampa „Melt Water“ – vartotojai mėgaujasi mažos mineralizacijos vandeniu, turinčio mažai natrio.

Skirtingiems vartotojų skoniams sukurtos įvairios vandens rūšys. Populiariausi yra mažos mineralizacijos šarminis „Melt Water still“ ir gazuotas „Melt Water sparkling“ vanduo. Kadangi visame pasaulyje auga skoninio vandens vartojimas, kompanija pasiūlė naujienų: citrinos ir laimo skonio tirpsmo vandenį.

Malšina JAE troškulį, keliauja į Kiniją

Apie 95% produkcijos „Melt Water“ šiuo metu eksportuoja į JAE, kur vandens rinka beveik 10 kartų didesnė nei Lietuvos. Prognozuojama, kad JAE vandens poreikis kasmet augs po 7%. Vanduo šioje saulės lepinamoje šalyje – būtiniausia ir perkamiausia prekė.

„Pernai II ir III ketvirčius „Melt Water“ vandens importas sudarė 2% nuo JAE bendro vandens importo. „Melt Water“ vanduo JAE parduodamas 1.000 prekybos vietų, o iki metų pabaigos jų bus apie 1.500“, – sako Arūnas Ališauskas, „Melt Water“ generalinis direktorius.

Anot jo, JAE vandens rinka yra labai konkurencinga, čia varžosi apie 250 prekinių ženklų. Lietuvos bendrovės stiprybė – išplėtoti privatūs distribucijos kanalai ir nuolat auganti pardavimo profesionalų komanda. Per metus įmonės darbuotojų padaugėjo 2,5 karto – iki 32.

JAE didelė dalis vandens parduodama „Horeca“ sektoriuje: viešbučiuose, restoranuose, kavinėse. Tik šiemet pradėjus bendradarbiauti su šio sektoriaus įmonėmis jau pasirašyti kontraktai su 5 žvaigždučių viešbučiais ir gauti teigiami vartotojų atsiliepimai. Kitąmet „Melt Water“ planuoja dar labiau plėstis „Horeca“ tinkle ir eksportuoti į kitas Artimųjų Rytų šalis.

„Prieš kelis mėnesius „Melt Water“ vanduo pristatytas ir Kinijoje. Šios šalies vandens produktų rinka – labiausiai auganti pasaulyje. Pirmieji rezultatai bei verslo partnerių atsiliepimai leidžia teigti, kad netrukus lietuviškas tirpsmo vanduo pasieks vartotoją ir šioje šalyje“, – teigia p. Ališauskas.

„Melt Water“ pardavimai auga ir Lietuvoje. Tirpsmo vandens jau galima įsigyti didžiuosiuose prekybos centruose „Maxima“ ir „Rimi“ bei degalinėse „Circle K“. Kaip ir JAE jį į savo meniu įtraukia vis daugiau aukščiausios klasės mūsų šalies restoranų bei kavinių. Šiemet per mėnesį, palyginti su praėjusių metų vasaros mėnesiu, tirpsmo vandens „Melt Water“ Lietuvoje nuperkama 24% daugiau.

FOTOGALERIJA Lietuviškas šedevras iš ledo (4 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Prekyba“

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:














Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lietuviams svarbiausias informacijos šaltinis - internetas

Lietuvos gyventojai svarbiausiu informacijos šaltiniu laiko internetą, rodo Kultūros ministerijos užsakymu...

Inovacijos
15:51
„Audimas“ auga internete, bet esminė kryptis – fizinė prekyba Premium

Šiuo metu Lietuvoje 16-a nuosavų ir frančizės pagrindu valdomų aktyvaus laisvalaikio prekės ženklo „Audimas“...

Prekyba
15:07
Seime – sumanymas keisti prekybos alkoholiu tvarką jei rugsėjo 1-oji savaitgalį 3

Seimas raginamas keisti alkoholio prekybą rugsėjo pradžioje, kai švenčiama naujų mokslo metų pradžia.

Prekyba
12:10
Prekybininkų dėmesio centre - lojalumo kortelės  1

Didieji maisto prekybos tinklai vis daugiau dėmesio skiria lojalumo programoms — šį rudenį atsinaujinimus...

Rinkodara
08:31
SAM pripažįsta savo klaidą dėl sutarties sąlygų su „Kitokių pasikalbėjimų“ kūrėjais 8

Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) mato savo klaidą dėl sutarties sąlygų su laidos „Kitokie pasikalbėjimai“...

Rinkodara
2021.10.01
 Skaitmeninės rinkodaros agentūros „SuperYou“ gretose – nauji akcininkai

Skaitmeninėje rinkodaros agentūroje „SuperYou“ pasikeitė akcininkų struktūra – esamų dalininkų Tomo...

Rinkodara
2021.10.01
„Aprangos“ grupė rugsėjį augo 21,1% 

„Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) 2021 m. rugsėjį sudarė 26,6 mln. Eur ir išaugo...

Prekyba
2021.10.01
Su atnaujintu prekės ženklu „Amber Grid“ gręžiasi į tvarumą

Dujų perdavimo sistemos operatorius „Amber Grid“ skelbia įsipareigojusi bendrovės veiksmus ir investicijas...

Rinkodara
2021.10.01
Į lojalumo traukinį paskutinė šoka „Lidl“ Premium 29

Vis aštriau dėl kiekvieno pirkėjo kovojantys didieji maisto prekybos tinklai daugiau dėmesio ėmė skirti...

Rinkodara
2021.10.01
Suomijoje – 220 mln. Eur investicija į tekstilės perdirbimo fabriką  Premium

Žinomi prekės ženklai prisidėjo prie 220 mln. Eur vertės investicijos Suomijoje į tekstilės atliekų...

Pramonė
2021.10.01
Prekybos technologijų startuolis „ScanWatch“ pritraukė 0,5 mln. Eur

Besikuriantis prekybos technologijų startuolis „ScanWatch“ per pirminį finansavimo raundą pritraukė 0,5 mln.

Prekyba
2021.09.30
Prekybos objektų portfelį turintis „Lords LB“ fondas Lietuvoje pradeda turto išpardavimą Premium

Veiklą baigiantis investicijų bendrovės „Lords LB Asset Management“ fondas, kuris valdo prekybos objektų...

Statyba ir NT
2021.09.30
„Narbutas“ JAV atidaro antrąjį baldų saloną  1

Praėjusiais metais atidariusi 230 kv. m. biuro baldų saloną garsiajame Manhatano rajone Niujorke, įmonių...

Pramonė
2021.09.30
„Aldi Nord“ neatsisakė planų žengti į Lietuvą    Premium 6

Mažmeninės prekybos galiūnė „Aldi Nord“ tikrai neatsisakė minčių žengti į Lietuvą, nors aktyvią sklypų...

Prekyba
2021.09.30
„Retail“ atgarsiai: prekybos sektoriui – optimistinės prognozės  Premium

Tūkstantį žiūrovų sutraukusiame VŽ organizuotame prekybos festivalyje „Retail“ užsienio ekspertų ir Lietuvos...

Prekyba
2021.09.30
Išvarginti logistikos chaoso, atidaro savas transporto linijas  Premium

Ieškodamos būdų ištrūkti iš užburto rato, logistikos, prekybos ir gamybos įmonės rizikuoja, pačios...

Logistika
2021.09.30
Slaptieji pirkėjai paskelbė, kuris prekybos tinklas aptarnauja geriausiai Premium 6

Slaptieji pirkėjai nustatė, kad aptarnavimo kokybė didžiuosiuose Lietuvos prekybos centruose per pastaruosius...

Paslaugos
2021.09.29
Mėnesio sandoris: CD&R už 7 mlrd. GBP perka ketvirtą didžiausią JK prekybos tinklą  Premium

Rugpjūčio pabaigoje JAV privataus kapitalo fondas „Clayton Dubilier & Rice“ (CD&R) pateikė 7 mlrd. GBP vertės...

Rinkos
2021.09.29
Rinkodaros startuoliui „Whatagraph“ – 7,2 mln. USD finansinė injekcija Premium

Duomenų analizės ir ataskaitų kūrimo UAB „Whatagraph“ pritraukė 7,2 mln. USD (6,2 mln. Eur) investiciją A...

Inovacijos
2021.09.29
„Maximos grupės“ ginčo su „Mart Inn“ detalės ir pamokos Premium

Vienos didžiausių šalyje veikiančios grupės „Vilniaus prekybos“ jungiamoms įmonėms „Maxima grupė“ ir...

Rinkodara
2021.09.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku