Lietuviškas šedevras iš ledo

Reklama publikuota: 2017-07-18
Skirtingiems vartotojų skoniams sukurtos įvairios vandens „Melt Water“ rūšys.
svg svg
Skirtingiems vartotojų skoniams sukurtos įvairios vandens „Melt Water“ rūšys.

Lietuvoje gaminamas vanduo „Melt Water“, išgautas iš artezinio gręžinio ir išgrynintas daugiapakopiu šaldymu bei tirpinimu, ypač vertinamas Jungtinių Arabų Emyratų (JAE) gyventojų, „atrandamas“ jis ir Lietuvoje. Vandens gavimo išskirtinė technologija atkartoja ledynų formavimąsi ir tirpsmą – taip sukuriamas šalčiu išgrynintas vanduo.

Sveikuoliai tirpsmo vandenį mažais kiekiais gaminasi namuose, o mokslinių tyrimų ir gamybos kompanija „Melt Water“, UAB, sukūrė ir ištobulino ledo tirpsmo technologiją, todėl „Premium“ klasės vandenį dabar gali vartoti daugiau žmonių ir Lietuvoje, ir užsienio šalyse.

Atlikta daug tirpsmo vandens mokslinių tyrimų, nes jau seniai pastebėta, kad vandeniui užšalus susidaro ypatinga ledo struktūra, pvz., bešąlant druskingam jūros vandeniui virš jo susiformuoja tyro ledo sluoksnis. Taip atsitinka, nes ledo kristalai turi savybę išstumti nešvarumus ir priemaišas išskyrus gėlą vandenį. Ledo savybė išstumti priemaišas – iš gamtos perimta „Melt Water“ technologija.

Tirpsmo vanduo – sukurta gamtos

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Melt Water“ vanduo išgryninamas naudojant daugiapakopę pirminio ir antrinio šaldymo technologiją.

Pirmiausia gręžinio vanduo šaldomas – susiformuoja plonojo ledo sluoksnis. Jame susikaupia nereikalingi organizmui „sunkiojo“ vandens elementai, kurie yra pašalinami. Toliau vanduo šaldomas bei formuojamas storasis ledas: šąlančios vandens molekulės išstumia likusias priemaišas į ledo masyvo centre esantį vandenį. Ledas lieka skaidrus, o ištirpęs tampa „Melt Water“ – vartotojai mėgaujasi mažos mineralizacijos vandeniu, turinčio mažai natrio.

Skirtingiems vartotojų skoniams sukurtos įvairios vandens rūšys. Populiariausi yra mažos mineralizacijos šarminis „Melt Water still“ ir gazuotas „Melt Water sparkling“ vanduo. Kadangi visame pasaulyje auga skoninio vandens vartojimas, kompanija pasiūlė naujienų: citrinos ir laimo skonio tirpsmo vandenį.

Malšina JAE troškulį, keliauja į Kiniją

Apie 95% produkcijos „Melt Water“ šiuo metu eksportuoja į JAE, kur vandens rinka beveik 10 kartų didesnė nei Lietuvos. Prognozuojama, kad JAE vandens poreikis kasmet augs po 7%. Vanduo šioje saulės lepinamoje šalyje – būtiniausia ir perkamiausia prekė.

„Pernai II ir III ketvirčius „Melt Water“ vandens importas sudarė 2% nuo JAE bendro vandens importo. „Melt Water“ vanduo JAE parduodamas 1.000 prekybos vietų, o iki metų pabaigos jų bus apie 1.500“, – sako Arūnas Ališauskas, „Melt Water“ generalinis direktorius.

Anot jo, JAE vandens rinka yra labai konkurencinga, čia varžosi apie 250 prekinių ženklų. Lietuvos bendrovės stiprybė – išplėtoti privatūs distribucijos kanalai ir nuolat auganti pardavimo profesionalų komanda. Per metus įmonės darbuotojų padaugėjo 2,5 karto – iki 32.

JAE didelė dalis vandens parduodama „Horeca“ sektoriuje: viešbučiuose, restoranuose, kavinėse. Tik šiemet pradėjus bendradarbiauti su šio sektoriaus įmonėmis jau pasirašyti kontraktai su 5 žvaigždučių viešbučiais ir gauti teigiami vartotojų atsiliepimai. Kitąmet „Melt Water“ planuoja dar labiau plėstis „Horeca“ tinkle ir eksportuoti į kitas Artimųjų Rytų šalis.

„Prieš kelis mėnesius „Melt Water“ vanduo pristatytas ir Kinijoje. Šios šalies vandens produktų rinka – labiausiai auganti pasaulyje. Pirmieji rezultatai bei verslo partnerių atsiliepimai leidžia teigti, kad netrukus lietuviškas tirpsmo vanduo pasieks vartotoją ir šioje šalyje“, – teigia p. Ališauskas.

„Melt Water“ pardavimai auga ir Lietuvoje. Tirpsmo vandens jau galima įsigyti didžiuosiuose prekybos centruose „Maxima“ ir „Rimi“ bei degalinėse „Circle K“. Kaip ir JAE jį į savo meniu įtraukia vis daugiau aukščiausios klasės mūsų šalies restoranų bei kavinių. Šiemet per mėnesį, palyginti su praėjusių metų vasaros mėnesiu, tirpsmo vandens „Melt Water“ Lietuvoje nuperkama 24% daugiau.

FOTOGALERIJA Lietuviškas šedevras iš ledo (4 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
Ugandoje per spūstį Naujųjų išvakarėse žuvo 9 žmonės

Ugandos sostinėje Kampaloje per spūstį viename parduotuvių centre, kilusią pasitinkant Naujuosius metus, žuvo...

10 populiariausių metų VŽ podkastų: kalba verslininkai, ekonomistai, istorikas, filosofas, CEO

Pateikiame daugiausia „Verslo žinių“ prenumeratorių dėmesio 2022 m. sulaukusių podkastų TOP 10.

Rinkodara
15:00
Rinkdamiesi kalendorius klientai pasigenda Lietuvos vaizdų ir vertina patarimus

Prekybininkai sako, kad kalendorių pardavimai yra stabilūs ir pastaruosius kelis metus reikšmingai nekito, o...

Prekyba
13:13
TOP 10 skaitomiausių rinkodaros rubrikos straipsnių

2022 m. daugiausiai „Verslo žinių“ „Premium“ turinio skaitytojų dėmesio sulaukė registruojami nauji vardai...

Rinkodara
10:31
2023 m. naujienos: elektromobiliai stums tradicinius į šešėlį Premium 10

Su infliacija, tebesitęsiančiais COVID-19 pandemijos iššūkiais ir Rusijos karo Ukrainoje pasekmėmis...

Automobiliai
10:30
Žvilgsnis į „Revolut“ klientų Lietuvoje įpročius: 2022 m. išlaidų apžvalga Premium

Pasaulinės finansų platformos „Revolut“ klientų duomenys Lietuvoje rodo, kad atsiskaitydami šio finansinių...

Prekyba
08:29
„Akropolis“ Vilniuje planuoja priestatą, derina jį su visuomene

Prekybos centrus valdančios bendrovės „Akropolis Group“ planuose – ne tik naujas komercinis kvartalas,...

Prekyba
2022.12.31
Didžiausio skaitytojų dėmesio 2022 m. sulaukę prekybos rubrikos „Premium“ straipsniai

2022 m. „Verslo žinių“ skaitytojų dėmesį patraukė interviu su prekybos sektoriaus lyderiais, žinomų prekės...

Prekyba
2022.12.31
Gruodį pradėti ir baigti NT projektai Premium

Gruodį Vilniuje pradėta būsto projekto plėtra, baigtos kito gyvenamojo objekto statybos. Kaune pastatyta...

Statyba ir NT
2022.12.31
Verslininkų patirtis: kokie netikėti metai – tokie ir sprendimai Premium

Pavadinti 2022-uosius išbandymų metais reikštų nepriskirsti jiems jokio epiteto, nes su sudėtingomis...

Gazelė
2022.12.30
Azijietiškų prekių tinklas „Miniso“ pasiekė Lietuvą: suplanuota plėtra didžiuosiuose PC Premium 14

Azijos investuotojams priklausantis prekės ženklas „Miniso“, siūlantis namams, grožiui ir laisvalaikiui...

Prekyba
2022.12.30
Kanapių verslo imtis bus paprasčiau ir pelningiau Premium

Seimui leidus auginti daugiau pluoštinių kanapių veislių, gamintojai neabejoja, kad šis sprendimas bus...

Gazelė
2022.12.30
Ekonomistai apie 2023: ūkį toliau veiks karas Ukrainoje, dažniau girdėsime žodžius „krizė“ ir „recesija“

Rusijos sukeltas karas Ukrainoje bei neapibrėžtumas dėl jo kitąmet bus reikšmingiausias, arba vienas iš...

Verslo aplinka
2022.12.29
„Dentsu“: kitąmet reklamos išlaidų didėjimą lėtins infliacija ir neapibrėžtumas

Prognozuojama, kad 2023 m. Lietuvoje reklamos išlaidos didės 5,9% ir sieks 216 mln. Eur. Pasaulinėje reklamos...

Rinkodara
2022.12.29
Didysis projektas vėluoja: išmaniųjų kasos aparatų nuo sausio 1 d. nebus, VMI nepasiruošė Premium 4

Įstatymas numato, kad didieji prekybininkai nuo sausio 1 d. jau privalo teikti kasos aparatų fiskalinius...

Finansai
2022.12.29
Teismas: Konkurencijos taryba pagrįstai skyrė baudą „Palink“ 4

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas nepakeitė Vilniaus apygardos administracinio teismo sprendimo,...

Prekyba
2022.12.29
Europos Komisija domisi nesąžiningos prekybos praktikos atvejais

Europos Komisija (EK) vykdo žemės ūkio ir maisto bei gėrimų produktų tiekėjų apklausą dėl nesąžiningos...

Prekyba
2022.12.29
Didžiausių algų mokėtojai: nuo pasaulinių korporacijų iki Rusijos oligarchų verslų Lietuvoje Premium 4

Prekybą savo pagrindine veikla nurodančių įmonių vidutinio darbo užmokesčio (VDU) analizė tarp TOP 20...

Prekyba
2022.12.29
„Iki“ patirtis: investicijos į tvarumą ir inovacijas – atsiperka Verslo tribūna

Aktyvi plėtra ir atsinaujinimas, išskirtinis dėmesys tvarumui ir inovatyvūs sprendimai, gerinantys pirkėjų...

PowerUp ruduo
2022.12.29
R. Štaras apie plėtrą: matome „Topo centrą“ kaip nišinį žaidėją didelėse rinkose (II dalis) Premium

Remigijus Štaras, „Topo centro“ vadovas, VŽ podkastų studijoje kalbėdamas apie plėtrą teigė, kad Latvija ir...

Prekyba
2022.12.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku