Lietuviškas šedevras iš ledo

Publikuota: 2017-07-18
Skirtingiems vartotojų skoniams sukurtos įvairios vandens „Melt Water“ rūšys.
Skirtingiems vartotojų skoniams sukurtos įvairios vandens „Melt Water“ rūšys.

Lietuvoje gaminamas vanduo „Melt Water“, išgautas iš artezinio gręžinio ir išgrynintas daugiapakopiu šaldymu bei tirpinimu, ypač vertinamas Jungtinių Arabų Emyratų (JAE) gyventojų, „atrandamas“ jis ir Lietuvoje. Vandens gavimo išskirtinė technologija atkartoja ledynų formavimąsi ir tirpsmą – taip sukuriamas šalčiu išgrynintas vanduo.

Sveikuoliai tirpsmo vandenį mažais kiekiais gaminasi namuose, o mokslinių tyrimų ir gamybos kompanija „Melt Water“, UAB, sukūrė ir ištobulino ledo tirpsmo technologiją, todėl „Premium“ klasės vandenį dabar gali vartoti daugiau žmonių ir Lietuvoje, ir užsienio šalyse.

Atlikta daug tirpsmo vandens mokslinių tyrimų, nes jau seniai pastebėta, kad vandeniui užšalus susidaro ypatinga ledo struktūra, pvz., bešąlant druskingam jūros vandeniui virš jo susiformuoja tyro ledo sluoksnis. Taip atsitinka, nes ledo kristalai turi savybę išstumti nešvarumus ir priemaišas išskyrus gėlą vandenį. Ledo savybė išstumti priemaišas – iš gamtos perimta „Melt Water“ technologija.

Tirpsmo vanduo – sukurta gamtos

„Melt Water“ vanduo išgryninamas naudojant daugiapakopę pirminio ir antrinio šaldymo technologiją.

Pirmiausia gręžinio vanduo šaldomas – susiformuoja plonojo ledo sluoksnis. Jame susikaupia nereikalingi organizmui „sunkiojo“ vandens elementai, kurie yra pašalinami. Toliau vanduo šaldomas bei formuojamas storasis ledas: šąlančios vandens molekulės išstumia likusias priemaišas į ledo masyvo centre esantį vandenį. Ledas lieka skaidrus, o ištirpęs tampa „Melt Water“ – vartotojai mėgaujasi mažos mineralizacijos vandeniu, turinčio mažai natrio.

Skirtingiems vartotojų skoniams sukurtos įvairios vandens rūšys. Populiariausi yra mažos mineralizacijos šarminis „Melt Water still“ ir gazuotas „Melt Water sparkling“ vanduo. Kadangi visame pasaulyje auga skoninio vandens vartojimas, kompanija pasiūlė naujienų: citrinos ir laimo skonio tirpsmo vandenį.

Malšina JAE troškulį, keliauja į Kiniją

Apie 95% produkcijos „Melt Water“ šiuo metu eksportuoja į JAE, kur vandens rinka beveik 10 kartų didesnė nei Lietuvos. Prognozuojama, kad JAE vandens poreikis kasmet augs po 7%. Vanduo šioje saulės lepinamoje šalyje – būtiniausia ir perkamiausia prekė.

„Pernai II ir III ketvirčius „Melt Water“ vandens importas sudarė 2% nuo JAE bendro vandens importo. „Melt Water“ vanduo JAE parduodamas 1.000 prekybos vietų, o iki metų pabaigos jų bus apie 1.500“, – sako Arūnas Ališauskas, „Melt Water“ generalinis direktorius.

Anot jo, JAE vandens rinka yra labai konkurencinga, čia varžosi apie 250 prekinių ženklų. Lietuvos bendrovės stiprybė – išplėtoti privatūs distribucijos kanalai ir nuolat auganti pardavimo profesionalų komanda. Per metus įmonės darbuotojų padaugėjo 2,5 karto – iki 32.

JAE didelė dalis vandens parduodama „Horeca“ sektoriuje: viešbučiuose, restoranuose, kavinėse. Tik šiemet pradėjus bendradarbiauti su šio sektoriaus įmonėmis jau pasirašyti kontraktai su 5 žvaigždučių viešbučiais ir gauti teigiami vartotojų atsiliepimai. Kitąmet „Melt Water“ planuoja dar labiau plėstis „Horeca“ tinkle ir eksportuoti į kitas Artimųjų Rytų šalis.

„Prieš kelis mėnesius „Melt Water“ vanduo pristatytas ir Kinijoje. Šios šalies vandens produktų rinka – labiausiai auganti pasaulyje. Pirmieji rezultatai bei verslo partnerių atsiliepimai leidžia teigti, kad netrukus lietuviškas tirpsmo vanduo pasieks vartotoją ir šioje šalyje“, – teigia p. Ališauskas.

„Melt Water“ pardavimai auga ir Lietuvoje. Tirpsmo vandens jau galima įsigyti didžiuosiuose prekybos centruose „Maxima“ ir „Rimi“ bei degalinėse „Circle K“. Kaip ir JAE jį į savo meniu įtraukia vis daugiau aukščiausios klasės mūsų šalies restoranų bei kavinių. Šiemet per mėnesį, palyginti su praėjusių metų vasaros mėnesiu, tirpsmo vandens „Melt Water“ Lietuvoje nuperkama 24% daugiau.

FOTOGALERIJA Lietuviškas šedevras iš ledo (4 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kaip Lietuvai pasiekti turizmo proveržio  – ekspertų receptai 1

Prabėgę 2018-ieji Lietuvos turizmo sektoriui buvo puikūs – vien per devynis mėnesius į šalį atvyko 1,37 mln.

Sparčiausiai besiplėtę prekybininkai 2018 m.

Lietuvoje 2018 m. daugiausiai į plėtrą investavo rinkoje įsitvirtinti siekiantys nauji žaidėjai: Vokietijos...

Turizmas 2018 m.: stagnuojanti Ispanija ir atostogų kelionių renesansas 3

Turkija atsigauna, Ispanija ima stagnuoti, o europiečiai vėl atsigręžia į atostogų keliones – tokias...

Maitinimo įmonių apyvarta per metus išaugo beveik dešimtadaliu

Šiemet lapkritį, palyginti su pernai lapkričiu, pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, maitinimo ir gėrimų...

Pirkėjai skundžiasi „Lidl“ pirktoje ledų pakuotėje radę skutimosi peiliuką 7

Prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvėje Panevėžyje pirktoje vanilinių ledų pakuotėje rastas skutimosi peiliukas,...

„Hondos“ atstovybė Vilniuje tapo „Autoerdvės“ nuosavybe 7

Estijos įmonės „Nippon Auto“ Lietuvoje įkurta „Hondos“ atstovybė galutinai perėjo į Lietuvos verslininkų...

Transportas
2018.12.28
Mažmenininkų apyvarta per metus išaugo 7%

2018 m. lapkritį, palyginti su 2017 m. lapkričiu, pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, mažmeninės prekybos...

ES direktyvoje – baigtinis įrodymų sąrašas taikant 0% PVM Premium

Europos Sąjungos Taryba patvirtino „greitus“ PVM direktyvos pataisymus, kurie palengvins verslui 0% PVM...

Finansai
2018.12.28
2019 m. laukia 30 mokesčių pakeitimų, amnestija ir gėdos stulpas 15

Kitais metais laukia mažesnė mokesčių našta darbo užmokesčiui, kitokių pajamų mokesčių lengvatų. Taip pat bus...

Finansai
2018.12.28
Licencijas prekiauti degalais išduos Kainų komisija 1

Vyriausybė siūlo, kad licencijas prekiauti nefasuotais naftos produktais išdavinėtų ne savivaldybės, bet...

Teismas: Konkurencijos taryba neprivalo vaistinėms grąžinti paimtų dokumentų 1

Konkurencijos taryba neprivalo grąžinti tyrimo metu paimtos informacijos vienus didžiausių vaistinių tinklų...

„Panoramai“ dešimt metų – penkios išmoktos pamokos Rėmėjo turinys 4

Dešimt metų prekybos versle – daug. Per tokį laikotarpį gali pasikeisti klientų poreikiai, prekybos kanalai,...

„Lidl“ investicijos šiemet stelbė kitus rinkos dalyvius 5

Vokietijos kapitalo mažmeninės prekybos bendrovė „Lidl Lietuva“ į plėtrą šiemet investavo 47 mln. eurų –...

Svarbiausi prekybos sektoriaus sandoriai 2018 m. Premium

2018 m. mažmeninės prekybos rinkoje netrūko įsigijimų. Tiesa, kai kurie planuoti sandoriai neįvyko, dalis...

Svarbiausi mokesčių pokyčiai: prekybos sektoriui 2019 m. bus sunkūs Premium 1

Ateinančiais metais prekybos sektoriuje bus labai daug pasikeitimų, verslui tai bus sunkus laikas. Vien jau...

Prekybos sektoriaus teisinis reguliavimas: svarbiausi pokyčiai Premium

2019 m. Vyriausybės programoje numatyta imtis priemonių, siekiant užtikrinti grįžtamąjį ryšį tarp priežiūros...

Kova su šešėliu: centralizuos degalų prekybos leidimų išdavimą 7

Vyriausybė užsimojo centralizuoti ir sugriežtinti prekybos nefasuotais naftos produktais licencijavimą.

Verslo aplinka
2018.12.25
Nepamiršta idėjos riboti prekybos centrų darbą 9

Valdantieji tikisi, kad kitąmet bus priimti įstatymai, apribojantys didelių prekybos centrų darbą...

Verslo aplinka
2018.12.25
Turizmo sektoriuje sukurta pridėtinė vertė per 2017 metus padidėjo 12%

2017 m., palyginti su 2016 m., turizmo sektoriuje sukurta pridėtinė vertė padidėjo 11,9% ir sudarė 1,2 mlrd.

Kūrė žvakes, kurios atrodytų „nelietuviškai“ 1

Prekybinės mugės didina ne tik smulkiųjų pardavimus, bet ir padeda susipažinti su klientais, sužinoti, ko jie...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau