Prekybininkai atima iš gamintojų prekių ženklus: iššūkiai ir nauda Lietuvos pramonei

Maisto produktų užsakomosios gamybos privačių etikečių dalis iki 2025 m. pasieks 50%, prognozuoja didžiausias Nyderlandų bankas Rabobank. Į didžiuosius Vakarų Europos prekybos tinklus besidairantiems Lietuvos gamintojams tai neblogas scenarijus, nes prasibrauti per stipresnius konkurentus su nuosavais prekių ženklais kur kas sunkiau, nei įsitvirtinti tarp prekybos tinklų privačių etikečių tiekėjų.
Užsakomoji gamyba yra varomoji rinkos jėga, daugiausia stumiama mažmeninės prekybos maisto produktais tinklų. Pagrindinis augimo butelio kaklelis iki šiol buvo masto ekonomija, reikalinga užtikrinti ekonomiškai naudingą gamybą. Užsakomosios gamybos d ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti