„Lidl“ strategijoje neliko žemų kainų tinklo koncepcijos

Investicijos į modernius prekių skaitytuvus, patogesnes lentynas, daugiau dėmesio šviežiems ir vietos gamintojų produktams rodo, kad Lidl strategijoje neliko to, kas išgarsino šį Vokietijos prekybos tinklą. Apie tai, kad žemų kainų koncepcija yra išaugtas drabužis ir dabar kiekvienoje rinkoje daugiau orientuojamasi į vietos poreikius, VŽ kalba ir Radostinas Dimitrovas Roussevas-Peine, Lidl Lietuvos generalinis direktorius.
Lidl veiklą Lietuvoje galima laikyti sėkmės istorija: per vienus metus atidarėte 30 parduotuvių 15-oje miestų, įdarbinote 1.500 darbuotojų. Ar pajamos iš 1 kv. m yra didesnės nei kitose šalyse? Lygindami pajamas iš kvadratinio metro, matome, kad ti ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti