„Barbora“ pradeda darbą Kaune

Publikuota: 2017-04-05
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Maisto ir kasdienio vartojimo prekių parduotuvė, šią savaitę testavusi savo paslaugą Kaune, ketvirtadienį oficialiai atidaro e. parduotuvę „Barbora“ antrajame šalies mieste.

Tomas Kibildis, „Barboros“ direktorius, VŽ teigia, kad Kaune per mėnesį planuojama aptarnauti apie 4.500 klientų.

Kaunas antrajam „Barboros“ žingsniui buvo pasirinktas dėl paprastų priežasčių – tai antras didžiausias Lietuvos miestas, kuris pastaraisiais metais labai sparčiai vystosi. Be to aplink jį, Kauno rajone, yra nemažai mažesnių miestų, kuriuose ateityje taip pat planuojama teikti „Barboros“ paslaugą.

„Barbora“ jau subrendo palaipsniui didinti veiklos mąstą. Know how, kuris sudaro didelę kaštų dalį, jau esame sukūrę, tad plėtra į naujas rinkas reikalaus sąlyginai mažesnių investicijų“, – sako p. Kibildis.

Iki metų pabaigos į paslaugos teikimą Kaune planuojama investuoti daugiau nei 400.000 Eur. Didelę dalį šių lėšų sudarys investicijos į specialiai maisto vežimui pritaikyto autotransporto parko plėtrą.

Paklaustas, ar Kaune adaptuojamas Vilniaus modelis, pašnekovas teigė, kad paslaugos teikimo sąlygos yra tokios pačios kaip ir Vilniaus miesto gyventojams: prekės pristatomos tą pačią dieną, vienos valandos rėžyje, su specialiai pritaikytais automobiliais, už prekes galima atsiskaityti iš anksto arba vietoje, pristačius pirkinius, bankine kortele arba grynaisiais pinigais. Prekių asortimentas ir Kaune, ir Vilniuje bus identiškas, bus galimybė naudotis mobiliąja „Barboros“ programėle.

„Barboros“ patirtis rodo, kad prekybos maistu ir kasdienėmis prekėmis apimtys auga palaipsniui – žmonės išbando paslaugą, įvertina jos privalumus ir tada tampa lojaliais klientais ir paslaugos ambasadoriais, kurie rekomenduoja „Barborą“ draugams ir pažįstamiems.

Todėl ir Kaune, anot p. Kibildžio, planuojama plėstis palaipsniui: iš pradžių per mėnesį planuojame aptarnauti apie 4.500 klientų. Iki metų pabaigos tikimasi pasiekti apie 2% Kauno miesto mažmeninės prekybos rinkos.

2016 m. „Barboros“ apyvarta siekė 17,68 mln. Eur su PVM ir buvo 73% didesnė nei 2015 m., kai ji siekė 10,24 mln. Eur.

Šių metų sausį „Barborą“ įsigijo mažmeninės prekybos tinklus Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Bulgarijoje ir Lenkijoje valdanti UAB „Maxima Grupė“ įsigijo. Sandorio vertė – 1,4 mln. Eur.

VŽ rašė, kad prekybos tinklas „Rimi Baltic“ planuoja imtis elektroninės prekybos maisto produktais visose trijose Baltijos šalyse. Šiuo metu nagrinėjama, koks modelis būtų tinkamiausias.

Maisto pristatymo į namus paslaugą visoje Lietuvoje pernai pradėjo teikti e. parduotuvė zzz.lt.

Pirmas užsakymas

Pirmąjį, daugiau nei 9.000 Eur vertės užsakymą trečiadienį bendrovė pristatė Kauno zoologijos sodui. Šio, kol kas didžiausio užsakymo bendrovės istorijoje, iniciatoriais tapo „Barboros“ darbuotojai, savo lėšomis prisidėję prie jo įgyvendinimo.

Į Kauno zoologijos sodą šiandien pristatyta daugiau nei 3.500 kg maisto ir kitų kasdienių prekių: sulčių driežams, vaisių ir daržovių tyrelių tupajoms, jogurto beždžionėms, želatinos ir kačių maisto vėžliams, cukinijų kengūroms ir tapyrei, špinatų begemotams.

Įdomu tai, kad medus ir riešutų sviestas bus išteptas ant kelmų, nuo kurių juos skanaus žirafos ir lamos, o dantų skalavimo skystis skirtas pitonams – kai jie pradeda vienas kitą smaugti arba kandžioti, pradėjus pilti burnos skalavimo skystį prie smauglių burnos, jie paleidžia vienas kitą, nes tas kvapas jiems nepatinka.

FOTOGALERIJA „Barbora“ Kaune (8 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Nuo kovo 1 d. – apmokestinamas cigarečių skystis 1

Nuo kovo 1 d. keičiasi cigaretėms, rūkomajam tabakui taikomi akcizų tarifai, apmokestinamas elektroninių...

Finansai
14:01
„Walmart“ po dviejų metų taps „Amazon“ košmaru, sako ekspertai

Didžiausia JAV prekybininkė „Walmart“ netrukus elektroninės komercijos milžinei „Amazon“ kels dar daugiau...

Prekyba
12:49
Vilniaus „Akropolio“ nuomininkų apyvarta sumažėjo 2%  3

Vilniaus „Akropolio“ nuomininkų apyvarta 2018 m. sudarė apie 292 mln. Eur ir buvo 2% mažesnė nei 2017 m., kai...

Prekyba
11:35
„Brexit“: VMI ir muitinė ragina paskubėti iki kovo 30 d. Premium 1

Muitinės procedūros be įprastų internetinių sistemų, negaliojančios prekių licencijos, sunkiau grąžinamas PVM...

Finansai
08:59
„BaltCap“ ruošiasi sujungti „Biosalą“ ir „Livinn“, o verslą išauginti kelis kartus Premium 3

Bendrovės „BaltCap“ fondas „BaltCap Growth Fund“, perėmęs ekologiškų produktų parduotuvių tinklus „Biosala“...

Pramonė
05:45
Paskelbti gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Pirmo blyno“ iki „Baltos varnos“ 1

Vasario 20-ąją, minint Tarptautinę gimtosios kalbos dieną, Valstybinė kalbos komisija paskelbė 18-os pernai...

Laisvalaikis
2019.02.20
Besijungiančių „Sainsbury's“ ir „Asda“ sandoris gali neįvykti  2

Antram pagal dydį Jungtinės Karalystės (JK) mažmeninės prekybos tinklui „Sainsbury‘s“ prisijungus...

Prekyba
2019.02.20
„Lidl Lietuva“ už nuolaidą su tiekėjais atsiskaito greičiau  11

Prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ internetiniame portale, skirtame sąskaitų faktūrų statusui stebėti, nuo šiol...

Prekyba
2019.02.20
Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje 3

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2019.02.20
V. Labeckas: po Rygos „Akropolio“ kitas projektas – Vilniuje Premium 11

Vytautas Labeckas, prekybos centrus valdančios „Akropolis Group“ vadovas, interviu VŽ teigia, kad „Vilniaus...

Prekyba
2019.02.20
Politikų reklama: didžioji kova Vilniuje ir uostamiestyje, arba Tuščių idėjų burbulas Premium 1

Didžiausi pinigai savivaldybių rinkimų kampanijoms bus išleisti tuose miestuose, kuriuose nėra aiškių...

Rinkodara
2019.02.20
„Walmart“ pardavimai internetu išaugo 43%

JAV mažmeninės prekybos lyderės „Walmart“ elektroninės komercijos apimtis per metus išaugo 40%. Su „Amazon“...

Prekyba
2019.02.19
Kaip bus saugomi prekės ženklai, jei „Brexit“ susitarimo nebus Premium

Europos Sąjungos (ES) prekės ženklai, įgyti iki Jungtinės Karalystės (JK) išstojimo iš Bendrijos, turėtų būti...

Prekyba
2019.02.19
„Elektromarkt.lt“ reklama klaidino vartotojus 2

Konkurencijos taryba nustatė, kad svetainėje „www.elektromarkt.lt“ skleistos reklamos apie tam tikroms...

Rinkodara
2019.02.19
„Gintarinė vaistinė“ kaltina „alfa.lt“ reketu dėl reklamos, portalas mato norą užtildyti 27

Vaistinių tinklas „Gintarinė vaistinė“ apkaltino naujienų portalą „alfa.lt“ ir jį valdančios įmonės...

Rinkodara
2019.02.19
60% pajamas auginusi „Knygos.lt“ dairosi vietos knygynui Kaune 7

Knygynai be kainų pasitvirtino – UAB „Balto trader“ valdoma „Knygos.lt“ 2018 m. pasiekė 3 mln. Eur apyvartą.

Gazelė
2019.02.19
„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti Verslo tribūna 7

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą...

Rinkodara
2019.02.19
Daliai įmonių palengvėjo: baudų už „Metrail“ mokėti kol kas nereikės Premium 3

Dėl „Metrail“ istorijos nukentėjusios įmonės, VšĮ Pakuočių tvarkymo organizacijos klientės, gali šiek tiek...

Paslaugos
2019.02.19
Omnikanalę prekybą pritaikė iš tikrųjų: atsisakė skirtingų kainų, jei reikia – parduoda ir telefonu Premium

Skirtingus pardavimo kanalus sujungianti omnikanalė prekyba trina ribas tarp e. komercijos ir fizinės...

Gazelė
2019.02.19
Estijos „BaltCap“ leista perimti „Sveikų produktų“ ir „Bio Salos“ kontrolę

Konkurencijos taryba leido vykdyti koncentraciją Estijos bendrovei „BaltCap“ netiesiogiai per fondą „BaltCap...

Pramonė
2019.02.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau