„Barbora“ pradeda darbą Kaune

Publikuota: 2017-04-05
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Maisto ir kasdienio vartojimo prekių parduotuvė, šią savaitę testavusi savo paslaugą Kaune, ketvirtadienį oficialiai atidaro e. parduotuvę „Barbora“ antrajame šalies mieste.

Tomas Kibildis, „Barboros“ direktorius, VŽ teigia, kad Kaune per mėnesį planuojama aptarnauti apie 4.500 klientų.

Kaunas antrajam „Barboros“ žingsniui buvo pasirinktas dėl paprastų priežasčių – tai antras didžiausias Lietuvos miestas, kuris pastaraisiais metais labai sparčiai vystosi. Be to aplink jį, Kauno rajone, yra nemažai mažesnių miestų, kuriuose ateityje taip pat planuojama teikti „Barboros“ paslaugą.

„Barbora“ jau subrendo palaipsniui didinti veiklos mąstą. Know how, kuris sudaro didelę kaštų dalį, jau esame sukūrę, tad plėtra į naujas rinkas reikalaus sąlyginai mažesnių investicijų“, – sako p. Kibildis.

Iki metų pabaigos į paslaugos teikimą Kaune planuojama investuoti daugiau nei 400.000 Eur. Didelę dalį šių lėšų sudarys investicijos į specialiai maisto vežimui pritaikyto autotransporto parko plėtrą.

Paklaustas, ar Kaune adaptuojamas Vilniaus modelis, pašnekovas teigė, kad paslaugos teikimo sąlygos yra tokios pačios kaip ir Vilniaus miesto gyventojams: prekės pristatomos tą pačią dieną, vienos valandos rėžyje, su specialiai pritaikytais automobiliais, už prekes galima atsiskaityti iš anksto arba vietoje, pristačius pirkinius, bankine kortele arba grynaisiais pinigais. Prekių asortimentas ir Kaune, ir Vilniuje bus identiškas, bus galimybė naudotis mobiliąja „Barboros“ programėle.

„Barboros“ patirtis rodo, kad prekybos maistu ir kasdienėmis prekėmis apimtys auga palaipsniui – žmonės išbando paslaugą, įvertina jos privalumus ir tada tampa lojaliais klientais ir paslaugos ambasadoriais, kurie rekomenduoja „Barborą“ draugams ir pažįstamiems.

Todėl ir Kaune, anot p. Kibildžio, planuojama plėstis palaipsniui: iš pradžių per mėnesį planuojame aptarnauti apie 4.500 klientų. Iki metų pabaigos tikimasi pasiekti apie 2% Kauno miesto mažmeninės prekybos rinkos.

2016 m. „Barboros“ apyvarta siekė 17,68 mln. Eur su PVM ir buvo 73% didesnė nei 2015 m., kai ji siekė 10,24 mln. Eur.

Šių metų sausį „Barborą“ įsigijo mažmeninės prekybos tinklus Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Bulgarijoje ir Lenkijoje valdanti UAB „Maxima Grupė“ įsigijo. Sandorio vertė – 1,4 mln. Eur.

VŽ rašė, kad prekybos tinklas „Rimi Baltic“ planuoja imtis elektroninės prekybos maisto produktais visose trijose Baltijos šalyse. Šiuo metu nagrinėjama, koks modelis būtų tinkamiausias.

Maisto pristatymo į namus paslaugą visoje Lietuvoje pernai pradėjo teikti e. parduotuvė zzz.lt.

Pirmas užsakymas

Pirmąjį, daugiau nei 9.000 Eur vertės užsakymą trečiadienį bendrovė pristatė Kauno zoologijos sodui. Šio, kol kas didžiausio užsakymo bendrovės istorijoje, iniciatoriais tapo „Barboros“ darbuotojai, savo lėšomis prisidėję prie jo įgyvendinimo.

Į Kauno zoologijos sodą šiandien pristatyta daugiau nei 3.500 kg maisto ir kitų kasdienių prekių: sulčių driežams, vaisių ir daržovių tyrelių tupajoms, jogurto beždžionėms, želatinos ir kačių maisto vėžliams, cukinijų kengūroms ir tapyrei, špinatų begemotams.

Įdomu tai, kad medus ir riešutų sviestas bus išteptas ant kelmų, nuo kurių juos skanaus žirafos ir lamos, o dantų skalavimo skystis skirtas pitonams – kai jie pradeda vienas kitą smaugti arba kandžioti, pradėjus pilti burnos skalavimo skystį prie smauglių burnos, jie paleidžia vienas kitą, nes tas kvapas jiems nepatinka.

FOTOGALERIJA „Barbora“ Kaune (8 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Ką apie pirkėjų norus žinanti „Amazon“ pataria smulkiesiems

„Amazon“ pranešė apie 10 fizinių parduotuvių JK tinklą, kurį kuria specialiai smulkiųjų produkcijai. Bendrovė...

Gazelė
2019.06.15
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Registruoja „Maxima Express“ prekės ženklą 1

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ Valstybiniam patentų biurui pateikė prašymą registruoti prekės ženklą...

Prekyba
2019.06.14
Buvo sutrikęs automatinis pavedimų įskaitymas į „Circle K“ korteles 1

Kai kurie degalinių tinklo „Circle K“ klientų pavedimai kelias dienas automatiškai nepatekdavo į įmonės...

Prekyba
2019.06.14
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 1

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 24

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Pigu“ ir „Kesko Senukai Digital“ – vadovybių pasikeitimai Premium 15

Dviejų konkuruojančių elektroninės komercijos bendrovių pagrindinių vadovų gretose pastaruoju metu vyksta...

Prekyba
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Zaros“ savininkei „Inditex“ plėtra garantavo rekordinius pardavimus

Didžiausia pasaulyje drabužių prekybininkė „Inditex“ skelbia rekordinius pirmojo ketvirčio rezultatus.

Prekyba
2019.06.13
„PwC“ pasaulinė vartotojų apklausa rodo, kaip keičiasi pirkimo įpročiai 1

Pirkėjai nori viską gauti greitai, patogiai ir nemokamai, rodo „PwC“ atlikta „Pasaulinė vartotojų apklausa“.

Prekyba
2019.06.13
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
„Mineralinių vandenų“ pelnas sumažėjo pusantro karto Premium 5

Didmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais ir tabako gaminiais bendrovė „Mineraliniai vandenys“ 2018 m.

Prekyba
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį 17

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo...

Rinkodara
2019.06.13
„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną 4

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“...

Rinkodara
2019.06.12
Kaip be didelių pinigų sukurti prekės ženklą, bet kad šis būtų veiksmingas Premium 2

Verslo pradžioje prekės ženklui dažnai skiriama nedaug dėmesio, tačiau vis dažniau jau ir smulkieji supranta,...

Gazelė
2019.06.12
„Amazon“ atstovas: ne vienam smulkiajam padėjome tapti milijonieriumi Premium 12

„Amazon“ investuoja į smul­kiųjų prekybininkų augimą. Birželį bendrovė pranešė kurianti „clicks and mortar“...

Gazelė
2019.06.12
„15min“ savininkas parduoda skelbimų svetaines: kalba apie šimtamilijoninį sandorį Premium 7

Sandoris, kuriuo žiniasklaidos bendrovės „15min“ ir naujienų agentūros BNS savininkas perleidžia savo...

Rinkos
2019.06.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau