„Barbora“ pradeda darbą Kaune

Publikuota: 2017-04-05
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Maisto ir kasdienio vartojimo prekių parduotuvė, šią savaitę testavusi savo paslaugą Kaune, ketvirtadienį oficialiai atidaro e. parduotuvę „Barbora“ antrajame šalies mieste.

Tomas Kibildis, „Barboros“ direktorius, VŽ teigia, kad Kaune per mėnesį planuojama aptarnauti apie 4.500 klientų.

Kaunas antrajam „Barboros“ žingsniui buvo pasirinktas dėl paprastų priežasčių – tai antras didžiausias Lietuvos miestas, kuris pastaraisiais metais labai sparčiai vystosi. Be to aplink jį, Kauno rajone, yra nemažai mažesnių miestų, kuriuose ateityje taip pat planuojama teikti „Barboros“ paslaugą.

„Barbora“ jau subrendo palaipsniui didinti veiklos mąstą. Know how, kuris sudaro didelę kaštų dalį, jau esame sukūrę, tad plėtra į naujas rinkas reikalaus sąlyginai mažesnių investicijų“, – sako p. Kibildis.

Iki metų pabaigos į paslaugos teikimą Kaune planuojama investuoti daugiau nei 400.000 Eur. Didelę dalį šių lėšų sudarys investicijos į specialiai maisto vežimui pritaikyto autotransporto parko plėtrą.

Paklaustas, ar Kaune adaptuojamas Vilniaus modelis, pašnekovas teigė, kad paslaugos teikimo sąlygos yra tokios pačios kaip ir Vilniaus miesto gyventojams: prekės pristatomos tą pačią dieną, vienos valandos rėžyje, su specialiai pritaikytais automobiliais, už prekes galima atsiskaityti iš anksto arba vietoje, pristačius pirkinius, bankine kortele arba grynaisiais pinigais. Prekių asortimentas ir Kaune, ir Vilniuje bus identiškas, bus galimybė naudotis mobiliąja „Barboros“ programėle.

„Barboros“ patirtis rodo, kad prekybos maistu ir kasdienėmis prekėmis apimtys auga palaipsniui – žmonės išbando paslaugą, įvertina jos privalumus ir tada tampa lojaliais klientais ir paslaugos ambasadoriais, kurie rekomenduoja „Barborą“ draugams ir pažįstamiems.

Todėl ir Kaune, anot p. Kibildžio, planuojama plėstis palaipsniui: iš pradžių per mėnesį planuojame aptarnauti apie 4.500 klientų. Iki metų pabaigos tikimasi pasiekti apie 2% Kauno miesto mažmeninės prekybos rinkos.

2016 m. „Barboros“ apyvarta siekė 17,68 mln. Eur su PVM ir buvo 73% didesnė nei 2015 m., kai ji siekė 10,24 mln. Eur.

Šių metų sausį „Barborą“ įsigijo mažmeninės prekybos tinklus Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Bulgarijoje ir Lenkijoje valdanti UAB „Maxima Grupė“ įsigijo. Sandorio vertė – 1,4 mln. Eur.

VŽ rašė, kad prekybos tinklas „Rimi Baltic“ planuoja imtis elektroninės prekybos maisto produktais visose trijose Baltijos šalyse. Šiuo metu nagrinėjama, koks modelis būtų tinkamiausias.

Maisto pristatymo į namus paslaugą visoje Lietuvoje pernai pradėjo teikti e. parduotuvė zzz.lt.

Pirmas užsakymas

Pirmąjį, daugiau nei 9.000 Eur vertės užsakymą trečiadienį bendrovė pristatė Kauno zoologijos sodui. Šio, kol kas didžiausio užsakymo bendrovės istorijoje, iniciatoriais tapo „Barboros“ darbuotojai, savo lėšomis prisidėję prie jo įgyvendinimo.

Į Kauno zoologijos sodą šiandien pristatyta daugiau nei 3.500 kg maisto ir kitų kasdienių prekių: sulčių driežams, vaisių ir daržovių tyrelių tupajoms, jogurto beždžionėms, želatinos ir kačių maisto vėžliams, cukinijų kengūroms ir tapyrei, špinatų begemotams.

Įdomu tai, kad medus ir riešutų sviestas bus išteptas ant kelmų, nuo kurių juos skanaus žirafos ir lamos, o dantų skalavimo skystis skirtas pitonams – kai jie pradeda vienas kitą smaugti arba kandžioti, pradėjus pilti burnos skalavimo skystį prie smauglių burnos, jie paleidžia vienas kitą, nes tas kvapas jiems nepatinka.

FOTOGALERIJA „Barbora“ Kaune (8 nuotr.)

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„General Financing“ nutraukus finansavimą, Benediktas Vanagas gali nestartuoti Dakare 

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
11:23
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 1

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
10:19
Darbuotojų skaičiaus pokyčiai: labiausiai mažėja „Maximoje“, o auga – besiplečiančiame „Lidl“  Premium

Nauji darbo organizavimo sprendimai, efektyvumas, savitarnos technologijos leidžia prekybininkams mažinti...

Prekyba
09:17
Naujas bankas biržoje: verslo modelį sėkmingai įgyvendintų ir „Maxima“ Premium

Į Baltijos biržą susiruošęs estų kooperatyvų bankas „Coop Pank“ naudojasi skandinavų bankus sukrėtusių...

Rinkos
09:00
Darbuotojų skaičiaus pokyčiai: labiausiai mažėja „Maximoje“, o auga – besiplečiančiame „Lidl“  Premium 2

Nauji darbo organizavimo sprendimai, efektyvumas, savitarnos technologijos leidžia prekybininkams mažinti...

Prekyba
07:51
„Mercedes“ importuotoją nupirkusi „Veho“ parduoda „Citroen“ ir „Hondos“ atstovybę  Premium

Automobiliais prekiaujanti Suomijos kompanija „Veho“ parduoda savo įmonę, kuri atstovauja „Citroen“ ir...

Alyvuogių krizė: rekordinis derlius sutirpdė kainas Premium

Alyvuogių augintojai ir perdirbėjai kalba apie sektoriaus krizę – dėl rekordiškai didelio derliaus Europoje...

Pramonė
05:45
Didieji prekybininkai žvilgčioja į daug žadantį „Ocado“ Premium 1

Niekam pasaulyje dar nepavyko surasti sėkmingo e. prekybos maisto produktais veiklos modelio. Netgi trys...

Prekyba
2019.11.20
„Caffeine“ laimėjo konkursą ir įsikūrė Oslo ligoninėje Premium 3

Lietuviškas kavinių tinklas „Caffeine“, kurį šių metų pradžioje įsigijo Norvegijos bendrovė „Reitan...

Prekyba
2019.11.20
„Alibaba“ Honkongo biržoje gali pritraukti iki 12,9 mlrd. USD

Kinijos elektroninės prekybos milžinė „Alibaba“ per akcijų platinimą Honkongo vertybinių popierių biržoje...

Rinkos
2019.11.20
Perdirbėjai kreipėsi į Vyriausybę – prekybininkų marketingo strategijas vadina nekorektiškomis

Lietuvos mėsos, grūdų perdirbėjų bei paukštininkystės asociacijos kreipėsi į valdžios institucijas „dėl...

Pramonė
2019.11.20
Inovacijos Lietuvoje ir užsienyje: įsigali automatizavimas ir duomenų analitika  Premium

Darbuotojų trūkumas ir nauji efektyvumo tikslai skatina prekybininkus drąsiau kliautis savitarnos...

Prekyba
2019.11.20
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
Dirbtinio intelekto reikšmė e. prekyboje didėja  Premium

Didžiąją dalį visų e. parduotuvių vartotojų patirties galima automatizuoti naudojantis iš anksto paruoštais...

Prekyba
2019.11.20
Vilniuje – didžiausia istorijoje „Jutos“ įmonių investicija  Premium 1

Kauno įmonė UAB „Autojuta“ Vilniuje pristatė naują 8.000 kv. m automobilių prekybos ir paslaugų centrą.

A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Už plastiko maišelių dalinimą nemokamai siūlomos iki 5.000 Eur baudos

Už didesnių plastiko maišelių dalinimą nemokamai prekybininkus siūloma bausti tūkstantinėmis baudomis.

Prekyba
2019.11.19
„Colliers“: laisvalaikio ir pramogų segmente – apstu nišų 

Prekybos centrų plėtotojai žino, kad sėkminga objekto veikla vis labiau priklauso nuo to, kiek išplėtotas...

Prekyba
2019.11.19
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
„Spar“ plėtros strategija: veiksmai Lenkijoje 

Prieš kelerius metus įsitvirtinusi Airijoje, Pietų Afrikos bendrovė „Spar“ puoselėja tolesnius plėtros...

Prekyba
2019.11.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau