„Kesko“ kuria naują sveikatos ir grožio prekių tinklą

Suomijos prekybos milžinė Kesko ir koncernas Oriola-KD steigia bendrą įmonę, kuri valdys naują sveikatos, grožio ir geros savijautos produktų parduotuvių tinklą visoje šalyje. Kol kas apie plėtrą į užsienį nekalbama.
Netrukus pradės veikti naujojo tinklo e. parduotuvė, o 2017 m. antrąjį pusmetį bus atidarytos 15 fizinių parduotuvių. Per artimiausius metus parduotuvių skaičius turėtų pasiekti 100, rašoma Oriola-KD pranešime spaudai.
Produktų portfelį sudarys daugiau kaip 10.000 prekių: čia bus kosmetika, naturalūs produktai, plaukų ir odos priežiūros priemonės.
Pasak Mikko Helanderio, Kesko generalinio direktoriaus, plečiant naująjį tinklą bus sukurta apie 1.000 naujų darbo vietų Suomijoje. Jo vertinimu, šių dviejų kompanijų kompetencijos puikiai dera kartu.
Kesko turi patirties bakalėjos prekių srityje, stiprų prekės ženklą ir vartotojų pasitikėjimą, Oriola-KD žinomas kaip sveikatos ir geros savijautos produktų platintojas, farmacijos sektoriaus ekspertas, komentuoja p. Helanderis.
Pirmajame etape į naująjį tinklą planuojama investuoti apie 25 mln. Eur.
Suomijos prekybos grupės Kesko pardavimai 2016 m. siekė 13,2 mlrd. Eur, ir, palyginti su 2015 m. (8,679 mlrd. Eur), beveik padvigubėjo, rašoma bendrovės finansinėje ataskaitoje.
infogr.am::prekyba_kesko-528
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti