Prabangos segmentas: „Aprangos“ ir „Dviejų Brolių“ rezultatai

Sumažėjus turistų srautams iš Rytų, prabangos segmento prekių ženklams atstovaujančių įmonių pajamos liko stabilios, nes išlaidas prabangai padidino vietos gyventojai. 2017 m. prekybininkų lūkesčiai skiriasi: vieni planuoja augimą, kiti daug iš šio segmento nesitiki esą pasiturintys gyventojai atranda kitus gyvenimo prioritetus.
Pagrindiniams prabangos prekių ženklams Lietuvoje atstovaujanti IĮ Du broliai 2017 m. planuoja didesnes ar panašias pajamas kaip ir 2016 m. Kai kurie ekspertai prognozuoja, kad metai bus sunkūs, tačiau ir 2015 m. buvo panašių kalbų apie 2016 m., t ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti