„Kraft Heinz“ trečiojo ketvirčio pelnas augo 23%, pranoko lūkesčius

Vienos didžiausių maisto produktų gamintojų pasaulyje Kraft Heinz trečiojo metų ketvirčio grynasis pelnas ūgtelėjo 23%, pardavimų pajamoms pranokus Volstryto ekspertų prognozes.
Anot bendrovės pranešimo, grynasis pelnas liepą-rugsėjį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo nuo 597 mln. iki 733 mln. dolerių, o pelnas akcijai nuo 0,49 iki 0,59 dolerio. Suderintas pelnas akcijai siekė 0,65 dolerio, agentūros FactSet kalbintiems analitikams jį prognozavus vidutiniškai 0,58 dolerio.
Įplaukos sumenko nuo 6,441 mlrd. iki 6,324 mlrd. dolerių, tačiau pranoko prognozių vidurkį, kuris buvo 6,04 dolerio. Įplaukų kritimą Kraft Heinz paaiškina prekės ženklo Planters pardavimu bendrovei Hormel Foods.
Kraft Heinz rinkos kapitalizacija nuo šių metų pradžios padidėjo 5% iki 44,6 mlrd. dolerių.
Kraft Heinz, 2015-ųjų viduryje sukurta susijungus H.J. Heinz Co. ir Kraft Foods Group Inc., valdo daugiau kaip 200 žymių pasaulyje prekių ženklų, įskaitant Jacobs, Maxwell House, Carte Noire, Alpen Gold, Cadbury, Milka and Toblerone, Heinz. Ši produkcija parduodama beveik 200 šalių.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti