2019 m. „nurašyta“ milžinė „Kraft Heinz“, padedant ir pandemijai, atsitiesė

Dar neseniai viena didžiausių pasaulio maisto pramonės bendrovių Kraft Heinz buvo minima kaip pavyzdys to, kas gigantams nutinka užmigus ant laurų ir pradėjus taupyti inovacijoms bendrovės akcijų vertė krito, o pardavimai, vartotojams atrandant naujus prekės ženklus ir produktus, mažėjo.
Vos dėlto, nauja bendrovės strategija, pristatyta pakeistos vadovų komandos, bei dėl pandemijos susiklosčiusios tendencijos rinkoje 2020 m. leido Kraft Heinz atsitiesti ir vėl pradėti auginti pajamas. Tikslas dabar išlaikyti pandemijos sugrąžintu ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus vz.lt, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti