„Perlas energija“ beveik 14.000 buvusių klientų išmokėjo 141.000 Eur kompensacijų

Įsipareigojimų klientams nesugebėjusi įvykdyti ir veiklą sustabdžiusi nepriklausoma elektros tiekėja Perlas energija per du mėnesius sulaukė beveik 14.000 buvusių klientų prašymų kompensuoti kainos skirtumą. Jiems įmonė išmokėjo daugiau nei 141.000 Eur.
Šiuos skaičius BNS pateikė Vilius Juraitis, įmonės vadovas. Kompensacijoms įmonė buvo numačiusi 2 mln. Eur.
Paulius Kalmantas, bendrovės Energijos skirstymo operatorius (ESO) atstovas, BNS teigė, kad kitus tiekėjus iki šiol pasirinko apie 114.500 buvusių Perlas energijos klientų, dar 17.500 gauna garantinio tiekimo paslaugą, o 46.000 priklauso trečiajam rinkos liberalizavimo etapui ir grįžo į visuomeninį tiekimą.
Pasak V. Juraičio, Perlas energijai pranešus apie stabdomą veiklą, bendrovės klientai apie galimybę gauti kompensacijas buvo informuoti elektroniniu paštu, naujienlaiškiu, įmonės paskyrose socialiniuose tinkluose bei interneto svetainėje.
Perlas energijos klientų aptarnavimo specialistai dirba ir atsako į klientams kylančius klausimus, padeda suprasti kompensavimo mechanizmą ir pateikti prašymą kompensacijai gauti, atsakymus klientai gali gauti ir Perlas terminaluose, BNS teigė V. Juraitis.
BNS skaičiavimais, dėl kompensacijų kreipėsi 12% kitus tiekėjus pasirinkusių buvusių įmonės klientų. Jiems iki šių metų pabaigos įmonė kompensuoja skirtumą tarp buvusios fiksuotos kainos ir naujo tiekėjo kainų, bet ne daugiau kaip 6,3 ct už kWh.
Kompensacijos pradėtos mokėti spalio 10 d., o dėl jų, kaip anksčiau teigė V. Juraitis, vartotojai iškart už keturis mėnesius galės kreiptis ir sausį.
Pasak ESO atstovo, į garantinį tiekimą patekusiems įmonės klientams iš valstybės biudžeto už spalį išmokėta 1,4 mln. Eur (su PVM). Už rugsėjį jiems buvo išmokėta 3,3 mln. Eur.
Lapkričio pradžioje Energetikos ministerija prognozavo, kad daugėjant kitą tiekėją pasirinkusių klientų už lapkritį kompensacijoms reikės apie 600.000 Eur. Naujausių prognozių ministerija BNS nepateikė.
Anksčiau vieną mažiausių tarifų siūliusi Perlas energija rugpjūčio 5 dieną pranešė keičianti beveik visų 180.000 klientų sutartis pasirinkę fiksuotas kainas buvo perkelti į kintamos kainos planą, kurio tarifai priklauso nuo kainos biržoje. Augant elektros kainoms, jos pati negaminanti įmonė tapo nepajėgi vykdyti įsipareigojimų ir veiklą sustabdė rugsėjo 1 d.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti