Nepaisant smukimo Kinijoje, „Swatch“ pajamos pernai augo beveik 5%

Šveicarijos laikrodžių gamintoja Swatch, kuriai taip pat priklauso prabangūs prekės ženklai Tissot, Longines ir Omega, pardavimai 2022 m. siekė 7,5 mlrd. Eur ir buvo 4,6% didesni nei 2021 m.
Visgi Kinijoje taikyti apribojimai, susiję su pandemija, lėmė daugiau nei 700 mln. Eur pardavimų trūkumą, nurodoma gamintojos pelno ataskaitoje.
Bendrovės grynasis pelnas pernai siekė 823 mln. Eur ir buvo 6,3% didesnis nei 2021 m.
Nuosekliam dviženkliam pardavimų augimui Europoje, Amerikoje, Vidurio Rytuose ir daugumoje Azijos rinkų neigiamos įtakos turėjo prekybos ribojimai Kinijoje. Iš pradžių dėl karantinų, o paskui dėl didžiulės pandemijos bangos, kilusios atšaukus ribojamąsias priemones, paskutinįjį metų ketvirtį pardavimai sumažėjo daugiau nei 30%, teigiama pranešime.
Visgi grupė atstovai šiais metais tikisi stipraus pardavimų augimo visuose regionuose ir segmentuose Kinijoje pasibaigus galioti pandemijos suvaldymo priemonėms.
Pardavimų augimas sausio mėnesį Kinijoje sustiprina grupės lūkesčius siekti rekordinių 2023 m. metų, prognozuojama pranešime.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Pramonė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti