Saldėsių gamintojams pirmasis ketvirtis įkvepia optimizmo

Sausiokovo mėnesiai atnešė didesnius saldumynų pardavimus ir tai lyg atgaiva po pernai ne itin finansiškai gerų metų, sako Rolandas Jančeris, Vilniaus pergalės vadovas.
Jo teigimu, pirmasis šių metų ketvirtis įmonei labai sėkmingas. Matomas dviženklis augimas.
Kol kas labai džiaugiamės, kad smarkiai pradėjo augti pardavimai, sako jis.
Dabar nerimą kelia auganti infliacija. Kita vertus, VŽ pasakoja vadovas, nestabilus laikotarpis didina saldumynų suvartojimą. Per praėjusią finansinę krizę saldumynų vartojimas augo, prisimena pašnekovas.
Mums gera žinia ta, kad mes vis tiek parduodame patį pigiausią malonumą. Jeigu žmogus neis į restoraną, neis į kiną, tai bent kokį nors saldainį, kuris kainuoja keliasdešimt centų, tikrai nusipirks pasimaloninti, svarsto R. Jančeris.
Vincas Augaitis, UAB Mondelez Lietuva Production vadovas, taip pat sutinka, kad šių metų pradžia atrodo gana pozityviai. Tiesa, jis prideda, kad žaliavų tiekimo sutrikimai vis dar yra iššūkis.
Pernai tiek Vilniaus pergalės, tiek Mondelez Lietuva Production, tiek UAB Rūta pelnai mažėjo, o pastarosios gana reikšmingai. Tam didžiausią įtaką turėjo pandemija.
Rūta taip pat pernai nusprendė stabdyti asocijuotos įmonės SIA Rūta Latvija veiklą.
Skaitykite plačiau apie įmonių 2021 m. finansinius rezultatus ir kokie pokyčiai gali laukti saldėsių pramonėje: Kyla pokyčių vėjas Lietuvos saldumynų sektoriuje, stabdoma įmonės Rūta Latvija veikla.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Pramonė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti