Šveicarijos šokolado korporacija „Barry Callebaut“ lieka Rusijoje

Šokolado milžinė Barry Callebaut trečiadienį gynė savo sprendimą likti Rusijos rinkoje, nepaisant Maskvos invazijos į Ukrainą, kuri paskatino šimtus kitų užsienio įmonių sustabdyti veiklą Rusijoje.
Ukrainos prezidentas Volodymyras Zelenskis vaizdo kreipimesi į šveicarus praėjusį mėnesį sukritikavo Šveicarijos įmones, kurios ir toliau užsiima verslu Rusijoje, nors (ukrainiečių VŽ) vaikai miršta, o miestai naikinami.
V. Zelenskis išskyrė maisto produktų grupę Nestle. Ši yra pagrindinė Barry Callebaut, vienos didžiausių pasaulyje aukščiausios kokybės šokolado ir kakavos produktų gamintojų, klientė.
Barry Callebaut turi tris gamyklas Rusijoje, kuriose dirba 500 žmonių. Rusijos rinkai tenka mažiau nei 5% įmonės pardavimų apimties.
Mes čia esame visų pirma dėl savo darbuotojų, spaudos konferencijoje, skirtoje įmonės rezultatams pristatyti, pareiškė generalinis direktorius Peteris Boone'as.
Karą Ukrainoje pradėjo Rusijos valdžia, o ne Rusijos žmonės, kalbėjo jis.
Rugsėjo mėnesį vadovavimą įmonei perėmęs P. Boone'as teigė, kad grupė nenori apriboti tiekimo maisto įmonėms, kurių gaminamuose daugelyje produktų naudojami Barry Callebaut tiekiami ingredientai.
Atsitraukti nuo savo klientų ir palikti juos be galimybės tiekti produkciją vartotojams, kurie neprašė karo, nebūtų teisinga, pareiškė P. Boone'as.
Pasak jo, ši problema sukėlė daug diskusijų grupėje ir už jos ribų, įskaitant jo paties vaikus.
Barry Callebaut veikia visoje savo sektoriaus pramonės vertės grandinėje nuo ??kakavos tiekimo iki šokolado gamybos.
Įmonės klientai yra Didžiosios Britanijos plataus vartojimo prekių grupė Unilever ir Meksikos maisto milžinė Grupo Bimbo.
Daugybė daugiausia Vakarų šalių įmonių nuo ??McDonald's iki H&M ir Goldman Sachs nutraukė veiklą Rusijoje po vasario 24 dieną pradėtos invazijos į Ukrainą.
[infogram id="745f60a2-6461-4925-811c-b93521df963e" prefix="eKc" format="interactive" title="Lietuvos ir pasaulio verslo nutraukiami ryšiai su Rusija"]
Tačiau dalis įmonių nusprendė pasilikti, pavyzdžiui, Prancūzijos prekybos centrų tinklas Auchan.
Barry Callebaut taip pat pranešė, kad jos pardavimo pajamos per pirmuosius šešis 20212022 finansinių metų mėnesius šoktelėjo beveik 16% iki 4 mlrd. CHF (3,9 mlrd. Eur, 4,3 mlrd. USD).
Grupė padidino kainas dėl sparčiai augančios infliacijos, lėmusias cukraus ir pieno produktų kainų augimą.
Šokolado ir kakavos produktų pardavimų apimtys išaugo 8,7% iki 1,16 mlrd. t.
Grynasis pelnas išaugo 3,1% ir siekė 212,1 mln. CHF.
Pasak P. Boone'o, rezultatams įtakos turėjo finansinių aktyvų Rusijoje vertės sumažėjimas, kuris iš viso pasiekė 5 mln. CHF.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Pramonė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti