„Lietkabelio“ tikslas – patekti į JAV rinką

Panevėžio emaliuotų ir instaliacinių laidų gamybos bendrovė Lietkabelis investuoja į Jungtinių Amerikos Valstijų sertifikatus, kad galėtų eksportuoti savo produkciją už Atlanto.
Pasak Sigito Gailiūno, bendrovės generalinio direktoriaus, panevėžiečių gaminiai rimtai domina vietines įmones.
Pradėjome intensyviai dirbti į Amerikos rinką, sertifikuojam savo produkciją pagal jų standartą. Tikimės, kad pavyks įkelti koją, sako jis.
Anot S. Gailiūno, Lietkabelis bando gauti ne tik JAV valstybinį, tačiau ir atskirus pasaulinių automobilių pramonės žaidėjų sertifikatus. Vadovas įmonių pavadinimų įvardyti teigė negalintis.
Iš Vokietijos ir ne tik, teprasitaria S. Gailiūnas.
Tam bendrovė šiemet išleis per 300.000 Eur.
Iš viso įmonė šiemet yra suplanavusi per 3 mln. Eur investiciją. Dalis lėšų bus skirta automobilių laidų gamybos linijai įsigyti.
Matome geras perspektyvas, prideda jis.
Skaitykite plačiau: Dvigubai išaugusį Lietkabelio pelną lėmė laiku įsigytos žaliavos ir naujos eksporto kryptys
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Pramonė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti