Traukiasi ir „Heineken“: Rusijoje stabdo alaus gamyklą ir pardavimus
Antra pagal dydį pasaulyje alaus gamintoja praėjusią savaitę jau pranešė stabdanti naujas investicijas ir eksportą į Rusiją.
„Esame sukrėsti ir nuliūdę stebėdami vykstančią tragediją Ukrainoje,“ – sakoma „Heineken“ generalinio direktoriaus Dolfo van den Brinko pranešime.
„Rusijos vyriausybės karas prieš Ukrainą – tai neišprovokuotas ir visiškai nepateisinamas puolimas,“ – pažymėjo jis.
Bendrovė pareiškė stabdanti „Heineken“ prekių ženklo produkcijos gamybą, reklamą ir pardavimus Rusijoje „reaguodama į besitęsiantį karo eskalavimą“.
„Heineken“ Rusijoje turi 1.800 darbuotojų ir teigia, kad ji yra trečia pagal dydį alaus darykla šalyje, kurioje vietinei rinkai gamina alų „Žiguliovskoje“ ir „Ochota“.
Alaus darykla pareiškė, kad „nedelsiant imsis veiksmų atskirti“ savo verslą Rusijoje nuo kitų pasaulinių operacijų, „kad sustabdytų pinigų, honorarų ir dividendų srautus iš Rusijos“.
„Heineken“ nebepriims jokios grynosios finansinės naudos iš veiklos Rusijoje“, – sakoma pranešime.
[infogram id="745f60a2-6461-4925-811c-b93521df963e" prefix="0hA" format="interactive" title="Lietuvos ir pasaulio verslo nutraukiami ryšiai su Rusija"]
Tarp kitų garsių „Heineken“ prekių ženklų yra „Amstel“, „Tiger“ ir „Strongbow“.
Pasak Jeilio universiteto mokslininkų, apie 300 kompanijų paskelbė apie pasitraukimą iš Rusijos po to, kai ši įsiveržė į kaimyninę Ukrainą.
„McDonald's“, „Coca-Cola“ ir „Starbucks“ antradienį prisijungė prie šių įmonių po visuomenės spaudimo tai padaryti.
Prancūzijos geležinkelių milžinė „Alstom“ trečiadienį paskelbė, kad sustabdo tiekimą į Rusiją ir planuotas verslo investicijas šalyje.
Visgi „Alstom“ išlaikys savo akcijas Rusijos lokomotyvų ir geležinkelio įrangos tiekėjoje „Transmašholding“