„Altas Auto“ pardavimus kilstelėjo perėjimas prie elektrinių produktų

Mažųjų autobusų gamintojas Altas Auto, nepaisant sutrūkinėjusių tiekimo grandinių ir užsitęsusios pandemijos, 2021 m. apyvartą augino 45% iki 25 mln. Eur. Įvertinus pelningesnių elektrinių autobusų gamybos plėtrą šiemet planuojama, kad apyvarta augs 80%.
2021 m. buvo sunkūs visai pramonei, automobilių gamintojams pernai 2 kartus buvo nutrūkęs detalių tiekimas, o tiekėjai neteikė didelių garantijų, kad tai nepasikartos.
Jau ankstyvą pavasarį supratome, kad metai bus labai sudėtingi. Kaip tik tuo metu vystėme visiškai naują produktą elektrinį autobusą, tad tiekimo trūkinėjimai mums kėlė dvigubus iššūkius. Tačiau naujo, itin inovatyvaus produkto planavimas kartu mums leido naujai pažvelgti į visos gamybos efektyvumo didinimą. Galima sakyti, kad perėjimas prie elektrinių produktų į naują lygį kilstelėjo visą organizaciją, pranešime cituojamas Edvardas Radzevičius, UAB Altas komercinis transportas, dirbančios su prekės ženklu Altas Auto, įkūrėjas ir vadovas.
Anot jo, operatyvus prisitaikymas prie nuolat besikeičiančių situacijų ir išaugęs produktyvumas padėjo sėkmingai įveikti pavasario ir rudens prastovas. Šiandien bendrovėje Altas Auto sukurta pridėtinė vertė, tenkanti vienai faktiškai dirbtai valandai, siekia 21 Eur. 2022 m. šį rodiklį įmonė planuoja pagerinti iki 28,8 Eur / val.
Bendrovės pajamas didina nauji produktai ir eksportas, kylantis darbo našumas, plečiama skaitmenizacija, efektyvinami procesai.
Šiemet pasieksime tokių valstybių, kaip Suomijos ar Prancūzijos, pramonės įmonių našumą. Nuolat optimizuojame procesus ir diegiame skaitmenizaciją, keliame visų lygių darbuotojų kompetencijas, kuriame naujus maržingesnius produktus, keičiame pardavimų struktūrą. Visa tai leidžia greitai reaguoti į rinkos pokyčius, adaptuotis ir kartu išlaikyti aukštus gamybos standartus, be kurių mes neišlaikytume dominuojančios padėties tokiose reikliose rinkose, kaip Skandinavija, pasakoja Vaida Bilotė, Altas Auto vykdomoji direktorė.
Pasak bendrovės vadovų, didelių permainų metais išėjus iš komforto zonos, išmokstama greičiau priimti sprendimus ir drąsiau planuoti ateitį. Atgaivinusi tiekimo grandines, bendrovė iš karto pradėjo agresyviau vykdyti pirkimus ir jau šiandien yra užsitikrinusi daugumą reikiamų komplektuojančių detalių bene visiems metams.
Nebekartosime klaidų, investuosime daugiau kapitalo į gamybą šiandien, kad būtume tikri užsibrėžtus ambicingus augimo planus šiemet vykdysime. Metų strategijoje esame suplanavę, kad ir 2022 m. Europoje bus panašių tiekimo problemų, tad būsime pasirengę toliau gaminti ir tiekti rinkai autobusus, kai, galbūt, kiti vėl stos, aiškina E. Radzevičius.
Jo teigimu, šiemet elektriniai autobusai bendrame gamyklos produktų portfelyje pasieks 16%. Tai didelis skaičius, atsižvelgiant į tai, kad bendrovė juos pradėjo gaminti tik 2021 m. pavasarį.
Elektriniai autobusai didelės paklausos produktas Europoje. Esame viena iš vos kelių ES kompanijų, kurios gamina elektrinius autobusus. Šiandien didžiųjų Europos miestų savivaldybės skelbia konkursus, kuriuose planuoja įsigyti po 50, 100 ar net daugiau tokių transporto priemonių. Nyderlanduose šiuo metu jau virš 80% visų registruotų naujų miesto autobusų yra elektriniai. Augimo potencialas Europoje didelis, reikia tik būti aktyviems, tinkamai planuotis atsargas ir paruošti gamybinius resursus, apie sektoriaus padėtį kalba Altas Auto vadovas.
Šiemet didžiausias pardavimų augimas planuojamas Vokietijoje ir Didžiojoje Britanijoje. Į jas turėtų būti eksportuota iki 40% produkcijos. Pernai tokią Altas Auto eksporto dalį (42%) užėmė Skandinavijos šalys, į kurias eksportas šiemet taip pat didės.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Pramonė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti