„Putokšnis“ keičia prekės ženklą

Viena iš PET pakuočių gamybos lyderių Lietuvoje, UAB Putokšnis, orientuodamasi į tvarią gamybą ir nulinės emisijos pakuočių sprendimus, keičia prekės ženklą ir tampa Doloop.
Mūsų įmonė kaip niekas kitas supranta gyvenanti globaliame, tarpusavio saitais susietame, pasaulyje. Didžiausias šiandienos iššūkis nepalankios klimato kaitos tendencijos, kurios paliečia visus be išimties. Būdami vienos iš perdirbamiausių ir populiariausių pakuočių rūšių PET gamintojais, prisiimame atsakomybę ir demonstruojame lyderystę, kurdami ir teikdami gamyba neapsiribojančius tvarumo sprendimus. Šias kasdienines pastangas ir įprasminame nauju prekės ženklu, žyminčiu ir strateginę įmonės kryptį, pranešime cituojamas Dovydas Stulpinas, Putokšnio generalinis direktorius.
Pačios UAB pavadinimas nekeičiamas.
Įmonė teigia nuosekliai žengianti nulinės emisijos pakuotės keliu. Pavyzdžiui, 100% gamyboje naudojamos elektros energijos yra iš atsinaujinančių šaltinių. O per 6 metus pavyko daugiau nei penktadaliu sumažinti energijos sąnaudas, būtinas vienam gaminiui pagaminti. Įmonėje veikiantis PET gamybinių atliekų perdirbimo įrenginys užtikrina beatliekę gamybą, o regeneracinio dizaino principais kuriamos pakuotės padeda spręsti su viso produkto gyvavimo ciklu susijusius tvarumo iššūkius.
Žiedinės ekonomikos eroje pakuotės gamintojai neatsiejami nuo galutinio produkto gamintojų, taip pat ir perdirbėjų, tad mūsų veikla peržengia įprastas komercinio bendradarbiavimo ribas. Visus mus vienija bendras tikslas išsaugoti pasaulį ateities kartoms. Praktikuodami atviro bei sąžiningo verslo koncepciją, kuriame globalų poveikį darančius atsinaujinančius pakuotės sprendimus, dėl kurių mažėja produktų paliekamo pėdsako neigiama įtaka. Tai vienintelis kelias į tvarią mūsų visų ateitį, teigia D. Stulpinas.
Doloop prekės ženklas simbolizuoja cikliškumą. Tarpusavyje sujungtos raidės tai pasikartojantis begalybės ženklas, įprasminantis įmonės pasirinktą žiedinės gamybos kelią. Žalia logotipo spalva pabrėžia gamybos tvarumo ir ekologiškumo aspektą, sustiprindama uždaro gamybos rato įspūdį.
Naująjį įmonės prekinį ženklą ir identitetą kūrė prekių ženklų ir pakuočių identiteto agentūra Brandity, projektą konsultavo verslo konsultacijų įmonė Impact Advisory.
UAB Putokšnis specializuojasi PET ruošinių ir PET butelių gamyboje. Vien pernai įmonė pagamino beveik 1,5 mlrd. PET ruošinių ir beveik 35 mln. PET butelių. Šiais metais įmonė išplėtė savo siūlomų tvarios pakuotės sprendimų spektrą ir pradėjo gaminti PET plėvelę. Tarp įmonės klientų gerai žinomi pasaulio ir vietiniai gėrimų gamintojai. 90% įmonės produkcijos yra eksportuojama daugiau nei į 20 pasaulio valstybių, tokių kaip Vokietija, Norvegija, Suomija, Švedija ir kt.
2020 metais įmonės apyvarta sudarė 46,3 mln. Eur, uždirbta 2,09 mln. Eur grynojo pelno. 2021 m. spalio mėnesį čia dirbo 157 darbuotojai.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Pramonė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti