76,6 mlrd. Eur pajamų gavusi „Nestle“ Baltijos šalyse pernai augo 5,5%

Publikuota: 2021-04-14
Vincent Isorex („Imago Images“ / „Scanpix“) nuotr.
svg svg
Vincent Isorex („Imago Images“ / „Scanpix“) nuotr.

Didžiausia pasaulyje maisto ir gėrimų bendrovė „Nestle“ pristatė metinius rezultatus – organinis korporacijos augimas, Baltijos šalyse siekęs 5,5%, buvo didžiausias per pastaruosius penkerius metus.

„Nestle“ pateiktoje metinėje ataskaitoje nurodoma, kad korporacijos pajamos 2020 m. siekė 76,57 mlrd. Eur – fiksuotas 3,6% metinis organinis augimas. „Nestle“ prekybos veiklos pelnas pasiekė 12,9 mlrd. Eur, pelnas, tenkantis vienai akcijai, – 3,91 Eur.

Fiksavo augimą

„Augimą sustiprino investicijos į vis daugiau vartotojų dėmesio sulaukiančias kategorijas, tokias kaip augaliniai maisto produktai, kava ir sveikatos tyrimai“, – rašoma bendrovės išplatintame pranešime.

Čia taip pat nurodoma, kad Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje veikianti „Nestle Baltics“ pernai taip pat viršijo prognozes, įmonės pardavimai buvo 5,5% didesni, negu 2019 metais, kai siekė 73,9 mln. Eur.

Jelena Vorkovič, „Nestle Baltics“ finansų vadovė (CFO), sako, kad 2020-ieji nebuvo lengvi metai, tačiau finansinių sukrėtimų pavyko išvengti.

„Labai ryškiai augo namų prekių – kavos ir kakavos, augintinių maisto, naminio maisto gamybos ingredientų – vartojimas. „Nestle Baltics“ produktų krepšelio pardavimų dinamika aiškiai atspindėjo pasikeitusią aplinką ir naująją realybę, kai gerokai daugiau laiko teko praleisti namuose, žmonės daugiau gamino patys“, – vardija ji.

J. Vorkovič pastebi, kad vadinamosios impulso kategorijos prekių vartojimo rodikliai drastiškai smuko: įvesti judėjimo ribojimai ir ištuštėjusios gatvės „Nestle Baltics“ reiškė sumažėjusius šokolado batonėlių ir kavos išsinešti pardavimus.

„Tokios pat tendencijos vyravo visoje Europoje: namų vartojimo prekės išgyveno pakilimą, o aktyvaus laisvalaikio atributai, tokie kaip kava, skirta išsinešti, geriamasis vanduo, vadinamosios impulsyvios kategorijos saldumynų prekyba smuko žemyn“, – sako „Nestle Baltics“ finansų vadovė.

Krepšelis keitėsi

Visos „Nestle“ korporacijos augimą skatino į besikeičiančius vartotojų poreikius nukreiptos inovacijos bei skaitmeninė transformacija, kuri padeda auginti el. prekybos pardavimus bei skaitmenizuoti procesus.

„2020 m. „Nestle“ el. prekyba sudarė 12,8% visų pardavimų, šis rodiklis lyginant su 2019 m. išaugo 48,4%. Virš 60% visų skaitmeninės komunikacijos kampanijų įmonė pernai kūrė daugiausia dėmesio sutelkdama į analitinius duomenis ir vartotojams individualiai pritaikomą turinį“, – skelbia „Nestle“.

Visos šios tendencijos, kartu su poreikiu kurti bendrąją, ilgalaikę vertę, kuri skatina bendradarbiauti su visuomene ir saugoti aplinką, bendrovės teigimu, išlieka svarbios ir 2021 m.

Vertinant atskiras „Nestle“ produktų kategorijas, daugiausia visame pasaulyje augo korporacijai priklausančių augintiniams skirtų prekės ženklų pardavimai. Didžiąją dalį laiko praleisdami namuose, vartotojai pirko ir daugiau kepiniams skirtų produktų bei vitaminais ir mineralais praturtinto pieno, todėl pieno gaminių kategorijos pardavimai taip pat ūgtelėjo 7,9%. Kavos kategorijos organinis augimas sudarė 3,2%, o paruoštų patiekalų ir kulinarijos prekių organinis augimas sudarė 4,7%

„Dėl pandemijos išsinešti skirto maisto pirkta mažiau, tačiau vegetariškų ir augalinės kilmės maisto produktų pasiūla fiksavo dviženklį augimą“, – rašoma pranešime.

„Nestle Health Science“ augimas sudarė 12,2% ir atspindėjo išaugusią sveikatos ir imuninę sistemą palaikančių produktų paklausą. Saldumynų paklausa pernai nebuvo didelė – vartotojai įsigijo mažiau dovanų ir rečiau pirko impulsyviai, vandens pardavimai dėl pandemijos smuko“, – apibendrina bendrovė.

Gauk nemokamą PRAMONĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Vakarų Baltijos laivų statykla laimėjo ginčą su kariuomene dėl gelbėjimo laivo

Bendrovė Vakarų Baltijos laivų statykla laimėjo ginčą dėl beveik 40 mln. Eur vertės Lietuvos kariuomenės...

Pramonė
2021.05.12
„INVL Baltic Farmland“ pelnas pirmąjį ketvirtį augo 54% iki 106.000 Eur

Investicijų į žemės ūkio paskirties žemę bendrovės „INVL Baltic Farmland“ neaudituotas konsoliduotas grynasis...

Pramonė
2021.05.12
D. Kreivys: dėl prekybos elektra jau parengtas planas B

Lietuvai siekiant realios Astravo atominės elektrinės (AE) elektros blokados, energetikos ministras teigia,...

Pramonė
2021.05.12
Žemdirbių tiesioginėms išmokoms siūlomos 150.000 Eur lubos 1

Seimo narių grupė siūlo riboti tiesiogines išmokas stambiesiems ūkininkams – jiems nuo kitų metų būtų...

Verslo aplinka
2021.05.12
„Audimas“ skyla į tris įmones

Sporto ir aktyvaus laisvalaikio aprangos įmonė AB „Audimas“ keičia savo valdymo struktūrą: formuos atskiras...

Pramonė
2021.05.12
TOP 20 pramonės įmonių, 2021 m. I ketv. sumokėjusių daugiausia mokesčių: „Thermo Fisher“ šuolis Premium 1

Šalies pramonininkai, pernai vieni sėkmingiausiai atlaikiusių pandemijos kirčius, ir šiemet prisideda...

Pramonė
2021.05.12
Lenkų „Press Glass“ skuba investuoti Kauno LEZ, įdarbins 300 žmonių Premium

Lenkijos stiklo apdirbimo kompanija „Press Glass S.A.“, kurios gamykla iškils Kauno laisvojoje ekonominėje...

Pramonė
2021.05.12
Dėl COVID-19 krizės Indijoje perpus smuko „iPhone 12“ gamyba Premium 1

COVID-19 krizė Indijoje sudavė smūgį „Apple“ planams perkelti į šią šalį dalį gamybos iš Kinijos. Dėl virusu...

Inovacijos
2021.05.11
Sunkmetį įveikęs „Altas Auto“ vėl kyla su „Elinta Motors“ elektros pavara Premium

Pernai rekordines gamybos apimtis planavusi, oficialaus „Volkswagen“, MAN ir „Mercedes-Benz“ partnerio...

Logistika
2021.05.11
A. Armonaitė tikisi, kad Lietuvoje galėtų būti pradėta COVID-19 vakcinos gamyba 23

Ekonomikos ir inovacijų (EIM) ministrė Aušrinė Armonaitė, antradienį apsilankiusi „Northway Biotech“ įmonėje,...

Inovacijos
2021.05.11
„Dehidros“ strategija neskubėti, išmokti ir investuoti pasitvirtino: įtiko JK didiesiems Premium

Nors ambicingus investicijų ir eksporto planus pavėlina pandemija, bet svarbiausi ryšiai užmegzti iki ji...

Gazelė
2021.05.11
„Elintos“ ginčas su norvegu: eisime iki paskutinės instancijos Premium 9

Norvegijos „Go Green Holdings“ iš „Elinta Motors“ reikalauja sumokėti 15% nuo hibridinių elektrinių...

Pramonė
2021.05.11
Prekyba elektra: Lietuvai metodika gali kainuoti 100 mln. Eur per metus

Latvijos ir Estijos dabar taikoma prekybos elektra iš trečiųjų šalių metodika dirbtinai sukelia elektros...

Pramonė
2021.05.10
Teismas laikinai sustabdė Baltijos jūros vėjo jėgainių PAV konkursą

Laikinai sustabdytas preliminarios 1,9 mln. Eur vertės Lietuvos energetikos agentūros skelbtas vėjo jėgainių...

Pramonė
2021.05.10
„VLI Timber“ ambicija - per 10 metų augti iki 100 mln. Eur  2

Pernai sukūrusi 30 naujų darbo vietų, Anykščių rajone veikianti biokuro gamykla „VLI Timber“ tęsia...

Pramonė
2021.05.10
JAV dėl kibernetinės atakos prieš „Colonial Pipeline“ paskelbė regioninę nepaprastąją padėtį

JAV vyriausybė sekmadienį paskelbė regioninę nepaprastąją padėtį, didžiausiai šalies rafinuotų naftos...

Pramonė
2021.05.10
Pandemija skatina automatizaciją ir robotiką Premium

Koronaviruso pandemija nusiaubė daug verslų, bet Clausas Risageris tiesiog užsivertęs darbais – Danijoje...

Pramonė
2021.05.09
JAV naftos produktų tiekėja patyrė programišių ataką 

Didžiausia rafinuotų naftos produktų bendrovė JAV „Colonial Pipeline“, kasdien energijos ištekliais...

Pramonė
2021.05.09
„Pandora“: deimantai turi būti prieinami daugeliui  9

Danijos juvelyrinių dirbinių kompanija „Pandora“, kurios gaminiais prekiaujama ir Lietuvoje, paskelbė...

Pramonė
2021.05.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku