Antrasis „Vakarų laivų gamyklos“ dokas ruošiamas priimti laivus

Vakarų laivų gamyklos įmonių grupės (VLG) dokų rikiuotę jau papildė antras Panamax tipo laivų remontui skirtas plaukiojantis dokas. Jis pastatytas į nuolatinę savo vietą ir jau netrukus galės priimti laivus. Šie pokyčiai simbolizuoja, jog artėjama Malkų įlankos infrastruktūros išvystymo projekto pirmojo etapo pabaigos link.
Šiuo metu 201 metro ilgio, 35 metrų pločio ir 30.000 tonų keliamosios galios dokui atliekami paskutiniai remonto darbai. Pirmąjį laivą remontui jis priims jau gruodį.
Planuojama, kad pradėjus disponuoti visais trimis turimais dokais ? PD-12, PD-170 ir anksčiau didžiausiu laikytu, o dabar mažiausiu tapusiu doku Nr. 219, bendrovės pajėgumai išaugs net keletą kartų, o atsiradus galimybei priimti daugiau laivų modernizacijai ir remontui, VLG užsitikrins dar tvirtesnes pozicijas Europos laivų remonto rinkoje ir sėkmingai galės konkuruoti su didžiosiomis laivų remonto kompanijomis.
Į savo nuolatinę vietą pastatytas dokas tai vienas svarbiausių akcentų, bylojančių, kaip keičiasi Malkų įlanka, kaip ji atsiveria naujoms galimybėms ir perspektyvoms. Iki šiol senos krantinės ir nepakankamas gylis ribojo krovos procesus, neleido išnaudoti visų turimų krovos ir technologinių galimybių uosto kompanijoms. Galime pasidžiaugti, kad Malkų įlankos akvatorijos gilinimo iki 14,5 m darbai jau užbaigti, šiuo metu rekonstruojama eilė krantinių, kuriomis naudojasi čia dirbančios įmonės, pranešime spaudai cituojamas Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.
Dabar laukiama 2-ojo įmonės nuomojamų krantinių rekonstrukcijos etapo pradžios. Jų rekonstrukcija yra būtina, norint remontuoti ir prišvartuoti atvykstančius didelio tonažo laivus, kadangi daugiau nei prieš 50 metų pastatytos krantinės dėl esamo ilgio ir gylio nebeatitinka šių dienų laivybos tendencijų ir poreikių, šiuolaikinių laivų parametrų.
Pasak Arnoldo Šileikos, Vakarų laivų gamykla įmonių grupės generalinio direktoriaus, milijoninių investicijų bei bendrų pastangų su Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (KVJUD) dėka, ne tik VLG įmonių grupė, bet ir Lietuvos jūrinė inžinerinė pramonė žengia į aukštesnį lygmenį.
Pagerinus Malkų įlankos infrastruktūrą, teigiamą naudą neabejotinai pajaus tiek VLG įmonių grupė, tiek ir krovą vykdančios uosto įmonės, ten dirbantys žmonės. Galėdami remontui ir krovai priimti didesnius laivus, tapsime patrauklesni užsakovams, daugės naujų užsakymų, žmonėms netrūks darbo, bus kuriamos naujos darbo vietos, ? teigia A.Šileika.
Pernai konsoliduotos VLG pajamos (VGL turi 14 antrinių įmonių) paaugo 8,6% iki 103,4 Eur, grynasis konsoliduotas pelnas beveik 37% iki 9,7 mln. Eur.
Šiemet planuota gauti beveik 122 mln Eur pajamų ir uždirbti 11,6 mln. Eur ikimokestinio pelno.
Pirmąjį pusmetį baigėme su maždaug dešimtadaliu didesniais pardavimais negu praėjusiais metais, interviu Verslo žinioms yra minėjęs A. Šileika.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti