„Utenos trikotažo“ grupė: pardavimai mažėjo

SBA tekstilės įmonių grupė Utenos trikotažas per devynis šių metų mėnesius realizavo produkcijos užsakymų ir suteikė paslaugų už 20,9 mln. Eur, t. y. 11,7% mažiau nei prieš metus, kai grupės pardavimai siekė 23,7 mln. Eur. Pati bendrovė Utenos trikotažas uždirbo 18,3 mln. Eur pajamų, arba 11,9% mažiau nei pernai.
Didžiausio Utenos trikotažo pardavimų segmento užsakomųjų trikotažo gaminių pardavimai pasibaigus trims metų ketvirčiams sumažėjo 21% iki 14,3 mln. Eur. Bendras 2020 m. trijų ketvirčių eksportas siekė 74,5% grupėje pagaminamos produkcijos.
Trečiąjį šių metų ketvirtį užsakomųjų trikotažo gaminių pardavimai kiek atsitiesė po stipresnio nuosmukio antrąjį ketvirtį, su kuriuo susidūrė visa tekstilės pramonė. Didžiąją Utenos trikotažo klientų portfelio dalį sudaro stiprūs pasauliniai prekių ženklai, kurie pamažu prisitaiko prie krizės keliamų iššūkių ir atgauna pasitikėjimą. Sulaukiame ir naujų užsakovų iš Europos, kurie dėl pandemijos trumpina tiekimo grandines ir ieško gamybos partnerių arčiau savęs, pranešime spaudai cituojamas Petras Jašinskas, Utenos trikotažo vadovas.
Pasak P. Jašinsko, gamyba į Europą gręžiasi ne tik dėl pandemijos. Produkcijos ženklinimas Pagaminta Europoje suteikia reikšmingos pridėtinės vertės, ne tik nurodo jos kilmę. Dauguma Utenos trikotažo klientų pageidauja, kad visos gamyboje naudojamos žaliavos, visi priedai taip pat būtų europinės kilmės.
Pandemijos sukeltas tekstilės sektoriaus nuosmukis atveria ir didžiules galimybes, todėl šiuo metu koncentruojamės į gamybos lankstumą, užsakymų vykdymo greitį, aukščiausią kokybę. Taip pat toliau nedvejodami žengiame mums gerai pažįstamu ir pramintu žaliosios ekonomikos keliu bei stipriname lyderystę inovatyvių medžiagų gamyboje, teigia P. Jašinskas.
Nuosavų bendrovės Utenos trikotažas vystomų prekių ženklų Utenos ir About" pardavimai po devynių mėnesių siekė 4,1 mln. Eur, lyginant su tuo pačiu metu pernai, jie išaugo 45,3%. Antrinės įmonės Šatrija gaminamų funkcinių-techninių drabužių pardavimai minimu laikotarpiu sumažėjo 10%.
Nuosavų bendrovės aprangos prekių ženklų šuolį iš dalies lėmė kelių pastarųjų metų įdirbis vystant el. prekybos platformą per karantiną reikšmingai šoktelėjus pirkėjų srautams, dalis jų ir toliau renkasi apsipirkti internetu. Šiuo metu visos 18 Utenos trikotažo parduotuvių, kurių dauguma veikia franšizės pagrindu, tęsia veiklą.
Per devynis 2020 m. mėnesius Utenos trikotažo įmonių grupė patyrė 446.000 Eur nuostolių prieš mokesčius, kai tuo pačiu metu 2019 m. buvo uždirbusi 575.000 Eur pelno. Grupės EBITDA siekė 744.000 Eur, arba 37,6% mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2019 metais.
Bendrovė Utenos trikotažas per tris šių metų ketvirčius patyrė 257.000 Eur nuostolių prieš mokesčius. Prieš metus bendrovė trečiąjį ketvirtį užbaigė su 1,6 mln. Eur pelno prieš mokesčius. Bendrovės EBITDA šiemet siekė 331.000 Eur, t.y. 62,3% mažiau nei 2019 m., kai bendrovės EBITDA buvo 879.000 Eur.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Pramonė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti